ze zijn nog niet op de helft hequote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Al 21.000 ledenHet gaat toch nog redelijk vlot. Ik had verwacht dat het na de 1e dag onwijs langzaam zou gaan. Maar ze gaan het wel redden.
jaquote:Op zondag 18 januari 2009 18:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
ze zijn nog niet op de helft he.
en moet het voor 1`april?
Dat komt neer op 5000 nieuwe leden in de afgelopen week, niet slecht. Ze hebben nog 10 weken te gaan, dus ze moeten vanaf deze week gemiddeld 3000 nieuwe leden per week trekken. Ik denk dat het nog wel flink in gaat zakken en dat het heel lastig gaat worden om die 50.000 grens te halen voor 1 april.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Al 21.000 ledenHet gaat toch nog redelijk vlot. Ik had verwacht dat het na de 1e dag onwijs langzaam zou gaan. Maar ze gaan het wel redden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan niet in de keuken kijken, maar ze schijnt goede dossierkennis te hebben en ik had het gevoel dat ze rustig en zorgvuldig te werk ging in een duidelijk vastgesteld plan.
Buiten de schreeuwerige media heb ik genoeg genuanceerde meningen gelezen van mensen die haar een bekwame minister vonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n beetje iedereen van uiterst links tot uiterst rechts het er mee eens was dat het een dramatische minister was.
1% tegen 99%quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Buiten de schreeuwerige media heb ik genoeg genuanceerde meningen gelezen van mensen die haar een bekwame minister vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |