Programma aanbod kan niet slechter zijn dan de rotzooi (met uitzondering van sommige programma's op 1,2 en 3) die we nu voorgeschoteld krijgen. Dus ik zou zeggen word maar vast lid, want ik denk dat de meeste mensen het wel bevalt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Blaxje het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of ze al die leden gaan halen (en of het dan ook écht gehaald is). Maarja, GS flikt een hoop. Dit moet ze ook af kunnen gaan. Ik ben geen lid overigens, ik word het wellicht als ik zie wat het programma-aanbod is.
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:07 schreef MrBadGuy het volgende:
15-02-2009 18:00 30454, oftewel 204 nieuwe leden in de afgelopen 24 uur.
Als het zo doorgaat dan gaat het er juist helemaal niet om spannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.
Ik vond het juist wel wat toevoegenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dan zou ik echt eerder lid worden van Linkk. Tenzij ze komen met ideeën voor leuke programma's. Maar die items die z nu op Veronica uitzonden zijn niet slecht, maar daar ga ik geen lid voor worden. Voegt echt helemaal niks toe zo.
Geenstijl haatzaaiend?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker toch op zeg, met je haatzaaiende rotzooi.
Soms wel ja, sommige mensen die op Geenstijl negatief in het nieuws komen, worden bedreigd doormiddel van mailtjes of telefoontjes.quote:
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Gisteren 1650, maar dat kwam door de uitzending op Veronica. Vandaag zal het rond de 200-250 eindigen en de komende dagen zal het wel weer richting de 100 gaan, dit wordt hem dus niet
Wanneer moeten ze die 50.000 man eigenlijk hebben?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Dat hoop ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En de laatste week / dagen zal er ook altijd wel een grote groep mensen op het "nog ff snel lid worden"
Nog 6 afleveringen te gaan, dat betekent 9000 leden door de uitzendingen, das nog steeds te weinig. Daarnaast denk ik niet dat ze dat gaan halen, de eerste dag haalden ze 10.000 leden en daarna ging het snel naar beneden, de eerste uitzending haalde 1650 leden binnen, dat zal ook wel snel gaan dalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Tenzij ze dat programma gaan gebruiken om ideeën te laten zien voor leuke programma's gebeurt dat zeker. Ze moeten ook echt een andere presentator erbij nemen, iemand die wat serieuzer is. Met Rutger wordt alles flauwekul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nog 6 afleveringen te gaan, dat betekent 9000 leden door de uitzendingen, das nog steeds te weinig. Daarnaast denk ik niet dat ze dat gaan halen, de eerste dag haalden ze 10.000 leden en daarna ging het snel naar beneden, de eerste uitzending haalde 1650 leden binnen, dat zal ook wel snel gaan dalen.
De Telegraaf zet idd wel alles op alles nu. Ze zien dat PowNed het wel heel lastig gaat krijgen, dus dan maar zelf proberen. Met zoveel abonnees moet het vast wel lukken, helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gratis mogen overstappen naar de nieuwe omroep Wakker Nederland.
quote:PopNed gooit de handdoek
Ronald Sörensen, oprichter van de Populistische Omroep Nederland PopNed, is bereid zijn omroep op te heffen als Wakker Nederland het vereiste aantal van 50.000 leden haalt. Dat zei de fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam in KRO's Goedemorgen Nederland op Radio 1.
De Telegraaf maakte vanmorgen bekend een eigen omroep te willen beginnen, genaamd Wakker Nederland. Als Wakker Nederland de benodigde 50.000 leden heeft, wordt op 1 april een aanvraag ingediend om tot het publieke bestel te worden toegelaten. Volgens Sörensen heeft PopNed dezelfde doelgroep als Wakker Nederland.
Powned, de omroep van GeenStijl, gaat gewoon door. Lid worden dus!
Spitnieuws en Geenstijl vallen beide onder News Media. Ga maar naar spitsnieuws.nl en kijk naar de grote banner boveninquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef northernlight81 het volgende:
Ook wel opmerkelijk dat spitsnieuws ook zo overtuigend voor Powned kiest:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |