llink maak mooie radioprogrammas en reisprogrammaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Je hebt zelfs mensen die Llink de hemel in prijzen.
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Draadstaal, 24 uur met, de wereld draait door, Wie is de Mol, Llink op reis (oid), en dan mis ik er nog een hele zwik. Maar ok, ieder zn mening.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).
Ja, real life-soap van Nick&Simon en Jan Smit. Wow.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jij gelooft dat ze in april boven de 50.000 zitten?
ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
Unieke pageviews, wat zijn dat?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
Ik bedoelde unieke bezoekersquote:Op maandag 9 februari 2009 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Unieke pageviews, wat zijn dat?
En nee, ik denk dat het aantal wat ze nu laten zien vrij realistisch is. Maar over een kleine 2 maand weten we het zeker, ik ben nu iig al benieuwd wat hun smoes zal zijn als ze het niet gaan halen.
Dat is heel wat anders. Je betaald voor FOK! namelijk een maandelijks bedrag. Tevens krijg je voor dat geld geen omroep. Nog een ander iets, mochten ze het niet redden, die 50000 leden, dan krijgt iedereen geld + klein bedrag terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..
hoeveel mensen denk je dat een van bovenstaande denkt?
nu is het gewoon een site waar je op komt voor nop. Niet een omroep waar je lid van bent.
Voor vele is het gewoon vermaak zonder zich er "betrokken" bij te voelen.
-edit- FOK! heeft bv ook een heleboel unieke pageviews maar ze halen nog niet eens 500 abbonnees
Yeah right, we zullen het op 1 april wel zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
quote:Playmates gaan PowNed aanduwen
De teller van PowNed gaat de laatste dagen zo traag als dikke peop, tijd voor actie. Komende vrijdag starten we met ons wekelijks terugkerende televisieprogramma, dat ons met een beetje geluk nog voor uitzending een kort geding gaat opleveren. Daarover later meer. In samenwerking met JorisWorks© lanceert GeenStijl nog deze week met een beetje geluk het langverwachte Premium-gedeelte. PowNed-members only. Verder zijn we met de Amsterdam RAI op dit moment in een vergevorderd stadium voor een knallend PowNed feest, zijn de eerste 500.000 stickers binnen, struikelt u binnenkort over PowNed-ansichtkaarten en wordt u vanaf volgende week hinderlijk gevolgd door in stijlloos roze gehulde promotie-meisjes. Laatstgenoemden worden op dit moment onderworpen aan ons gepatenteerde veiligheidsonderzoek. En wanneer we het dan toch over meisjes hebben. We gaan een nummer 1 hit scoren. Samen met de Playmates. Gewoon omdat het kan! Eén probleem: de dames hebben wel de looks, maar geen tekst. Of u hen dus even wat woordjes kunt influisteren. Complete songteksten mag ook, als er maar een enigszins wervende werking vanuit gaat. De beste inzendingen worden niet alleen verwerkt in het nummer, maar maken tevens kans op een avondje borrelen met de dames. Wel even een schone onderbroek aantrekken. Enfin roept u maar, dan zetten wij de dames nog deze maand op nummer 1. Oh ja, u was nog geen lid? DOE ES WORDEN DAN...
Oja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Als die teller fake is, is dat op 1 of andere manier wel weer recht te lullen, maar je weet het niet, denk wel dat het echt is. Gaat nu idd wel sloom, maar op het eind gaan mesnen die het wel willen, maar nog even wachten. Zien zichzelf als soort Backup Ploeg, willen alleen lid worden als de 50k niet gehaald is tegen het eind. Denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.
Ga er maar vanuit dat die teller klopt en dat ze er vooralsnog lang niet zijn.
Programma aanbod kan niet slechter zijn dan de rotzooi (met uitzondering van sommige programma's op 1,2 en 3) die we nu voorgeschoteld krijgen. Dus ik zou zeggen word maar vast lid, want ik denk dat de meeste mensen het wel bevalt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Blaxje het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of ze al die leden gaan halen (en of het dan ook écht gehaald is). Maarja, GS flikt een hoop. Dit moet ze ook af kunnen gaan. Ik ben geen lid overigens, ik word het wellicht als ik zie wat het programma-aanbod is.
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:07 schreef MrBadGuy het volgende:
15-02-2009 18:00 30454, oftewel 204 nieuwe leden in de afgelopen 24 uur.
Als het zo doorgaat dan gaat het er juist helemaal niet om spannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.
Ik vond het juist wel wat toevoegenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dan zou ik echt eerder lid worden van Linkk. Tenzij ze komen met ideeën voor leuke programma's. Maar die items die z nu op Veronica uitzonden zijn niet slecht, maar daar ga ik geen lid voor worden. Voegt echt helemaal niks toe zo.
Geenstijl haatzaaiend?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker toch op zeg, met je haatzaaiende rotzooi.
Soms wel ja, sommige mensen die op Geenstijl negatief in het nieuws komen, worden bedreigd doormiddel van mailtjes of telefoontjes.quote:
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Gisteren 1650, maar dat kwam door de uitzending op Veronica. Vandaag zal het rond de 200-250 eindigen en de komende dagen zal het wel weer richting de 100 gaan, dit wordt hem dus niet
Wanneer moeten ze die 50.000 man eigenlijk hebben?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Dat hoop ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En de laatste week / dagen zal er ook altijd wel een grote groep mensen op het "nog ff snel lid worden"
Nog 6 afleveringen te gaan, dat betekent 9000 leden door de uitzendingen, das nog steeds te weinig. Daarnaast denk ik niet dat ze dat gaan halen, de eerste dag haalden ze 10.000 leden en daarna ging het snel naar beneden, de eerste uitzending haalde 1650 leden binnen, dat zal ook wel snel gaan dalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |