Ja, daarom maar even loerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan Vogelaar weer interviewen
Fucking krent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Jovatov het volgende:
Tja ik zit er nu wel erg sterk aan te denken om lid te worden van Powned, al was het maar om die ¤0,25 te innen
Maar ik denk dat ik nog maar ff wacht
+ de leden van Wakker Nederlandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
Geen idee. Maar ik kan het me niet voorstellen dat ze concurrenten van elkaar zullen zijnquote:
Vanavond wellicht weer een boost van (een paar) duizend met de uitzending.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
"Om duurzaam met geld om te leren gaan, heeft de omroep een bewindvoerder toegewezen gekregen." LOLquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Vrijwilligers noemen ze dat.
Vanochtend gingen ze over de 122.000 heen... en staan nu op 863
Zie site voor een teller die wél up-to-date is
Nog geen uurtje na de uitzending... + 1000quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Nog geen uurtje na de uitzending... + 1000
32.620
Dat idee heb ik ook. Je gaat toch niet zo'n figuur als paradijs op de voorgrond in verband brengen met je omroep. Bij de vrachtwagen: jah we gaan zo een broodje eten, in Den Haag: jah ik ga even op de hoek een broodje eten. Wat wil hij met zijn omroep gaan brengen: sandwich time, lekker broodjes maken met mr. Paradijs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef -Jean- het volgende:
Ik vraag het me ook of het niet een plannetje is van de telegraaf ja. Ze zeggen ook precies dezelfde televisie te gaan brengen. Bovendien is Geenstijl van de Telegraaf. Het is misschien ook niet toevallig dat Geenstijl direct het bandenfilmpje naar buiten brengt om die suggestie om zeep te helpen.
P ublieke O mroep W akker NED
Je kan alleen niet zomaar leden van 2 verenigingen bij elkaar voegen, dus dat kan niet.quote:
Llink is ook gefuseerd toen ze te weinig leden hadden....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan alleen niet zomaar leden van 2 verenigingen bij elkaar voegen, dus dat kan niet.
Het kan wel maar niet zomaar. Je zal toch via een ledenvergadering of ledenraadpleging tot dit besluit moeten komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Llink is ook gefuseerd toen ze te weinig leden hadden....
Dus het kan, opgelost slotjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het kan wel maar niet zomaar. Je zal toch via een ledenvergadering of ledenraadpleging tot dit besluit moeten komen.
als ze genoeg leden hebben , kan Hagoort hoog of laag springen , ze komen er dan gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ut_het_interessantst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |