hier in de PM doet ie igg nietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is trouwens geen film geworden, ik ben "De nieuwe Uri Geller" aan het kijken
Ik ga kijken of hij mijn planten beter kan maken
tja, ik wou dat ik snel was, ipv zo lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Hupt
Je hoeft je niet zo erg aan te passen dat je meteen gaat mucken hoor
als je nu wel in de FB mag komen, blijf je hier dan weg ?quote:
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je nu wel in de FB mag komen, blijf je hier dan weg ?
lijkt me een goeie deal
ik wil het zelfde als je moeder, jou niet in de buurt hebbenquote:
Waarom lok je me dan naar GC toequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil het zelfde als je moeder, jou niet in de buurt hebben
FOK! is net een dorp, en elk dorp heeft een dorpsgek en die moet je niet wegjagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef Paul het volgende:
Klonk wat moet dat nou met je worden, jongen, je gaat de kant op van cerror, je weet toch dat je me niet aankan.
Niemand kan me aan op fok, NIEMAND
Paul
Dat eet neit zo lekker hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
ik zat meer te denken aan een emmer gevuld met cement...
nee, maar met popcorn verzuipt je iemand ook wat lastigerquote:
In een emmer cement ook niet. Een mestkelder werkt dan veel beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar met popcorn verzuipt je iemand ook wat lastiger
zonde van de mest...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een emmer cement ook niet. Een mestkelder werkt dan veel beter
Hoezo dat? Goed laten gaan en daarna is het geheel mestquote:
Jouw schuldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen
de rest van de KSC sterkte met het bezoek...
Kunnen we deze KSC niet even naar het Keldertje schoppen, snel weer mee terugnemen, de deur op slot doen en bezoek daar achterlaten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen
de rest van de KSC sterkte met het bezoek...
Noujaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we deze KSC niet even naar het Keldertje schoppen, snel weer mee terugnemen, de deur op slot doen en bezoek daar achterlaten?
Het is je vergeven, het was wel gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry dat je bank nu doorgezakt is.
Ik zat naast je he!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Mart! Hoe wist jij dat ik er extra kussens bij gepakt had?
[..]
Het is je vergeven, het was wel gezellig
Ben je lekker ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja, ik wou dat ik snel was, ipv zo lekker
Pier!quote:
quote:
Rokers gaan maar buiten staan, smerige gewoontequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook niet... tenzij buiten in de kou...
Al heb ik nog nooit rokers over de vloer gehad.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rokers gaan maar buiten staan, smerige gewoonte
Helemaal mee eens. Plus dat ik dan ook niet jaarlijks hoef te witten e.d.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn huis hoeft niet te stinken naar de verslaving van een ander.
Tenzij sexverslavingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn huis hoeft niet te stinken naar de verslaving van een ander.
sorry... maar ook dat niet van elk bezoek dat ik krijg hoor.quote:
Oeh, dan kun je je pc alvast af gaan sluiten nuquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb oo..... nee, laat maar, die is té flauw.
Met sabbelen op lolly'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dag spammertjes
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
MIJN lolly!quote:
Je rookt een sigaar? Dat mag hier heul nie!quote:
Lekkerquote:
Te laat, thuiskoffiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je je pc alvast af gaan sluiten nu
Kom je zo een bak koffie halen?
Koffie dan maar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je rookt een sigaar? Dat mag hier heul nie!
quote:
Truste Fretquote:
Thanks EauAhquote:
Trustenquote:
Mocht je Toni weer spreken via je teletijdmachine, doe hem dan de groeten terug!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks EauAh
Jij ook straks!
p.s. Toni vroeg of ik jou de groeten wilde doen
Bij deze
Maar waarom vraagt ie dat aan mij
oude gek
Croissantje etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom doet dit topic het niet meer? Is het stuk?
En daar doe jij een half uur overquote:
Ben ik de enige die hier post dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar doe jij een half uur over
Nee. Ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier post dan?
Ik heb wel een el. gitaarquote:
Trustequote:En nu ga ik slapen! Trusten allen!
quote:
hoe oud eigenlijk ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
Ik hen een serieuze post in klb gepost. Ik word oud
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef BrandX het volgende:
Oh Ph. ff misbruik maken van mijn html rechten
-filmpje dat mijn quote verkloot-
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef BrandX het volgende:
Oh Ph. ff misbruik maken van mijn html rechten
<object>
DAT IS FIJNquote:
Ja of boodschappen of schaatsen, een mat wil dat ik mee ga schaatsen maar ik ga morgen al schaatsen daar namelijk hier:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT IS FIJNEN WAT GA JE DAARNA DOEN? IK GA BOODSCHAPPEN DOEN EN DAN SCHAATSEN KIJKEN! WHEHEHE
_!
Hoezo weg, je moet moddenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:56 schreef Het_hupt het volgende:
ff Pheno feliciteren
en weg ben ik weer
hela! Was ff een mailtje typen.quote:
Nou ja.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:56 schreef Het_hupt het volgende:
ff Pheno feliciteren
en weg ben ik weer
Veel succes met schrijven!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:30 schreef BrandX het volgende:
Zo, ik ga internet uitzetten, lunchen en aan de schrijf.
Ik kom tussen 3 en 4 ofzo wel even buurten
*ril*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, heerlijk even de verwarming uitgezet en een balkondeur en een raam open... frisse lucht door de flat![]()
.
Succes!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:30 schreef BrandX het volgende:
Zo, ik ga internet uitzetten, lunchen en aan de schrijf.
Ik kom tussen 3 en 4 ofzo wel even buurten
Nee, is even lekker. Het was aardig warm en droog en zo in huis... wat frisse lucht kan geen kwaad... temperatuur is in computerkamer inmiddels van 18,3 naar 16,7 graden gedaaldquote:
Jij bent zeker zo'n mafkees die nu een zomerjas over zijn t-shirt aan doet omdat het intussen toch wel erg koud wordt buiten....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, is even lekker. Het was aardig warm en droog en zo in huis... wat frisse lucht kan geen kwaad... temperatuur is in computerkamer inmiddels van 18,3 naar 16,7 graden gedaald.
Nee, dat dan weer niet. Maar ik heb het gewoon snel warm (misschien ben ik wel gewoon heetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mafkees die nu een zomerjas over zijn t-shirt aan doet omdat het intussen toch wel erg koud wordt buiten....
Hee dat is hier vlakbijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja of boodschappen of schaatsen, een mat wil dat ik mee ga schaatsen maar ik ga morgen al schaatsen daar namelijk hier:
[ afbeelding ]
Regel jij even een wak voor hemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is hier vlakbijHet zal wel vet druk zijn daar
Zinloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regel jij even een wak voor hem
Wat is dat toch met mannen... ik ben jaloers op julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Maar ik heb het gewoon snel warm (misschien ben ik wel gewoon heet) en af en toe een beetje doorluchten in huis kan geen kwaad, volgens mij. Nu de boel weer dichtgedaan trouwens, moet ook niet overdrijven
.
Het proberen is het minste wat we doen kunnenquote:
Zet hij zijn eigen pasfoto neer, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef DR34M3R het volgende:
Klonk, ik kan maar niet aan je wennen met deze ava...
Vrouwen hebben het wel sneller koud, volgens mij ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen... ik ben jaloers op jullie
zo beterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef DR34M3R het volgende:
Klonk, ik kan maar niet aan je wennen met deze ava...
Zo hadden wij een paar maanden geleden de verwarming aan op de kamer, tezamen met de aircoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het wel sneller koud, volgens mij ja.
Ik heb nog eens met een vrouwelijke collega een kamer gedeeld. Was het buiten 15 graden, binnen graad of 21... zette ze de verwarming vol open omdat ze het koud had. Toen zette ik na 5 minuten het raam erbij open, omdat het te warm werd.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:Erbanova
Op het laatste rechte stuk onderuit gaan, buikelings over de lijn schuiven en daarmee de rit winnen
Nee opzet is meer zoals Bart Veldkamp op de 10 km in Nagano tegen Saetrequote:
Uh en uh? Zegt me echt niets zo snelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee opzet is meer zoals Bart Veldkamp op de 10 km in Nagano tegen SaetreDat was ook epic
Dan mag hij fijn buiten gaan staan totdat hij uitgerookt is!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
Jort komt hier alleen nog maar sigaren roken lijkt het..
Opgeruimde mevrouwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
Nog lang niet. Ik had al klaar kunnen zijn... heb teveel andere dingen gedaan tussendoorquote:
Dat valt dan weer zwaar tegen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog lang niet. Ik had al klaar kunnen zijn... heb teveel andere dingen gedaan tussendoor
Och, anders had ik nu al door de kou gemoeten, ik stel het nog eventjes uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt dan weer zwaar tegen he
Net alsof dat mag van GeorginaVquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
Je komt hier zo ook nog langs?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
wasje in de was gedonderd, stofgezogen, plee schoongemaakt, damn wat ben ik actief
drukdrukdruk he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
goedmaakkusje?quote:
voorrijkosten 33 cent per kilometer en laten we zeggen 20 euro per uurquote:
pfff.. erg goedkoop ben je niet hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorrijkosten 33 cent per kilometer en laten we zeggen 20 euro per uur
kwaliteit heeft z´n prijsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfff.. erg goedkoop ben je niet hè?
Flesquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
Tis drie uur geweest, dus ik mag buurten
goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt
T-shirts, Cd's van Kings of Leon, accu voor telefoon besteld, DVD recordables gekocht, en hele grote croissants en aardbeien op de markt
Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt
T-shirts, Cd's van Kings of Leon, accu voor telefoon besteld, DVD recordables gekocht, en hele grote croissants en aardbeien op de markt
ohw dat schiet ook lekker op ja hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waar
Hij ligt altijd op de laatste plaats waar je zoektquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waar
Ja, logisch. Welke idioot zoekt door als ie iets gevonden heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij ligt altijd op de laatste plaats waar je zoekt
jah, alleen van mezelf niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Van mij mag je ook wel eerder buurten hoor
Ik snap het wel een beetjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, alleen van mezelf niet.Ik wil wel maar ik mag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
waarom nie ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, alleen van mezelf niet.Ik wil wel maar ik mag niet
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
hallo mensen met weekend
ik weet niet wat dat is
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderenquote:
oude brood?quote:
Caliquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
hallo mensen met weekend
ik weet niet wat dat is
2 jaar te laat met inleverenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderen
Ergste is nog, dat ik het al bijna 2 jaar geleden in had moeten leveren
Dus ik mezelf aan het schoppen. Ik trek straks ook gewoon letterlijk de stekker van het internet er weer uit, anders kan ik mezelf niet bedwingen. Zwak I know, maar het is allemaal dermate oninteressant en onzinnig werk, dat ik me totaal niet kan motiveren.
Dus moet ik mezelf maar met de harde hand aan het werk schoppen
Rond 16:00 gaat de stekker er weer uit tot een uurtje of half zeven
2 jaar te laat inleveren is wel echt erg...als ik even mag zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderen
Ergste is nog, dat ik het al bijna 2 jaar geleden in had moeten leveren
Dus ik mezelf aan het schoppen. Ik trek straks ook gewoon letterlijk de stekker van het internet er weer uit, anders kan ik mezelf niet bedwingen. Zwak I know, maar het is allemaal dermate oninteressant en onzinnig werk, dat ik me totaal niet kan motiveren.
Dus moet ik mezelf maar met de harde hand aan het werk schoppen
Rond 16:00 gaat de stekker er weer uit tot een uurtje of half zeven
ik weet.... maar ik wil weekend....quote:
WKzquote:
quote:
mjah, nu kan ik hier een hele lijst van redenen en oorzaken geven, maar dat is voor jullie niet interessant. Hooguit (leed)vermakelijk. Dingen hebben zo hun redenen he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
2 jaar te laat inleveren is wel echt erg...als ik even mag zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best snel
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet.... maar ik wil weekend....
quote:
Het antwoord op de vraag of HP al gereageerd heeft, lijkt me voor de hand liggenquote:
te laatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het antwoord op de vraag of HP al gereageerd heeft, lijkt me voor de hand liggen.
En heb je nu veel werk dan, of straks nog de avond voor jezelf?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef Californium het volgende:
Dat las ik pas nadat ik mijn vorige bericht typte. Maar inderdaad best snel. Al is het nu afwachten hoe lang het duurt voordat de juiste persoon binnen HP contact opneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best snel![]()
Logisch. Heb je de schade van van de week al ingehaald?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
te laat![]()
Ik wil lekker thuis aan verslag werken
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef Klonk het volgende:
en dat gaat ons ook geen flikker aan, belangrijkste is dat papiertje
klopt.... maar ik heb iig mijn excusesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat las ik pas nadat ik mijn vorige bericht typte. Maar inderdaad best snel. Al is het nu afwachten hoe lang het duurt voordat de juiste persoon binnen HP contact opneemt.
Ja, vanavond. Wat familie. Dus eens een keer bier gekocht. Ik drink het zelf niet, dus het is nooit in huisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
Patapon
krijg je verder geen visite vandaag ?
nee.... half kantjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch. Heb je de schade van van de week al ingehaald?
Dan ben je er toch op vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... half kantje
maar wel beter dan het origineel
heb je mijn htmlrechtenmisbruikende post voor je gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vanavond. Wat familie. Dus eens een keer bier gekocht. Ik drink het zelf niet, dus het is nooit in huis
quote:
Ik zie alles. Even het pinguinlied weer opzoeken....moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je mijn htmlrechtenmisbruikende post voor je gezien?
Een pomper kan ie krijgen /mad .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij achter BX aan zat... wat zal MPG daar wel niet van denken?
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrelquote:
ik ben die van mijn uitzendbureau vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrel.
Wij moesten ons ervoor opgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben die van mijn uitzendbureau vergeten
Dat was afgelopen donderdag
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrel.
Dat past niet in de feeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik ga nu de computer aanzetten... OA, mocht ineens heel Zandvoort zonder stroom zitten, wil ik wel graag de kop: "FOK!ker vervangt voeding pc en zet heel dorp in het donker" op de FP!
Het is ook niet nodigquote:
all I hear is bla blaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de pc wat sneller opstartte met een sterkere voeding. Nu had de videokaart sowieso al minimaal 400 watt nodig en zat er maar 300 watt in, dus wellicht dat dat al uitmaakt!
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Ik ben er nog niet helemaal uit... ik denk dat ik de oven aanslinger voor wat snacks, dan zijn die tenminste ook opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
ahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaik + computer = de dood van 1 van de 2
Cindy?quote:
Dat kan. Welk vak mag je vandaag gaan vullen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
ik heb een bak grillgroentequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
quote:
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...quote:
Je nieuwe voeding is te snel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dacht.
Het gaat trouwens niet heel erg goed nog... de seconden van mijn pc-klok tikken wat sneller weg dan een seconde duurt en de bewegende smileys op FOK! lijken aan de speed te hebben gezeten.
Croissants met aardbeien en warme sjokiemel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef DR34M3R het volgende:
Nog iemand tips voor een romantisch ontbijtje?
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactiefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je nieuwe voeding is te snel?
Of waren ze voorheen te traag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Das voor Fles zijn DDR heldinnetjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zetten
blijf daar maar totdat je oud en versleten bentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
Ik kan alleen maar 60 hertz selecteren voor mijn TFTquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt....
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Paul het volgende:
Zo ik ben weer terug van de AH
Paulien is wel een leuk kassameisje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je gaat als travestiet naar de AH?
quote:
Ik zit in mijn pyjamaquote:
pic?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit in mijn pyjama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |