Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt
T-shirts, Cd's van Kings of Leon, accu voor telefoon besteld, DVD recordables gekocht, en hele grote croissants en aardbeien op de markt
ohw dat schiet ook lekker op ja hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waar
Hij ligt altijd op de laatste plaats waar je zoektquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen. En een nieuw lampje kopen voor op de fiets van de jongste. Die heb ik van de week zo goed weggestopt dat ik niet meer weet waar
Ja, logisch. Welke idioot zoekt door als ie iets gevonden heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij ligt altijd op de laatste plaats waar je zoekt
jah, alleen van mezelf niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Van mij mag je ook wel eerder buurten hoor
Ik snap het wel een beetjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, alleen van mezelf niet.Ik wil wel maar ik mag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
waarom nie ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, alleen van mezelf niet.Ik wil wel maar ik mag niet
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
hallo mensen met weekend
ik weet niet wat dat is
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderenquote:
oude brood?quote:
Caliquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
hallo mensen met weekend
ik weet niet wat dat is
2 jaar te laat met inleverenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderen
Ergste is nog, dat ik het al bijna 2 jaar geleden in had moeten leveren
Dus ik mezelf aan het schoppen. Ik trek straks ook gewoon letterlijk de stekker van het internet er weer uit, anders kan ik mezelf niet bedwingen. Zwak I know, maar het is allemaal dermate oninteressant en onzinnig werk, dat ik me totaal niet kan motiveren.
Dus moet ik mezelf maar met de harde hand aan het werk schoppen
Rond 16:00 gaat de stekker er weer uit tot een uurtje of half zeven
2 jaar te laat inleveren is wel echt erg...als ik even mag zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet voor 25-1 nog een half stageverslag en 2 andere schrijfstukken voor mijn opleiding inleveren, anders kan ik niet afstuderen
Ergste is nog, dat ik het al bijna 2 jaar geleden in had moeten leveren
Dus ik mezelf aan het schoppen. Ik trek straks ook gewoon letterlijk de stekker van het internet er weer uit, anders kan ik mezelf niet bedwingen. Zwak I know, maar het is allemaal dermate oninteressant en onzinnig werk, dat ik me totaal niet kan motiveren.
Dus moet ik mezelf maar met de harde hand aan het werk schoppen
Rond 16:00 gaat de stekker er weer uit tot een uurtje of half zeven
ik weet.... maar ik wil weekend....quote:
WKzquote:
quote:
mjah, nu kan ik hier een hele lijst van redenen en oorzaken geven, maar dat is voor jullie niet interessant. Hooguit (leed)vermakelijk. Dingen hebben zo hun redenen he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
2 jaar te laat inleveren is wel echt erg...als ik even mag zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best snel
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet.... maar ik wil weekend....
quote:
Het antwoord op de vraag of HP al gereageerd heeft, lijkt me voor de hand liggenquote:
te laatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het antwoord op de vraag of HP al gereageerd heeft, lijkt me voor de hand liggen.
En heb je nu veel werk dan, of straks nog de avond voor jezelf?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef Californium het volgende:
Dat las ik pas nadat ik mijn vorige bericht typte. Maar inderdaad best snel. Al is het nu afwachten hoe lang het duurt voordat de juiste persoon binnen HP contact opneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best snel![]()
Logisch. Heb je de schade van van de week al ingehaald?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
te laat![]()
Ik wil lekker thuis aan verslag werken
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef Klonk het volgende:
en dat gaat ons ook geen flikker aan, belangrijkste is dat papiertje
klopt.... maar ik heb iig mijn excusesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat las ik pas nadat ik mijn vorige bericht typte. Maar inderdaad best snel. Al is het nu afwachten hoe lang het duurt voordat de juiste persoon binnen HP contact opneemt.
Ja, vanavond. Wat familie. Dus eens een keer bier gekocht. Ik drink het zelf niet, dus het is nooit in huisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
Patapon
krijg je verder geen visite vandaag ?
nee.... half kantjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch. Heb je de schade van van de week al ingehaald?
Dan ben je er toch op vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... half kantje
maar wel beter dan het origineel
heb je mijn htmlrechtenmisbruikende post voor je gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vanavond. Wat familie. Dus eens een keer bier gekocht. Ik drink het zelf niet, dus het is nooit in huis
quote:
Ik zie alles. Even het pinguinlied weer opzoeken....moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je mijn htmlrechtenmisbruikende post voor je gezien?
Een pomper kan ie krijgen /mad .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij achter BX aan zat... wat zal MPG daar wel niet van denken?
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrelquote:
ik ben die van mijn uitzendbureau vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrel.
Wij moesten ons ervoor opgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben die van mijn uitzendbureau vergeten
Dat was afgelopen donderdag
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrel.
Dat past niet in de feeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik ga nu de computer aanzetten... OA, mocht ineens heel Zandvoort zonder stroom zitten, wil ik wel graag de kop: "FOK!ker vervangt voeding pc en zet heel dorp in het donker" op de FP!
Het is ook niet nodigquote:
all I hear is bla blaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de pc wat sneller opstartte met een sterkere voeding. Nu had de videokaart sowieso al minimaal 400 watt nodig en zat er maar 300 watt in, dus wellicht dat dat al uitmaakt!
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Ik ben er nog niet helemaal uit... ik denk dat ik de oven aanslinger voor wat snacks, dan zijn die tenminste ook opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
ahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaik + computer = de dood van 1 van de 2
Cindy?quote:
Dat kan. Welk vak mag je vandaag gaan vullen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
ik heb een bak grillgroentequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
quote:
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...quote:
Je nieuwe voeding is te snel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dacht.
Het gaat trouwens niet heel erg goed nog... de seconden van mijn pc-klok tikken wat sneller weg dan een seconde duurt en de bewegende smileys op FOK! lijken aan de speed te hebben gezeten.
Croissants met aardbeien en warme sjokiemel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef DR34M3R het volgende:
Nog iemand tips voor een romantisch ontbijtje?
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactiefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je nieuwe voeding is te snel?
Of waren ze voorheen te traag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Das voor Fles zijn DDR heldinnetjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zetten
blijf daar maar totdat je oud en versleten bentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
Ik kan alleen maar 60 hertz selecteren voor mijn TFTquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt....
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Paul het volgende:
Zo ik ben weer terug van de AH
Paulien is wel een leuk kassameisje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je gaat als travestiet naar de AH?
quote:
Ik zit in mijn pyjamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |