Wij moesten ons ervoor opgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben die van mijn uitzendbureau vergeten
Dat was afgelopen donderdag
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zo even douchen, en dan terug naar t werk, want nieuwjaarsborrel.
Dat past niet in de feeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik ga nu de computer aanzetten... OA, mocht ineens heel Zandvoort zonder stroom zitten, wil ik wel graag de kop: "FOK!ker vervangt voeding pc en zet heel dorp in het donker" op de FP!
Het is ook niet nodigquote:
all I hear is bla blaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de pc wat sneller opstartte met een sterkere voeding. Nu had de videokaart sowieso al minimaal 400 watt nodig en zat er maar 300 watt in, dus wellicht dat dat al uitmaakt!
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Ik ben er nog niet helemaal uit... ik denk dat ik de oven aanslinger voor wat snacks, dan zijn die tenminste ook opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
ahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel gezegd heb ik er nu een stroomvoorziening ingezet die beter is voor de computer.
En ik ben best trots dat ik dat zonder hulp heb gedaan, en het in één keer goed ging.
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaik + computer = de dood van 1 van de 2
Cindy?quote:
Dat kan. Welk vak mag je vandaag gaan vullen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
ik heb een bak grillgroentequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hartgeloopt!
Wat gaan jullie eten?
quote:
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...quote:
Je nieuwe voeding is te snel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe... klinkt wel herkenbaar, maar ik kan blijkbaar meer zelf dan ik dacht.
Het gaat trouwens niet heel erg goed nog... de seconden van mijn pc-klok tikken wat sneller weg dan een seconde duurt en de bewegende smileys op FOK! lijken aan de speed te hebben gezeten.
Croissants met aardbeien en warme sjokiemel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef DR34M3R het volgende:
Nog iemand tips voor een romantisch ontbijtje?
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactiefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je nieuwe voeding is te snel?
Of waren ze voorheen te traag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... net even Bios opnieuw opgeslagen, soms helpt dat. Maar de tijd loopt nu wel goed, alleen de smileys' zijn nog hyperactief.
Das voor Fles zijn DDR heldinnetjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? Dat lijkt me niet lekker ontbijten hoor...
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je monitorinstellingen even op hoger dan 60 hertz zetten
blijf daar maar totdat je oud en versleten bentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ga naar de AH
Ik kan alleen maar 60 hertz selecteren voor mijn TFTquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik nog even naar kijken, al vraag ik me af of de monitor daar blij van wordt....
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Paul het volgende:
Zo ik ben weer terug van de AH
Paulien is wel een leuk kassameisje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je gaat als travestiet naar de AH?
quote:
Ik zit in mijn pyjamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |