hier in de PM doet ie igg nietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is trouwens geen film geworden, ik ben "De nieuwe Uri Geller" aan het kijken
Ik ga kijken of hij mijn planten beter kan maken
tja, ik wou dat ik snel was, ipv zo lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Hupt
Je hoeft je niet zo erg aan te passen dat je meteen gaat mucken hoor
als je nu wel in de FB mag komen, blijf je hier dan weg ?quote:
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je nu wel in de FB mag komen, blijf je hier dan weg ?
lijkt me een goeie deal
ik wil het zelfde als je moeder, jou niet in de buurt hebbenquote:
Waarom lok je me dan naar GC toequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil het zelfde als je moeder, jou niet in de buurt hebben
FOK! is net een dorp, en elk dorp heeft een dorpsgek en die moet je niet wegjagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef Paul het volgende:
Klonk wat moet dat nou met je worden, jongen, je gaat de kant op van cerror, je weet toch dat je me niet aankan.
Niemand kan me aan op fok, NIEMAND
Paul
Dat eet neit zo lekker hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
ik zat meer te denken aan een emmer gevuld met cement...
nee, maar met popcorn verzuipt je iemand ook wat lastigerquote:
In een emmer cement ook niet. Een mestkelder werkt dan veel beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar met popcorn verzuipt je iemand ook wat lastiger
zonde van de mest...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een emmer cement ook niet. Een mestkelder werkt dan veel beter
Hoezo dat? Goed laten gaan en daarna is het geheel mestquote:
Jouw schuldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen
de rest van de KSC sterkte met het bezoek...
Kunnen we deze KSC niet even naar het Keldertje schoppen, snel weer mee terugnemen, de deur op slot doen en bezoek daar achterlaten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen
de rest van de KSC sterkte met het bezoek...
Noujaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we deze KSC niet even naar het Keldertje schoppen, snel weer mee terugnemen, de deur op slot doen en bezoek daar achterlaten?
Het is je vergeven, het was wel gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry dat je bank nu doorgezakt is.
Ik zat naast je he!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Mart! Hoe wist jij dat ik er extra kussens bij gepakt had?
[..]
Het is je vergeven, het was wel gezellig
Ben je lekker ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja, ik wou dat ik snel was, ipv zo lekker
Pier!quote:
quote:
Rokers gaan maar buiten staan, smerige gewoontequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook niet... tenzij buiten in de kou...
Al heb ik nog nooit rokers over de vloer gehad.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rokers gaan maar buiten staan, smerige gewoonte
Helemaal mee eens. Plus dat ik dan ook niet jaarlijks hoef te witten e.d.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn huis hoeft niet te stinken naar de verslaving van een ander.
Tenzij sexverslavingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn huis hoeft niet te stinken naar de verslaving van een ander.
sorry... maar ook dat niet van elk bezoek dat ik krijg hoor.quote:
Oeh, dan kun je je pc alvast af gaan sluiten nuquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb oo..... nee, laat maar, die is té flauw.
Met sabbelen op lolly'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dag spammertjes
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
MIJN lolly!quote:
Je rookt een sigaar? Dat mag hier heul nie!quote:
Lekkerquote:
Te laat, thuiskoffiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je je pc alvast af gaan sluiten nu
Kom je zo een bak koffie halen?
Koffie dan maar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je rookt een sigaar? Dat mag hier heul nie!
quote:
Truste Fretquote:
Thanks EauAhquote:
Trustenquote:
Mocht je Toni weer spreken via je teletijdmachine, doe hem dan de groeten terug!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks EauAh
Jij ook straks!
p.s. Toni vroeg of ik jou de groeten wilde doen
Bij deze
Maar waarom vraagt ie dat aan mij
oude gek
Croissantje etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom doet dit topic het niet meer? Is het stuk?
En daar doe jij een half uur overquote:
Ben ik de enige die hier post dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar doe jij een half uur over
Nee. Ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier post dan?
Ik heb wel een el. gitaarquote:
Trustequote:En nu ga ik slapen! Trusten allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |