Ik denk dat hij op zijn knieen het laminaat moet schoonlikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Welke maat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Zegt het volgende:
[..]
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik niet
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
En ja dit is een serieus topic dus geen onzinreacties plz
Maak eens foto'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:06 schreef Zegt het volgende:
[..]
Isolatie hier is prima, zij maken gewoon ontzettend veel lawaai!
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Harharhar
Als dit serieus serieus is dan harharhar
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?quote:
Met een leren broekje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Van de isolatie of van het lawaai?quote:
Dat hoeft niet perse hoor. Sommige mensen doen dit soort dingen alleen binnenshuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
"Zeg hebben jullie ook zo last van het gespank van de onderburen of zijn jullie dat?"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?
Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Van de isolatie of van het lawaai?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?
Niks. Ik zou er nog geen topic over openen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Turning it up to eleven!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
Neee ik vind het niet erg wat ze doen in bed, ben er zelf ook best geinteresseerd in, maar niet bij anderen iig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
is het vooral erg dat die mensen aan S&M doen en dat ze kennelijk bezoek krijgen van 'rare' mensen ... of heb je daadwerkelijk geluidsoverlast erdoor?
Wat betreft de overlast en als dat daadwerkelijk storend is door geluidsniveau en/of tijdstip dat het plaatsvind, zou ik er wel wat van zeggen, maar verdere bemoeienissen met de sexuele voorkeur van anderen lijken me niet echt nuttig; als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Dat ze in hun eigen toko aan SM doen is allemaal prima, en dat ze een schoonmaker hebben die op pumps loopt en vage kleren aanheeft ook best, maar het gaat te ver als die kerel ook in die kleren over de gang loopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Mwhehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
En jij bepaalt wat normaal is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Nee, het is niet normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Kijk, een expertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!quote:
Hondenbandjes zijn zo fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haar
Niet echt hoor.quote:
Ja so, dan schrikken ze maar. De wereld verandert en opeens is het 2009.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Volgens mij ligt het probleem hier niet bij de senioren maar bij jou, en probeer je nu wat drogredenen aan te voeren om je standpunt kracht bij te zetten. Waarom gaat het te ver? Misschien heb jij wel een hele lelijk roze legging aan, daar ga ik toch ook geen topic over openen omdat het niet mijn smaak is. Get over it.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetishquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
Dan vraagt hij waarschijnlijk aan jouw waarom heeft die man een rok aan. Als hij dat al ziet op die leeftijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetish
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?
Of allochtoon?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?
Daar is toch niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...Als je er een keer zo een gezien heb dan ga je voor de bijl
Misschien moet je gewoon vragen of het iets zachter kan. Zonder te beginnen over de SM enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Zegt het volgende:
[..]
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!
Nee, stel je voor dat je zoontje kennis maakt met de echte wereld, waarin ook dit soort dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Zeg hebben jullie ook zo last van het gespank van de onderburen of zijn jullie dat?"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoor
Haha, zo genant om dat dan te moeten vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon vragen of het iets zachter kan. Zonder te beginnen over de SM enzo.
Dat snap ik. Waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. En als dat gebeurt had hij die gevoelens toch voordat hij dat gezien had. Maar dat is weer iets heel anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoor
Als jouw buurman harde muziek draait elke dag dan ga toch ook vragen of het zachter mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Haha, zo genant om dat dan te moeten vragen.
"Ik hoor wel eens geluidenKan dat wat zachter?
"
Ja, bij muziek ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jouw buurman harde muziek draait elke dag dan ga toch ook vragen of het zachter mag.
Dat zou ik hebben. Maar je hebt er toch last van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, bij muziek ja.
Maar ik voel me wel een beetje ongemakkelijk bij SM-lui hoor.
Voor je het weet vergrijpen ze zich aan jouw kadaverquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, bij muziek ja.
Moet je nagaan hoe da kindje elke avond in zijn bedje ligt wat 1 deur verwijderd is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
Ik heb besloten dat ik ze gewoon vraag of het wat zachter kan zo nu en dan, met het risico dat zij vragen wat dan en dat ik het schaamrood op mn kaken heb
Daarnaast wou ik nog even zeggen dat ik het bijzonder ongezond vind dat ze hun eigen kind zo laten opgroeien, in zo'n situatie, echt vreselijk. nogmaals ik heb niks tegen sm, integendeel, maar zoiets hoort iets te zijn tussen 2 mensen en kun je niet doen als je kids hebt!
Succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
Ik heb besloten dat ik ze gewoon vraag of het wat zachter kan zo nu en dan, met het risico dat zij vragen wat dan en dat ik het schaamrood op mn kaken heb
Daarnaast wou ik nog even zeggen dat ik het bijzonder ongezond vind dat ze hun eigen kind zo laten opgroeien, in zo'n situatie, echt vreselijk. nogmaals ik heb niks tegen sm, integendeel, maar zoiets hoort iets te zijn tussen 2 mensen en kun je niet doen als je kids hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je kind gewoon alles goed uitlegd is er niets aan de hand. Beter je kind zo opvoeden, dan wereldvreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
dat kan best, maar verander dan je verhaal... zoals je het nu verteld gaat het eerst erom dat de buren aan S&M doen, vreemde mensen op bezoek krijgen en vervolgens heb je het eroveer dat je geluiden daarvan meekrijgt (waarbij nog steeds niet geheel duidelijk is dat qua geluidsniveau en tijdstip specifiek erger is dan geluiden die je ook van andere buren mee zult krijgen als je in een flatgebouw woont dat niet specifiek goed geluids-geisoleerd is).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Zegt het volgende:
[..]
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!
een klein kind SM uitleggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je je kind gewoon alles goed uitlegd is er niets aan de hand. Beter je kind zo opvoeden, dan wereldvreemd.
Ervan uitgaand dat 10 het max isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Turning it up to eleven!
[ afbeelding ]
Kom op he....10
Jij hebt "Spinal Tap" nooit gezien merk ik welquote:
Dat is jouw mening. Wees liever blij dat de ouders bij elkaar zijn en van elkaar houden. Misschien gaan je buren ook wel minder aan SM doen als hun kind ouder wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Zegt het volgende:
hoe kun je een kind zoiets uitleggen? sowieso die vent in pumps en pantys. nu is dat kind pas 8mnd ofzo dus ze krijgt er nog niks van mee maar hoe gaan ze dat straks doen als dat kind wat groter is? dat zal verknipt kind worden!
waarom zou dat kind verknipt worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Zegt het volgende:
hoe kun je een kind zoiets uitleggen? sowieso die vent in pumps en pantys. nu is dat kind pas 8mnd ofzo dus ze krijgt er nog niks van mee maar hoe gaan ze dat straks doen als dat kind wat groter is? dat zal verknipt kind worden!
Inderdaad. Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom zou dat kind verknipt worden?
ik denk eerder dat dat kind door zal hebbeen at het de keuze is van die man zich zo te kleden, die man graag zoiets draagt..
kinderen begrijpen dat maar al te goed, een vriendje van mn dochter duikt ook altijd zodra hij bij mn dochtertje komt spelen in de verkleeddoos en loopt d rest vand e middag in een van haar 'prinzesse-jurken' rond...
'verknipt' kunnen mensen imho eerder worden, als ze bepaalde dingen kunstmatig gaan pogen te onderdrukken of denken zich anders te moeten gedragen dan ze zijn .... en zo en dubbelleven tussen gevoel en gedrag krijgen.
zover voor de bewering dat het je eigenlijk om geluids-overlast gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt.
Echt hier heb ik maar een reactie opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt. Nu komen er vreemde types over de gallerij gelopen steeds, die man met de pumps is maar een voorbeeldje van het scala van mensen die ik hier zie. er wonen hier kinderen in de flat, die kunnen erg schrikken van mensen die zich helemaal in het zwart kleden met allerlei opzichtige ringen etc. etc. net gothics. ze passen gewoon niet in de buurt, op het eerste gezicht zijn ze echt heel aardig, knap jong stel, spontaan netjes etc. maar als ze eenmaal naast je wonen begint de ellende.
zijn jullie allemaal van die rare gothics ofzo dat jullie zo praten, gothics zijn gewoon vies manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt hier heb ik maar een reactie op![]()
Dus travo's, alto's en gothics moet zich maar aanpassen omdat jij er aanstoot aan neemt. Jij hebt een raar wereldbeeld. Ze passen niet in de buurt laat me niet lachen.Dat is echt een non-argument.
Als je last hebt van hun SM-spel dan kaart je dat aan bij hun. De rest heb jij niks mee te maken.
Het wordt steeds leuker. Rijden ze ook nog in de verkeerde auto en stemmen ze op de verkeerde partij. Dat jij de leefstijl van andere mensen afkeurt betekend nog niet dat hij fout is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
en daarbij werken ze kennelijk ook nog eens niet, ze doen iets artistieks geloof ik, kennelijk verdienen ze er geld mee want ze hebben de woning wel gekocht. mijn zaak verder niet maar dat betekend wel dat ze hele dagen thuis zitten...past ook niet in de buurt, ik werk zelf 2 daagjes mijn man fulltime en eigenlijk iedereen in de flat wel. alleen zij niet...dus schoppen ze herrie overdag. en een vereiste om in dit complex te wonen is wel dat je WERKEND moet zijn!
Ja ik ben gothic. Ik drink elke dag bloed en ik snij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
zijn jullie allemaal van die rare gothics ofzo dat jullie zo praten, gothics zijn gewoon vies man
Misschien werken ze wel als jullie liggen te slapen. Of op andere tijden. Kom op zeg, bekrompen gedrag. Laat ze lekker. En als je er niet tegen kan dan kun je beter aanbellen dan hier zielig op een internet forum te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
en daarbij werken ze kennelijk ook nog eens niet, ze doen iets artistieks geloof ik, kennelijk verdienen ze er geld mee want ze hebben de woning wel gekocht. mijn zaak verder niet maar dat betekend wel dat ze hele dagen thuis zitten...past ook niet in de buurt, ik werk zelf 2 daagjes mijn man fulltime en eigenlijk iedereen in de flat wel. alleen zij niet...dus schoppen ze herrie overdag. en een vereiste om in dit complex te wonen is wel dat je WERKEND moet zijn!
De link met de satanskerk snap ik even niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
Het is ook een sekte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef Zegt het volgende:
de types die daar komen, op de man in de pumps na dan, dragen allemaal zwart en heel opzichtige sieraden, er komen ook wel eens vrouwen met gescheurde panty's, punk types ofzso, met allemaal zo'n zelfde bandje. daarom doet het me aan een sekte DENKEN
Tering, dat is wel het toppunt van bekrompen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef Zegt het volgende:
de types die daar komen, op de man in de pumps na dan, dragen allemaal zwart en heel opzichtige sieraden, er komen ook wel eens vrouwen met gescheurde panty's, punk types ofzso, met allemaal zo'n zelfde bandje. daarom doet het me aan een sekte DENKEN
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, TS is verder helemaal niet kortzichtig of bekrompen. Iedereen mag van TS alles doen zolang ze het maar niet ziet, hoort. op een andere manier last van heeft of weet.
Laat maar sommige mensen veroordelen alles wat niet in hun straatje past.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tering, dat is wel het toppunt van bekrompen.
Je voelt je niet meer veilig gebaseerd op de looks van die mensen en het seksuele genot wat je kan horen.
Dat je daar last van hebt, okee, maar dat je je niet meer veilig voelt![]()
Zwarte kleding associëren met de Satanskerk (wtf is dat nou weer) is wel erg wereldvreemd zeg.
Ga eens wat vaker naar buiten, daar kom je nog meer soorten mensen tegen die best wel heel tof blijken te zijn
Je moet de film Pleasantville eens kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt. Nu komen er vreemde types over de gallerij gelopen steeds, die man met de pumps is maar een voorbeeldje van het scala van mensen die ik hier zie. er wonen hier kinderen in de flat, die kunnen erg schrikken van mensen die zich helemaal in het zwart kleden met allerlei opzichtige ringen etc. etc. net gothics. ze passen gewoon niet in de buurt, op het eerste gezicht zijn ze echt heel aardig, knap jong stel, spontaan netjes etc. maar als ze eenmaal naast je wonen begint de ellende.
Setje kettingen van plastic (van die rood-witte)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Keasis het volgende:
Geef ze een stapel eierkartonnen kado. Begrijpen ze heus wel.
Zo onbeleefd vind ik haar niet over komen hoor. Misschien moet je eerst je eigen vooroordelen aan de kant zetten. En daarna ingesprek gaan met je buren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Zegt het volgende:
Vandaag die meid tegengekomen in de buurtsuper op het pleintje en een gesprekje aangeknoopt.
Ik doe wel even letterlijk citeren:
Ik: Hallo, alles goed?
SM'ster: Ja prima, met jou?
Ik: Ja goed, bevalt het wonen jullie een beetje?
SM'ster: Ja, heerlijk rustig, echt heel anders dan waar we vandaan komen.
Ik: Ja, behoorlijk rustig idd. Maar soms heb ik een beetje last van jullie geluiden, niets persoonlijks hoor.
SM'ster: Oh? Wist niet dat het zo gehorig was (schaapachtig lachen erbij)
Ik: Ja, dus...
SM'ster: We zullen er een beetje op letten, dank je voor de tip.
En toen kwam dit
Ik: Wat doen jullie eigenlijk zoal in het dagelijks leven?
Zij: Mijn man heeft een groot aantal sites, dat is zijn werk.
Ik: Wat voor sites?
Zij: Sekssites.
Ik: Oh, tja, leuk joh. Dat loopt een beetje?
Zij: Ja als een trein.
Ik: Jullie hebben ook een kindje toch
Zij: Ja, een zoontje van 10 maanden
Ik: Oh het lijkt net een meisje dacht dat jullie een dochtertje hadden, ik heb ook een zoontje en die is al 4.
Zij: Leuk, maar als je het niet erg vind ga ik nu even verder boodschappen doen, leuk je gesproken te hebben, doei!
En ze loopt zo weg! ONBELEEFDE TROELA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft een uiterst beleefd en open antwoord gegeven op al je vragen, ze kan toch gewoon haast hebbenquote:
Je vraagt het toch zelf, het is juist te waarderen. Als ze geheimzinnig had gedaan was je hier helemaal uit je plaat gegaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Zegt het volgende:
Ik ben in gesprek gegaan en ze kapt het zomaar af. Dat is imho onbeleefd. Daarbij loopt ze te koop met wat haar man doet, niet dat daar iets mis mee is hoor, sekssites zijn best jummmiiee soms, maar je loopt er toch niet zo mee te koop?
Ze probeert hier tevergeefs bevestiging te vinden voor haar problemen met haar buren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vraagt het toch zelf, het is juist te waarderen. Als ze geheimzinnig had gedaan was je hier helemaal uit je plaat gegaan.
Misschien moet je eerst eens bij jezelf te rade gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
Ja en het erge is, je ZIET niks aan ze. Ik heb nog steeds dubbele gevoelens over dat stel. Ze komen heel aardig etc. over, maar een beetje ontastbaar, onbereikbaar. Ben benieuwd of ze in juni naar de buurtbarbecue komen en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
Misschien kun je het nog een keer zeggen, ik geloof niet dat iemand je de eerste 5 keer heeft begrepen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
Volgens mij wil ze gewoon dat wij massaal zeggen dat haar buren freaks zijn. En dat ze hun huis moeten worden gezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog een keer zeggen, ik geloof niet dat iemand je de eerste 5 keer heeft begrepen..
Ga naar ze toe en vraag ze rekening te houden met de buurt of hou op met huilen... tjees..
Wij begrijpen elkaar...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze gewoon dat wij massaal zeggen dat haar buren freaks zijn. En dat ze hun huis moeten worden gezet.
En dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
Krijgt ze de bevestiging die ze hier niet gevonden heeft.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijgt ze de bevestiging die ze hier niet gevonden heeft.
Het erge is nog dat TS zichzelf telkens tegenspreekt. Aan de ene kant zegt ik heb geen probleem met seks maar andere kant als andere seks hebben mag dat niet. Verder zijn dat iedereen een nette baan van negen tot vijf moet hebben en netjes in pak moeten lopen. Want anders mag je niet in haar buurt wonen.quote:
oh god, thuiswerkers.. wat errruuggquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
GEERT WIDLERS DOE ER WAT AAN!11 HET IS TOCH NIET TE GELOVEN! GEWOON,Z OMAAR IN ONZE NETTE BUURRT NOUJAAquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Wie worden argwanend de buurt of jouw buren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef Zegt het volgende:
Ja, want ze worden best argwanend bekeken heb ik gemerkt.
Goed zo gelijk doen. Als je er echt last van hebt. En nu stoppen met zeuren over hul leefstijl hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Zegt het volgende:
Zie je, nu hoor ik het weer. IK GA ER NU HEEN!!!![]()
goed plan, beter dan hier posten hoe raar ze zijn, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Zegt het volgende:
Zie je, nu hoor ik het weer. IK GA ER NU HEEN!!!![]()
Als dit probleem nu echt wil oplossen dan nodig jij jouw buren uit voor een gesprek en vertel jij jouw problemen. Misschien kunnen jullie dan samen tot een oplossing komen. Want jouw buren lijken mij gewoon normale mensen waar te praten valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Zegt het volgende:
Ze doen niet open, het lawaai is wel opgehouden toen ik aanbelde.
@ Zegt (!)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Zegt het volgende:
@Poeke
Ja helaas is het wel waar
En over mijn sexleven heb ik niks te klagen zoals je in de OP kunt lezen. Ik gooi mezelf alleen niet zo te grabbel
Gelukkig heeft TS hier al meer dan genoeg raad gehad om dit probleem op te lossen. Dus het is nu aan haar om daar wat mee te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Poeke het volgende:
I give up..![]()
Wie ben ik om de dagbesteding van iemand zonder hobbies te verstoren..
TS: je hebt helemaal gelijk.. het zijn enge mensen, freaks zelfs als je wilt... succes ermee
De waarheid mag gezegd worden uiteraard. Maar doe dit wel op een respectvolle manier. Anders zet je alleen maar kwaadbloed bij je buren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:03 schreef Zegt het volgende:
ja en ik ga er morgen gelijk wat mee doen geloof me!
bij mij uitnodigen zal ik niet doen want ik hoef ze niet in me leven te laten. ik ga naar hun en zal ze eens flink de waarheid zeggen!
Handel het af op een volwassen manier af.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:08 schreef Zegt het volgende:
nee ik zal ze niet beledigen oidik wil dit nu afgehandeld hebben!
Gelukkig ben je pas 10 die dat zegt. Maar gelukkig is de boodschap eindelijk tot TS doorgedrongen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
als je serieuze reacties wilt moet je het vooral in KLB openen
maar serieuze reactie?
Aanbellen en eerlijk zeggen dat 't af en toe wel wat minder zou kunnen omdat je graag wilt slapen.
SM-ers zijn ook mensen, heus
Meen je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat laatste mag uiteraard. Na 3x komt de woningstichting hen een bezoekje brengen..
Ik heb kerels (quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Meen je?
*muziek zachter zet nu*
(slik)
TS, de bekrompenheid druipt er echt vanaf. Het is zelfs zo erg, dat ik twijfel of dit niet een hoax is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Sinds wanneer hebben woningstichtingen wat te maken met koopwoningen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat laatste mag uiteraard. Na 3x komt de woningstichting hen een bezoekje brengen..
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb kerels () naast me wonen en die kwamen laatst ook ff langs dat de muziek te hard stond. Alleen die kerel kwam naar binnen. Ik zei toen tegen hem van dat ie beter naar buiten kon gaan anders had ie zeker een probleem. Dit een beetje hard zeggen en stoer doen en je hebt geen last meer van je buren.Lang leven muziek hard aan
![]()
Uiteraard die heb ik altijd bij me.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] pauper-alert [ afbeelding ], je had je mes al klaarliggen he?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
Ja en het erge is, je ZIET niks aan ze. Ik heb nog steeds dubbele gevoelens over dat stel. Ze komen heel aardig etc. over, maar een beetje ontastbaar, onbereikbaar. Ben benieuwd of ze in juni naar de buurtbarbecue komen en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
Ben je nu al naar je buren geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Zegt het volgende:
ik ben ook een vrouw, en nee dit is geen verzonnen verhaal. snap dat dat niet te checken is zo op het www, maar het is echt zo.
En daarom moest ik hun vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef postmortum het volgende:
dit topic kan aleen van een vrouw afkomen en man was allang gaan kijken wat ze aan het doen waren
Nee dank je , ze is niet mijn type...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:52 schreef Monolith het volgende:
Last van het geschreeuw? Dan geef je je buurvrouw toch gewoon zo'n ding.
[ afbeelding ]
En jij heel kwaad worden natuurlijk... zij wel en jij niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Zegt het volgende:
Valt niks te chanteren, ze zijn zo vreselijk open, die man heeft pornosites en dat heeft ie wel 10x gezegd in dat gesprek, hij had ook een hoerenkast gehad waar alle meisjes met respect behandeld zijn etc. en hij is naar club Doma geweest, heeft alles al gezien en is een ontzettende wereldburger.
Over hun seksleven is hij ook aardig open, want zijn vriendin maakt lawaai als hij zus en zo doet, maar daarna doet ze alles wat hij haar opdraagt want dan is ze in een roes door de pijn
de man in kwestie is niet mijn type...te glad en amsterdams accent = not donequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En jij heel kwaad worden natuurlijk... zij wel en jij niet...
Ik ben blij dat ik niet in de Biblebelt woon met jou als buuv.quote:
Zal niet werken. Door de balvorm is er nog genoeg ruimte om te schreeuwen. Praten lukt niet meer, maarja luidruchtige discussies waren ook niet TS' probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:52 schreef Monolith het volgende:
Last van het geschreeuw? Dan geef je je buurvrouw toch gewoon zo'n ding.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Het moraal van het anaal ..uhmm verhaal ... gewoon praten , hoewel webcam installeren en chanteren meer opleverd maar ach ...
We zijn niet allemaal zo perfect als mij ...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef Keasis het volgende:
[..]
Zal niet werken. Door de balvorm is er nog genoeg ruimte om te schreeuwen. Praten lukt niet meer, maarja luidruchtige discussies waren ook niet TS' probleem.
Ja echt en.. voel je je al sexual aroused door de inrichting?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Zegt het volgende:
Heb ik al gedaan gewoon praten, de man van het stel is wel een vreemde vogel, zag trouwens wel dat ze een prachtig interieur hadden toen ik zo langs hem heen de gang in keek
dadelijk moet je verplicht meedoenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, bij muziek ja.
Veel zwart leer met stalen accenten?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja echt en.. voel je je al sexual aroused door de inrichting?
Ja maar zhe-devil is vast maar een fijn dingske die wordt zo opgegeten en uitgespuugd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik heb kerels () naast me wonen en die kwamen laatst ook ff langs dat de muziek te hard stond. Alleen die kerel kwam naar binnen. Ik zei toen tegen hem van dat ie beter naar buiten kon gaan anders had ie zeker een probleem. Dit een beetje hard zeggen en stoer doen en je hebt geen last meer van je buren.Lang leven muziek hard aan
![]()
Oja en trouwens andere buren hadden ook een zoon en die had de muziek ook altijd hard aanstaan. Die is nu uit huis gegaan en nu is het mijn beurt voor al die keren dat ik niet kon slapenAl is het nooit na 2200 uur dat de muziek aanstaat. Dat was bij hun ook niet het geval
Mischien ook een tip voor TS?
Zij kan het ook wel onbeschoft vinden dat jij zomaar op straat allemaal persoonlijke dingen aan haar begint te vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Zegt het volgende:
Vandaag die meid tegengekomen in de buurtsuper op het pleintje en een gesprekje aangeknoopt.
Ik doe wel even letterlijk citeren:
Ik: Hallo, alles goed?
SM'ster: Ja prima, met jou?
Ik: Ja goed, bevalt het wonen jullie een beetje?
SM'ster: Ja, heerlijk rustig, echt heel anders dan waar we vandaan komen.
Ik: Ja, behoorlijk rustig idd. Maar soms heb ik een beetje last van jullie geluiden, niets persoonlijks hoor.
SM'ster: Oh? Wist niet dat het zo gehorig was (schaapachtig lachen erbij)
Ik: Ja, dus...
SM'ster: We zullen er een beetje op letten, dank je voor de tip.
En toen kwam dit
Ik: Wat doen jullie eigenlijk zoal in het dagelijks leven?
Zij: Mijn man heeft een groot aantal sites, dat is zijn werk.
Ik: Wat voor sites?
Zij: Sekssites.
Ik: Oh, tja, leuk joh. Dat loopt een beetje?
Zij: Ja als een trein.
Ik: Jullie hebben ook een kindje toch
Zij: Ja, een zoontje van 10 maanden
Ik: Oh het lijkt net een meisje dacht dat jullie een dochtertje hadden, ik heb ook een zoontje en die is al 4.
Zij: Leuk, maar als je het niet erg vind ga ik nu even verder boodschappen doen, leuk je gesproken te hebben, doei!
En ze loopt zo weg! ONBELEEFDE TROELA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Ik denk dat ik TS enger vind dan haar buren, met haar 'boehoe ze passen niet in de buurt'-houding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef Zidarlys het volgende:
Ik heb met stijgende verbazing dit topic doorgelezen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Turning it up to eleven!
[ afbeelding ]
Kom op he....10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |