Ja maar zhe-devil is vast maar een fijn dingske die wordt zo opgegeten en uitgespuugd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik heb kerels () naast me wonen en die kwamen laatst ook ff langs dat de muziek te hard stond. Alleen die kerel kwam naar binnen. Ik zei toen tegen hem van dat ie beter naar buiten kon gaan anders had ie zeker een probleem. Dit een beetje hard zeggen en stoer doen en je hebt geen last meer van je buren.Lang leven muziek hard aan
![]()
Oja en trouwens andere buren hadden ook een zoon en die had de muziek ook altijd hard aanstaan. Die is nu uit huis gegaan en nu is het mijn beurt voor al die keren dat ik niet kon slapenAl is het nooit na 2200 uur dat de muziek aanstaat. Dat was bij hun ook niet het geval
Mischien ook een tip voor TS?
Zij kan het ook wel onbeschoft vinden dat jij zomaar op straat allemaal persoonlijke dingen aan haar begint te vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Zegt het volgende:
Vandaag die meid tegengekomen in de buurtsuper op het pleintje en een gesprekje aangeknoopt.
Ik doe wel even letterlijk citeren:
Ik: Hallo, alles goed?
SM'ster: Ja prima, met jou?
Ik: Ja goed, bevalt het wonen jullie een beetje?
SM'ster: Ja, heerlijk rustig, echt heel anders dan waar we vandaan komen.
Ik: Ja, behoorlijk rustig idd. Maar soms heb ik een beetje last van jullie geluiden, niets persoonlijks hoor.
SM'ster: Oh? Wist niet dat het zo gehorig was (schaapachtig lachen erbij)
Ik: Ja, dus...
SM'ster: We zullen er een beetje op letten, dank je voor de tip.
En toen kwam dit
Ik: Wat doen jullie eigenlijk zoal in het dagelijks leven?
Zij: Mijn man heeft een groot aantal sites, dat is zijn werk.
Ik: Wat voor sites?
Zij: Sekssites.
Ik: Oh, tja, leuk joh. Dat loopt een beetje?
Zij: Ja als een trein.
Ik: Jullie hebben ook een kindje toch
Zij: Ja, een zoontje van 10 maanden
Ik: Oh het lijkt net een meisje dacht dat jullie een dochtertje hadden, ik heb ook een zoontje en die is al 4.
Zij: Leuk, maar als je het niet erg vind ga ik nu even verder boodschappen doen, leuk je gesproken te hebben, doei!
En ze loopt zo weg! ONBELEEFDE TROELA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Ik denk dat ik TS enger vind dan haar buren, met haar 'boehoe ze passen niet in de buurt'-houding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:44 schreef Zidarlys het volgende:
Ik heb met stijgende verbazing dit topic doorgelezen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Turning it up to eleven!
[ afbeelding ]
Kom op he....10
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |