abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64873457
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:08 schreef Zegt het volgende:
nee ik zal ze niet beledigen oid ik wil dit nu afgehandeld hebben!
Handel het af op een volwassen manier af.
Volgens mij is de oplossing heel simpel als de buren zachter in hun SM-spel doen en de klanten die bij hun komen normale kleren aantrekken dan is het probleem opgelost.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64873893
als je serieuze reacties wilt moet je het vooral in KLB openen

maar serieuze reactie?

Aanbellen en eerlijk zeggen dat 't af en toe wel wat minder zou kunnen omdat je graag wilt slapen.
SM-ers zijn ook mensen, heus
Ja doei.
pi_64873945
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
als je serieuze reacties wilt moet je het vooral in KLB openen

maar serieuze reactie?

Aanbellen en eerlijk zeggen dat 't af en toe wel wat minder zou kunnen omdat je graag wilt slapen.
SM-ers zijn ook mensen, heus
Gelukkig ben je pas 10 die dat zegt. Maar gelukkig is de boodschap eindelijk tot TS doorgedrongen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64873955
had geen zin om een heel topic door te spitten maar verwachtte al dat 't wat vaker gezegd was

je kunt het niet vaak genoeg zeggen denk ik dan maar
Ja doei.
pi_64875006
Okee, ik geloof het verhaal van TS niet meer. Mocht het toch waar zijn, wat ben jij bekrompen zeg!
Dat in de supermarkt, je zegt gewoon dat hun zoon op een meisje lijkt, ook lekker subtiel.
pi_64875072
Politie bellen wegens burengerucht dat zal ze leren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64875177
Dat laatste mag uiteraard. Na 3x komt de woningstichting hen een bezoekje brengen..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64875239
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat laatste mag uiteraard. Na 3x komt de woningstichting hen een bezoekje brengen..
Meen je?
*muziek zachter zet nu*
(slik)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64875767

bass-frekwenties zijn het ergst, dus als je de lage tonen op de equalizer wat omlaag doet valt het msichien nog mee.
pi_64875855
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Meen je?
*muziek zachter zet nu*
(slik)
Ik heb kerels ( ) naast me wonen en die kwamen laatst ook ff langs dat de muziek te hard stond. Alleen die kerel kwam naar binnen. Ik zei toen tegen hem van dat ie beter naar buiten kon gaan anders had ie zeker een probleem. Dit een beetje hard zeggen en stoer doen en je hebt geen last meer van je buren.Lang leven muziek hard aan

Oja en trouwens andere buren hadden ook een zoon en die had de muziek ook altijd hard aanstaan. Die is nu uit huis gegaan en nu is het mijn beurt voor al die keren dat ik niet kon slapen Al is het nooit na 2200 uur dat de muziek aanstaat. Dat was bij hun ook niet het geval

Mischien ook een tip voor TS?
pi_64876784
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
TS, de bekrompenheid druipt er echt vanaf. Het is zelfs zo erg, dat ik twijfel of dit niet een hoax is.

Je geeft het zelf ook toe; het mag wel van jou, maar je wil er niet mee geconfronteerd worden. Van het kabaal mag je wat zeggen, en als kleding echt ongepast is ook. Maar omdat het bezoek alleen zwart draagt en wat piercings heeft e.d? Waar bemoei je je mee.

Overigens, hoe de buurvrouw het gesprek beindigde in de supermarkt is gewoon gepast. Is het wel eens in je opgekomen dat zij misschien iets anders te doen heeft die dag? Of dat ze geen zin heeft om te praten over koetjes&kalfjes
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 02:46:09 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64877155
Kom op jongens, dit is zo duidelijk verzonnen TS begint vrij open minded maar wordt naarmate het topic verder vordert steeds meer bekrompen. Op eens gaat het niet meer alleen over het geluid, maar ook de naam van de buurt enz. Toen ze begon over een buurtbarbecue wist ik het zeker, dat lag er gewoon te dik bovenop leuk geprobeerd zegt
5 - 28 februari Thailand O+
pi_64877453
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Sinds wanneer hebben woningstichtingen wat te maken met koopwoningen. (specaal voor dit topic icoontje, jammer dat er geen geluid bij zit.
pi_64878322
Klaag je ook al de burman een lelijk pak aan heeft of de buur vrouw een super lelijke rok ?
Of nee nog erger straks loop er een ongeschoren.
Het gaat niemand iets aan wat een ander wel of niet aan heeft.
Geluids overlast s`nacht ja dat kun je gewoon met ze bespreken, want ik denk zo maar dat het mensen zijn.
pi_64879615
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb kerels ( ) naast me wonen en die kwamen laatst ook ff langs dat de muziek te hard stond. Alleen die kerel kwam naar binnen. Ik zei toen tegen hem van dat ie beter naar buiten kon gaan anders had ie zeker een probleem. Dit een beetje hard zeggen en stoer doen en je hebt geen last meer van je buren.Lang leven muziek hard aan
pauper-alert , je had je mes al klaarliggen he?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:49:24 #166
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_64879659
TS buren zijn Super-Machos ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_64881874
Als je echt geluidsoverlast hebt kun je ze eens aanspreken. Of je doet als ik en je vreet je 2,5 jaar op en wacht tot ze verhuizen. Overigens waren degene die bij mij voor geluidsoverlast zorgden paupers ipv SM'ers. Ik had graag met je willen ruilen, maar mijn paupers zijn dus net verhuisd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64881977
Nu zitten er overigens surinamers in!! OMGWTFBBQTHEREGOESTHENEIGHBOURHOODOOOOHNOOOES!!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:59:02 #169
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_64884973
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] pauper-alert [ afbeelding ], je had je mes al klaarliggen he?
Uiteraard die heb ik altijd bij me. Hoef die gaylords niet in MIJN huis. Als ze wat te zeggen hebben kunnen ze dat tot de voordeur doen en anders hebben ze een probleem.
pi_64888791
Dit schrééuwt HOAX. Wát een slecht verzonnen verhaal
pi_64888868
Update.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:30:55 #173
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_64888979
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
Ja en het erge is, je ZIET niks aan ze. Ik heb nog steeds dubbele gevoelens over dat stel. Ze komen heel aardig etc. over, maar een beetje ontastbaar, onbereikbaar. Ben benieuwd of ze in juni naar de buurtbarbecue komen en ik zal het er eens met andere buren over hebben.

buurtbbq ?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_64890447
Is erodome verhuisd?
pi_64891154
dit topic kan aleen van een vrouw afkomen en man was allang gaan kijken wat ze aan het doen waren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')