quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijgt ze de bevestiging die ze hier niet gevonden heeft.
Het erge is nog dat TS zichzelf telkens tegenspreekt. Aan de ene kant zegt ik heb geen probleem met seks maar andere kant als andere seks hebben mag dat niet. Verder zijn dat iedereen een nette baan van negen tot vijf moet hebben en netjes in pak moeten lopen. Want anders mag je niet in haar buurt wonen.quote:
oh god, thuiswerkers.. wat errruuggquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
en daarbij werken ze kennelijk ook nog eens niet, ze doen iets artistieks geloof ik, kennelijk verdienen ze er geld mee want ze hebben de woning wel gekocht. mijn zaak verder niet maar dat betekend wel dat ze hele dagen thuis zitten...past ook niet in de buurt, ik werk zelf 2 daagjes mijn man fulltime en eigenlijk iedereen in de flat wel. alleen zij niet...dus schoppen ze herrie overdag. en een vereiste om in dit complex te wonen is wel dat je WERKEND moet zijn!
GEERT WIDLERS DOE ER WAT AAN!11 HET IS TOCH NIET TE GELOVEN! GEWOON,Z OMAAR IN ONZE NETTE BUURRT NOUJAAquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
Wie worden argwanend de buurt of jouw buren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef Zegt het volgende:
Ja, want ze worden best argwanend bekeken heb ik gemerkt.
Goed zo gelijk doen. Als je er echt last van hebt. En nu stoppen met zeuren over hul leefstijl hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Zegt het volgende:
Zie je, nu hoor ik het weer. IK GA ER NU HEEN!!!![]()
goed plan, beter dan hier posten hoe raar ze zijn, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Zegt het volgende:
Zie je, nu hoor ik het weer. IK GA ER NU HEEN!!!![]()
Als dit probleem nu echt wil oplossen dan nodig jij jouw buren uit voor een gesprek en vertel jij jouw problemen. Misschien kunnen jullie dan samen tot een oplossing komen. Want jouw buren lijken mij gewoon normale mensen waar te praten valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Zegt het volgende:
Ze doen niet open, het lawaai is wel opgehouden toen ik aanbelde.
@ Zegt (!)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Zegt het volgende:
@Poeke
Ja helaas is het wel waar
En over mijn sexleven heb ik niks te klagen zoals je in de OP kunt lezen. Ik gooi mezelf alleen niet zo te grabbel
Gelukkig heeft TS hier al meer dan genoeg raad gehad om dit probleem op te lossen. Dus het is nu aan haar om daar wat mee te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Poeke het volgende:
I give up..![]()
Wie ben ik om de dagbesteding van iemand zonder hobbies te verstoren..
TS: je hebt helemaal gelijk.. het zijn enge mensen, freaks zelfs als je wilt... succes ermee
De waarheid mag gezegd worden uiteraard. Maar doe dit wel op een respectvolle manier. Anders zet je alleen maar kwaadbloed bij je buren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:03 schreef Zegt het volgende:
ja en ik ga er morgen gelijk wat mee doen geloof me!
bij mij uitnodigen zal ik niet doen want ik hoef ze niet in me leven te laten. ik ga naar hun en zal ze eens flink de waarheid zeggen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |