Ik denk dat hij op zijn knieen het laminaat moet schoonlikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Welke maat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Zegt het volgende:
[..]
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik niet
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
En ja dit is een serieus topic dus geen onzinreacties plz
Maak eens foto'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:06 schreef Zegt het volgende:
[..]
Isolatie hier is prima, zij maken gewoon ontzettend veel lawaai!
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Harharhar
Als dit serieus serieus is dan harharhar
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?quote:
Met een leren broekje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Van de isolatie of van het lawaai?quote:
Dat hoeft niet perse hoor. Sommige mensen doen dit soort dingen alleen binnenshuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
"Zeg hebben jullie ook zo last van het gespank van de onderburen of zijn jullie dat?"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?
Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Van de isolatie of van het lawaai?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?
Niks. Ik zou er nog geen topic over openen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Turning it up to eleven!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
Neee ik vind het niet erg wat ze doen in bed, ben er zelf ook best geinteresseerd in, maar niet bij anderen iig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
is het vooral erg dat die mensen aan S&M doen en dat ze kennelijk bezoek krijgen van 'rare' mensen ... of heb je daadwerkelijk geluidsoverlast erdoor?
Wat betreft de overlast en als dat daadwerkelijk storend is door geluidsniveau en/of tijdstip dat het plaatsvind, zou ik er wel wat van zeggen, maar verdere bemoeienissen met de sexuele voorkeur van anderen lijken me niet echt nuttig; als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Dat ze in hun eigen toko aan SM doen is allemaal prima, en dat ze een schoonmaker hebben die op pumps loopt en vage kleren aanheeft ook best, maar het gaat te ver als die kerel ook in die kleren over de gang loopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Mwhehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
En jij bepaalt wat normaal is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Nee, het is niet normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Kijk, een expertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!quote:
Hondenbandjes zijn zo fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haar
Niet echt hoor.quote:
Ja so, dan schrikken ze maar. De wereld verandert en opeens is het 2009.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Volgens mij ligt het probleem hier niet bij de senioren maar bij jou, en probeer je nu wat drogredenen aan te voeren om je standpunt kracht bij te zetten. Waarom gaat het te ver? Misschien heb jij wel een hele lelijk roze legging aan, daar ga ik toch ook geen topic over openen omdat het niet mijn smaak is. Get over it.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetishquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
Dan vraagt hij waarschijnlijk aan jouw waarom heeft die man een rok aan. Als hij dat al ziet op die leeftijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetish
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?
Of allochtoon?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?
Daar is toch niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...Als je er een keer zo een gezien heb dan ga je voor de bijl
Misschien moet je gewoon vragen of het iets zachter kan. Zonder te beginnen over de SM enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Zegt het volgende:
[..]
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!
Nee, stel je voor dat je zoontje kennis maakt met de echte wereld, waarin ook dit soort dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Zeg hebben jullie ook zo last van het gespank van de onderburen of zijn jullie dat?"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoor
Haha, zo genant om dat dan te moeten vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon vragen of het iets zachter kan. Zonder te beginnen over de SM enzo.
Dat snap ik. Waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. En als dat gebeurt had hij die gevoelens toch voordat hij dat gezien had. Maar dat is weer iets heel anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou... Als mijn zoontje thuis zou komen met het verhaal dat hij liever een jurkje naar school wil dragen zou ik toch even moeten slikken hoor
Als jouw buurman harde muziek draait elke dag dan ga toch ook vragen of het zachter mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Haha, zo genant om dat dan te moeten vragen.
"Ik hoor wel eens geluidenKan dat wat zachter?
"
Ja, bij muziek ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jouw buurman harde muziek draait elke dag dan ga toch ook vragen of het zachter mag.
Dat zou ik hebben. Maar je hebt er toch last van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, bij muziek ja.
Maar ik voel me wel een beetje ongemakkelijk bij SM-lui hoor.
Voor je het weet vergrijpen ze zich aan jouw kadaverquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, bij muziek ja.
Maar ik voel me wel een beetje ongemakkelijk bij SM-lui hoor.
Moet je nagaan hoe da kindje elke avond in zijn bedje ligt wat 1 deur verwijderd is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
Ik heb besloten dat ik ze gewoon vraag of het wat zachter kan zo nu en dan, met het risico dat zij vragen wat dan en dat ik het schaamrood op mn kaken heb
Daarnaast wou ik nog even zeggen dat ik het bijzonder ongezond vind dat ze hun eigen kind zo laten opgroeien, in zo'n situatie, echt vreselijk. nogmaals ik heb niks tegen sm, integendeel, maar zoiets hoort iets te zijn tussen 2 mensen en kun je niet doen als je kids hebt!
Succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
Ik heb besloten dat ik ze gewoon vraag of het wat zachter kan zo nu en dan, met het risico dat zij vragen wat dan en dat ik het schaamrood op mn kaken heb
Daarnaast wou ik nog even zeggen dat ik het bijzonder ongezond vind dat ze hun eigen kind zo laten opgroeien, in zo'n situatie, echt vreselijk. nogmaals ik heb niks tegen sm, integendeel, maar zoiets hoort iets te zijn tussen 2 mensen en kun je niet doen als je kids hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je kind gewoon alles goed uitlegd is er niets aan de hand. Beter je kind zo opvoeden, dan wereldvreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Zegt het volgende:
dat kan best, maar verander dan je verhaal... zoals je het nu verteld gaat het eerst erom dat de buren aan S&M doen, vreemde mensen op bezoek krijgen en vervolgens heb je het eroveer dat je geluiden daarvan meekrijgt (waarbij nog steeds niet geheel duidelijk is dat qua geluidsniveau en tijdstip specifiek erger is dan geluiden die je ook van andere buren mee zult krijgen als je in een flatgebouw woont dat niet specifiek goed geluids-geisoleerd is).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Zegt het volgende:
[..]
nee, ik vind het geen probleem dat sm gedoe, maar WEL als ik lawaai hoor!
een klein kind SM uitleggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je je kind gewoon alles goed uitlegd is er niets aan de hand. Beter je kind zo opvoeden, dan wereldvreemd.
Ervan uitgaand dat 10 het max isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Turning it up to eleven!
[ afbeelding ]
Kom op he....10
Jij hebt "Spinal Tap" nooit gezien merk ik welquote:
Dat is jouw mening. Wees liever blij dat de ouders bij elkaar zijn en van elkaar houden. Misschien gaan je buren ook wel minder aan SM doen als hun kind ouder wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Zegt het volgende:
hoe kun je een kind zoiets uitleggen? sowieso die vent in pumps en pantys. nu is dat kind pas 8mnd ofzo dus ze krijgt er nog niks van mee maar hoe gaan ze dat straks doen als dat kind wat groter is? dat zal verknipt kind worden!
waarom zou dat kind verknipt worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Zegt het volgende:
hoe kun je een kind zoiets uitleggen? sowieso die vent in pumps en pantys. nu is dat kind pas 8mnd ofzo dus ze krijgt er nog niks van mee maar hoe gaan ze dat straks doen als dat kind wat groter is? dat zal verknipt kind worden!
Inderdaad. Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom zou dat kind verknipt worden?
ik denk eerder dat dat kind door zal hebbeen at het de keuze is van die man zich zo te kleden, die man graag zoiets draagt..
kinderen begrijpen dat maar al te goed, een vriendje van mn dochter duikt ook altijd zodra hij bij mn dochtertje komt spelen in de verkleeddoos en loopt d rest vand e middag in een van haar 'prinzesse-jurken' rond...
'verknipt' kunnen mensen imho eerder worden, als ze bepaalde dingen kunstmatig gaan pogen te onderdrukken of denken zich anders te moeten gedragen dan ze zijn .... en zo en dubbelleven tussen gevoel en gedrag krijgen.
zover voor de bewering dat het je eigenlijk om geluids-overlast gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt.
Echt hier heb ik maar een reactie opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt. Nu komen er vreemde types over de gallerij gelopen steeds, die man met de pumps is maar een voorbeeldje van het scala van mensen die ik hier zie. er wonen hier kinderen in de flat, die kunnen erg schrikken van mensen die zich helemaal in het zwart kleden met allerlei opzichtige ringen etc. etc. net gothics. ze passen gewoon niet in de buurt, op het eerste gezicht zijn ze echt heel aardig, knap jong stel, spontaan netjes etc. maar als ze eenmaal naast je wonen begint de ellende.
zijn jullie allemaal van die rare gothics ofzo dat jullie zo praten, gothics zijn gewoon vies manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt hier heb ik maar een reactie op![]()
Dus travo's, alto's en gothics moet zich maar aanpassen omdat jij er aanstoot aan neemt. Jij hebt een raar wereldbeeld. Ze passen niet in de buurt laat me niet lachen.Dat is echt een non-argument.
Als je last hebt van hun SM-spel dan kaart je dat aan bij hun. De rest heb jij niks mee te maken.
Het wordt steeds leuker. Rijden ze ook nog in de verkeerde auto en stemmen ze op de verkeerde partij. Dat jij de leefstijl van andere mensen afkeurt betekend nog niet dat hij fout is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
en daarbij werken ze kennelijk ook nog eens niet, ze doen iets artistieks geloof ik, kennelijk verdienen ze er geld mee want ze hebben de woning wel gekocht. mijn zaak verder niet maar dat betekend wel dat ze hele dagen thuis zitten...past ook niet in de buurt, ik werk zelf 2 daagjes mijn man fulltime en eigenlijk iedereen in de flat wel. alleen zij niet...dus schoppen ze herrie overdag. en een vereiste om in dit complex te wonen is wel dat je WERKEND moet zijn!
Ja ik ben gothic. Ik drink elke dag bloed en ik snij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
zijn jullie allemaal van die rare gothics ofzo dat jullie zo praten, gothics zijn gewoon vies man
Misschien werken ze wel als jullie liggen te slapen. Of op andere tijden. Kom op zeg, bekrompen gedrag. Laat ze lekker. En als je er niet tegen kan dan kun je beter aanbellen dan hier zielig op een internet forum te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Zegt het volgende:
en daarbij werken ze kennelijk ook nog eens niet, ze doen iets artistieks geloof ik, kennelijk verdienen ze er geld mee want ze hebben de woning wel gekocht. mijn zaak verder niet maar dat betekend wel dat ze hele dagen thuis zitten...past ook niet in de buurt, ik werk zelf 2 daagjes mijn man fulltime en eigenlijk iedereen in de flat wel. alleen zij niet...dus schoppen ze herrie overdag. en een vereiste om in dit complex te wonen is wel dat je WERKEND moet zijn!
De link met de satanskerk snap ik even niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |