Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Van de isolatie of van het lawaai?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?
Niks. Ik zou er nog geen topic over openen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Turning it up to eleven!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
Neee ik vind het niet erg wat ze doen in bed, ben er zelf ook best geinteresseerd in, maar niet bij anderen iig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
is het vooral erg dat die mensen aan S&M doen en dat ze kennelijk bezoek krijgen van 'rare' mensen ... of heb je daadwerkelijk geluidsoverlast erdoor?
Wat betreft de overlast en als dat daadwerkelijk storend is door geluidsniveau en/of tijdstip dat het plaatsvind, zou ik er wel wat van zeggen, maar verdere bemoeienissen met de sexuele voorkeur van anderen lijken me niet echt nuttig; als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Dat ze in hun eigen toko aan SM doen is allemaal prima, en dat ze een schoonmaker hebben die op pumps loopt en vage kleren aanheeft ook best, maar het gaat te ver als die kerel ook in die kleren over de gang loopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Mwhehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef RM-rf het volgende:
als zij hun huishouden laten doen door een man die op pumps loopt, heb jij daar toch verder geen last van?
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je ook geen striemen over haar gezicht enzo?
En jij bepaalt wat normaal is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Nee, het is niet normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Even hier over, die man loopt zo over de gallerij, met een rokje, pumps en netpanty's, is dat normaal? Vind het geen gezicht voor de buurt!
Kijk, een expertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh een collar dan is zij waarschijnlijk de sub van het stel.
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!quote:
Hondenbandjes zijn zo fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Zegt het volgende:
[..]
Nee helemaal niks vreemds te zien aan beiden niet, behalve dat rare hondenbandje bij haar
Niet echt hoor.quote:
Ja so, dan schrikken ze maar. De wereld verandert en opeens is het 2009.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Volgens mij ligt het probleem hier niet bij de senioren maar bij jou, en probeer je nu wat drogredenen aan te voeren om je standpunt kracht bij te zetten. Waarom gaat het te ver? Misschien heb jij wel een hele lelijk roze legging aan, daar ga ik toch ook geen topic over openen omdat het niet mijn smaak is. Get over it.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
nou ja echt smakelijk is het ook weer niet, vrij nette man toen ik uit het keukenraam keek, kijk ik hem na door het raam draagt ie vrouwenkleding! wel apart ja..en ja ik heb daar last van, het gaat te ver er wonen ook senioren hier en die schrikken zich natuurlijk kapot!
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetishquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Had je ook geklaagd als je buren homo waren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Zegt het volgende:
[..]
Dan vraagt hij waarschijnlijk aan jouw waarom heeft die man een rok aan. Als hij dat al ziet op die leeftijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Zegt het volgende:
Omdat het een publieke ruimte is in een appartementencomplex en senioren en kleine kids kunnen er aanstoot aan nemen, heb zelf een zoontje van 4 en moet er niet aan denken dat hij die man met vrouwenkleding aan ineens tegen het lijf loopt!
Waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Wie weet krijgt hij later ook zo'n fetish
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |