Ik denk dat hij op zijn knieen het laminaat moet schoonlikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
Naaldhakken? Lijkt me niet echt praktisch als je gaat schoonmaken?
Welke maat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Zegt het volgende:
[..]
Geen idee iig open pumps met hakje, want ik hoorde wel tikken op de galerij, hoe hoog ze waren weet ik niet
Nee ik zie niks vreemds aan ze, toen z ehier net woonden kwamen ze zich netjes voorstellen etc.,niks gemerkt. Zij draagt wel een vreemd soort leren band.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Zegt het volgende:
En ja dit is een serieus topic dus geen onzinreacties plz
Maak eens foto'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:06 schreef Zegt het volgende:
[..]
Isolatie hier is prima, zij maken gewoon ontzettend veel lawaai!
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Harharhar
Als dit serieus serieus is dan harharhar
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Trafasi het volgende:
volwassen reactie: Praat erover met ze... /volwassen reactie...
Doe hetzelfde terug? p0rn op geluidsniveau 10!!
hoe maak jij foto's van lawaai dat je door je muren heen hoort?quote:
Met een leren broekje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja, want als dit niet serieus was had ik het wat leuker aangekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Van de isolatie of van het lawaai?quote:
Dat hoeft niet perse hoor. Sommige mensen doen dit soort dingen alleen binnenshuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Akwableet het volgende:
WhahaZie je dat echt niet een beetje aan die mensen? Ik dacht dat fanatieke SM'ers wel altijd een soort van rolverdeling hadden, ook overdag.
"Zeg hebben jullie ook zo last van het gespank van de onderburen of zijn jullie dat?"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Zegt het volgende:
[..]
Ja ook over gedacht, dat met ze praten, maar ze zijn dus overdag best aardig en spontaan, wil ze niet veroordelen oid, en hoe pak ik zoiets subtiel in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |