mmmm..... toch eens testen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
"De Spiderman"
Neem je vriendinnetje van achteren, kom stiekem klaar in een kuipje van je hand, wacht tot zo omkijkt en mieter, zoals spiderman z'n web schiet, jou mannenpap in haar smuigeltje terwijl je zo hard en enthousiast mogelijk:"SPIDERMAAAAAANNN!! gilt.
OMFG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Damn die is oudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt het beste topic wat ik dit jaar heb gezien![]()
Verras je sexpartner!
[..]
dat gezicht van dat mens danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn die is oudVolgens mij was het de Houdini, maar die is veel toffer.
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je vriendin thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar je vriendin.
WTF, dies wel minder moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je met een meid thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt zonder dat ze het door heeft. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar haar.
Kom ik een keer om alleen nieuwjaar te wensen enzo, en om niet te rellen... is het nog niet goedquote:
Om 13:00 vakantie, en heb geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
droxz jongen jij hierje hebt er weer zin in?
jij kilt topicsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom ik een keer om alleen nieuwjaar te wensen enzo, en om niet te rellen... is het nog niet goed
oew lekker... blijf je thuis of ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om 13:00 vakantie, en heb geen zin om te werken![]()
knap van je hoor mads!quote:
Welke baas heeft die verzonnen zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je met een meid thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt zonder dat ze het door heeft. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar haar.
iemand bij spuiten en slikken ofzoquote:
en daarna denkt ze , hey das lekker, en dan kan je het vergetenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Koop een Samson hand pop en doe je penis erin. Ga naar een klein meisje en imiteer Samson, ze zal binnen no-time voor je charmes bezwijken en Samson aaien. Tip! Maak de mond van Samson open en zodra je klaarkomt moet je keihard Wooooah! Gertjuuuh!!!! schreeuwen.
Gelieve deze truuk niet in bijzijn van de moeder doen
lekkerquote:
pet sweat, hmmm waar gebruik je dat voor?quote:
Welkomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Janine_90 het volgende:
Iemand heeft mij gezegt dat dit een heel leuk topic was, dus maar even een account aangemaakt
Goeiemorgen!quote:
en wie is die iemand, een collega van je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Janine_90 het volgende:
Iemand heeft mij gezegt dat dit een heel leuk topic was, dus maar even een account aangemaakt
Je moeder graagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Welkom!
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
nee, jij zal eens iets anders nemen zegquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef Rufter het volgende:
waarschijnlijkGoeienmorgen iedereen! ik ben ook nieuwe op fok
Ik las her en der al eentijdje mee, maar ook maar geregd
Die is niet leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hey sm0kez , ik heb een foto van je gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Janine_90 het volgende:
Hé, wat is dat nou?quote:Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
idd, echt dat je denkt vanquote:
Ja ben ook benieuwd... speciaal voor dit topic een account aanmaken.. tja dat lijkt erg kloongedrag...quote:
hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
het gaat hier nog druk worden
Maar uh, GRTDOJW alleen lezen en niet posten? Is dat niet saai enzo?
Nee natuurlijk niet, wij zijn nooit saai, maar toch
quote:
Je hebt ook van die momenten dat als je baas er is dat je moet doen alsofquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Friday12 het volgende:
het is erg stil hoe kunnen mensen het nu druk hebben hier is niets te doen
ja, die ken ik... maar gelukkig staat mn beeldscherm zo opgesteld dat in principe niemand kan meekijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Je hebt ook van die momenten dat als je baas er is dat je moet doen alsofhaha...
een nieuwe ? fobo checkquote:
ik weet alt tab , blindelings te vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, die ken ik... maar gelukkig staat mn beeldscherm zo opgesteld dat in principe niemand kan meekijken
quote:
Mogguh Runxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
runxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
dude waar haal je ze vandaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
deze blijft toch ook wel erg leuk
[ afbeelding ]
maaruh kennen wij die iemand die je naar dit topic gestuurd heeft?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wie is die iemand, een collega van je?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
...wil je dacht echt weten ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude waar haal je ze vandaan
hoi runx
Goedemorgen Wl , heb nog grid uitgeprobeerd met de modquote:
was de emo vergetequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
...wil je dacht echt weten ?
dit is Runxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze postte WL eerder vandaag...
ola el capitanoquote:
runx! hier een kwade foto van jou!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
ja gvd verkeerde, es tut mir leichtquote:
ja je moet alles op zn max zettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen Wl , heb nog grid uitgeprobeerd met de modje hebt veel meer blur en auto's reageren anders, is wel vet.
alleen als ik grid op ultra zet geeft die bij aa aan 4xmaa, maar ik kan hem op 16qaa zetten (en fatsoenlijk draaien ) maar welke is hoger/beter ? want vroeger had je alleen amar 2x /tm 16x aa nu heb je allemaal letters erbij etc
En goede morgen Mads
nee dat is mijn pussyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef renedis het volgende:
[..]
runx! hier een kwade foto van jou!
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Janine_90 het volgende:
gaat het hier alleen maar over spelletjes ?
[beledigd mode]quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze postte WL eerder vandaag...
over alles behalve werkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Janine_90 het volgende:
gaat het hier alleen maar over spelletjes ?
ja dat had ik, maar mijn vraag is is 16qaa hoger dan 4maa ? of 8maaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet alles op zn max zettenziet er ubervet uit dan
dude, stel je eens voor aan de nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat had ik, maar mijn vraag is is 16qaa hoger dan 4maa ? of 8maa![]()
hij zit er idd erg vet uit, zijn er nog andere mods er voor ? meer auto's?
Excuus... bijna weekend... dan krijg je datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
[beledigd mode]
dat was ik![]()
[/beledigd mode]
Werk je toevallig bij een autodealer in Apeldoorn???quote:
jaa gaat goed..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is mijn pussy
Goedemorgen renealles goed ? lang niet meer gezien hiero ?
wat voor werk doe jequote:
nog 6 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Excuus... bijna weekend... dan krijg je dat
ok..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maare, janine, wat doe je zoal, wie ben je? waar woon je ? etc etc
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een autodealer in Apeldoorn???
Ben je nieuw? Welkomquote:
jupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wie streamt er hier mp3s via zn ps3 ?
Hola Vrijdag. Beste dag van de week voor het weekend.quote:
Officieel voor mij nog iets minder dan 5 uur... maar als het mee zit nog iets minder dan 4 uurquote:
werkt dat alleen via de playlists ?quote:
Buenos dias.quote:
jij heb gelukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Officieel voor mij nog iets minder dan 5 uur... maar als het mee zit nog iets minder dan 4 uur
Kijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ok..
nou ik ben janine, 18 jaar jong.
Ik studeer International business and management op HBO
wat wil je precies doen dan ? gvd uno momento telefoonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werkt dat alleen via de playlists ?
naiss mooie dame hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, stel je eens voor aan de nieuwe
Ach ja het kan ook best dat ik nog ruim 6 uur moet werken hoor...quote:
wie zegt dat mbo-ers tuig zijn dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijken dan hoor je mensen(Papi) hier nog zeuren dat hier alleen maar MBO tuig komt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijken dan hoor je mensen(Papi) hier nog zeuren dat hier alleen maar MBO tuig komt
je moet gewoon minder paffenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
naiss mooie dame hoar, zo te zien hadden jullie hem al eerder gevonden dan mij
ik word oud
Ja, ik was er trots op dat ik je voor wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
naiss mooie dame hoar, zo te zien hadden jullie hem al eerder gevonden dan mij
ik word oud
ik, en films etc etcquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik ook al gevraagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maare, janine, wat doe je zoal, wie ben je? waar woon je ? etc etc
aha waar was je geweest dan in het buitenland ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat goed..
ik was druk ja, zat weer in het buitenland!
gister was ik hier ook fftjes!
maar hoe is het met jou?
ikke.. via ps3 media serverquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heul wel, lees nou maar gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
had ik ook al gevraagdmaar ze reageerd niet meer
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
wie zegt dat mbo-ers tuig zijn dan ?
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat wil je precies doen dan ? gvd uno momento telefoon
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mbo is geen tuig het zijn gewoon lui mensjes en ik ga naar HBO
genaamd papi_chuloquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...
diplomas en hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma's
En hoe ouder je word, hoe meer ze kijken naar ervaring...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma's
lees eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
had ik ook al gevraagdmaar ze reageerd niet meer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ok..
nou ik ben janine, 18 jaar jong.
Ik studeer International business and management op HBO
whaha, jaquote:
sm0kez heeft alleen respect voor mn moeder. die moet echt door het stof kruipenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...
quote:
en nu weet je wel hoe het heetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Runx het volgende:
ik stream met de volgende programma, shit naar me ps3 TVersity, hartstikke mooi programma om dat te doen werk perfect
duitsland.. ze snapten er weer niets van dus moest ik het oplossenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha waar was je geweest dan in het buitenland ?
met mij gaat het goed hoar
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik heb geen hyves, dus dat scheelt weer
je moek(kan) TVersity downloaden sleep je alles wat je wilt zien op je ps3 naar het programma, je start je ps3 en gaat bijvoorbeeld naar muziek en dan zie je je pc er bij staan en kan je streamen/downloaden etcquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.
ik weet dat je met de videos files kan browsen, bij muziek gaat dat niet
vandaar dat ik whitelightning gebruik hehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja en dan maar hopen dat er geen halve zool is met dezelfde naam als jij...
quote:
Waarschijnlijk Ierlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
oew lekker... blijf je thuis of ga je nog ergens heen?
Heh wat saai, ik wilde je net gaan toevoegenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik heb geen hyves, dus dat scheelt weer
installeer PS3 mediaserver.. werkt zeer snel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.
ik weet dat je met de videos files kan browsen, bij muziek gaat dat niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hyves is triest![]()
en smokez fijna weekend alvast
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
je moek(kan) TVersity downloaden sleep je alles wat je wilt zien op je ps3 naar het programma, je start je ps3 en gaat bijvoorbeeld naar muziek en dan zie je je pc er bij staan en kan je streamen/downloaden etc
bij sollicitaties???quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vandaar dat ik whitelightning gebruik heh
ik zou de hele dag ficken lopen roepen en pipi machen etc omdat ik geen andere Duitse woorden kenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef renedis het volgende:
[..]
duitsland.. ze snapten er weer niets van dus moest ik het oplossen
Vertel mij wat, vorige jaar 2 x 1 week... Nu dus maar eens echt wat gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ook alweer toe aan vakantie
Neen, hyves is ideaal tijdverdrijfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hyves is triest![]()
en smokez fijna weekend alvast
dat gebruikte ik eerst ook, maar met films werkte dat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.
pc aan, ps3 aan, klaar
ok thx, ik zal eens kijken vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
installeer PS3 mediaserver.. werkt zeer snel!
persoonlijk vind ik het nog beter als TVersity
ik heb heul geen 10000 vriendjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
g op hyves zitten met je 10000 vrindjes
sounds naice ehquote:
En ze hebben whiskey!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ierland is trouwens wel een bazig land hoor, vet mooie omgeving enzo
wel hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat gebruikte ik eerst ook, maar met films werkte dat niet
Ze hebben hyves hier geblocked hahahaquote:
nee, via ftd voor ps3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel hoor.als je xvid bedoeld dan
ja dat vind ik dus echt bagger, maar ok , ik vind TVersity gewoon fijn werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.
pc aan, ps3 aan, klaar
moos, weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
mads waar blijft mooz eigenlijk?
en waar zijn beller en p00p?
uhuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ze hebben whiskey!![]()
![]()
Ik ga samen met Peter trouwens
ik heb tversity nu ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus echt bagger, maar ok , ik vind TVersity gewoon fijn werkenvandaar
Ik vergeet het steedsquote:
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zou de hele dag ficken lopen roepen en pipi machen etc omdat ik geen andere Duitse woorden kenoja mof
dublin ?quote:
gefeliciteerdquote:
goh, hoe zou dat nu kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)
wer mussen der juden aufrachen! (tekstje van Medal Of Honor: Allied Assault)
werd ook niet echt in dank afgenomen![]()
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?quote:
nee, jij zei, er is een programma, ik weet alleen niet hoe het heet..je hebt mij nooit de naam gegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
gefeliciteerddat had ik je al helemaal in het begin aangeraden, maar ja
zeker een amerikaans mastercard en een NL PSN account?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, stelletje PS3 experts, leg mij eens uit waarom ik op PSN niet met m'n mastercard kan betalen!
Wat is dát irritant zeg
aha niet naar dublin ofzo ? maar hoe is het met je pols ?quote:
25 graden... strand... geen regen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?
dude jij zit je aan wiet ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij zei, er is een programma, ik weet alleen niet hoe het heet..je hebt mij nooit de naam gegeven
GAST!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, stelletje swaffel experts, leg mij eens uit waarom ik op snikkel geen "master-kaas" kan krijgen!
Wat is dát irritant zeg
Nee, gewoon Nederlandse CC op een NL PSN accountquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef renedis het volgende:
[..]
zeker een amerikaans mastercard en een NL PSN account?
vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?
Nee, wel een grote stad ofzo (heb ik niet gekozen)...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
aha niet naar dublin ofzo ? maar hoe is het met je pols ?
lunchen om 5 over 11... tssss ik moet nog tot half 1 wachten...quote:
jij hebt dat nooit gezegt hoor, ik heb het laats van p00p gehoordquote:
Dat is leuk voor het einde van het jaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 graden... strand... geen regen..
als jou CC niet uit NL is dan werkt het niet bij de playstation.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon Nederlandse CC op een NL PSN account
Hoewel ik m'n Masterd wel via het werk heb, die het weer via Bank Company Card (www.bcc.be) regelt... Dus misschien is ie dan weer belgisch ofzo
dan ben jij het vergeten want ik heb hem binnen 5 min opgezochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt dat nooit gezegt hoor, ik heb het laats van p00p gehoord
aha naisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, wel een grote stad ofzo (heb ik niet gekozen)...
Pols? Gaat beter, minder pijn... en meer buigen...
Nou ja, ik zit hier wel vast tot 18:00.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lunchen om 5 over 11... tssss ik moet nog tot half 1 wachten...
Ik heb al een erg lief vrouwtje jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
vrouwen, nee maar de pubs zijn echt leuk vaak een live bandje
omfg, eigenwijze hondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ben jij het vergeten want ik heb hem binnen 5 min opgezocht, maar maak niet uit ...
quote:
je went er wel aan.. er gaan meestal 3 verhalen tegelijk door elkaar..quote:
ik heb een lieve schaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb al een erg lief vrouwtje ja
snap ik... je moet gewoon selectief lezen en reageren op mensen dmv quotes en dan zie je het vanzelf als mensen op jou reageren... ik snap dat gedoe over die ps3 enzo ook niet hoor...quote:
ah ok, bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
je went er wel aan.. er gaan meestal 3 verhalen tegelijk door elkaar..
nu gaat het over
- Playstation 3..
- ierse nieuwjaarsduik/pub
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
als jou CC niet uit NL is dan werkt het niet bij de playstation.
je account moet in het zelfde land zijn gevestigd als je CC
pics, picsquote:
runx heef toen amerikaans en japans gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zeg
Is er geen andere manier om te betalen?
zie mijn foboquote:
heb jij ff mazzelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit hier wel vast tot 18:00.
gaap snap het ook niet neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zeg
quote:
je schijnt iets te hebben als een virtueel CC.. maar ik heb het nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
komt er 1 achterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind deze slowchat nou niet bepaald slow.
nee, ik krijg geen kinderbijslag meer voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?quote:
haha dat deed ik ook altijd, van die kreten uit dat spel. van die russiche. kwamen dan van die chauffeurs, en dan zoiets van" rottop djonop" (aanvallen allemaal).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)
wer mussen der juden aufrachen! (tekstje van Medal Of Honor: Allied Assault)
werd ook niet echt in dank afgenomen![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind deze slowchat nou niet bepaald slow.
oh je wil niet weten..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
paypal werkt ook niet met credit cards. dat is alleen voor noord americaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
je schijnt iets te hebben als een virtueel CC.. maar ik heb het nog niet gevonden.
dan heb je dus een neppe CC via je gewone NL bank
Ik bied 2 pinda's!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
Ik wist niet dat Runx er opeens één van wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
whaha, omfgquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Runx er opeens één van was![]()
Godver, toch eens wat minder drinken...
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder drinken...
daar heb ik heul geen zin inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]Waar sommige mensen het niet kunnen volgen
voor in de OP
WHAHA, Kevinquote:
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo volquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb ik heul geen zin in
wooow voor zo hoog ben ik nog nooit tijdelijk verkochtquote:
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?quote:
wie maakt meestal de laatste post dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo vol
Je moet runx ook niet "plompzakken"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder plompzakken...
nee jij hebt een lancer kan dus mij heul snel ophalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?
moozquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie maakt meestal de laatste post dan ?
quote:
ja zal ik doen, ik tja soms denk ik gewoon dat ik een schaap neuk , vandaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?
Je hebt godverdomme m'n halve darmwand mee naar buiten getrokken de vorige keer
voor mij dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd voor fok vandaag
Zo lunch
Heb honger
Gelukkig kan ik een lunchkaart meenemen, kost het me niets
Wil niemand 3 pinda's of meer bieden dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow voor zo hoog ben ik nog nooit tijdelijk verkocht
oke... mads... jij streeft er ook altijd naar...quote:
mazzelaar... werkse van het weekend... sterkte vandaag met je lange werkdag...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Zo lunch
Heb honger
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Runx het volgende:
ik ben een ''banaan'' aan het eten
nee serieus![]()
Je mag langskomen, ik ga over een uurtje etenquote:
hmm er staan vandaag geen prijzen bijquote:Het menu van Vrijdag
9 januari 2009
D A G S C H O T E L
Gebakken scampi's
met Thaise chilisaus
Biefstuk
met paprikaroomsaus
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gele rijst
Roerbakgroenten
S O E P
Bruine bonensoep
Heldere tomatensoep
VEGETARISCHE GERECHTEN
Salade met mozzarella en tomaat
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Visschoteltje
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse belegde broodjes
S N A C K S
Maaltijdsalade met gerookte vissoorten brood en kruidenboter
Diverse snacks
Jah thanx... hoop dat de tijd snel gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mazzelaar... werkse van het weekend... sterkte vandaag met je lange werkdag...
hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Zo lunch
Heb honger
dat betekend dat het extra duur isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag langskomen, ik ga over een uurtje eten
[..]
hmm er staan vandaag geen prijzen bij
300 % prijsverhogingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat ziet er goed uit zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Vanavond gaat dat toch wel snel of niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx... hoop dat de tijd snel gaat
morgen aids patientquote:
Goedemorgen Barraquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen!
ze was net alweer snelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanavond gaat dat toch wel snel of niet?
quote:
Ik moest serieus zoeken wat "scampi's" warenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
je moet er gewoon aan wennenquote:
supra staat in de Stalling samen met de RX-7!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij hebt een lancer kan dus mij heul snel ophalenof met de supra van je broer
jaquote:
hufter, je quote mijquote:
ja ik heb 2 pinda's van droxz is dat ook goed ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef renedis het volgende:
[..]
supra staat in de Stalling samen met de RX-7!
als jij de diesel betaald van de lancer haal ik je wel op
op een goede dag gaan er wel 8 topics doorquote:
gebruik je f5 voor refresh dan lijk het helemaal msnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet er gewoon aan wennen, zie het als msn
een lancer op dieselquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef renedis het volgende:
[..]
supra staat in de Stalling samen met de RX-7!
als jij de diesel betaald van de lancer haal ik je wel op
komt omdat het vrijdag isquote:
Je kan de bodem zien van je kopje.. Heeft een tomaat doorheen gedoken.. En zit geen vulling in de soepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
maar wat is Heldere tomatensoep ?>
dat is namelijk onze nationale swaffel dagquote:
Hihi.. grote garnalen dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest serieus zoeken wat "scampi's" waren
Kijk eens goed in Dakar...quote:
hmm gooi het wel in de tank.. kijken of die draai op rijdt.. ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik heb 2 pinda's van droxz is dat ook goed ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
dat is namelijk onze nationale swaffel dag
hehe als het toch een diesel is gooi er zonnebloem olie in dat betaal ik dan wel ok ? moet het wel van de aldi zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm gooi het wel in de tank.. kijken of die draai op rijdt.. ;')
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVOquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVO
maar daarna is het uit met de pret voor mij
Dan klinkt biefstuk inderdaad een stuk beter!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi.. grote garnalen dus![]()
Ik ga biefstuk eten
Hey Barra
Koffie
en een chocolaatje
de Jumbo ook goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe als het toch een diesel is gooi er zonnebloem olie in dat betaal ik dan wel ok ? moet het wel van de aldi zijn![]()
gamba'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan klinkt biefstuk inderdaad een stuk beter!
Garnalen zijn saaaaaaaaaai.... smaakt nergens naar
Nog steeds alleen maar tussen de mannen?quote:
Pfff... Die Opel van mij doet er 20 sec. over om op de 100 te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVO
maar daarna is het uit met de pret voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |