supra staat in de Stalling samen met de RX-7!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij hebt een lancer kan dus mij heul snel ophalenof met de supra van je broer
jaquote:
hufter, je quote mijquote:
ja ik heb 2 pinda's van droxz is dat ook goed ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef renedis het volgende:
[..]
supra staat in de Stalling samen met de RX-7!
als jij de diesel betaald van de lancer haal ik je wel op
op een goede dag gaan er wel 8 topics doorquote:
gebruik je f5 voor refresh dan lijk het helemaal msnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet er gewoon aan wennen, zie het als msn
een lancer op dieselquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef renedis het volgende:
[..]
supra staat in de Stalling samen met de RX-7!
als jij de diesel betaald van de lancer haal ik je wel op
komt omdat het vrijdag isquote:
Je kan de bodem zien van je kopje.. Heeft een tomaat doorheen gedoken.. En zit geen vulling in de soepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
maar wat is Heldere tomatensoep ?>
dat is namelijk onze nationale swaffel dagquote:
Hihi.. grote garnalen dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest serieus zoeken wat "scampi's" waren
Kijk eens goed in Dakar...quote:
hmm gooi het wel in de tank.. kijken of die draai op rijdt.. ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik heb 2 pinda's van droxz is dat ook goed ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
dat is namelijk onze nationale swaffel dag
hehe als het toch een diesel is gooi er zonnebloem olie in dat betaal ik dan wel ok ? moet het wel van de aldi zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm gooi het wel in de tank.. kijken of die draai op rijdt.. ;')
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVOquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVO
maar daarna is het uit met de pret voor mij
Dan klinkt biefstuk inderdaad een stuk beter!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi.. grote garnalen dus![]()
Ik ga biefstuk eten
Hey Barra
Koffie
en een chocolaatje
de Jumbo ook goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe als het toch een diesel is gooi er zonnebloem olie in dat betaal ik dan wel ok ? moet het wel van de aldi zijn![]()
gamba'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan klinkt biefstuk inderdaad een stuk beter!
Garnalen zijn saaaaaaaaaai.... smaakt nergens naar
Nog steeds alleen maar tussen de mannen?quote:
Pfff... Die Opel van mij doet er 20 sec. over om op de 100 te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
m'n lancer 4WD diesel is sneller op gang dan de EVO
maar daarna is het uit met de pret voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |