Nou ja, ik zit hier wel vast tot 18:00.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lunchen om 5 over 11... tssss ik moet nog tot half 1 wachten...
Ik heb al een erg lief vrouwtje jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
vrouwen, nee maar de pubs zijn echt leuk vaak een live bandje
omfg, eigenwijze hondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ben jij het vergeten want ik heb hem binnen 5 min opgezocht, maar maak niet uit ...
quote:
je went er wel aan.. er gaan meestal 3 verhalen tegelijk door elkaar..quote:
ik heb een lieve schaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb al een erg lief vrouwtje ja
snap ik... je moet gewoon selectief lezen en reageren op mensen dmv quotes en dan zie je het vanzelf als mensen op jou reageren... ik snap dat gedoe over die ps3 enzo ook niet hoor...quote:
ah ok, bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
je went er wel aan.. er gaan meestal 3 verhalen tegelijk door elkaar..
nu gaat het over
- Playstation 3..
- ierse nieuwjaarsduik/pub
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
als jou CC niet uit NL is dan werkt het niet bij de playstation.
je account moet in het zelfde land zijn gevestigd als je CC
pics, picsquote:
runx heef toen amerikaans en japans gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zeg
Is er geen andere manier om te betalen?
zie mijn foboquote:
heb jij ff mazzelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit hier wel vast tot 18:00.
gaap snap het ook niet neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dus nu moet ik maar fictief een nieuw PSN account gaan aanmaken op een vals adres in België, om zodoende te kunnen betalen? Godsamme, het wordt je wel makkelijk gemaakt zeg
quote:
je schijnt iets te hebben als een virtueel CC.. maar ik heb het nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
komt er 1 achterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind deze slowchat nou niet bepaald slow.
nee, ik krijg geen kinderbijslag meer voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?quote:
haha dat deed ik ook altijd, van die kreten uit dat spel. van die russiche. kwamen dan van die chauffeurs, en dan zoiets van" rottop djonop" (aanvallen allemaal).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)
wer mussen der juden aufrachen! (tekstje van Medal Of Honor: Allied Assault)
werd ook niet echt in dank afgenomen![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind deze slowchat nou niet bepaald slow.
oh je wil niet weten..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
paypal werkt ook niet met credit cards. dat is alleen voor noord americaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
je schijnt iets te hebben als een virtueel CC.. maar ik heb het nog niet gevonden.
dan heb je dus een neppe CC via je gewone NL bank
Ik bied 2 pinda's!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
Ik wist niet dat Runx er opeens één van wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
whaha, omfgquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Runx er opeens één van was![]()
Godver, toch eens wat minder drinken...
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder drinken...
daar heb ik heul geen zin inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]Waar sommige mensen het niet kunnen volgen
voor in de OP
WHAHA, Kevinquote:
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo volquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb ik heul geen zin in
wooow voor zo hoog ben ik nog nooit tijdelijk verkochtquote:
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?quote:
wie maakt meestal de laatste post dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo vol
Je moet runx ook niet "plompzakken"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder plompzakken...
nee jij hebt een lancer kan dus mij heul snel ophalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?
moozquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie maakt meestal de laatste post dan ?
quote:
ja zal ik doen, ik tja soms denk ik gewoon dat ik een schaap neuk , vandaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?
Je hebt godverdomme m'n halve darmwand mee naar buiten getrokken de vorige keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |