ik heb tversity nu ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus echt bagger, maar ok , ik vind TVersity gewoon fijn werkenvandaar
Ik vergeet het steedsquote:
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zou de hele dag ficken lopen roepen en pipi machen etc omdat ik geen andere Duitse woorden kenoja mof
dublin ?quote:
gefeliciteerdquote:
goh, hoe zou dat nu kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zei het laatst: (weet niet hoe je het typt maargoed)
wer mussen der juden aufrachen! (tekstje van Medal Of Honor: Allied Assault)
werd ook niet echt in dank afgenomen![]()
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?quote:
nee, jij zei, er is een programma, ik weet alleen niet hoe het heet..je hebt mij nooit de naam gegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
gefeliciteerddat had ik je al helemaal in het begin aangeraden, maar ja
zeker een amerikaans mastercard en een NL PSN account?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, stelletje PS3 experts, leg mij eens uit waarom ik op PSN niet met m'n mastercard kan betalen!
Wat is dát irritant zeg
aha niet naar dublin ofzo ? maar hoe is het met je pols ?quote:
25 graden... strand... geen regen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?
dude jij zit je aan wiet ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij zei, er is een programma, ik weet alleen niet hoe het heet..je hebt mij nooit de naam gegeven
GAST!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, stelletje swaffel experts, leg mij eens uit waarom ik op snikkel geen "master-kaas" kan krijgen!
Wat is dát irritant zeg
Nee, gewoon Nederlandse CC op een NL PSN accountquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef renedis het volgende:
[..]
zeker een amerikaans mastercard en een NL PSN account?
vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Landschap + whiskey + pubs.... wat wil je nog meer?
Nee, wel een grote stad ofzo (heb ik niet gekozen)...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
aha niet naar dublin ofzo ? maar hoe is het met je pols ?
lunchen om 5 over 11... tssss ik moet nog tot half 1 wachten...quote:
jij hebt dat nooit gezegt hoor, ik heb het laats van p00p gehoordquote:
Dat is leuk voor het einde van het jaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 graden... strand... geen regen..
als jou CC niet uit NL is dan werkt het niet bij de playstation.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon Nederlandse CC op een NL PSN account
Hoewel ik m'n Masterd wel via het werk heb, die het weer via Bank Company Card (www.bcc.be) regelt... Dus misschien is ie dan weer belgisch ofzo
dan ben jij het vergeten want ik heb hem binnen 5 min opgezochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt dat nooit gezegt hoor, ik heb het laats van p00p gehoord
aha naisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, wel een grote stad ofzo (heb ik niet gekozen)...
Pols? Gaat beter, minder pijn... en meer buigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |