oh je wil niet weten..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
paypal werkt ook niet met credit cards. dat is alleen voor noord americaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
je schijnt iets te hebben als een virtueel CC.. maar ik heb het nog niet gevonden.
dan heb je dus een neppe CC via je gewone NL bank
Ik bied 2 pinda's!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
Ik wist niet dat Runx er opeens één van wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Smokez? Ik kom hier weken niet, en we hebben hier nieuwe relatie's ofzo?
whaha, omfgquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Runx er opeens één van was![]()
Godver, toch eens wat minder drinken...
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Runx het volgende:
wie wil mij voor een avond adopteren ? , me ma's vriendinnen komen vanavond bij ons , ze komen ALLEMAAL, om ons te condoleren omdat me oma was overleden, maar ik heb totaal geen zin vanavond
dus wie wil een lieve schaapneukende blindedakhaas allochtoon adopteren ? jhet kost niks echt waar
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder drinken...
daar heb ik heul geen zin inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]Waar sommige mensen het niet kunnen volgen
voor in de OP
WHAHA, Kevinquote:
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo volquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb ik heul geen zin in
wooow voor zo hoog ben ik nog nooit tijdelijk verkochtquote:
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?quote:
wie maakt meestal de laatste post dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij het moet doen topic is zo vol
Je moet runx ook niet "plompzakken"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, toch eens wat minder plompzakken...
nee jij hebt een lancer kan dus mij heul snel ophalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
hmmm.. je moet alleen wel zelf naar mij toe komen dan?
moozquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie maakt meestal de laatste post dan ?
quote:
ja zal ik doen, ik tja soms denk ik gewoon dat ik een schaap neuk , vandaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je me binnenkort nog eens aambeienzalf voor me kopen?
Je hebt godverdomme m'n halve darmwand mee naar buiten getrokken de vorige keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |