Werk je toevallig bij een autodealer in Apeldoorn???quote:
jaa gaat goed..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is mijn pussy
Goedemorgen renealles goed ? lang niet meer gezien hiero ?
wat voor werk doe jequote:
nog 6 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Excuus... bijna weekend... dan krijg je dat
ok..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maare, janine, wat doe je zoal, wie ben je? waar woon je ? etc etc
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een autodealer in Apeldoorn???
Ben je nieuw? Welkomquote:
jupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wie streamt er hier mp3s via zn ps3 ?
Hola Vrijdag. Beste dag van de week voor het weekend.quote:
Officieel voor mij nog iets minder dan 5 uur... maar als het mee zit nog iets minder dan 4 uurquote:
werkt dat alleen via de playlists ?quote:
Buenos dias.quote:
jij heb gelukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Officieel voor mij nog iets minder dan 5 uur... maar als het mee zit nog iets minder dan 4 uur
Kijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ok..
nou ik ben janine, 18 jaar jong.
Ik studeer International business and management op HBO
wat wil je precies doen dan ? gvd uno momento telefoonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werkt dat alleen via de playlists ?
naiss mooie dame hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, stel je eens voor aan de nieuwe
Ach ja het kan ook best dat ik nog ruim 6 uur moet werken hoor...quote:
wie zegt dat mbo-ers tuig zijn dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijken dan hoor je mensen(Papi) hier nog zeuren dat hier alleen maar MBO tuig komt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijken dan hoor je mensen(Papi) hier nog zeuren dat hier alleen maar MBO tuig komt
je moet gewoon minder paffenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
naiss mooie dame hoar, zo te zien hadden jullie hem al eerder gevonden dan mij
ik word oud
Ja, ik was er trots op dat ik je voor wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
naiss mooie dame hoar, zo te zien hadden jullie hem al eerder gevonden dan mij
ik word oud
ik, en films etc etcquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik ook al gevraagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maare, janine, wat doe je zoal, wie ben je? waar woon je ? etc etc
aha waar was je geweest dan in het buitenland ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat goed..
ik was druk ja, zat weer in het buitenland!
gister was ik hier ook fftjes!
maar hoe is het met jou?
ikke.. via ps3 media serverquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heul wel, lees nou maar gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
had ik ook al gevraagdmaar ze reageerd niet meer
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
wie zegt dat mbo-ers tuig zijn dan ?
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat wil je precies doen dan ? gvd uno momento telefoon
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mbo is geen tuig het zijn gewoon lui mensjes en ik ga naar HBO
genaamd papi_chuloquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...
diplomas en hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma's
En hoe ouder je word, hoe meer ze kijken naar ervaring...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
dat is altijd beter, ze kijken tegenwoordig alleen maar naar diploma's
lees eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
had ik ook al gevraagdmaar ze reageerd niet meer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ok..
nou ik ben janine, 18 jaar jong.
Ik studeer International business and management op HBO
whaha, jaquote:
sm0kez heeft alleen respect voor mn moeder. die moet echt door het stof kruipenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een of andere halve zool die hier af en toe komt zeuren... maar verder komen hier wel lieve mensen hoor... die respect voor iedereen hebben.. of heb ik het mis jongens...
quote:
en nu weet je wel hoe het heetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Runx het volgende:
ik stream met de volgende programma, shit naar me ps3 TVersity, hartstikke mooi programma om dat te doen werk perfect
duitsland.. ze snapten er weer niets van dus moest ik het oplossenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha waar was je geweest dan in het buitenland ?
met mij gaat het goed hoar
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik heb geen hyves, dus dat scheelt weer
je moek(kan) TVersity downloaden sleep je alles wat je wilt zien op je ps3 naar het programma, je start je ps3 en gaat bijvoorbeeld naar muziek en dan zie je je pc er bij staan en kan je streamen/downloaden etcquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.
ik weet dat je met de videos files kan browsen, bij muziek gaat dat niet
vandaar dat ik whitelightning gebruik hehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja en dan maar hopen dat er geen halve zool is met dezelfde naam als jij...
quote:
Waarschijnlijk Ierlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
oew lekker... blijf je thuis of ga je nog ergens heen?
Heh wat saai, ik wilde je net gaan toevoegenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik heb geen hyves, dus dat scheelt weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |