Goedemorgen Wl , heb nog grid uitgeprobeerd met de modquote:
was de emo vergetequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
...wil je dacht echt weten ?
dit is Runxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze postte WL eerder vandaag...
ola el capitanoquote:
runx! hier een kwade foto van jou!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
ja gvd verkeerde, es tut mir leichtquote:
ja je moet alles op zn max zettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen Wl , heb nog grid uitgeprobeerd met de modje hebt veel meer blur en auto's reageren anders, is wel vet.
alleen als ik grid op ultra zet geeft die bij aa aan 4xmaa, maar ik kan hem op 16qaa zetten (en fatsoenlijk draaien ) maar welke is hoger/beter ? want vroeger had je alleen amar 2x /tm 16x aa nu heb je allemaal letters erbij etc
En goede morgen Mads
nee dat is mijn pussyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef renedis het volgende:
[..]
runx! hier een kwade foto van jou!
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Janine_90 het volgende:
gaat het hier alleen maar over spelletjes ?
[beledigd mode]quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze postte WL eerder vandaag...
over alles behalve werkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef Janine_90 het volgende:
gaat het hier alleen maar over spelletjes ?
ja dat had ik, maar mijn vraag is is 16qaa hoger dan 4maa ? of 8maaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet alles op zn max zettenziet er ubervet uit dan
dude, stel je eens voor aan de nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat had ik, maar mijn vraag is is 16qaa hoger dan 4maa ? of 8maa![]()
hij zit er idd erg vet uit, zijn er nog andere mods er voor ? meer auto's?
Excuus... bijna weekend... dan krijg je datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
[beledigd mode]
dat was ik![]()
[/beledigd mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |