installeer PS3 mediaserver.. werkt zeer snel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil op mn ps3 muziek van mn pc beluisteren. dus pc als media server. en dan stuk voor stuk beluisteren.
ik weet dat je met de videos files kan browsen, bij muziek gaat dat niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hyves is triest![]()
en smokez fijna weekend alvast
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
je moek(kan) TVersity downloaden sleep je alles wat je wilt zien op je ps3 naar het programma, je start je ps3 en gaat bijvoorbeeld naar muziek en dan zie je je pc er bij staan en kan je streamen/downloaden etc
bij sollicitaties???quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vandaar dat ik whitelightning gebruik heh
ik zou de hele dag ficken lopen roepen en pipi machen etc omdat ik geen andere Duitse woorden kenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef renedis het volgende:
[..]
duitsland.. ze snapten er weer niets van dus moest ik het oplossen
Vertel mij wat, vorige jaar 2 x 1 week... Nu dus maar eens echt wat gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ook alweer toe aan vakantie
Neen, hyves is ideaal tijdverdrijfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hyves is triest![]()
en smokez fijna weekend alvast
dat gebruikte ik eerst ook, maar met films werkte dat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.
pc aan, ps3 aan, klaar
ok thx, ik zal eens kijken vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
installeer PS3 mediaserver.. werkt zeer snel!
persoonlijk vind ik het nog beter als TVersity
ik heb heul geen 10000 vriendjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
g op hyves zitten met je 10000 vrindjes
sounds naice ehquote:
En ze hebben whiskey!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ierland is trouwens wel een bazig land hoor, vet mooie omgeving enzo
wel hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat gebruikte ik eerst ook, maar met films werkte dat niet
Ze hebben hyves hier geblocked hahahaquote:
nee, via ftd voor ps3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel hoor.als je xvid bedoeld dan
ja dat vind ik dus echt bagger, maar ok , ik vind TVersity gewoon fijn werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ik vondt via windows media player ook echt perfect werken. kan best zijn dat die een hoop blokkeert enzo. maar ik hoef dus helemaal geen programmas op te starten ofzo.
pc aan, ps3 aan, klaar
moos, weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
mads waar blijft mooz eigenlijk?
en waar zijn beller en p00p?
uhuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ze hebben whiskey!![]()
![]()
Ik ga samen met Peter trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |