Zit nu in Milaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Al maanden niet gezien.
Doe eens een fotoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Dupje het volgende:
Ik heb net verband er trouwens af gehaald, wond ziet er gelukkig mooi uit, maar is wel vrij groot...
quote:
Euhm, staat nog op mn tel...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
foto dupje ? (als echte ramptoerist dat ik ben) maar vind het wel interessant
Nou ja ramptoerist, ik ben gewoon heel benieuwd hoe het er uit zietquote:
duuuuuuuuudequote:
Ach is toch schattig; ukkie krijgt voor het eerst in zijn leven wat assquote:
Net wat je zegt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje =)
Wat jij zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef LastRequest het volgende:
Mogen die foto's wel in een spoiler aub? Ik ben nog steeds misselijk
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Niet iedereen is zo fucked up als koning fucked up
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Niet iedereen is zo fucked up als koning kardinaal fucked up
De wond is al weer dicht! Litteken op mijn borstkas is 5 cm, die onder mijn ribbenboog is een cm of twaalf schat ik. Met een peetje pech word ik binnenkort weer geopereerd. Daarna kan ik er wel een fotooke van maken!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
Valt echt reuze mee (in vergelijking met wat ik althans verwachtte)
Ja dat zei ik toch ook? Mij viel het ook mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er toch hartstikke netjes uit?
Tsja, vergeleken met jou wel ja! Maar fijn is anders...quote:
Mja, ik had dus het verband af en pleister erop, maarde uitlopers van de pees doen vet zeer. Dus de bovenkant van mn hand, en stukje richting arm voelen nogal beurs aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een lieve handjes heb je dupjeen t valt idd mee met hoe het eruit ziet.. pijn kan ik niet beoordelen
heb je er veel last van ?
Als ze hem alleen geraakt hebben dan komt wel weer goed. Bij mij hebben ze er eentje door gesneden en een andere zit bekneld! Die gaan ze misschien operatief door snijden als de injecties in die zenuw niet werken! Mijn halve buik permanent gevoelloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Dupje het volgende:
Plus de bovenkant van mn hand is deels gevoelloos, wrs toch zenuw geraakt... Voelt echt vreemd aan...
Najaaaaaaaaaaaaa zeg, dat is klote!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze hem alleen geraakt hebben dan komt wel weer goed. Bij mij hebben ze er eentje door gesneden en een andere zit bekneld! Die gaan ze misschien operatief door snijden als de injecties in die zenuw niet werken! Mijn halve buik permanent gevoelloos
daarover gesproken, ben je door een slet genaaitquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover gesproken, ben je door een slet genaait?
/matige grap
GenaaiTTT lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover gesproken, ben je door een slet genaait?
/matige grap
Slaapze en beterschapze!quote:
Zeer matigquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om met Swarmi te spreken! Ronduid kud!
Ja is tof he! Heb em al een tijdje niet gezien maar hij is best leuk.. met Chad ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef morgane het volgende:
LOL, Freaky Friday was écht een leuke film!
erg hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef morgane het volgende:
LOL, Freaky Friday was écht een leuke film!
Niemand zei goed! Leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
Freaky Friday een goede film , scheelt dat jullie meiden zijn
Arme piet! Ik vind het het interessantste topic in dat subforumquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die sjimz heeft ook geen oog voor kwaliteit he.
Onterecht natuurlijk.quote:
Wanneer word je mod? Ik dacht dat dat al heul snel zou gebeuren.quote:
ik word heul geen modquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer word je mod? Ik dacht dat dat al heul snel zou gebeuren.
Ze twijfelen nog even vanwege glabbahhh.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer word je mod? Ik dacht dat dat al heul snel zou gebeuren.
het mocht niet van Yashaaaaaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog even vanwege glabbahhh.
Moet wel zeggen dat baggerdonderdag vandaag prima is verlopen
quote:
IB wilde dus niet meer baggeren omdat ie anders geen smooches kreeg?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IB wilde dus niet meer baggeren omdat ie anders geen smooches kreeg?
Dan stel ik voor dat Yasha alle informatica's even smoocht
Drie smileys bij vier woorden is wat overdreven vind je niet?quote:
Coldplay livequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef LastRequest het volgende:
Luisteren jullie ook High School Musical? Nee? Ik wel
PI is geen smiliequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Drie smileys bij vier woorden is wat overdreven vind je niet?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
helaas piet, je had nog wel zo hard aan de op gewerkt
Ach man ga toch lekker iemand anders huisgenoot snacken johquote:
ik snap 'm nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach man ga toch lekker iemand anders huisgenoot snacken joh
Zelfs ik snap 'mquote:
oh, diequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja enigszins matige grap
link
Die dacht daarstraks ook een beetje slim te zijn en iets door te hebben, terwijl het zo bedoeld wasquote:
Ja hallo, je ziet er nu 15 keer beter uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
meh
de bier en tietenfipo van gisteren vond ik wel grappig
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef LastRequest het volgende:
Goed bezig swarma! Al helemaal als het de 30e pas ingeleverd hoeft
Dit ook echt
LR zegt:
* heel verhaal van ernstige problemen op studie nu *
Vriendin zegt:
Ah kut zeg!
Vriendin zegt:
Weet je wat een leuk liedje is? Sober van Pink
ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die meid heeft ook geen inlevingsvermogen
Gadverdamme, altijd het luisterend adviserend oor zijn, maar zodra het andersom is niet verder komen dan, 'kut joh'quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef LastRequest het volgende:
Echt he haha.. en van de week maar bellen over d'r problemen met een kerel.. en ik maar adviseren enzo
Ach ja, zulke mensen moeten er ook zijn I guess.
Ik begreep emquote:
Volgens mij ben jij echt omringt met retards op je opleiding af en toequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begreep em![]()
Ook leuk als je een merknaam voor je organisatie bedenkt, waarbij je afspreekt dat er geen lidwoord voor komt.. en dat je projectgenoten dan ELKE keer dat ze de merknaam in het rapport noemen, er toch "het" voor zetten.. Kutwerk om telkens weg te halen
QFTquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt omringt met retards op je opleiding af en toe
hoe houdt ze het uit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt omringt met retards op je opleiding af en toe
Wel joh, staan alleen uit in jouw postsquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie lezen geen PI's he.
Nee, jij moet je gelukkig prijzen, dat zijn dan weer allemaal social retardsquote:
quote:“Merkidentiteit is het unieke samenstel van fysieke, sociale en mentale componenten van een merk, voor zover de eigen, onderscheidend, centraal, duurzaam en saillant zijn”
Boefje, herinner ze er nou niet aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maakt er nu echt niemand een HBOopmerking, * belt de krant.
als je van de laatste de deze maakt wel, volgens mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef LastRequest het volgende:
Nog één klacht hoor! Moet het even kwijt en op msn vind ik weinig begrip zoals jullie gezien hebben
Iemand heeft een stuk uit een van onze boeken gequote. Het staat ook tussen aanhalingstekens, met voetnoot erbij en alles. Maar dit kán toch niet zo gekopieerd zijn, de zin loopt en klopt toch gewoon niet?
[..]
Ah dat had ik anders opgelost.. maar wat jij zegt klopt inderdaad beterquote:
ben er zelf ook een, dus 't valt niet zo op denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gelukkig prijzen, dat zijn dan weer allemaal social retards
nee, want LR is tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maakt er nu echt niemand een HBOopmerking, * belt de krant.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah dat had ik anders opgelost.. maar wat jij zegt klopt inderdaad beter
En samenstel moet m.i. samenspel zijn.. of is samenstel een woord?
quote:
Aw... meiske toch...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben er zelf ook een, dus 't valt niet zo op denk ik
Het is een quote, dus 't zal best. Anders is 't zeer twijfelachtig wat je allemaal aan 't quoten bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef LastRequest het volgende:
Ah dat had ik anders opgelost.. maar wat jij zegt klopt inderdaad beter
En samenstel moet m.i. samenspel zijn.. of is samenstel een woord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog ff doorbijten moet jij volgens mij en dan ben je een hendig sjiek papiertje rijker
Ja doei.
iemand zei ooit dat zelfkennis je al een heel eind brengt, dus ik denk: ik probeer 't eens, misschien dat vannacht dan al die opdrachten die ik had moeten maken ineens af zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aw... meiske toch...
* aai over de bol
Ik ben niet aan het quoten, ik ben eindredactie aan het spelen omdat mensen niet kunnen spellen en geen zinnen kunnen bouwen.. of verschillende dingen aan elkaar copy/pasten zonder de zinsbouw te checken. En ik ben nog wel de allochtoon in de groepquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een quote, dus 't zal best. Anders is 't zeer twijfelachtig wat je allemaal aan 't quoten bent.
Groepswerk, allemaal hoofdelijk verantwoordelijk jeweetz.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben niet aan het quoten, ik ben eindredactie aan het spelen omdat mensen niet kunnen spellen en geen zinnen kunnen bouwen.. of verschillende dingen aan elkaar copy/pasten zonder de zinsbouw te checken. En ik ben nog wel de allochtoon in de groep
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja mag je zeker zeggen, ik wil zelfs zeggen dat ze volgens mij nog steeds denken op de HAVO te zitten oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog ff doorbijten moet jij volgens mij en dan ben je een hendig sjiek papiertje rijker
En je moet gewoon beginnen, het werkt echt
Na 3,5 jaar studie ben ik er deze week achtergekomen dat dat dus echt gewoon de oplossing is he (hoe achterlijk ik nu ook overkom) Als ik ga zitten en m'n Wordbestandje open, dan moet ik wel en dan lukt het ook. Nu jij nog
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Leuk in theorie, maar als het allemaal lapzwanzen zijn die er geen fuck om geven, terwijl jij wél een goed cijfer wil...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Groepswerk, allemaal hoofdelijk verantwoordelijk jeweetz.
Wat vond René eigenlijk van die foto van gister? Of is dat de reden van het gepunnik vanavond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook écht wat doen, maar vanavond niet meer, want er moet gepunnikt wordenen morgen gewerkt, dus zo echt maar richting bed
oh ja, die heeft die foto's nog niet eens gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat vond René eigenlijk van die foto van gister? Of is dat de reden van het gepunnik vanavond?
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk in theorie, maar als het allemaal lapzwanzen zijn die er geen fuck om geven, terwijl jij wél een goed cijfer wil...
Mijn huisgenoot en ik hebben er er dusdanige lol om gehad (nou ja eigenlijk ik alleen, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die heeft die foto's nog niet eens gezien![]()
Oh maar ik bedoelde meer de sexay foto zeg maar he, niet de voorgangers-van-Yasha-en-swarma-fotoquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot en ik hebben er er dusdanige lol om gehad (nou ja eigenlijk ik alleen, maar dat mag de pret niet drukken)
Klinkt me echt heel erg bekend in mijn oren, van die mensen die het wel willen maar niet kunnen, en constant bij de hand geleid moeten worden door docenten zonder maar enige vorm van logisch beredeneren vertonen. Waardeloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?). Ik heb een hoop klasgenoten waarvan ik denk dat ze echt prima werk leveren, goed op niveau enzo. Daarnaast een hoop mensen waarvan ik me afvraag waarom ik toch zo hard werk, aangezien zij met bagger hetzelfde diploma krijgen
whehe, mij zul je nooit serieus horen zeggen dat HBO bagger isquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?). Ik heb een hoop klasgenoten waarvan ik denk dat ze echt prima werk leveren, goed op niveau enzo. Daarnaast een hoop mensen waarvan ik me afvraag waarom ik toch zo hard werk, aangezien zij met bagger hetzelfde diploma krijgen
Uitgepunnikt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een serieuze shit hier
havo jeweetz, nextquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
dus ja.. wie kan er hier goed latijn ?
ik heb nog wel een woordenboek staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een woordenboek staan
of wil je ipsum lorem vertaald hebben?
Ja ik heb nu iets om mee te dreigen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het mocht niet van Yashaaaaa
2 jaar gym, maar neen, die hersencellen zijn laatst overledenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt IB aan de ketting gelegd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb nu iets om mee te dreigen he
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IB wilde dus niet meer baggeren omdat ie anders geen smooches kreeg?
Dan stel ik voor dat Yasha alle informatica's even smoocht
Het is friet.quote:
ons vergiftigen met een gourmet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik heb nu iets om mee te dreigen he
Wel altijd leuk bij opdrachtgevers die dan vragen wat voor gekke tekst we hebben neergezetquote:
MIkkie heeft mij niet op MSNquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
OMFG Mikkie zit te glabbaaahen op msn tegen me
M'n beeld van Mikkie,quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
de hoerquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee ik ga t niet af laten drukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een woordenboek staan
of wil je ipsum lorem vertaald hebben?
René kende 't nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wel altijd leuk bij opdrachtgevers die dan vragen wat voor gekke tekst we hebben neergezet
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht dat je schreef en nou niet voorover gebukt gaan staanquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Wie van jullie heeft mijn moeder gecontacteerd?
De hele week niet gesproken en ineens een smsje of alles wel goed gaat
Hij zit toch op msnquote:
Dankje, ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slaap lekker straks!
[..]
Jij ook!
Ik ben nog wel even bezig, aangezien het morgen naar de opdrachtgever moet..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
welterusten, de echte nachtbaggeraars houden wel even de wacht
Verbazend genoeg stukken beter dan de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje, ik ben benieuwd...
Is nog steeds fucking vervelend
Hoe staat t er bij jou inmiddels voor trouwens?
Pfff.. dus je bent nog ff bezig en je hebt nu al vierkante oogjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even bezig, aangezien het morgen naar de opdrachtgever moet..
[..]
Verbazend genoeg stukken beter dan de afgelopen dagen
Merk wel dat het niet erg gezond is dat ik zo lang achter de laptop zit, rare kleuren en beeld dat draait enzoMaar goed dat is alleen vanavond nog.
Bij jou nog steeds zo erg ja?
Meld het de volgende keer ff, schiet ik je nog ff een paar keertjes overhoop johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef morgane het volgende:
Ik duik er ook maar eens in, toch iets langer UT gespeeld dan gepland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen feestje in Venlo, again, eens kijken hoe ik het er dan van af ga brengen
Ik zit nu bij een vriend dingen te zoeken voor Dublin, dus redelijk bezet, maar na vanavond ben ik er waarschijnlijk niet meer tot dinsdag ergensquote:
Ach, ben vanavond al vanaf 9 uur rustig aan het bier, is nog niets aan de handquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gewoon weer terug op het paard!
He maar ik snap het niet! Je ging toch nooit meer drinken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ben vanavond al vanaf 9 uur rustig aan het bier, is nog niets aan de hand
Ja het vleesch is zwakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
He maar ik snap het niet! Je ging toch nooit meer drinken?
daar hebben ze pilletjes voorquote:
wel lief van derquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef HostiMeister het volgende:
Stuurde ik vandaag een smsje naar mijn beste vriendin dat ik morgen misschien niet kon komen omdat ik een beetj een cashflow issue heb, stuurt ze terug, "moet ik wat overmaken? Je moet! ik mis je!"
Hartverwarmend
Ja he, heb d'r dan ook al echt in geen eeuwen meer gezienquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef LastRequest het volgende:
Aaah das inderdaad heel erg lief!
Ik heb het rapport af
Nu voor het eerst vandaag vrije tijd
Zal ik je helpen? Heb nu niks meer te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef Sander het volgende:
Ik ga nog even een opdracht maken met daarin veel hogere wiskunde. Heerlijk.
Whehe, nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zal ik je helpen? Heb nu niks meer te doen
Nee dit is een grapje, wiskunde kan ik niet eens.
Haha, precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
als het nu zo'n find x wiskunde ding was had ik nog enige kans gemaakt, nu niet
Ik heb echt net zitten kijken. Ik ga morgen een pak kopen dus ik heb al mijn spaarcentjes nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik had ook niks, misschien nu ook wel dan?
Ik vermoed nog minder dan jij
dat heb ik inmiddels al weer erop staan dnek ik nuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:07 schreef Sander het volgende:
Oh ik heb mijn rente ook binnen
RENTEAFSLUITING
CREDITRENTE 1,13C
CREDITRENTEOVERZICHT:
INTERNET SPAARREKENING
VAN 30.09.2008 TOT 31.12.2008:
TARIEF 1 2,80% TARIEF 2 2,50%
RENTE EFFECTIEF OP JAARBASIS
1,13 EUR
heerlijk dat postbank, gewoon zonder je pas of gekke apparaatjes internetbankierenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef LastRequest het volgende:
Hee das niet handig, ik kan m'n pinpas niet vinden
Het is de eerste, maar ws niet de laatste gelegenheid dat ik hem ga dragen. Plus, ik heb geen goede schoenen, of blouses. Ik ga dus voor de hele ratsmodee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef swarmahoer het volgende:
waar ga je n pak kopen? en als je m niet al te vaak aan doet zou ik zeker geen dure gaan halen, gewoon een bij de WE of c&a
t was toch voor een keer of niet? die van mij pas je niet helaas
RENTEAFSLUITINGquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:16 schreef Sander het volgende:
Wacht, de renteafsluiting van mijn betaalrekening is -6 euro. Fail
Haaaa maar op m'n spaarrekening 0,86 EUR erbij gekregen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
RENTEAFSLUITING
DEBETRENTE 2,46D
-2.46-2,46 EUR
I'm with ya bro!
Haha net als ik, alleen omdat je niet rood kan staan op een spaarrekening?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haaaa maar op m'n spaarrekening 0,86 EUR erbij gekregen!
houd je teringbek dicht, prutsjongquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn hemel... Moblo, prutser![]()
je kan niet eens de uitlaat van je Div zelf vervangen?!! 10 bouten en wat kapwerk, meer stelt het niet voor
Komt er een ori systeem onder? Of meteen een vol rvs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |