mogguhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
houd je teringbek dicht, prutsjong
ik beslis zelf wel wat ik wel en niet doe met mijn motor
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh[ afbeelding ], lekker geslapen?
ze heeft jouw snoepjes op denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh[ afbeelding ], lekker geslapen?
Neem een tattoo:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs mijn bioritme heeft zich aan deze reeks aangepast.
Vette serie he? Sinds ik dat kijk wil ik zooooo graaag een tattooquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef morgane het volgende:
Miami Ink is tofff, kijk ik ook altijd.
Volgens mij moet ik maar eens gaan ontbijten, begin een beetje licht in mn hoofd te worden.
Maar ze maken ook zulke mooie tattoo'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef morgane het volgende:
Hahaha je zal niet de enige zijnsommigen gaan ook speciaal naar die shop.
Of jij verdient weinig of je hebt echt een pimpass suit gekochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Sander het volgende:
Zo. Ik heb er weer twee maandsalarissen doorheen gejaagd
picsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Sander het volgende:
Zo. Ik heb er weer twee maandsalarissen doorheen gejaagd
ah neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vette serie he? Sinds ik dat kijk wil ik zooooo graaag een tattoo
een kleintjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een heule mooie, dan nog niet?
onoesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
ik denk dat ik er eentje op mijn onderarm laat zetten...
Ik moet binnenkort ook, voor een bruiloft waarbij ik getuige ben. Dan moet ik er dus op en top uitzien. Gevolg: ik moet een maatpak (want tot nu toe al verschillende pakken gepast en ik kom met de schouders en armlengte amper weg, de meeste mouwen zijn enkele cm's te kort). Kassaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb echt net zitten kijken. Ik ga morgen een pak kopen dus ik heb al mijn spaarcentjes nodig.
I love mama?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
ik denk dat ik er eentje op mijn onderarm laat zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |