mogguhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
houd je teringbek dicht, prutsjong
ik beslis zelf wel wat ik wel en niet doe met mijn motor
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh[ afbeelding ], lekker geslapen?
ze heeft jouw snoepjes op denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh[ afbeelding ], lekker geslapen?
Neem een tattoo:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs mijn bioritme heeft zich aan deze reeks aangepast.
Vette serie he? Sinds ik dat kijk wil ik zooooo graaag een tattooquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef morgane het volgende:
Miami Ink is tofff, kijk ik ook altijd.
Volgens mij moet ik maar eens gaan ontbijten, begin een beetje licht in mn hoofd te worden.
Maar ze maken ook zulke mooie tattoo'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef morgane het volgende:
Hahaha je zal niet de enige zijnsommigen gaan ook speciaal naar die shop.
Of jij verdient weinig of je hebt echt een pimpass suit gekochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Sander het volgende:
Zo. Ik heb er weer twee maandsalarissen doorheen gejaagd
picsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Sander het volgende:
Zo. Ik heb er weer twee maandsalarissen doorheen gejaagd
ah neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vette serie he? Sinds ik dat kijk wil ik zooooo graaag een tattoo
een kleintjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een heule mooie, dan nog niet?
onoesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
ik denk dat ik er eentje op mijn onderarm laat zetten...
Ik moet binnenkort ook, voor een bruiloft waarbij ik getuige ben. Dan moet ik er dus op en top uitzien. Gevolg: ik moet een maatpak (want tot nu toe al verschillende pakken gepast en ik kom met de schouders en armlengte amper weg, de meeste mouwen zijn enkele cm's te kort). Kassaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb echt net zitten kijken. Ik ga morgen een pak kopen dus ik heb al mijn spaarcentjes nodig.
I love mama?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
ik denk dat ik er eentje op mijn onderarm laat zetten...
Ik dacht dat jij al voor negen uur op zou staan?quote:
Is ook geen plan voor nu, mer over een jaartje of 5quote:
Nah man, wel origineel doen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I love mama?
Of zo´n groot kruis ofzo?.
Een tribal of een Chinees teken waarvan je denkt dat het 'truth, joy and happiness' betekent maar waar eigenlijk staat 'ik ben een sukkel met een lulletje van 2 cm'?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah man, wel origineel doen natuurlijk
das toch niet mooi meer als je oud wordt en uit gaat zakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook geen plan voor nu, mer over een jaartje of 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nah man, een vlammende evil schedel ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een tribal of een Chinees teken waarvan je denkt dat het 'truth, joy and happiness' betekent maar waar eigenlijk staat 'ik ben een sukkel met een lulletje van 2 cm'?.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
das toch niet mooi meer als je oud wordt en uit gaat zakken
Over vijf jaar uitzakken? ik ben nog geen 40 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Te veel energie verbruikt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb toch redelijk goed geslapen vannacht maar zit nog zo van![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mik, je weet zelf ook wel dat je te makkelijk bezig bent he
bijnaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over vijf jaar uitzakken? ik ben nog geen 40 hoor
Wat een rotsmoes om daarom met je luie aars in bed te blijven liggen zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
kutzusjes die mijn verwarming uitgezet hebben waardor het nu -43 op mn kamer is zodat ik mn bed niet durf uit te komen
Dan moet ik er eentje nemen die mooi is als ie uitzaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |