Ik zit nu bij een vriend dingen te zoeken voor Dublin, dus redelijk bezet, maar na vanavond ben ik er waarschijnlijk niet meer tot dinsdag ergensquote:
Ach, ben vanavond al vanaf 9 uur rustig aan het bier, is nog niets aan de handquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gewoon weer terug op het paard!
He maar ik snap het niet! Je ging toch nooit meer drinken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ben vanavond al vanaf 9 uur rustig aan het bier, is nog niets aan de hand
Ja het vleesch is zwakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
He maar ik snap het niet! Je ging toch nooit meer drinken?
daar hebben ze pilletjes voorquote:
wel lief van derquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef HostiMeister het volgende:
Stuurde ik vandaag een smsje naar mijn beste vriendin dat ik morgen misschien niet kon komen omdat ik een beetj een cashflow issue heb, stuurt ze terug, "moet ik wat overmaken? Je moet! ik mis je!"
Hartverwarmend
Ja he, heb d'r dan ook al echt in geen eeuwen meer gezienquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef LastRequest het volgende:
Aaah das inderdaad heel erg lief!
Ik heb het rapport af
Nu voor het eerst vandaag vrije tijd
Zal ik je helpen? Heb nu niks meer te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef Sander het volgende:
Ik ga nog even een opdracht maken met daarin veel hogere wiskunde. Heerlijk.
Whehe, nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zal ik je helpen? Heb nu niks meer te doen
Nee dit is een grapje, wiskunde kan ik niet eens.
Haha, precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
als het nu zo'n find x wiskunde ding was had ik nog enige kans gemaakt, nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |