Leuk in theorie, maar als het allemaal lapzwanzen zijn die er geen fuck om geven, terwijl jij wél een goed cijfer wil...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Groepswerk, allemaal hoofdelijk verantwoordelijk jeweetz.
Wat vond René eigenlijk van die foto van gister? Of is dat de reden van het gepunnik vanavond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook écht wat doen, maar vanavond niet meer, want er moet gepunnikt wordenen morgen gewerkt, dus zo echt maar richting bed
oh ja, die heeft die foto's nog niet eens gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat vond René eigenlijk van die foto van gister? Of is dat de reden van het gepunnik vanavond?
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk in theorie, maar als het allemaal lapzwanzen zijn die er geen fuck om geven, terwijl jij wél een goed cijfer wil...
Mijn huisgenoot en ik hebben er er dusdanige lol om gehad (nou ja eigenlijk ik alleen, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die heeft die foto's nog niet eens gezien![]()
Oh maar ik bedoelde meer de sexay foto zeg maar he, niet de voorgangers-van-Yasha-en-swarma-fotoquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot en ik hebben er er dusdanige lol om gehad (nou ja eigenlijk ik alleen, maar dat mag de pret niet drukken)
Klinkt me echt heel erg bekend in mijn oren, van die mensen die het wel willen maar niet kunnen, en constant bij de hand geleid moeten worden door docenten zonder maar enige vorm van logisch beredeneren vertonen. Waardeloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?). Ik heb een hoop klasgenoten waarvan ik denk dat ze echt prima werk leveren, goed op niveau enzo. Daarnaast een hoop mensen waarvan ik me afvraag waarom ik toch zo hard werk, aangezien zij met bagger hetzelfde diploma krijgen
whehe, mij zul je nooit serieus horen zeggen dat HBO bagger isquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begin gewoon bang te worden dat ze wel willen, maar het gewoon niet kunnen. Er zit zo'n niveauverschil binnen HBO-scholiertjes (zo goed Moblo?). Ik heb een hoop klasgenoten waarvan ik denk dat ze echt prima werk leveren, goed op niveau enzo. Daarnaast een hoop mensen waarvan ik me afvraag waarom ik toch zo hard werk, aangezien zij met bagger hetzelfde diploma krijgen
Uitgepunnikt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een serieuze shit hier
havo jeweetz, nextquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
dus ja.. wie kan er hier goed latijn ?
ik heb nog wel een woordenboek staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een woordenboek staan
of wil je ipsum lorem vertaald hebben?
Ja ik heb nu iets om mee te dreigen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het mocht niet van Yashaaaaa
2 jaar gym, maar neen, die hersencellen zijn laatst overledenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |