Net wat je zegt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje =)
Wat jij zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef LastRequest het volgende:
Mogen die foto's wel in een spoiler aub? Ik ben nog steeds misselijk
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Niet iedereen is zo fucked up als koning fucked up
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Niet iedereen is zo fucked up als koning kardinaal fucked up
De wond is al weer dicht! Litteken op mijn borstkas is 5 cm, die onder mijn ribbenboog is een cm of twaalf schat ik. Met een peetje pech word ik binnenkort weer geopereerd. Daarna kan ik er wel een fotooke van maken!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
Valt echt reuze mee (in vergelijking met wat ik althans verwachtte)
Ja dat zei ik toch ook? Mij viel het ook mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er toch hartstikke netjes uit?
Tsja, vergeleken met jou wel ja! Maar fijn is anders...quote:
Mja, ik had dus het verband af en pleister erop, maarde uitlopers van de pees doen vet zeer. Dus de bovenkant van mn hand, en stukje richting arm voelen nogal beurs aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een lieve handjes heb je dupjeen t valt idd mee met hoe het eruit ziet.. pijn kan ik niet beoordelen
heb je er veel last van ?
Als ze hem alleen geraakt hebben dan komt wel weer goed. Bij mij hebben ze er eentje door gesneden en een andere zit bekneld! Die gaan ze misschien operatief door snijden als de injecties in die zenuw niet werken! Mijn halve buik permanent gevoelloosquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Dupje het volgende:
Plus de bovenkant van mn hand is deels gevoelloos, wrs toch zenuw geraakt... Voelt echt vreemd aan...
Najaaaaaaaaaaaaa zeg, dat is klote!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze hem alleen geraakt hebben dan komt wel weer goed. Bij mij hebben ze er eentje door gesneden en een andere zit bekneld! Die gaan ze misschien operatief door snijden als de injecties in die zenuw niet werken! Mijn halve buik permanent gevoelloos
daarover gesproken, ben je door een slet genaaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |