Ja, gekookt in zout waardoor alles zo zacht wordt. Je krijgt er wel een hoge bloeddruk van.quote:
lijkt me wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gekookt in zout waardoor alles zo zacht wordt. Je krijgt er wel een hoge bloeddruk van.
quote:
Kwestie van zeggen dat je binnen een uur wil worden teruggebeld omdat het dringend is, er grote financiële belangen mee gemoeid zijn en dat zij aansprakelijk wordt gesteld voor alle schade die jullie lijden door haar lakse houding m.b.t. terugbellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou t mooie is nog, ik probeer de mevrouw die dit allemaal verteld heeft, en mn moeder dr financiele shit regelt al 2 weken te bereiken, maar elke keer als ik bel is ze niet aanwezig, gaan ze het doorgeven en belt ze me echt de zelfde dag nog terug... Inmiddels zit ik dus al 2 weken op dat telefoontje te wachten, en bel ik haar elke dag zelf maar... Geloof dat ze me gewoon niet wil spreken ofzo
Ga ik morgen maar eens proberen... wacht... morgen is vrijdag, dan is ze vrijquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van zeggen dat je binnen een uur wil worden teruggebeld omdat het dringend is, er grote financiële belangen mee gemoeid zijn en dat zij aansprakelijk wordt gesteld voor alle schade die jullie lijden door haar lakse houding m.b.t. terugbellen.
Dat is haar probleem, niet dat van jou... jij wil haar morgen spreken, en er zijn zeer grote belangen in het geding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga ik morgen maar eens proberen... wacht... morgen is vrijdag, dan is ze vrij
Waarmee ik wil zeggen dat zij lang genoeg de tijd heeft gekregen om terug te bellen en de tijd nu zodanig begint te dringen dat het echt niet meer tot na morgen kan wachten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is haar probleem, niet dat van jou... jij wil haar morgen spreken, en er zijn zeer grote belangen in het geding.
Zo blijkens het is.quote:
Geit.quote:
Stond MPG naast je met een deegroller?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Muck het volgende:
Ik heb de OP trouwens bijgewerkt
nee, die is in Venloquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond MPG naast je met een deegroller?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg foute avatars.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg foute avatars.
Ik ga t proberen morgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarmee ik wil zeggen dat zij lang genoeg de tijd heeft gekregen om terug te bellen en de tijd nu zodanig begint te dringen dat het echt niet meer tot na morgen kan wachten.
hoe ist nou?quote:
jazekerquote:
Ik leef achter mn laptop en toch kom ik niet op fok.quote:
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik leef achter mn laptop en toch kom ik niet op fok.![]()
Wel op de digibeet afdeling.![]()
Ik heb een beetje PHP geleerd afgelopen weken
Soms helpt dreigende taal (helaas) echt. Ik heb zelf ook wel. Je wil ook niet weten hoe veel meer ineens mogelijk is als je een juridische titel voor je naam zet bij boze brievenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga t proberen morgenDankje iig Mart!
Nu eten, koffie drinken en schoenen shoppen!
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
jazeker
weer aan het muck-spotten geweest?
komt ie nu meequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat ik je zag op CS in Nijmegen, maar dat is al twee maanden geleden ofzo
.
Lol... mag je me later nog s allemaal vertellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms helpt dreigende taal (helaas) echt. Ik heb zelf ook wel. Je wil ook niet weten hoe veel meer ineens mogelijk is als je een juridische titel voor je naam zet bij boze brieven.
Ik zei het dezelfde dag nog hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
komt ie nu mee
maar die rode jas heb ik nog steeds hoor
heeft die oude teruglezerd heul niet gezegdquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het dezelfde dag nog hier. Maar toen was je er niet. Volgens mij had MPG het wel gelezen.
Heb je ook nog een mannelijk persoon met oranje jas gespot in Nijmegen vorige week? Dan was ik hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het dezelfde dag nog hier. Maar toen was je er niet. Volgens mij had MPG het wel gelezen.
onmogelijk te missenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mannelijk persoon met oranje jas gespot in Nijmegen vorige week? Dan was ik het.
Nou vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Links, naast de plantquote:
Muckjequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mannelijk persoon met oranje jas gespot in Nijmegen vorige week? Dan was ik het.
nee,ik ben lekker vrij vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muckje
Moet je werke? Zal ik zwaaien?
Dat uitgedroogd stronkje op de vensterbank? Of de kerstboom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Links, naast de plant
ik ook niet in utrechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Is die kerstboom ook geen uitgedroogde stronk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat uitgedroogd stronkje op de vensterbank? Of de kerstboom?
Nee, dat is een kunstkerstboomquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is die kerstboom ook geen uitgedroogde stronk?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet in utrechtOmdat er een gat in mijn zak zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nee?quote:
Je weet niet eens hoe mooi ik ben.quote:
Ik had ook meer oog voor iemand anders hequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe mooi ik ben.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook meer oog voor iemand anders he.
Wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
heeft die oude teruglezerd heul niet gezegd
Hehe zie je nou wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel.
Jij zei nog: "Oh, dat kan best ja, maar ik heb zelf niks gezien."
ik was met Mart en MPG naar het spoorwegmuseumquote:
ik heb alleen een foto uit groep 8quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe mooi ik ben.
* Muck gaat bij de andere goudvissen zittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel.
Jij zei nog: "Oh, dat kan best ja, maar ik heb zelf niks gezien."
Oeh! Tof!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was met Mart en MPG naar het spoorwegmuseum
Zelfs die heb ik nietquote:[..]
ik heb alleen een foto uit groep 8
Reminds me... hoe is het nou met Jaws en Willy?quote:[..]
* Muck gaat bij de andere goudvissen zitten
Ook leuk, zonder mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Muck het volgende:
ik was met Mart en MPG naar het spoorwegmuseum
Ik snap er niks vanquote:
ik zal morgen uiststappen in Lent, zet je koffie?quote:
ja, je was erbij hequote:
ook niet van mijquote:[..]
Zelfs die heb ik niet.
[..]
Goedquote:Reminds me... hoe is het nou met Jaws en Willy?
En waarom heeft Senesta dat tpoic nou geschupt![]()
.
Lkaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk, zonder mij![]()
Hoe reed de pendel? Via Lka of via Hvs?
Via driebergen-zeist... schijnt die middag ook op het museumstel van de Heimwee=express te zijn geredenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lunetten-Kruispunt-Aansluiting is nog tot en met komend weekend in dienst dacht ik. Maar goed, ik zag vandaag ook 1 van de laatste pendels over de noordkant gaan. Dat is omdat er rond die tijd spitspendels op Veenendaal Centrum rijden en er dus op Driebergen-Zeist geen plaats meer isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lka
HvsHilversum?
We zijn iig via Driebergen-Zeist geweest.
ga je de volgende keer mee dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als het in het weekend isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ga je de volgende keer mee dan?
via driebergen-zeist naar maliebaan
het was op zondagquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen als het in het weekend isZit een beetje dun in m'n vrije dagen
Huptquote:
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"quote:
hi LLquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Hallo mensen
Ik kan mn horloge eindelijk aan
Hiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hi LL
was het zo'n sterke horloge dan?
Je zou niet verklappen dat we gaan neuckenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"
Timing. She has itquote:
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Ladylike het volgende:
Je zou niet verklappen dat we gaan neucken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oho.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou niet verklappen dat we gaan neucken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hi
jah man! doet aan bodybuilding![]()
er waren na 2 dagen al steentjes uitdus ben ik direct terug naar de juwelier gegaan... heb nu hele nieuwe gekregen (bleken meer steentjes niet goed te zitten)
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het waterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah zo
idd vervelend als de steentjes losraken
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het water
dat was ook het enige logische dat bij mij opkwam.. mja het nut van een waterdicht uurwerk ontgaat me dan wel een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.
Veel eerder een biertje nemen, dan is je kater ook zo wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Jouw aanwezigheid doet het niveau alleen maar stijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Klonk het volgende:
nou, ik kom ook maar eens langs, het niveau kan niet veel verder dalen volgens mij
Oeh, wat doe je dat toch lekkerquote:
Ja hequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, wat doe je dat toch lekker![]()
* Dr_Flash siddert van genot
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
Griepje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
veel te warmquote:
Je hebt nu blauw haar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Muck het volgende:
zooo, haartjes bijgekleurd, lekekr gescrubd en geboend, snoopy-pyjama aan en house kijken
Blauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt nu blauw haar?
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
veel te warm
mijn hospita zet de verwarming altijd superhoog, dus ik zet ze meestal uit
Zet je verwarming eens lager danquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Hee Indahquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aan
neuken bedoel je ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even kletsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Net 2 weken beter... bang dat ik, net als vorig jaar, weer een longontsteking ga krijgen...quote:
Psst... niet klikken dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Psst... niet klikken dan...Klikken? Ik zit niet in een nieuwerwetse layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
ik vond het altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
Idem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doen
Morgen naar de tandarts en naar oma en ouders en zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik volg weinig series. Op het moment geen eigenlijk.
Dan wel ja.quote:
Gister wezen zuipenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweetttsquote:
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grondquote:
TMI. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even ketsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Misschien jaagt hij op ontplofte mollen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grond?
[..]
TMI. Slaap lekker
Of hij is gaan slimmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweettts
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja ja, gewoon een fles stickerremover in je kut en hopsee, hele avond dronken
Moet kunnen
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeft
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"
quote:
Ik kom nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, moet nog iets in huis halen mocht er visite komen.
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.htmlquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.html
Like, WTFquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.html
Vooral dit:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal de gebruikte vagina wel een toupetje hebben gehadquote:Er werd een lens gebruikt die normaal gesproken wordt gebruikt voor het filmen van het leven in een vogelnestje.
TMIquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit:
[..]
Dan zal de gebruikte vagina wel een toupetje hebben gehad.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kruip ook maar gauw onder de dekens danquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Muck het volgende:
Mart
brrr
ik ga gauw slapen, want deze informatie kan ik helemaal niet aan
Bijna. De klok slaat twaalf dus assepoester rent naar haar bedje nuquote:
Hehe, virtueel geld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 08:15 schreef Pheno het volgende:
Even taxi spelen. Daarna spullen kopen op een forum voor virtueel geld
Eyllo.quote:
forum goldquote:
nog niet, het moet nog een beetje afkoelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen nieuwkomers
en Indah, als sneeuw ?
Straks eet je nog Babi Pangang sausquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelfs mijn PI is van slag.
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
kou is heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant opquote:
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]het is daar nu warmer dan hier ja
En in IJsland was het 6 graden. Dat is toch een aanzielijk verschil jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meter
Die wilde ik gaan halen voor vanavond, inclusief de babi panggang, maar het regent.. dus dat doe ik morgen wel.quote:
quote:
Ook best hoor... dan komt de neerslag weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
en failliet ook bijna dan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
1 euro zeker daar/ Stuur er ook even 1tje hier naar toe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch hadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
hey DaMartbedankt voor je linkje... ga morgen op werk wel een uurtje uittrekken daarvoor
Nu hoef ik het linkje niet zelf te zoeken![]()
![]()
-10 hier, maar heb het nu niet meer koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
Was t gezellig bij de tandarts DaMart?![]()
Hier is het trouwens -8Brrr
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimt
En als het dan een nachtje wel vriest hoor je nederland weer klagen.
Vrieskou is beter dan waterkoude regen
anderhalf uur geleden was het nog -13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!
ben te lui om het nogmaals te typenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch had.
En is er al nieuws over je laptop?
superspannendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
-10, droog en zon is beter dan +30quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
superspannend
29e gaat het weer verder
Gewoon twee keer kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
Mogguh lekker dierquote:
Waar dan?quote:
Ja, kreeg het niet geinstalleerd op de een of andere manier. Toen heb ik het weer weggegooidquote:
GL?quote:
Wie zendt het dan nu uit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
seizoen 3 twee keer kijken op je tv
Mietjes zijn hetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in het westen zijn ook niets gewend. Het is al een week sneeuw en ijs hier!
huh? ik had er geen problemen mee, werkte ook primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, kreeg het niet geinstalleerd op de een of andere manier. Toen heb ik het weer weggegooid
Bij mij voor de deur ligt ook sneeuw en ijs jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in het westen zijn ook niets gewend. Het is al een week sneeuw en ijs hier!
Hij gaf aan dat hij de schijf niet herkende of niet kon lezen, kon er vrij weinig mee ook. Zou dus kunnen zijn dat mijn deamon niet goed geinstalleerd staat hiervoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? ik had er geen problemen mee, werkte ook prima
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur ligt ook sneeuw en ijs ja
Oh, ik niet. Ik vind 50 euro uitgeven per seizoen wat veel. Ik kijk het wss 1xquote:
heb je wel Deamon pro? en een IDE aangemaakt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat hij de schijf niet herkende of niet kon lezen, kon er vrij weinig mee ook. Zou dus kunnen zijn dat mijn deamon niet goed geinstalleerd staat hiervoor
ik heb ze ook niet origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik vind 50 euro uitgeven per seizoen wat veel. Ik kijk het wss 1x
Tsss... doe es lief...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Tss, dief.quote:
mjah, als het je één keer wordt uitgelegd en je ziet hoe simpel ben je volgens mij verslaafdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dief.
Ik kan ze niet vinden wss. Ik ben een n00b met downloaden van illegale meuk
Muckquote:
Daar word je niet echt vrolijk van inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
GL?
blijkbaar is mijn referntie nummer..die ZIJ mij gegeven hebben van een kerel uit zwitserland en die kerel hangt gewoon op!!!![]()
![]()
Zozo, met deze temp. smelten..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Muck het volgende:
Er zit een piepklein, Engels meisje te zingen in de trein
*smelt
ja echt wel! Ik schat dat ze een jaar of 3, 4 isquote:
en wat zingt ze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja echt wel! Ik schat dat ze een jaar of 3, 4 is
ze stikken er maar in! ik ga NIET meer bellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar word je niet echt vrolijk van inderdaad.
Nu nog een keer bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ze stikken er maar in! ik ga NIET meer bellen![]()
Boze e-mailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar groot gelijk dat je het nu maar via de e-mail doet.Als maar duidelijk is dat je boos bent, tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
staan wel wat foutjes in zie ik zo... Beetje te snel getypt![]()
.
Ah... als woerd ben ik dat ookquote:
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.quote:
Het klinkt in ieder geval lief...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.
Lalala up until my chin lalala andere lichaamsdeken lala
alle Muckies zijn datquote:
.....andere lichaamsdeken........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.
Lalala up until my chin lalala andere lichaamsdeken lala
ja he?quote:
moest met een lquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....andere lichaamsdeken........
Een deken klinkt wel logisch hoor met dit weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
moest met een l
Lichaamsdelen dus. Stom t9!
haha, dat wel ja! Anyway, ik ben naar schoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deken klinkt wel logisch hoor met dit weer
Schoolzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, dat wel ja! Anyway, ik ben naar school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |