Daar komt nog eens bij dat sfeer en mindere sportieve prestaties elkaar óók weer negatief beïnvloeden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is de laatste jaren prima gelukt om de gemoedelijke sfeer waar PSV om bekend stond teniet te doen en dat is wat mij betreft zorgwekkender dan een jaar waarin de sportieve prestaties wat minder zijn.
Als die komt komt die pas 1 dag daarna.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze sturen hem daarheen om te helpen bij Roda JC - PSV
nevermindquote:8/1/2009 - Spaans trainingskamp met toestemming van FC Twente
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat de teammanager van FC Twente weten dat zij toestemming hebben gegeven voor het trainingskamp van PSV. "Toen wij hier enkele maanden geleden alles regelden heb ik een exclusiviteitsclausule bedongen. Wij wilden hier niet met andere Nederlandse clubs zitten. Daarom kwam de manager van dit complex aan me vragen of hij PSV ook mocht ontvangen. Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen."
Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Addo op je shirt kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Frenkel het volgende:
Ben blij dat ik toch geen naam op mn shirt heb laten zetten, dat zou dan Addo geweest zijn..
Nog gefeliciteerd hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Heb net van mijn vrienden een PSV shirt gekregen.
Die link naar Sparta ligt inderdaad voor de hand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Mendez nog gemotiveerd is na zijn terugzetting in het tweede. Heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in...
Benieuwd wat ze met Cassio doen, misschien iets voor Sparta ofzo...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef dndiek het volgende:
Jammer dat ze het Mendez-verhaal zo naar buiten brengen. Ze hadden hem ook intern de straf kunnen geven en kunnen zeggen dat ze hem niet meer naar Spanje konden krijgen, net als Salcido....
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercityquote:
Daar heb je niet veel aan als PSV zijnde of wat voor voetbalclub dan ook er zijn meer aardige jongensquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
Culina aan het einde van het seizoen weg. Best jammer want het was een aardige jongen.
Even quotenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercity
Addo is ook niet echt een goede verdediger die PSV naar een hoger niveau brengt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef ErikT het volgende:
Addo weg snap ik niet. We zitten toch niet zo breed in de goede verdedigers?
Culina is een basisspeler [uitroepteken]. En als het gemiddelde PSV-niveau de standaard genoemd zou worden, zou hij nog slagen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan als PSV zijnde of wat voor voetbalclub dan ook er zijn meer aardige jongens![]()
En Culina kwam niet meer aan de bak bij PSV waarom zou je hem dan nog willen houden ?
Addo is volgens mij vaker kampioen van Nederland geworden dan elke andere nog actieve voetballer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Addo is ook niet echt een goede verdediger die PSV naar een hoger niveau brengt.
Maar Addo heeft al meer wedstrijden voor Roda gespeeld dan voor PSV volgens mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Addo is volgens mij vaker kampioen van Nederland geworden dan elke andere nog actieve voetballer.
Mister PSV wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef Prik0 het volgende:
Addo heeft gewoon wat last van blessures gehad. Anders had hij nu al 300 eredivisieduels.
quote:9/1/2009 - Zaakwaarnemer bevestigt interesse PSV voor Meeuwis
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Marcel Meeuwis bevestigt dat PSV hun interesse kenbaar heeft gemaakt voor zijn pupil. De middenvelder van Roda JC komt echter alleen in beeld indien Mendez of Culina vertrekken. De laatste blijft echter gewoon de tweede seizoenshelft, zo werd al bekend. Mendez zou volgens De Telegraaf per direct wegmogen. Volgens de krant is er bij de technische leiding van PSV overigens geen volledige consensus over de toegevoegde waarde van Meeuwis.
Niet meer, want PSV heeft hem per direct in de etalage gestald.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Mendez nog gemotiveerd is na zijn terugzetting in het tweede. Heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in...
Benieuwd wat ze met Cassio doen, misschien iets voor Sparta ofzo...
Ongelooflijk eigenlijk, zulke statsquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef dndiek het volgende:
Addo in Nederland:
1999/00 PSV 6 0 Eredivisie
2000/01 PSV 6 0 Eredivisie
2001/02 PSV 9 0 Eredivisie
2002/03 PSV 3 0 Eredivisie
2002/03 Roda JC 16 0 Eredivisie
2003/04 Roda JC 11 0 Eredivisie
2003/04 PSV 8 0 Eredivisie
2004/05 PSV 2 0 Eredivisie
2005/06 PSV 20 1 Eredivisie
2006/07 PSV 14 0 Eredivisie
2007/08 PSV 12 1 Eredivisie
2008/09 PSV 2 1 Eredivisie
quote:Toivonen hoopt nog op transfer
De kans dat Ola Toivonen deze winter nog naar Eindhoven komt lijkt klein. Na een laatste toenaderingspoging in december werd het stil rondom PSV en de Zweeds international, waarna een transfer van de baan leek te zijn geraakt. Toivonen weigert zich daar echter bij neer te leggen.
De 22-jarige aanvaller begon deze week met zijn werkgever Malmö FF aan de voorbereiding van een nieuw voetbalseizoen, maar liet duidelijk merken dat hij liever ergens anders getraind had. PSV hoeft echter niet te verwachten dat Toivonen zijn werkgever dwars gaat liggen om een transfer te forceren. In FotbollsExpressen geeft de aanvaller aan dat hij alles zal geven voor Malmö, zolang hij daar onder contract staat.
Als het aan Toivonen ligt wordt zijn periode in Zweden echter snel beëindigd. “Ik heb ontzettend veel zin in een nieuwe uitdaging en hoopt dat er snel iets concreet wordt”, sprak Toivonen duidelijke taal. “PSV heeft in ieder geval een meer dan uitstekend bod op me gedaan, maar ik weet nu hoe de zaak nu in elkaar steekt. Alles gaat nu via mijn zaakwaarnemer Martin Dahlin.”
PSV bracht in december een bod uit dat naar verluidt drieënhalf miljoen euro bedroeg. Malmö verlangde echter vijf miljoen euro, waarna de transfer in een impasse raakte. PSV heeft nog niet aangegeven dat het de strijd om Toivonen heeft opgegeven en daarom is het onduidelijk of de Zweed nog mag hopen op een transfer.
quote:Culina na dit seizoen terug naar Australië
Jason Culina verlaat aan het einde van het seizoen zijn huidige werkgever PSV. De Australiër liet weten dat hij vanaf volgend seizoen weer in zijn vaderland gaat voetballen. De veelzijdige speler zal de gelederen van Gold Coast United gaan versterken. Klik hier! Culina vertelde donderdag op het trainingskamp in Spanje aan zijn trainer Huub Stevens dat hij Nederland in gaat ruilen voor Australië. De multifunctionele speler had al langer contact met Gold Coast United, dat de oud-speler van onder meer Ajax graag Down Under ziet komen. Na het lopende seizoen zal hij definitief de overstap maken.
PSV had Culina graag behouden voor de club. De Eindhovenaren spraken eerder al met de Australiër over een mogelijke verlenging van zijn verbintenis. Hij had dus kunnen blijven, maar kiest voor zijn familie. Zijn vrouw, die tevens uit Australië komt, kampt met heimwee en keert graag terug naar haar vaderland. Hij had met drie jaar kunnen verlengen.
Met zijn driejarige verbintenis bij Gold Coast United laat de 28-jarige Culina de Nederlandse competitie definitief achter zich. In 1999 werd de 37-voudig international door Ajax gehaald. Hier slaagde hij niet, waardoor hij zijn heil zocht bij onder meer De Graafschap en FC Twente. PSV nam hem vervolgens begin 2006 van de Tukkers over.
En het gros ervan is ook nog als invaller.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk, zulke stats.
Onze beste man aan Roda verhuren, die jongen loopt potverdorrie 1 op 2 dit seizoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En het gros ervan is ook nog als invaller.
Hey een middelmatige speler die zeer wisselvallig presteert bij een baggerclub. Hebben hebben hebben hebben hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Rucebo het volgende:
Alsof Meeuwis een echte versterking is voor PSV. Koop toch een een paar fatsoenlijke spelers in plaats van een grote hoeveelheid matige....
Over en sluiten dus?quote:8/1/2009 - 'Toivonen definitief niet naar PSV'
Volgens de voorzitter van Malmo FF ziet PSV definitief af van Ola Toivonen. De voorzitter liet weten niet inhoudelijk in te willen gaan op de onderhandelingen, maar volgens hem had PSV minder geboden dan in de media wordt gemeld. De voorzitter liet weten ervan uit te gaan dat Toivonen nu zeker tot de zomer bij malmo FF zal blijven.
niks.... ik verwacht eigenlijk totaal geen transfer in de winterstop.. het blijft wat té stil..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef rubbereend het volgende:
benieuwd wat Reker/van Kraaij gaan halen als vervanging
Lijkt me niet, anders zou PSV niet moeilijk doen over een paar centen. Reker zelf zegt dat geld niet het probleem is momenteel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
Heeft iemand die Toivonen wel eens zien spelen eigenlijk? Is het echt een directe versterking?
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ze die Addo zolang hebben gehouden zeg. Die zal inmiddels toch ook geen kinderachtig contractje krijgen.
Toch die Brabantse gemoedelijkheid he. Blijfde gij er maar gewon gezellig bij jongske.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.
Ik heb geen hele wedstrijden gezien maar wel veel samenvattingen. Daarnaast is een zeer goede vriend van mij (een zweed) een trouw Malmö supporter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
Heeft iemand die Toivonen wel eens zien spelen eigenlijk? Is het echt een directe versterking?
Ik heb een keer een wedstrijd gekeken en toen scoorde hij 3x. Helaas was de stream zo slecht dat ik hem amper heb gezien (lees: niet).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
0-0quote:
0-0??! Hoe kan dat nou!!!?!??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
het is nul - nul gebleven toch?! en Isaksson een penalty tegengehouden?!
Ik lees het wel op nu.nlquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercity
Als dat gebeurt koop ik een PSV shirt met Reker op de achterkant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef Prik0 het volgende:
Als wij Elia en Toivoinen zouden halen + nog een goede verdediger heb ik weer hoop.
Heeft Reker niet ergens gezegd dat er geld beschikbaar was voor aankopen? Zou veel over hem zeggen als er dan niemand komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Elia en Toivoinen bij elkaar kosten al dik meer dan 10 miljoen
jazeker, maar 15 miljoen zal niet zomaar even uitgegeven kunnen wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Heeft Reker niet ergens gezegd dat er geld beschikbaar was voor aankopen? Zou veel over hem zeggen als er dan niemand komt.
Zou wel moeten/.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jazeker, maar 15 miljoen zal niet zomaar even uitgegeven kunnen worden
Hij heeft 82 keer meegedaan in 10 seizoenen PSV. Dat is niet echt een nuttige bankzitter en breedtespeler, want dan zou hij wel vaker mee hebben mogen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.
Addo heeft een piemel.quote:
Word wel erg overdreven inderdaad, benieuwd of de resultaten dan ook echt veel beter worden, vrees van nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
nou dagelijks stukken in het AD over hoe Stevens nu dichter op de groep zit, ben benieuwd
Ooooeh! Bron?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef dndiek het volgende:
Volgens de Zweedse media heeft PSV een verbeterd bod gedaan op Toivonen.....
4 miljoen + Mendezquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef dndiek het volgende:
Volgens de Zweedse media heeft PSV een verbeterd bod gedaan op Toivonen.....
Het verhaal uit de zweedse kranten via het PSV Netwerk Forumquote:According to PSV Eindhoven has Monday, January 5 submitted a bid of Ola Toivonen but no reply from Malmö FF.
- We made a new, improved bid Monday January 5 at 12.04 and got a confirmation of Malmö that they had read it, "said Adri van Kraaij, manager of scouting and transfers at PSV Eindhoven.
MFF say that they have received no bid from PSV in the last two weeks, something that contradicts the statements that the Dutch are doing in Sportbladet.
In order to ascertain whether it received no bids or communication in any form to Malmö FF heard fotbollskanalen.se of the club's communications officers Per Welinder to see if there were to be informed.
At the first call, feel Per Welinder not comment on whether any e-mail from PSV Eindhoven, but he promises to check on the club may have missed it received.
It turns out then that PSV have mejlat Malmo FF regarding Ola Toivonen.
- There was an email in which they wish to resume contact with Malmo FF, "says Per Welinder.
Come the January 5?
- Yes, though it was not a bid but a desire for continued contact.
Could it have been interpreted as a bid for Ola Toivonen?
- No, absolutely not. There is a difference between "victims" (bids) and "effort" (effort).
How is it that PSV say they have received a response from MFF?
- The mail that came with the desire to continue the contact came to Hasse's secretary. It was answered with a greeting that would be forwarded, "says Per Welinder.
If PSV's statement is the fruit of a misunderstanding or if the Dutch are trying to put pressure on Malmö FF is unclear. The club believe in any case that no bids have come.
- Other questions about the affair may be answered by the sport director, "says Per Welinder.
Malmö hills - confirms PSV bids Ola Toivonen
"We have received a propylene PSV that they want to discuss further"
Malmö confirm now that PSV submitted a new bid for Ola Toivonen, and that discussions with the Dutch club will be reopened during the day.
Staff on holiday and thirteen day weekend is behind the chaos that occurred, according to CEO Pelle Svensson.
- Technically, you could consider it as a new bid, but it is almost at the same level, "he told sportbladet.se.
In today's Sportbladet disclosed to PSV Eindhoven submitted a new bid for Ola Toivonen at the beginning of the week.
- We mailed a new, improved bid Monday January 5 at 12.04 and got a confirmation of Malmö that they had read it, "said Adri van Kraaij, manager of scouting and transfers at PSV Eindhoven.
Data denied by the MFF's CEO Pelle Svensson.
- I insist on what I have said. We have not heard of PSV since shortly before July
The main character himself, Ola Toivonen, did not understand at all why Malmo FF denied PSV submitted a new bid for him.
- I do not know what they are talking about. I have myself confirmed that PSV have made a new bid, "said Ola.
Now hills Malmo FF.
- We have received a propylene PSV that they want to discuss further. It is a question if you can describe it as a new bid, it is almost at the same level, but technically, you could consider it as a new bid. There are new payment parameters including, "said Pelle Svensson.
This mail was sent so the Epiphany weekend?
- Yes, but when I was asked by Sportbladet I was in the U.S. and did not know about it. Bengt Madsen works in the office and knew not to because it was Hasse Borg who had received it. Moreover, it was thirteen days and then it's holiday in Sweden, but not elsewhere in the world. But now I have seen the mail and we will answer PSV during the day.
What do you respond?
- They may feel free to come and sit down to negotiate with us if they are prepared to come up with something better, "said Pelle Svensson.
According to Dutch data to Sportbladet bid is in the order of 35 million but MFF would therefore be better paid.
Robert Laul
- Malmö course will take good money for me, but I think it's weird that I'm going to cost more than Marcus Berg shooting that led the league when he left IFK Gothenburg, says Ola way to let Blue Mountain for over 30 million to Groningen, said Ola Toivonen to Sportbladet yesterday.
Now he is referring all questions to Malmö FF.
Dan zal over twee weken het AD wel weer vol staan met berichten over spelers die weg willen en ruzie hebben met Stevens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
nou dagelijks stukken in het AD over hoe Stevens nu dichter op de groep zit, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal over twee weken het AD wel weer vol staan met berichten over spelers die weg willen en ruzie hebben met Stevens.
Gaat die er ook dichter op zitten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]en vergeet ook niet Reker met zijn heilige mening
Wist niet dat Berg zo duur was.quote:but I think it's weird that I'm going to cost more than Marcus Berg shooting that led the league when he left IFK Gothenburg, says Ola way to let Blue Mountain for over 30 million to Groningen
30 000 000 Swedish kronor = 2.81427937 million Eurosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wel Zweedse kronen denk ik zo
Nou ja, dat scheelt toch wel een stukkie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
30 000 000 Swedish kronor = 2.81427937 million Euros
bronquote:PSV heropent gesprekken over Toivonen
PSV gaat alsnog alles in het werk stellen om Ola Toivonen naar Eindhoven te halen. De club heeft een nieuw bod neergelegd bij Malmö FF en heeft de eerste gesprekken met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Martin Dahlin, achter de rug.
Tegenover de Zweedse krant Expressen bevestigt Malmö-directeur Pelle Svensson de gesprekken. PSV ziet in Toivonen de ideale nieuwe centrumspits en hoopt hem zo snel mogelijk aan de selectie kunnen toevoegen. De Zweed moet naar verluidt ruim vier miljoen euro kosten.
Eerder raakten de onderhandelingen tussen PSV en Malmö nog in een impasse omdat vraag en aanbod ver uit elkaar lagen. Inmiddels liggen beide partijen dichter bij elkaar, al is er nog geen sprake van een naderend akkoord.
Om een paspoort te ondertekenenquote:Stevens kan Salcido donderdag de beste wensen geven
Carlos Salcido zal zich donderdag voor de eerste keer sinds de jaarwisseling melden bij de A-selectie van PSV. De verdediger reist zondag naar Mexico om het paspoort van zijn zoontje te tekenen, waarna hij snel weer terugkeert.
De PSV'er kwam er in de winterstop achter dat het reisdocument van zijn zoon, Carlos junior, verlopen was. Om het probleem te verhelpen kreeg de Mexicaan wat extra dagen van PSV om het paspoort van zijn oudste zoon te ondertekenen. Toen de verdediger zich op 5 januari bij de bevoegde instantie meldde, bleek echter dat hij pas een afspraak voor een week later kon maken.
Door de perikelen in Mexico keerde Salcido niet op tijd terug in Eindhoven om met de eerste selectie af te reizen naar La Manga, waar PSV op trainingskamp ging. Omdat alle rechtstreekse vluchten van Mexico naar Spanje ook al volgeboekt waren zat er voor Salcido niets anders op dan zich bij het tweede elftal te voegen. Stevens kon zodoende al acht trainingen en een oefenwedstrijd geen beroep doen op zijn defensieve kracht.
De Telegraaf meldt nu dat de oefenmeester pas komende donderdag voor het eerst kan beschikken over Salcido. De international reist zondag naar Mexico om alles af te ronden, donderdag is hij dan pas terug om te trainen. Tegen die tijd heeft hij opnieuw enkele trainingen en een oefenduel met FC Den Bosch gemist.
Het was een mooie droom.quote:Redknapp wil Gomes in Londen houden
PSV lijkt niet te hoeven hopen op een terugkeer van doelman Heurelho Gomes. De Braziliaan kende een lastige eerste seizoenshelft bij zijn nieuwe club Tottenham Hotspur, maar manager Harry Redknapp wil hem absoluut niet verkopen.
Gomes maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar Tottenham, maar kon de hoge verwachtingen aanvankelijk niet waarmaken. De laatste weken ziet het publiek op White Hart Lane echter steeds vaker het grote talent van de sluitpost. Ook de nieuwe manager Harry Redknapp, die Juande Ramos onlangs opvolgde, ziet het zitten in de Zuid-Amerikaan.
"Heurelho heeft de laatste maanden laten zien over een geweldig karakter te beschikken", zegt Redknapp in The Sunday Times. "Hij heeft best wat voor zijn kiezen gekregen. Er waren twee blessures en de fysiotherapeuten zeiden tegen mij dat Gomes niet moest spelen, maar hij bleef in de goal staan. Daardoor kon hij wennen aan het Engelse voetbal en zich verbeteren."
Door zijn goede spel van de laatste weken lijkt een transfer van Gomes van de baan. "Ik zou hem morgen zo kunnen verkopen", weet Redknapp. "Er is een andere club die veel geld voor hem wil betalen. Maar hij doet het de laatste tijd erg goed en maakt steeds meer indruk. Ik wil hem hier houden. Het is een goede jongen met karakter."
Het zoontje kan zonder paspoort niet eens naar Europa reizen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef Chadi het volgende:
Net of dat niet kan bij een ambassade in Europa
Hij heeft nauwelijks iets klem en houdt ook nooit echt lastige ballen. Maar ik zou zeggen geef hem nog een half jaartje, hij heeft ook geen geweldige verdediging voor zich staan...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef superjood het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat er mis is met Isaksson, ok het is geen Gomes en hij heeft een paar blunders gemaakt, maar dat deed Gomes in het begin ook.
Isaksson is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima doelman. Maar als je Gomes terug kunt halen moet je dat gewoon doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef superjood het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat er mis is met Isaksson, ok het is geen Gomes en hij heeft een paar blunders gemaakt, maar dat deed Gomes in het begin ook.
Stekelenburg, Vermeer, Velthuizen, Steppe en Vorm zijn wel een stuk beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Isaksson is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima doelman. Maar als je Gomes terug kunt halen moet je dat gewoon doen.
Steppequote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Stekelenburg, Vermeer, Velthuizen, Steppe en Vorm zijn wel een stuk beter.
Mwah. Laat Issakson eerst nou maar eens een paar weken spelen in een goede ploeg in vorm. Iedereen ziet dat hij nu geen zelfvertrouwen heeft. Was Gomes ook geen drama in het begin?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Puur objectief gezien vind ik het een vliegenvanger die Isaksson. Nu heeft hij een waardeloze verdediging voor zich staan, maar hij laat elke bal los, stompt ze slecht weg en je ziet hem nooit punten pakken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
Dat hij Gomes opvolgt is denk ik het grootste nadeel voor Isaksson. De 'drop-off', zoals dat heet, is groter dan welke andere positie dan ook dit seizoen.
Puur objectief gezien vind ik het ook een prima keeper, zeker niet de beste keeper van de competitie, maar goed genoeg voor het niveau. Voor een keeper is hij ook nog relatief jong, en ik denk dat hij nog wel zal groeien in zijn rol bij PSV. Maar een legende zal het niet worden.
Ik zie de keepers die ik opnoemde geen ballen doorlaten die die Zweed van jullie doorlaat.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Steppe. En de rest is van vergelijkbaar niveau, niet veel beter of slechter.
Isaksson is geen topper nee, en echte topreddingen heb ik hem nog niet zien maken.. Maar iedereen doet nu alsof elke keeper het beter zou doen dan Andreas, echt elke middelmatige keeper op de Nederlandse velden zou er wel voor gezorgd hebben dat we veel meer punten zouden hebben op dit moment. Bullshit natuurlijk, want de waardeloze verdediging heeft meer schuld aan het hoge aantal tegendoelpunten dan onze keeper.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie de keepers die ik opnoemde geen ballen doorlaten die die Zweed van jullie doorlaat.
En dat excuus van jullie dat Gomes in het begin ook slecht keepte slaat nergens op. Zo kan je de keeper van bal op het dak 13 ook wel een half jaar laten keepen en dan bij elke blunder, "ja gomes was in het begin ook niet goed". Die Zweed was niet voor niks 3e keeper van Man City, gewoon een kut keeper.
De keepers in dat rijtje zijn voor Eredivisie-begrippen niet middelmatig. Wel zou elke echt middelmatige keeper het zeker niet slechter hebben gedaan dan Isaksson.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Isaksson is geen topper nee, en echte topreddingen heb ik hem nog niet zien maken.. Maar iedereen doet nu alsof elke keeper het beter zou doen dan Andreas, echt elke middelmatige keeper op de Nederlandse velden zou er wel voor gezorgd hebben dat we veel meer punten zouden hebben op dit moment. Bullshit natuurlijk, want de waardeloze verdediging heeft meer schuld aan het hoge aantal tegendoelpunten dan onze keeper.
In het land der blinden is een-oog koning?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.
Bij NL doet Gio ook nog weleens mee toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMOquote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De keepers in dat rijtje zijn voor Eredivisie-begrippen niet middelmatig. Wel zou elke echt middelmatige keeper het zeker niet slechter hebben gedaan dan Isaksson.
Stevens zegt dat Cassio klaar is voor een club van buiten de top 5. Nou, dan moet hij ook beter zijn dan Isaksson. Opstellen dus.
Steppe keept goed hoor, check zijn wedstrijden maar sowieso geen blunders zoals die Zweed ze maakt. Steppe heeft alleen blinde paarden voor zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMO
Steppe ben ik ook niet kapot van. Velthuizen vind ik zeker niet minder dan Isaksson. Isaksson zou het bij Vitesse absoluut minder doen dan Velthuizen en Velthuizen bij PSV beter dan Isaksson.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMO
Het lijkt ook wel of hij niet springt naar een bal in de bovenhoek maar valt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Isaksson heeft nog geen punt gepakt voor PSV terwijl daar hij uitwedstrijden toch vaak alle ruimte voor is geweest. Ik zie weinig groei en ik mis wat exposiviteit bij hem qua spong/duikkracht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of hij niet springt naar een bal in de bovenhoek maar valt.
Die kerel heeft gewoon lood in zijn schoenen.
Om met iemands woorden te spreken:quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]hee dat is mijn tekst
dat heb ik hier ook al meerdere keren gezegd
![]()
Hij valt gewoon om ipv naar die bal te duiken, door zijn lengte komt er dan wel bij of vlakbij maar technisch gezien lijkt me dat niet heel erg de bedoeling
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Isaksson heeft nog geen punt gepakt voor PSV terwijl daar hij uitwedstrijden toch vaak alle ruimte voor is geweest. Ik zie weinig groei en ik mis wat exposiviteit bij hem qua spong/duikkracht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef noxious het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niks nee....![]()
Ben benieuwd hoeveel dat kampioensbedrag is, want dat wordt toch niet uitgekeerdquote:PSV gelooft in snelle komst Toivonen
EINDHOVEN - PSV heeft de hoop op het aantrekken van Ola Toivonen allerminst opgegeven. Nadat een eerdere poging strandde, denkt de Eindhovense club nu zelfs dat de transfer van de aanvaller van Malmö FF op korte termijn rond kan zijn. ,,Houd de komende dagen maar in de gaten,’’ zegt technisch manager Adrie van Kraaij mysterieus.
Afgelopen week deed PSV een nieuw bod op de Zweedse jeugdinternational van ongeveer 3,4 miljoen euro. Dat bedrag zou hoger worden indien Toivonen een bepaald aantal wedstrijden in het eerste speelt en de Eindhovenaren kampioen worden.
,,We hebben een heel acceptabel bod gedaan,’’ vindt Van Kraaij, die niet op bedragen wenst in te gaan. ,,Als we het geloof niet hadden dat Toivonen naar ons komt, hadden we de zaak allang afgeblazen.’’
PSV sprak ook al met Toivonen en zijn zaakwaarnemer. ,,We weten dat Toivonen geïnteresseerd is in een transfer naar Eindhoven.’’
quote:en de Eindhovenaren kampioen worden
Makkelijk he, altijd klagen en ontevreden zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is het nu, centrumspits of aanvallende middenvelder. 't Klinkt weer een beetje als van alles net niet.
Hij pakt geen punten en wat nog erger is voor PSV: hij kost punten. Een international zou er meteen moeten staan en dat doet Isaksson niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Makkelijk he, altijd klagen en ontevreden zijn
Geldt overigens niet alleen voor jou, ga godverdomme eens gewoon achter je club staan zeg. We zijn 4 jaar op rij kampioen geworden, nu gaat het wat minder en meteen krijg je dit soort gezeik. Zijn we dan echt alleen successupporters?
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Halcon het volgende:
Ik snap wel dat PSV-supporters ontevreden zijn. Alles wat is opgebouwd wordt in sneltreinvaart afgebroken.
Én toch heeft 'ie hem!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef noxious het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niks nee....![]()
PSV teerde op aankopen die voor Reker zijn tijd gedaan zijn. Nu zie je het resultaat van Reker. Ajax koopt Suarez en Cvitanisch voor 8 en 7 miljoen. Reker koopt Koevermans en Lazovic voor 7 miljoen per stuk om een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.
Waar ik me zorgen over maak is hoe de clubcultuur wordt afgebroken. We waren altijd de gemoedelijke club waar alles binnenskamers blijft. Maar onder het bewind van de huidige leiding zijn het rellen alom. En alles ligt op straat, ruzies worden via de media met elkaar uitgevochten.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.
PSV teerde op een paar goede aankopen. Die spelers zijn weg, er zijn prutsers voor teruggekomen en door het gebrek aan een netwerk komen er geen spelers meer van het niveau Farfan, Gomes en Alex.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hem, net zoals de meesten hier, nooit zien spelen, maar als ik de verhalen hier moet geloven is hij beter dan Messi, C. Ronaldo en Luca Toni bij elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:55 schreef neilpad het volgende:
Ola "de Verlosser" Toivonen, hopelijk kan hij Nijland laten zien hoe je moet spelen als 4 mil aankoop.
En dan nog af weten te dingen op de prijs, Reker is een held!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb hem, net zoals de meesten hier, nooit zien spelen, maar als ik de verhalen hier moet geloven is hij beter dan Messi, C. Ronaldo en Luca Toni bij elkaar.
Slim onderhandelen dusquote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel dat kampioensbedrag is, want dat wordt toch niet uitgekeerd.
quote:
quote:Opnieuw gesprek PSV en Malmö FF
door Frank van den Heuvel. maandag 12 januari 2009 | 02:45 | Laatst bijgewerkt op: maandag 12 januari 2009 | 09:24
EINDHOVEN - PSV-directeur Jan Reker heeft vandaag een gesprek met zijn collega van Malmö FF. Daarmee lijken de onderhandelingen over de transfer van aanvaller Ola Toivonen in een cruciale fase terecht te komen.
Reker wilde gisteren inhoudelijk nog niets zeggen over het onderhoud met zijn Zweedse collega Pelle Svensson.
De onderhandelingen over de komst van de 22-jarige jeugdinternational naar PSV lopen al maanden, maar tot nu toe kwamen de partijen niet tot een akkoord. Aanbod en vraagprijs lagen te ver uit elkaar.
Inmiddels is er toch weer volop beweging. Kort voor het weekeinde had de zaakwaarnemer van Toivonen, voormalig Zweeds international Martin Dahlin, een gesprek met de leiding van Malmö FF om nog eens te benadrukken dat de speler zijn toekomst in Eindhoven ziet.
Toch weer een 4 miljoen aankoop die niet voor een basisplaats in aanmerking komt?!?! Laten we het hopen!quote:
Als hij inderdaad komt, zal het zich wel uitwijzen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch weer een 4 miljoen aankoop die niet voor een basisplaats in aanmerking komt?!?! Laten we het hopen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch weer een 4 miljoen aankoop die niet voor een basisplaats in aanmerking komt?!?! Laten we het hopen!
Wat een zielige gemeente hebben jullie zegquote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef dndiek het volgende:
Geen FC Den Bosch - PSV, maar PSV-MVV morgen... gratis te bezoeken...
bron PSV.nl
Zolang er een Jan reker rondloopt zullen die toppers ook niet komen denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We zullen het wel zien inderdaad maar het is zo in eerste instantie niet een van de toppers die we nodig hebben ben ik bang
Eindhoven, Den Bosch of Maastricht? En waarom?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een zielige gemeente hebben jullie zeg![]()
Nijland wordt de nieuwe Robben.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zolang er een Jan reker rondloopt zullen die toppers ook niet komen denk ik.
Ik snap er trouwens erg weinig van. Met gemak 4 miljoen voor Nijland betalen, maar moeilijk doen over het bedrag wat voor Toivonen betaald moet worden.
We zijn wel iemand nodig die niet al die kansen om zeep helpt en ik hoop echt dat Toivonen wat beter met de kansen om kan gaan.
Al denk ik nog steeds dat er niemand gaat komen
Hmm oke, waar heb je dat gelezen? Dit is nieuw voor mij nl.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
In dit geval Eindhoven. PSV wilde de wedstrijd gewoon omdraaien. Maar wij mochten om veiligheidsredenen niet komen van de gemeente.
Op dat niveau zit ie nog lang niet in elk geval.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nijland wordt de nieuwe Robben.
Die toppers die we nodig hebben komen toch uberhaupt niet. Reker zegt toch telkens dat we wel 20 miljoen hebben om uit te geven maar dat er geen 'onverantwoorde' aankopen gedaan worden (lees geen dure aankopen). Ik zie ook liever voor 10 miljoen een topper komen dan een Nijland en Toivonen voor 4 miljoen p.p.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We zullen het wel zien inderdaad maar het is zo in eerste instantie niet een van de toppers die we nodig hebben ben ik bang
Nijland mag de schoenen van Robben nog niet strikken, Robben was op zijn 18e al veel beter dan Nijland ooit mag hopen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nijland wordt de nieuwe Robben.
wat vinden jullie? ik ben het wel met Marco eens in deze.quote:Van Basten: "Van der Wiel in potentie beter dan Marcellis"
12 januari 2009
Marco van Basten denkt dat Ajax met Gregory van der Wiel een groeibriljant in huis heet. De pas 20-jarige verdediger veroverde dit seizoen een vaste basisplaats en heeft volgens zijn trainer de potentie om uit te groeien tot een international.
"Hij heeft alles in huis om snel international te worden", zegt Van Basten in Sportweek. "Ik heb tegen hem gezegd: "Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet." Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is."
quote:Nederlandse clubs strijden om krabbel Sleyman
De Zweed Suleyman Sleyman blijkt een gewilde speler in Nederland. Volgens de Zweedse media wordt de 29-jarige verdediger gevolgd door Feyenoord, Ajax en FC Twente.
Op zijn officiële website bevestigt Hammarby, de werkgever van de tweebenige Scandinaviër, de interesse van FC Twente.
Maar de man die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan wordt door meer clubs gevolgd. Behalve het genoemde drietal zouden ook Hamburger SV, Syrianska FC en Anderlecht naar de diensten van Sleyman dingen.
De Zweedse pers meldt daarbij dat FC Twente goede papieren heeft om hem over te nemen. Sharbel Touma (foto), die al een tijdje meetraint met Hammarby en in het verleden in Enschede speelde, heeft Sleyman geadviseerd voor Twente te kiezen.
Klopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef rubbereend het volgende:
nou vooralsnog loopt Marcellis ver voor op van der Wiel. De passes van Marcellis doen helemaal niets onder voor die van van der Wiel en Marcellis is verdedigend gewoon stukken beter en sterker
vdwiel is in mijn ogen ook meer een back dan marcellis, die ik sterker vind centraalquote:Op maandag 12 januari 2009 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Heeft ook al meer ervaring op het hoogste niveau.
Voetballend is Van der Wiel wel weer sterker.
ik heb wel genoeg van voetballende verdedigers. Ze moeten op de eerste plaats kunnen verdedigen. Daarna komt de rest. Alex leverde ook geen passees over 50 meter op de stropdas.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Heeft ook al meer ervaring op het hoogste niveau.
Voetballend is Van der Wiel wel weer sterker.
Ik denk dat dit eerder de trainer van Ajax is die het zegt, dan een objectieve analist.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat vinden jullie? ik ben het wel met Marco eens in deze.
Mwah moet het nog maar zien. Internationaal heeft Marcellis nu al een stuk meer ervaring.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat vinden jullie? ik ben het wel met Marco eens in deze.
Inderdaad. Hele merkwaardige uitspraak. Tevens speelt Marcellis al een paar maanden achter elkaar als een van de weinige van PSV zeer constant. Dat wil ik VD Wiel nog wel zien doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef zjroentje het volgende:
Vind het ook raar dat Van Basten wat zegt over Marcellis, dat is toch helemaal niet zijn pakkie an.
Dat zegt Van Basten ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef ganzenherder het volgende:
Laat die Vd Wiel eerst maar eens een seizoen constant presteren. God, hij speelt een paar wedstrijden zonder te blunderen en hij is al meteen veel beter dan Dirk.
Ja maar dat is toch geen gekke uitspraak.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In potentie beter, maw een groter talent dan Marcellis
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, als je Marcellis als back zet verlies wat aan waarde. Je gaat Koevermans ook niet ineens op de vleugel zetten.
wtfquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet [ afbeelding ]
Mooi bedrag.quote:Zonneveld op weg naar Panathinaikos
De kans is groot dat Mike Zonneveld spoedig de overstap maakt naar Panathinaikos. In eerste instantie leek PSV niet mee te willen werken aan een vertrek van de linksback, maar volgens het AD is er een opening in de gesprekken.
De Griekse topclub wil Zonneveld in eerste instantie alleen huren met optie tot koop, terwijl PSV eerst alleen wilde meewerken aan een definitieve transfer. Inmiddels heeft Jan Reker echter laten weten dat er ook over een verhuur te praten valt.
Henk ten Cate, coach van Panathinaikos, is bereid zo'n driehonderdduizend euro over te maken als huursom. Bovendien zullen de Grieken het volledige salaris van Zonneveld overnemen. Reker eist vooralsnog een huursom van een half miljoen, maar vermoedelijk zullen beide partijen spoedig tot een akkoord komen.
Zonneveld liet maandag in Sportweek al optekeken wel oren te hebben naar een transfer richting Griekenland. "Ik wil graag spelen, maar voorlopig wil PSV mij niet laten gaan."
Brutil Hosé was ook een enorm talentquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen gekke uitspraak.
Of het ook daadwerkelijk zo zal gaan is een ander verhaal.
Kluivert had ook meer potentie dan Van Nistelrooy maar ik weet wel welke carriere ik beter vind verlopen
En nee het is neit die van Kluivert.
prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?quote:
Sneijder was ook een groot talent, daar had je wel wat aan. Loze opmerking duckie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook een enorm talentja daar heb je wat aan
Eens. Vd Wiel zal de potentie hebben, maar er zijn zo ontzettend veel spelers met potentie. Marcellis heeft zich bewezen in allerhande wedstrijden op diverse niveaus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooralsnog is Marcellis overigens natuurlijk een stuk verder dan vd Wiel.
Er zal wel iets van versterking moeten komen vind ik; het elftal heeft een nieuwe impuls nodig. Maar Toivonen moet niet als de Messias koste wat het kost worden binnengehaald, want dan kan hij alleen maar tegenvallen. Ik begrijp Rekers standpunt dan ook dat we er niet te veel voor moeten gaan betalen, maar komop....we hebben iets van 20 miljoen te besteden. Wat is nou die twee miljoen (of eventueel anderhalf aan onderhandelingsruimte) voor zo'n speler? Met oppotten schieten we helemaal niets op!quote:'Spel Toivonen doet denken aan El Hamdaoui'
Of hij nou wel of niet de overstap naar PSV maakt, van Ola Toivonen wordt verwacht dat hij binnen nu en een jaar tijd een vaste waarde zal zijn in het nationale elftal van Zweden. De starre directie van Malmö FF staat nog altijd een transfer naar Nederland in de weg, ondanks de verwoede pogingen van PSV om tot een vergelijk te komen.
"Ola is een zeer goede speler", vertelt Ricky Kruys dinsdag in AD/Sportwereld over zijn ploeggenoot bij Malmö. "Zijn spel doet denken aan Mounir El Hamdaoui van AZ. Ook een jongen die om de diepe spits zwerft en tevens scorend vermogen heeft. Bovendien heeft Ola een uitstekende vrije trap in de benen."
Enkele weken geleden deed PSV een bod van drieënhalf miljoen euro op de 22-jarige Zweed met Finse roots, maar zijn werkgever eiste ruim twee miljoen meer voor de jeugdinternational, die tevens twee A-interlands voor de nationale ploeg achter zijn naam heeft staan. Örgryte IS bedong namelijk andehalf jaar geleden bij de verkoop van haar sterspeler 25 procent van de transfersom bij een eventuele doorverkoop.
"Natuurlijk hebben we het onderling wel eens over PSV gehad", vervolgt Kruys. "Maar Ola blijft uiterst rustig onder alle berichten. Toivonen wil graag naar PSV, zo heeft hij meermalen in de Zweedse media laten optekenen. Wie zou niet van Malmö naar PSV willen? De Nederlandse competitie komt hier wekelijks op televisie en heeft een prima naam dankzij de Zweedse spelers die er nu in uitkomen."
"In de Zweedse competitie is Toivonen zonder twijfel één van de drie beste spelers", zegt Malmö-watcher Stefan Alfelt van Aftonbladet desgevraagd. "Ik verwacht dat hij ook bij PSV snel een ster is. Vergelijkingen met bijvoorbeeld Marcus Berg van FC Groningen hebben geen zin, het zijn twee compleet verschillende types. Waar Marcus vooral een goalgetter is, is Toivonen de multifunctionele teamspeler. Ik verwacht dat hij binnen het jaar een vaste waarde in de nationale ploeg is.''
Die presteert toch ook pas een half jaar echt top...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel interlands heeft El Hamdaoui al gespeeld?
2 interlands maar die wilde niet spelen zolang de vorige bondscoach er zatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel interlands heeft El Hamdaoui al gespeeld?
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:52 schreef ErikT het volgende:
Komt die Toivonen nou nog? We kunnen wel een schaduwspits (type Nilis) gebruiken.
Kijk het filmpje maar eens in mijn sigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
Luc Nillis is voor mij m'n favoriete speler die ik bewust heb gevolgd op de Nederlanse velden. Held met een hoofdletter "H".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
Heeft hij ooit wel eens een lelijk doelpunt gescoord?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maar eens in mijn sig
Ik ga ook even kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef Rucebo het volgende:
Nog mensen die naar PSV-MVV gaan vanmiddag? Ga zelf wel even kijken denk ik...
Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?
Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.
Maar waarschijnlijk probeert Reker de cijfertjes nog wat verder op te poetsen, heeft hij tenminste iets om naar te wijzen als we in het rechterrijtje eindigen...
Die ambitie moet je altijd hebben als PSV, al is dat voor dit jaar natuurlijk niet erg realistisch. Met plaatsing voor de CL (wat moeilijk genoeg zal zijn zelfs al plaats je je voor de voorronde) ben ik echt al dolgelukkig dit seizoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtje
Nou, dat verkleint de kans weer dat we van Bommel ooit nog hier terug zien. Ik denk dat ze hem bij HSV wel weten te waarderen en dat ze daar niet moeilijk doen als hij tot zijn 36e blijft.quote:Van Bommel krijgt hooguit een jaar van Bayern
13/01/2009 11:52
Mark van Bommel hoeft er niet op te rekenen dat zijn club Bayern München hem een ander aanbod doet dan het eenjarige contract dat hij eerder dit jaar voorgelegd kreeg.
'De bal ligt bij Mark', zegt Karl-Heinz Rummenigge in diverse Duitse media. 'Ons aanbod (een contract voor één seizoen, red.) blijft staan. Daar gaan we niets aan veranderen. Hij heeft tot het einde van de maand de tijd te reageren.' De international heeft al aangegeven dat hij niet is geïnteresseerd om dat contract te tekenen. Daarmee is de middenvelder deze zomer transfervrij.
Volgens Duitse bronnen opent dat de deur voor een overgang naar Hamburger SV. Op de vraag of hij volgend jaar bij HSV speelt antwoordde Van Bommel: 'Trainer Martin Jol is een fantastische man.' Jol zelf heeft meerdere malen aangegeven uitermate gecharmeerd te zijn van de middenvelder.
Alleen als van Bommel écht naar Nederland terug wil of geen andere leuke club hem wil hebben is het toch vrij naïef om te verwachten dat hij deze zomer bij ons terugkeert. Over het niveau van PSV wil ik het eigenlijk dit seizoen niet eens hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef noxious het volgende:
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
Tegen wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.
Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.
Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ()
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder
Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
Vond ik ook al raar ja. Hier wordt niemand echt beter vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
Waar zie jij dat?quote:
Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel in Griekenland straks en krijgen we straks de beste linksback van europa terugquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Don't ask mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
De wedstrijd is nog bezigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef Flaccid het volgende:
Staan ergens samenvattingen? (video beelden van goals)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef DarkShine het volgende:
Mijn collega tegenover zit nu met een heel zuur gezicht te werken
Cassio is dus niets beter dan die zak aardappelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef Suijk het volgende:
Toch nog een tegengoal, dat is dan weer jammer. Ik zou Addo nog even houden.
Dat is toch ook niet nodig, volgens onze leiding is de selectie in feite béter dan die van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef Prik0 het volgende:
Aan de ene kant is dit natuurlijk mooi en aardig maar aan de andere kant zal Reker het nu niet nodig vinden om versterkingen te halen.
Conclusie: Met Toivonen erbij was het dus 14-0 geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef DarkShine het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)/166599145/1030/weer
En met Kaka en Beckham 64-1.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Conclusie: Met Toivonen erbij was het dus 14-0 geworden.
quote:Statistieken:
Doelpunten: (13) Dzsudzsak 1-0; (15) Koevermans 2-0; (21) Lazovic 3-0; (30) Lazovic 4-0; (34) Marcellis 5-0; (58) Koevermans 6-0; (69) Brechet 7-0;(78) Boateng 7-1.
Opstelling PSV:
Cássio Ramos (46, Roorda), Kromkamp, Maza, Zonneveld, Méndez, Lazovic, Koevermans, Nijland, Dzsudzsák (46, Amrabat), Marcellis (46, Bréchet) en Wuytens.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cassio is dus niets beter dan die zak aardappelen.
Het zou zomaar kunnen. Met Stevens is er geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lazo wel, Koef niet , doedelzak wel, marcellis wel, kromkamp niet, Nijland ook niet, mendez waarschijnlijk wel.
Hoe dat mogelijk is? MVV verdedigersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:29 schreef GustavFTW het volgende:
er wordt eens een vrije trap EN een corner gescoord, hoe is het mogelijk..
En Boffin ook, zeer slecht...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe dat mogelijk is? MVV verdedigers
Hadden de keepers dan wat te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Rucebo het volgende:
PSV veel te sterk voor MVV, maar dat zegt niet zo veel. Vond Cassio wel een prima indruk maken, Roorda na rust niet. Koef speelde erg slordig en Nijland bakt er zelfs in oefenwedstrijden niet veel van...
en dat is dan één van de mensen die warme PSVsfeer moet uitstralenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stevens kwam in het sportjournaal nog steeds over als een man waar constant 220 volt op staat en elk moment aangezet kan worden.
Wat een stress straalt die man uit.
Stress? Dat is gewoon incompetentie en onvaardig. Kan niet met mensen omgaan, kan geen persconferentie geven, kan geen leiding geven zonder autoritaire houding, heeft geen communicatieve vaardigheden, valt zijn ploeg altijd af!, voetbalstrategie als en laffe haas, en zo kan ik nog wel de hele dag doorgaan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stevens kwam in het sportjournaal nog steeds over als een man waar constant 220 volt op staat en elk moment aangezet kan worden.
Wat een stress straalt die man uit.
Dat lukt sowieso niet met Reker als ADquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat is dan één van de mensen die warme PSVsfeer moet uitstralen
grauwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Hoezo, bij deze man voel je toch de warmte
[ afbeelding ]
"Eenheid.......... verdomme........."
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Hoezo, bij deze man voel je toch de warmte
[ afbeelding ]
"Eenheid.......... verdomme........."
Beelden psv.tvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef GustavFTW het volgende:
Dit is denk ik het item van studio sport, voor degene die het gemist hebben?
http://player.nos.nl/inde(...)5162/category/sport/
Niet alle goals. Leeg stadion trouwens. Gratis voetbal kijken, ik wist de tijden alleen niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Beelden psv.tv
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6347
Ja midden op de dag..logisch dat niet veel mensen dan tijd hebben. Vooral ook natuurlijk omdat het pas net bekend is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alle goals. Leeg stadion trouwens. Gratis voetbal kijken, ik wist de tijden alleen niet.
het ergste is dat hij na het kampioenschap er stond alsof hij het allemaal gedaan had, zeker met de huldiging in het stadionquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dat hij er niet uitziet kan hij ook weinig aan doenEerlijk gezegd maak ik me ook echt geen zorgen over hoe Stevens op TV overkomt, als het slecht gaat bij een club zullen er maar weinig mensen vrolijk, warm en vol zelfvertrouwen overkomen. Koeman was wat dat betreft veel erger, die kwam toen we nog bovenaan stonden maar onze voorsprong snel slonk (we hadden nog 5 punten geloof ik) al over alsof het kampioenschap al verloren was. Nou had hij daar in feite gelijk in natuurlijk en hebben we gewoon gezwijnd.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |