abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64988240
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef noxious het volgende:
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
Alleen als van Bommel écht naar Nederland terug wil of geen andere leuke club hem wil hebben is het toch vrij naďef om te verwachten dat hij deze zomer bij ons terugkeert. Over het niveau van PSV wil ik het eigenlijk dit seizoen niet eens hebben .

Buiten dat hij sportief en financieel beter af is bij een club als HSV vraag ik me ook af of hij wel zin heeft om bij dit PSV terug te komen, er zitten weer een hoop andere mensen om maar iets te noemen. Mensen die van alle kanten beticht worden van liegen en het niet nakomen van beloftes en er wordt constant met modder gegooid in de media. Maw: wil Mark überhaupt wel onder iemand als Reker werken? Geloof maar niet dat onze oudspelers niks horen van wat er allemaal bij PSV gebeurd is en nog steeds gebeurt. Waarschijnlijk weten ze er meer vanaf dan de zogenaamde 'insiders' ( ) die je op internet vindt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64988679
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.

Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.

Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64989506
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64989575
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.

Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.

Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
Tegen wie?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64989598
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tegen wie?
MVV
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:26:02 #232
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64989691
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ( )
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64989872
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ( )
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder

Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:39:57 #234
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64990171
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder

Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
pi_64990347
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Vond ik ook al raar ja. Hier wordt niemand echt beter van
Patat Friet
pi_64990555
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:55:48 #238
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64990663
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
pi_64990725
Op zich zonde als Van Bommel nu niet naar PSV komt, maar als ik eerlijk ben gun ik hem meer dan dat. Ik gun hem de transfer naar HSV wel. Kom op, als hij nu al naar PSV komt is dat voor hem persoonlijk veel te vroeg.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
3-0 al
Waar zie jij dat?
pi_64990905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel in Griekenland straks en krijgen we straks de beste linksback van europa terug
Patat Friet
pi_64990933
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Don't ask me
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:04:50 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64990951
En 4-0, Samba PSV!

edit: 5-0 na 34 min, heeft MVV de D1 gestuurd ofzo?
Gourmetten of steengrillen?
pi_64990962
5-0 na ruim een half uur. Gaat de goede kant op jongens!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64991011
Hmm, misschien had ik toch beter wel even kunnen kijken daar in Eindhoven
Patat Friet
pi_64991084
Als we nou ook eens zulke scores haalden in de competitie...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64991098
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Waar zie jij dat?
www.futbol24.com -> international club friendly
pi_64991223
5-0, Fc Limburg klinkt opeens niet meer zo gek in Maastricht
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:14:42 #248
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64991342
Cassio nog steeds de 0
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:46:16 #249
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64992794
En daar is nummer 6
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64993536
*Laat een welgemeend "HOEZEE!" horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')