Alleen als van Bommel écht naar Nederland terug wil of geen andere leuke club hem wil hebben is het toch vrij naďef om te verwachten dat hij deze zomer bij ons terugkeert. Over het niveau van PSV wil ik het eigenlijk dit seizoen niet eens hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef noxious het volgende:
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
Tegen wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.
Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.
Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ()
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder
Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
Vond ik ook al raar ja. Hier wordt niemand echt beter vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
Waar zie jij dat?quote:
Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel in Griekenland straks en krijgen we straks de beste linksback van europa terugquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Don't ask mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |