abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64972498
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet [ afbeelding ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:32:18 #202
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_64976005
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef dndiek het volgende:
Ik moest lachen
[ afbeelding ]
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  dinsdag 13 januari 2009 @ 01:28:01 #203
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64977240
quote:
Zonneveld op weg naar Panathinaikos

De kans is groot dat Mike Zonneveld spoedig de overstap maakt naar Panathinaikos. In eerste instantie leek PSV niet mee te willen werken aan een vertrek van de linksback, maar volgens het AD is er een opening in de gesprekken.

De Griekse topclub wil Zonneveld in eerste instantie alleen huren met optie tot koop, terwijl PSV eerst alleen wilde meewerken aan een definitieve transfer. Inmiddels heeft Jan Reker echter laten weten dat er ook over een verhuur te praten valt.

Henk ten Cate, coach van Panathinaikos, is bereid zo'n driehonderdduizend euro over te maken als huursom. Bovendien zullen de Grieken het volledige salaris van Zonneveld overnemen. Reker eist vooralsnog een huursom van een half miljoen, maar vermoedelijk zullen beide partijen spoedig tot een akkoord komen.

Zonneveld liet maandag in Sportweek al optekeken wel oren te hebben naar een transfer richting Griekenland. "Ik wil graag spelen, maar voorlopig wil PSV mij niet laten gaan."
Mooi bedrag.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 januari 2009 @ 02:08:08 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64977637
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch geen gekke uitspraak.
Of het ook daadwerkelijk zo zal gaan is een ander verhaal.
Kluivert had ook meer potentie dan Van Nistelrooy maar ik weet wel welke carriere ik beter vind verlopen

En nee het is neit die van Kluivert.
Brutil Hosé was ook een enorm talent ja daar heb je wat aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 januari 2009 @ 02:09:43 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64977649
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 01:28 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Mooi bedrag.
prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64979470
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Brutil Hosé was ook een enorm talent ja daar heb je wat aan
Sneijder was ook een groot talent, daar had je wel wat aan. Loze opmerking duckie.

Vooralsnog is Marcellis overigens natuurlijk een stuk verder dan vd Wiel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64979968
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Suijk het volgende:

[..]
Vooralsnog is Marcellis overigens natuurlijk een stuk verder dan vd Wiel.
Eens. Vd Wiel zal de potentie hebben, maar er zijn zo ontzettend veel spelers met potentie. Marcellis heeft zich bewezen in allerhande wedstrijden op diverse niveaus.
quote:
'Spel Toivonen doet denken aan El Hamdaoui'

Of hij nou wel of niet de overstap naar PSV maakt, van Ola Toivonen wordt verwacht dat hij binnen nu en een jaar tijd een vaste waarde zal zijn in het nationale elftal van Zweden. De starre directie van Malmö FF staat nog altijd een transfer naar Nederland in de weg, ondanks de verwoede pogingen van PSV om tot een vergelijk te komen.

"Ola is een zeer goede speler", vertelt Ricky Kruys dinsdag in AD/Sportwereld over zijn ploeggenoot bij Malmö. "Zijn spel doet denken aan Mounir El Hamdaoui van AZ. Ook een jongen die om de diepe spits zwerft en tevens scorend vermogen heeft. Bovendien heeft Ola een uitstekende vrije trap in de benen."

Enkele weken geleden deed PSV een bod van drieënhalf miljoen euro op de 22-jarige Zweed met Finse roots, maar zijn werkgever eiste ruim twee miljoen meer voor de jeugdinternational, die tevens twee A-interlands voor de nationale ploeg achter zijn naam heeft staan. Örgryte IS bedong namelijk andehalf jaar geleden bij de verkoop van haar sterspeler 25 procent van de transfersom bij een eventuele doorverkoop.

"Natuurlijk hebben we het onderling wel eens over PSV gehad", vervolgt Kruys. "Maar Ola blijft uiterst rustig onder alle berichten. Toivonen wil graag naar PSV, zo heeft hij meermalen in de Zweedse media laten optekenen. Wie zou niet van Malmö naar PSV willen? De Nederlandse competitie komt hier wekelijks op televisie en heeft een prima naam dankzij de Zweedse spelers die er nu in uitkomen."

"In de Zweedse competitie is Toivonen zonder twijfel één van de drie beste spelers", zegt Malmö-watcher Stefan Alfelt van Aftonbladet desgevraagd. "Ik verwacht dat hij ook bij PSV snel een ster is. Vergelijkingen met bijvoorbeeld Marcus Berg van FC Groningen hebben geen zin, het zijn twee compleet verschillende types. Waar Marcus vooral een goalgetter is, is Toivonen de multifunctionele teamspeler. Ik verwacht dat hij binnen het jaar een vaste waarde in de nationale ploeg is.''
Er zal wel iets van versterking moeten komen vind ik; het elftal heeft een nieuwe impuls nodig. Maar Toivonen moet niet als de Messias koste wat het kost worden binnengehaald, want dan kan hij alleen maar tegenvallen. Ik begrijp Rekers standpunt dan ook dat we er niet te veel voor moeten gaan betalen, maar komop....we hebben iets van 20 miljoen te besteden. Wat is nou die twee miljoen (of eventueel anderhalf aan onderhandelingsruimte) voor zo'n speler? Met oppotten schieten we helemaal niets op!
pi_64980068
Als het echt zo'n goede speler was dan had hij toch best al wat interlands gespeeld op deze leeftijd lijkt me.
pi_64980196
Hoeveel interlands heeft El Hamdaoui al gespeeld?
pi_64980330
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Die presteert toch ook pas een half jaar echt top...

2 interlands trouwens .
pi_64980372
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
2 interlands maar die wilde niet spelen zolang de vorige bondscoach er zat
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:52:08 #212
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64981969
Komt die Toivonen nou nog? We kunnen wel een schaduwspits (type Nilis) gebruiken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:01:11 #213
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64982238
*zucht* ... geruchten.. ik haat ze. Definitieven versterkingen wil ik bij PSV zien verdorrie!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_64982388
Nog mensen die naar PSV-MVV gaan vanmiddag? Ga zelf wel even kijken denk ik...
pi_64982461
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:52 schreef ErikT het volgende:
Komt die Toivonen nou nog? We kunnen wel een schaduwspits (type Nilis) gebruiken.
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:23:29 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64983108
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
Kijk het filmpje maar eens in mijn sig
pi_64984233
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Luc Nillis is voor mij m'n favoriete speler die ik bewust heb gevolgd op de Nederlanse velden. Held met een hoofdletter "H".
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:57:54 #218
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64984489
Nillis... een naam waar je van kon genieten. Althans zijn acties :p ... leuk dat zijn zoon nu PSVer is, maar zo goed als Luc zal ie waarschijnlijk niet worden.
Toch?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_64984504
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kijk het filmpje maar eens in mijn sig
Heeft hij ooit wel eens een lelijk doelpunt gescoord?
pi_64984599
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef Rucebo het volgende:
Nog mensen die naar PSV-MVV gaan vanmiddag? Ga zelf wel even kijken denk ik...
Ik ga ook even kijken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_64984907
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?
Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.

Maar waarschijnlijk probeert Reker de cijfertjes nog wat verder op te poetsen, heeft hij tenminste iets om naar te wijzen als we in het rechterrijtje eindigen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64985341
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.

Maar waarschijnlijk probeert Reker de cijfertjes nog wat verder op te poetsen, heeft hij tenminste iets om naar te wijzen als we in het rechterrijtje eindigen...
Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtje
Patat Friet
pi_64985696
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:22 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtje
Die ambitie moet je altijd hebben als PSV, al is dat voor dit jaar natuurlijk niet erg realistisch. Met plaatsing voor de CL (wat moeilijk genoeg zal zijn zelfs al plaats je je voor de voorronde) ben ik echt al dolgelukkig dit seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64986315
quote:
Van Bommel krijgt hooguit een jaar van Bayern

13/01/2009 11:52

Mark van Bommel hoeft er niet op te rekenen dat zijn club Bayern München hem een ander aanbod doet dan het eenjarige contract dat hij eerder dit jaar voorgelegd kreeg.

'De bal ligt bij Mark', zegt Karl-Heinz Rummenigge in diverse Duitse media. 'Ons aanbod (een contract voor één seizoen, red.) blijft staan. Daar gaan we niets aan veranderen. Hij heeft tot het einde van de maand de tijd te reageren.' De international heeft al aangegeven dat hij niet is geīnteresseerd om dat contract te tekenen. Daarmee is de middenvelder deze zomer transfervrij.

Volgens Duitse bronnen opent dat de deur voor een overgang naar Hamburger SV. Op de vraag of hij volgend jaar bij HSV speelt antwoordde Van Bommel: 'Trainer Martin Jol is een fantastische man.' Jol zelf heeft meerdere malen aangegeven uitermate gecharmeerd te zijn van de middenvelder.
Nou, dat verkleint de kans weer dat we van Bommel ooit nog hier terug zien. Ik denk dat ze hem bij HSV wel weten te waarderen en dat ze daar niet moeilijk doen als hij tot zijn 36e blijft.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:56 #225
69083 noxious
Viva la Revoluciķn!
pi_64987108
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64988240
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef noxious het volgende:
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
Alleen als van Bommel écht naar Nederland terug wil of geen andere leuke club hem wil hebben is het toch vrij naīef om te verwachten dat hij deze zomer bij ons terugkeert. Over het niveau van PSV wil ik het eigenlijk dit seizoen niet eens hebben .

Buiten dat hij sportief en financieel beter af is bij een club als HSV vraag ik me ook af of hij wel zin heeft om bij dit PSV terug te komen, er zitten weer een hoop andere mensen om maar iets te noemen. Mensen die van alle kanten beticht worden van liegen en het niet nakomen van beloftes en er wordt constant met modder gegooid in de media. Maw: wil Mark überhaupt wel onder iemand als Reker werken? Geloof maar niet dat onze oudspelers niks horen van wat er allemaal bij PSV gebeurd is en nog steeds gebeurt. Waarschijnlijk weten ze er meer vanaf dan de zogenaamde 'insiders' ( ) die je op internet vindt.
pi_64988679
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.

Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.

Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64989506
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
pi_64989575
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.

Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.

Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
Tegen wie?
Klik dan als je durft
pi_64989598
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tegen wie?
MVV
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:26:02 #232
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64989691
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ( )
pi_64989872
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ( )
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder

Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:39:57 #234
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64990171
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder

Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
pi_64990347
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Vond ik ook al raar ja. Hier wordt niemand echt beter van
Patat Friet
pi_64990555
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:55:48 #238
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64990663
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
pi_64990725
Op zich zonde als Van Bommel nu niet naar PSV komt, maar als ik eerlijk ben gun ik hem meer dan dat. Ik gun hem de transfer naar HSV wel. Kom op, als hij nu al naar PSV komt is dat voor hem persoonlijk veel te vroeg.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
3-0 al
Waar zie jij dat?
pi_64990905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel in Griekenland straks en krijgen we straks de beste linksback van europa terug
Patat Friet
pi_64990933
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Don't ask me
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:04:50 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64990951
En 4-0, Samba PSV!

edit: 5-0 na 34 min, heeft MVV de D1 gestuurd ofzo?
Gourmetten of steengrillen?
pi_64990962
5-0 na ruim een half uur. Gaat de goede kant op jongens!
Klik dan als je durft
pi_64991011
Hmm, misschien had ik toch beter wel even kunnen kijken daar in Eindhoven
Patat Friet
pi_64991084
Als we nou ook eens zulke scores haalden in de competitie...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64991098
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Waar zie jij dat?
www.futbol24.com -> international club friendly
pi_64991223
5-0, Fc Limburg klinkt opeens niet meer zo gek in Maastricht
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:14:42 #248
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64991342
Cassio nog steeds de 0
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:46:16 #249
69083 noxious
Viva la Revoluciķn!
pi_64992794
En daar is nummer 6
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64993536
*Laat een welgemeend "HOEZEE!" horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')