quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet [ afbeelding ]
Mooi bedrag.quote:Zonneveld op weg naar Panathinaikos
De kans is groot dat Mike Zonneveld spoedig de overstap maakt naar Panathinaikos. In eerste instantie leek PSV niet mee te willen werken aan een vertrek van de linksback, maar volgens het AD is er een opening in de gesprekken.
De Griekse topclub wil Zonneveld in eerste instantie alleen huren met optie tot koop, terwijl PSV eerst alleen wilde meewerken aan een definitieve transfer. Inmiddels heeft Jan Reker echter laten weten dat er ook over een verhuur te praten valt.
Henk ten Cate, coach van Panathinaikos, is bereid zo'n driehonderdduizend euro over te maken als huursom. Bovendien zullen de Grieken het volledige salaris van Zonneveld overnemen. Reker eist vooralsnog een huursom van een half miljoen, maar vermoedelijk zullen beide partijen spoedig tot een akkoord komen.
Zonneveld liet maandag in Sportweek al optekeken wel oren te hebben naar een transfer richting Griekenland. "Ik wil graag spelen, maar voorlopig wil PSV mij niet laten gaan."
Brutil Hosé was ook een enorm talentquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen gekke uitspraak.
Of het ook daadwerkelijk zo zal gaan is een ander verhaal.
Kluivert had ook meer potentie dan Van Nistelrooy maar ik weet wel welke carriere ik beter vind verlopen
En nee het is neit die van Kluivert.
prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?quote:
Sneijder was ook een groot talent, daar had je wel wat aan. Loze opmerking duckie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook een enorm talentja daar heb je wat aan
Eens. Vd Wiel zal de potentie hebben, maar er zijn zo ontzettend veel spelers met potentie. Marcellis heeft zich bewezen in allerhande wedstrijden op diverse niveaus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooralsnog is Marcellis overigens natuurlijk een stuk verder dan vd Wiel.
Er zal wel iets van versterking moeten komen vind ik; het elftal heeft een nieuwe impuls nodig. Maar Toivonen moet niet als de Messias koste wat het kost worden binnengehaald, want dan kan hij alleen maar tegenvallen. Ik begrijp Rekers standpunt dan ook dat we er niet te veel voor moeten gaan betalen, maar komop....we hebben iets van 20 miljoen te besteden. Wat is nou die twee miljoen (of eventueel anderhalf aan onderhandelingsruimte) voor zo'n speler? Met oppotten schieten we helemaal niets op!quote:'Spel Toivonen doet denken aan El Hamdaoui'
Of hij nou wel of niet de overstap naar PSV maakt, van Ola Toivonen wordt verwacht dat hij binnen nu en een jaar tijd een vaste waarde zal zijn in het nationale elftal van Zweden. De starre directie van Malmö FF staat nog altijd een transfer naar Nederland in de weg, ondanks de verwoede pogingen van PSV om tot een vergelijk te komen.
"Ola is een zeer goede speler", vertelt Ricky Kruys dinsdag in AD/Sportwereld over zijn ploeggenoot bij Malmö. "Zijn spel doet denken aan Mounir El Hamdaoui van AZ. Ook een jongen die om de diepe spits zwerft en tevens scorend vermogen heeft. Bovendien heeft Ola een uitstekende vrije trap in de benen."
Enkele weken geleden deed PSV een bod van drieënhalf miljoen euro op de 22-jarige Zweed met Finse roots, maar zijn werkgever eiste ruim twee miljoen meer voor de jeugdinternational, die tevens twee A-interlands voor de nationale ploeg achter zijn naam heeft staan. Örgryte IS bedong namelijk andehalf jaar geleden bij de verkoop van haar sterspeler 25 procent van de transfersom bij een eventuele doorverkoop.
"Natuurlijk hebben we het onderling wel eens over PSV gehad", vervolgt Kruys. "Maar Ola blijft uiterst rustig onder alle berichten. Toivonen wil graag naar PSV, zo heeft hij meermalen in de Zweedse media laten optekenen. Wie zou niet van Malmö naar PSV willen? De Nederlandse competitie komt hier wekelijks op televisie en heeft een prima naam dankzij de Zweedse spelers die er nu in uitkomen."
"In de Zweedse competitie is Toivonen zonder twijfel één van de drie beste spelers", zegt Malmö-watcher Stefan Alfelt van Aftonbladet desgevraagd. "Ik verwacht dat hij ook bij PSV snel een ster is. Vergelijkingen met bijvoorbeeld Marcus Berg van FC Groningen hebben geen zin, het zijn twee compleet verschillende types. Waar Marcus vooral een goalgetter is, is Toivonen de multifunctionele teamspeler. Ik verwacht dat hij binnen het jaar een vaste waarde in de nationale ploeg is.''
Die presteert toch ook pas een half jaar echt top...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel interlands heeft El Hamdaoui al gespeeld?
2 interlands maar die wilde niet spelen zolang de vorige bondscoach er zatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel interlands heeft El Hamdaoui al gespeeld?
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:52 schreef ErikT het volgende:
Komt die Toivonen nou nog? We kunnen wel een schaduwspits (type Nilis) gebruiken.
Kijk het filmpje maar eens in mijn sigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
Luc Nillis is voor mij m'n favoriete speler die ik bewust heb gevolgd op de Nederlanse velden. Held met een hoofdletter "H".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had/heb echt niets met PSV maar Nilis vond ik echt een genot om naar te kijken
Heeft hij ooit wel eens een lelijk doelpunt gescoord?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maar eens in mijn sig
Ik ga ook even kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef Rucebo het volgende:
Nog mensen die naar PSV-MVV gaan vanmiddag? Ga zelf wel even kijken denk ik...
Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima deal, nu al 2 verdedigers weg............. komt er nog iemand voor terug?
Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonneveld is nog niet weg maar als hij en Addo allebei vertrekken moet je daar toch inderdaad wel wat voor terughalen, en nog iets goedkoops ook als ik die bedragen zo lees.
Maar waarschijnlijk probeert Reker de cijfertjes nog wat verder op te poetsen, heeft hij tenminste iets om naar te wijzen als we in het rechterrijtje eindigen...
Die ambitie moet je altijd hebben als PSV, al is dat voor dit jaar natuurlijk niet erg realistisch. Met plaatsing voor de CL (wat moeilijk genoeg zal zijn zelfs al plaats je je voor de voorronde) ben ik echt al dolgelukkig dit seizoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Reker's ambitie is nog steeds kampioen worden. De vraag is kampioen van welk rijtje
Nou, dat verkleint de kans weer dat we van Bommel ooit nog hier terug zien. Ik denk dat ze hem bij HSV wel weten te waarderen en dat ze daar niet moeilijk doen als hij tot zijn 36e blijft.quote:Van Bommel krijgt hooguit een jaar van Bayern
13/01/2009 11:52
Mark van Bommel hoeft er niet op te rekenen dat zijn club Bayern München hem een ander aanbod doet dan het eenjarige contract dat hij eerder dit jaar voorgelegd kreeg.
'De bal ligt bij Mark', zegt Karl-Heinz Rummenigge in diverse Duitse media. 'Ons aanbod (een contract voor één seizoen, red.) blijft staan. Daar gaan we niets aan veranderen. Hij heeft tot het einde van de maand de tijd te reageren.' De international heeft al aangegeven dat hij niet is geīnteresseerd om dat contract te tekenen. Daarmee is de middenvelder deze zomer transfervrij.
Volgens Duitse bronnen opent dat de deur voor een overgang naar Hamburger SV. Op de vraag of hij volgend jaar bij HSV speelt antwoordde Van Bommel: 'Trainer Martin Jol is een fantastische man.' Jol zelf heeft meerdere malen aangegeven uitermate gecharmeerd te zijn van de middenvelder.
Alleen als van Bommel écht naar Nederland terug wil of geen andere leuke club hem wil hebben is het toch vrij naīef om te verwachten dat hij deze zomer bij ons terugkeert. Over het niveau van PSV wil ik het eigenlijk dit seizoen niet eens hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef noxious het volgende:
Ik denk dat ze hem bij PSV net zo goed waarderen, en de keus tussen HSV en PSV is qua niveau niet dusdanig groot dat ik van Bommel direct afschrijf voor PSV.
Tegen wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mijzelf heb ik altijd 2011 als hoop gehad. Dan is hij op een leeftijd dat hij niet meer mee kan met de clubs die het uitmaken in Europa, maar nog wel met PSV. Maar als hij nu nog ergens een nieuw avontuur aangaat, dan wordt die kans erop niet groter, nee.
Opstelling van straks: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Marcellis, Zonneveld, Méndez, Wuytens, Dzsudzsák, Lazovic, Koevermans, Nijland.
Is dat een soort 4-2-4 ofzo?
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-2-4 was enorm succesvol onder Aadje de Mos, oh nee, wacht.....
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Die opstelling is zo gek toch niet? Gewoon 2 verdedigende middenvelders en 2 buitenspelers. Ik ben benieuwd hoe Cassio het doet. Zou mooi zijn als hij wat puike reddingen maakt tegen het grote MVV. ()
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra Mendez en Wuytens die verdedigende middenvelders zijn vind ik het al wat minder
Overigens zal het eerder wat 4-4-2 zijn met erg aanvallende vleugelspelers. Ik weet nog dat de Mos ons echt liet spelen met 4 aanvallers, en die arme Numan moest zo'n beetje in zijn eentje het hele middenveld belopen
Vond ik ook al raar ja. Hier wordt niemand echt beter vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat doet Zonneveld eigenlijk in de basis? Hij staat op het punt om te vertrekken en er zijn zat spelers die wel een wedstrijd tegen een Eerste Divisie ploeg kunnen gebruiken.
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld eerlijk gezegd liever houden en die als verdedigende(r) middenvelder gebruiken. Maar goed...
Waar zie jij dat?quote:
Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel in Griekenland straks en krijgen we straks de beste linksback van europa terugquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Don't ask mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik zou Zonneveld ook niet verhuren maar waarom iemand die op het punt staat te vertrekken laten spelen om wedstrijdritme op te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |