Daar komt nog eens bij dat sfeer en mindere sportieve prestaties elkaar óók weer negatief beïnvloeden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is de laatste jaren prima gelukt om de gemoedelijke sfeer waar PSV om bekend stond teniet te doen en dat is wat mij betreft zorgwekkender dan een jaar waarin de sportieve prestaties wat minder zijn.
Als die komt komt die pas 1 dag daarna.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze sturen hem daarheen om te helpen bij Roda JC - PSV
nevermindquote:8/1/2009 - Spaans trainingskamp met toestemming van FC Twente
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat de teammanager van FC Twente weten dat zij toestemming hebben gegeven voor het trainingskamp van PSV. "Toen wij hier enkele maanden geleden alles regelden heb ik een exclusiviteitsclausule bedongen. Wij wilden hier niet met andere Nederlandse clubs zitten. Daarom kwam de manager van dit complex aan me vragen of hij PSV ook mocht ontvangen. Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen."
Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Addo op je shirt kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Frenkel het volgende:
Ben blij dat ik toch geen naam op mn shirt heb laten zetten, dat zou dan Addo geweest zijn..
Nog gefeliciteerd hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Heb net van mijn vrienden een PSV shirt gekregen.
Die link naar Sparta ligt inderdaad voor de hand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Mendez nog gemotiveerd is na zijn terugzetting in het tweede. Heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in...
Benieuwd wat ze met Cassio doen, misschien iets voor Sparta ofzo...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef dndiek het volgende:
Jammer dat ze het Mendez-verhaal zo naar buiten brengen. Ze hadden hem ook intern de straf kunnen geven en kunnen zeggen dat ze hem niet meer naar Spanje konden krijgen, net als Salcido....
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercityquote:
Daar heb je niet veel aan als PSV zijnde of wat voor voetbalclub dan ook er zijn meer aardige jongensquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
Culina aan het einde van het seizoen weg. Best jammer want het was een aardige jongen.
Even quotenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercity
Addo is ook niet echt een goede verdediger die PSV naar een hoger niveau brengt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef ErikT het volgende:
Addo weg snap ik niet. We zitten toch niet zo breed in de goede verdedigers?
Culina is een basisspeler [uitroepteken]. En als het gemiddelde PSV-niveau de standaard genoemd zou worden, zou hij nog slagen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan als PSV zijnde of wat voor voetbalclub dan ook er zijn meer aardige jongens![]()
En Culina kwam niet meer aan de bak bij PSV waarom zou je hem dan nog willen houden ?
Addo is volgens mij vaker kampioen van Nederland geworden dan elke andere nog actieve voetballer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Addo is ook niet echt een goede verdediger die PSV naar een hoger niveau brengt.
Maar Addo heeft al meer wedstrijden voor Roda gespeeld dan voor PSV volgens mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Addo is volgens mij vaker kampioen van Nederland geworden dan elke andere nog actieve voetballer.
Mister PSV wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef Prik0 het volgende:
Addo heeft gewoon wat last van blessures gehad. Anders had hij nu al 300 eredivisieduels.
quote:9/1/2009 - Zaakwaarnemer bevestigt interesse PSV voor Meeuwis
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Marcel Meeuwis bevestigt dat PSV hun interesse kenbaar heeft gemaakt voor zijn pupil. De middenvelder van Roda JC komt echter alleen in beeld indien Mendez of Culina vertrekken. De laatste blijft echter gewoon de tweede seizoenshelft, zo werd al bekend. Mendez zou volgens De Telegraaf per direct wegmogen. Volgens de krant is er bij de technische leiding van PSV overigens geen volledige consensus over de toegevoegde waarde van Meeuwis.
Niet meer, want PSV heeft hem per direct in de etalage gestald.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Mendez nog gemotiveerd is na zijn terugzetting in het tweede. Heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in...
Benieuwd wat ze met Cassio doen, misschien iets voor Sparta ofzo...
Ongelooflijk eigenlijk, zulke statsquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef dndiek het volgende:
Addo in Nederland:
1999/00 PSV 6 0 Eredivisie
2000/01 PSV 6 0 Eredivisie
2001/02 PSV 9 0 Eredivisie
2002/03 PSV 3 0 Eredivisie
2002/03 Roda JC 16 0 Eredivisie
2003/04 Roda JC 11 0 Eredivisie
2003/04 PSV 8 0 Eredivisie
2004/05 PSV 2 0 Eredivisie
2005/06 PSV 20 1 Eredivisie
2006/07 PSV 14 0 Eredivisie
2007/08 PSV 12 1 Eredivisie
2008/09 PSV 2 1 Eredivisie
quote:Toivonen hoopt nog op transfer
De kans dat Ola Toivonen deze winter nog naar Eindhoven komt lijkt klein. Na een laatste toenaderingspoging in december werd het stil rondom PSV en de Zweeds international, waarna een transfer van de baan leek te zijn geraakt. Toivonen weigert zich daar echter bij neer te leggen.
De 22-jarige aanvaller begon deze week met zijn werkgever Malmö FF aan de voorbereiding van een nieuw voetbalseizoen, maar liet duidelijk merken dat hij liever ergens anders getraind had. PSV hoeft echter niet te verwachten dat Toivonen zijn werkgever dwars gaat liggen om een transfer te forceren. In FotbollsExpressen geeft de aanvaller aan dat hij alles zal geven voor Malmö, zolang hij daar onder contract staat.
Als het aan Toivonen ligt wordt zijn periode in Zweden echter snel beëindigd. “Ik heb ontzettend veel zin in een nieuwe uitdaging en hoopt dat er snel iets concreet wordt”, sprak Toivonen duidelijke taal. “PSV heeft in ieder geval een meer dan uitstekend bod op me gedaan, maar ik weet nu hoe de zaak nu in elkaar steekt. Alles gaat nu via mijn zaakwaarnemer Martin Dahlin.”
PSV bracht in december een bod uit dat naar verluidt drieënhalf miljoen euro bedroeg. Malmö verlangde echter vijf miljoen euro, waarna de transfer in een impasse raakte. PSV heeft nog niet aangegeven dat het de strijd om Toivonen heeft opgegeven en daarom is het onduidelijk of de Zweed nog mag hopen op een transfer.
quote:Culina na dit seizoen terug naar Australië
Jason Culina verlaat aan het einde van het seizoen zijn huidige werkgever PSV. De Australiër liet weten dat hij vanaf volgend seizoen weer in zijn vaderland gaat voetballen. De veelzijdige speler zal de gelederen van Gold Coast United gaan versterken. Klik hier! Culina vertelde donderdag op het trainingskamp in Spanje aan zijn trainer Huub Stevens dat hij Nederland in gaat ruilen voor Australië. De multifunctionele speler had al langer contact met Gold Coast United, dat de oud-speler van onder meer Ajax graag Down Under ziet komen. Na het lopende seizoen zal hij definitief de overstap maken.
PSV had Culina graag behouden voor de club. De Eindhovenaren spraken eerder al met de Australiër over een mogelijke verlenging van zijn verbintenis. Hij had dus kunnen blijven, maar kiest voor zijn familie. Zijn vrouw, die tevens uit Australië komt, kampt met heimwee en keert graag terug naar haar vaderland. Hij had met drie jaar kunnen verlengen.
Met zijn driejarige verbintenis bij Gold Coast United laat de 28-jarige Culina de Nederlandse competitie definitief achter zich. In 1999 werd de 37-voudig international door Ajax gehaald. Hier slaagde hij niet, waardoor hij zijn heil zocht bij onder meer De Graafschap en FC Twente. PSV nam hem vervolgens begin 2006 van de Tukkers over.
En het gros ervan is ook nog als invaller.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk, zulke stats.
Onze beste man aan Roda verhuren, die jongen loopt potverdorrie 1 op 2 dit seizoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En het gros ervan is ook nog als invaller.
Hey een middelmatige speler die zeer wisselvallig presteert bij een baggerclub. Hebben hebben hebben hebben hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Rucebo het volgende:
Alsof Meeuwis een echte versterking is voor PSV. Koop toch een een paar fatsoenlijke spelers in plaats van een grote hoeveelheid matige....
Over en sluiten dus?quote:8/1/2009 - 'Toivonen definitief niet naar PSV'
Volgens de voorzitter van Malmo FF ziet PSV definitief af van Ola Toivonen. De voorzitter liet weten niet inhoudelijk in te willen gaan op de onderhandelingen, maar volgens hem had PSV minder geboden dan in de media wordt gemeld. De voorzitter liet weten ervan uit te gaan dat Toivonen nu zeker tot de zomer bij malmo FF zal blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |