Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Prik0 het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk dat er wel gehaald moeten worden op de genoemde namen na natuurlijk.
Zowaar een keer goed nieuws!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.
Dit is al de 3e keer zelfs als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.
Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:57 schreef rubbereend het volgende:
Hij gaat echt wel op niveau terug komen
Precies, ik hoop voor m dat ie terug komt. Maar er zijn genoeg spelers die een zelfde situatie meemaakte en het nooit meer hebben gered.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.
Aan zijn gedrevenheid zal het niet liggen.
Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee maar edison moet zich gewoon aan z'n afspraak houden met de lempkes
Het lijkt erop alsof men bezig is met een hetze tegen Mendez.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
Ik ben het er ook mee eens, zoals ik al op het begin van mijn post zei.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Ja maar het is zijn moeder en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Verder maak je zo'n jongen natuurlijk daarmee een beetje kapot. Je zou hem ook op kunnen vangen waardoor die misschien beter in zijn doen komt te zitten en zo PSV ook beter op weg helpt.
daar valt ook wat voor te zeggen. Maar het komt de sfeer niet ten goede om dan hem dan meteen sancties op te leggen. Ik denk dat Mendez nu totaal schijt aan PSV heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Als hij daar netjes over overlegd met de leiding........... maar hij deelde mee dat hij later kwamdat is geen manier van doen natuurlijk. Tis altijd wat met Mendez
zoals ik al eerder zei is dat echt een belachelijke oplossing. Want of hij komt weer bij het eerste en gaat weer spelen. In dat geval mis je waardevolle trainingsuren. Of hij wordt er nu definitief buiten gehouden en dan moet je gewoon kei hard zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
Sowieso wordt hij nu toch maar voor 1 week naar het 2e gestuurd? (of zit ik heel erg mis?)
Als dat zo is is dat natuurlijk een lachwekkende oplossing.
Zijn moeder ligt er slecht bij. Ik begrijp dan wel dat je een paar dagen te laat zou kunnen komen. In ZA is familie nog altijd erg belangrijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.
In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.quote:
wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg slechts dat het een feit is dat in NL familie minder belangrijk dan in ZA en dat dat ook voor Reker geldt. Het is tijd voor een opfriscursus begrijpend lezen volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef toma het volgende:
[..]
wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.
Hij gunt dat Mendez niet. Naast een gevoelloze zak is het dus kennelijk ook een hypocriet en egoistisch mannetje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Stevens was toch die gozer die internationale clubs afsloeg omdat hij dicht bij zijn zieke vrouw wilde zijn/werken. Wat een gevoelloze zak
Het spijt me, maar het blijft nog steeds bullshit. Je kunt namelijk landen niet vergelijken als het om familie gaat want dat is voor ieder individu verschillend. Daar hebben culturele verschillen weinig mee te maken. Maar ik denk niet dat het relevant is voor dit topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg slechts dat het een feit is dat in NL familie minder belangrijk dan in ZA en dat dat ook voor Reker geldt. Het is tijd voor een opfriscursus begrijpend lezen volgens mij.
Het is nog maar de vraag of Méndez de waarheid spreekt. Vorig jaar had hij ook al zijn moeder als excuus gebruikt om langer te blijven; achteraf bleek hij pure leugens te hebben verteld om langer te kunnen blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij gunt dat Mendez niet. Naast een gevoelloze zak is het dus kennelijk ook een hypocriet en egoistisch mannetje.
Je kunt de algemene moraal best vergelijken. Je kunt ook best zeggen dat een Nederlander over het algemeen beter Engels spreekt dan aan Fransman. Dat gaat niet op voor elk individu afzonderlijk, maar wel in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef toma het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het blijft nog steeds bullshit. Je kunt namelijk landen niet vergelijken als het om familie gaat want dat is voor ieder individu verschillend. Daar hebben culturele verschillen weinig mee te maken. Maar ik denk niet dat het relevant is voor dit topic.
Dat is de vraag inderdaad en dat is moeilijk te beoordelen voor ons, aangezien we vanaf hier de situatie van zijn moeder niet in kunnen schatten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of Méndez de waarheid spreekt. Vorig jaar had hij ook al zijn moeder als excuus gebruikt om langer te blijven; achteraf bleek hij pure leugens te hebben verteld om langer te kunnen blijven.
dat wilde ik net posten, zijn moeder bleek de vorige keer helemaal niet ernstig ziek.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of Méndez de waarheid spreekt. Vorig jaar had hij ook al zijn moeder als excuus gebruikt om langer te blijven; achteraf bleek hij pure leugens te hebben verteld om langer te kunnen blijven.
Ik ben geen arts en het artikel gaat niet heel erg diep in op de medische details, maar helemaal kiplekker lijkt zijn moeder niet te zijn:quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wilde ik net posten, zijn moeder bleek de vorige keer helemaal niet ernstig ziek.......
quote:MÉNDEZ CASTIGADO POR RETRASO.
| Fecha : 2009-01-07 13:14:09 |
El mediocampista derecho ecuatoriano, Édison Méndez, recibió una sanción en su regreso a Eindhoven para reagruparse con el PSV debido a que se retrasó en su retorno, de acuerdo a lo que publican los medios holandeses.
Eindhoven, Holanda.
Como el resto de legionarios ecuatorianos, una vez concluidas las vacaciones de finales de diciembre, Edi –la “Luz”- Méndez retornó a Einhoven para junto al resto de sus compañeros en el PSV retomar el torneo local.
Sin embargo, el ecuatoriano recibió un castigo por llegar luego del tiempo permitido por su club. Méndez deberá entrenar y jugar en el equipo de las reservas del equipo luminoso durante una semana por su retraso.
Édison le comunicó al jefe de prensa del PSV, Pedro Salazar, que su retraso obedecía a problemas personales. La madre del jugador recibía el alta médica para abandonar un hospital por una afección en su salud recién hace un par de días, por lo que el futbolista optó por quedarse más tiempo.
Sin embargo, el director del equipo holandés, Jan Reker, anunció que debido a que Méndez no se comunicó a tiempo con el club para reportar su retraso, no tolerarán la falta y el jugador estará con las reservas durante una semana.
Volgens mij is die moeder nog niet dood. Daarnaast kan iemand best een hele periode ernstig ziek zijn. Het is best mogelijk dat iemand jaren ernstig ziek is en van ziekenhuis naar ziekenhuis hobbelt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou het ook net posten, die moeder is al net zo vaak dood gegaan als Fortuna falliet.
Dat zijn ze ook niet. Dat geeft maar weer eens aan dat het licht vaak niet direct uitgaat, maar dat iemand best een tijdje in een benarde positie kan zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee Fortuna is ook nog niet falliet.
en zijn contract was toch ook aflopend?quote:De Limburger: PSV verhuurt Addo opnieuw aan Roda JC
Dagblad De Limburger meldt dat PSV Eric Addo voor de tweede seizoenshelft zal verhuren aan Roda JC. De overgang zou pas 19 januari ingaan, een dag na Roda JC-PSV. In 2003 speelde hij ook al op huurbasis voor Roda JC.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef Suijk het volgende:
Was Addo niet de speler die van alle spelers het langst onder contract bij PSV stond?
Voetballen kan die huidige groep ook... Als ik terugdenk aan een zaterdagavond eerder dit seizoenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Tuurlijk DarshineKijk eens waar roda staat in de tabel. Die kunnen elke speler zo een beetje gebruiken
Wat is 'flink verbeterd'? Van 2 miljoen naar 2.5 oid?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
Grrrrr: er komt niemand, wellicht Meewis nu de andere kant op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is 'flink verbeterd'? Van 2 miljoen naar 2.5 oid?
Edit: nou, als ze Addo zo makkelijk laten gaan mag ik toch hopen dat ze daar een vervanger voor halen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Mendez:
Ik ben niet iemand die steeds roept: onder Harry was alles beter, maar dit is wel een typerned geval natuurlijk.
Harry had gezegd: die komt wat later, punt. Als Mendez dan (te laat) verschijnt, laat je hem trainen en ga je daarna om te tafel, zonder de pers in te lichten. 'Edison, we snappen dat je bij je moeder wilt zijn, maar bedenk ook dat je met ons afspraken hebt. Kun je daar rekening mee houden?' Dan zeg Mendez: "Sorry trainer en voorzitter, jullie hebben gelijk. bedankt voor jullie begrip en ik houd er rekening mee.'
Opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |