abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64790057
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Prik0 het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk dat er wel gehaald moeten worden op de genoemde namen na natuurlijk.
Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64790470
Ruud ja
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:24:43 #253
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64790742
En van de haalbare spelers?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 22:27:52 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64790934
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64791754
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
Zowaar een keer goed nieuws!
pi_64791906
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.
Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.
pi_64792048
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef toma het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.
Dit is al de 3e keer zelfs als ik mij niet vergis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 22:57:06 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64792536
Hij gaat echt wel op niveau terug komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64792610
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:57 schreef rubbereend het volgende:
Hij gaat echt wel op niveau terug komen
Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.
Aan zijn gedrevenheid zal het niet liggen.
pi_64792703
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.
Aan zijn gedrevenheid zal het niet liggen.
Precies, ik hoop voor m dat ie terug komt. Maar er zijn genoeg spelers die een zelfde situatie meemaakte en het nooit meer hebben gered.
pi_64792966
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

nee maar edison moet zich gewoon aan z'n afspraak houden met de lempkes
Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
pi_64793385
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
Het lijkt erop alsof men bezig is met een hetze tegen Mendez.
pi_64793431
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.
pi_64793979
Ja maar het is zijn moeder en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Verder maak je zo'n jongen natuurlijk daarmee een beetje kapot. Je zou hem ook op kunnen vangen waardoor die misschien beter in zijn doen komt te zitten en zo PSV ook beter op weg helpt.
pi_64794030
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Ja maar het is zijn moeder en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Verder maak je zo'n jongen natuurlijk daarmee een beetje kapot. Je zou hem ook op kunnen vangen waardoor die misschien beter in zijn doen komt te zitten en zo PSV ook beter op weg helpt.
Ik ben het er ook mee eens, zoals ik al op het begin van mijn post zei.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:37:26 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794271
Als hij daar netjes over overlegd met de leiding........... maar hij deelde mee dat hij later kwam dat is geen manier van doen natuurlijk. Tis altijd wat met Mendez
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64794383
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Als hij daar netjes over overlegd met de leiding........... maar hij deelde mee dat hij later kwam dat is geen manier van doen natuurlijk. Tis altijd wat met Mendez
daar valt ook wat voor te zeggen. Maar het komt de sfeer niet ten goede om dan hem dan meteen sancties op te leggen. Ik denk dat Mendez nu totaal schijt aan PSV heeft.
pi_64794483
Sowieso wordt hij nu toch maar voor 1 week naar het 2e gestuurd? (of zit ik heel erg mis?)
Als dat zo is is dat natuurlijk een lachwekkende oplossing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:46:49 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794667
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
Sowieso wordt hij nu toch maar voor 1 week naar het 2e gestuurd? (of zit ik heel erg mis?)
Als dat zo is is dat natuurlijk een lachwekkende oplossing.
zoals ik al eerder zei is dat echt een belachelijke oplossing. Want of hij komt weer bij het eerste en gaat weer spelen. In dat geval mis je waardevolle trainingsuren. Of hij wordt er nu definitief buiten gehouden en dan moet je gewoon kei hard zijn.

Maar het wordt natuurlijk gewoon 1 en de eerste wedstrijd staat hij weer in de basis Stevens kennende. En dan is deze straf dus de meest beroerde die verzonnen kon worden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64794705
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.
Zijn moeder ligt er slecht bij. Ik begrijp dan wel dat je een paar dagen te laat zou kunnen komen. In ZA is familie nog altijd erg belangrijk.
pi_64794736
In Nederland niet nee
pi_64795725
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
In Nederland niet nee
In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.
pi_64795770
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.
wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.
pi_64795812
Stevens was toch die gozer die internationale clubs afsloeg omdat hij dicht bij zijn zieke vrouw wilde zijn/werken. Wat een gevoelloze zak
pi_64795825
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef toma het volgende:

[..]

wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg slechts dat het een feit is dat in NL familie minder belangrijk dan in ZA en dat dat ook voor Reker geldt. Het is tijd voor een opfriscursus begrijpend lezen volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')