Rekerquote:Ten Cate beticht Reker van jokken
Panathinaikos-trainer Henk ten Cate heeft vol verbazing kennis genomen van de uitspraken van Jan Reker. De algemeen directeur van PSV liet dinsdag weten dat de Grieken Mike Zonneveld alleen gratis willen overnemen.
Maar Ten Cate spreekt de woorden van Reker tegen. "Hij jokt", zegt Ten Cate in een reactie aan De Telegraaf. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."
Ten Cate legt uit hoe de vork in de steel zit. "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro."
" Dat is Reker ook verteld", vervolgt de trainer. "Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekering bevestigde de versie van Ten Cate.
Oh nee! Jan Reker die liegt! Wat een verrassing!!1!!quote:
Schandalig eigenlijk hoe slecht onze standaardsituaties zijn geworden. Vroeger was dit een sterk wapen van PSV, nu een zwaktepunt geworden? Toch ook iets waarmee we Farfan missen denk ik.quote:Vi.nl:
De ploeg die nauwelijks enig rendement haalde uit corners en vrije trappen is PSV. Slechts één treffer op een totaal van dertig was afkomstig uit een standaardsituatie.
Begrijpelijk met dit weer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh nee! Jan Reker die liegt! Wat een verrassing!!1!!![]()
Ho wacht, Ten Cate heeft vast ooit wel een speler uit de Lemic-stal gehad dus "weten wij wel weer uit welke hoek de wind waait.". Het is natuurlijk één groot complot dat zoveel mensen Reker beschuldigen van liegen en niet nakomen van beloftes
Reker, ik geloof de man nog niet als hij zegt dat gras groen is
het ergste is dat dat gewoon trainbaar is, dus eigenlijk vrij gemakkelijk te verbeteren isquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk hoe slecht onze standaardsituaties zijn geworden. Vroeger was dit een sterk wapen van PSV, nu een zwaktepunt geworden? Toch ook iets waarmee we Farfan missen denk ik.
als je gewoon meer rendement uit je kansen haalt heb je makkelijk 6 punten meer en die je gewoon mee om de titel. Want veel wedstrijden gingen met een klein verschil verloren of gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef GustavFTW het volgende:
Mjah helaas wordt PSV tegenwoordig niet meer laf en terughoudend genoemd, maar gewoon slecht.
Waarom? Denk je dat Toivonen de oplossing is?quote:
Ik denk dat Toivonen gewoon een goede aanwinst is en een talentvolle speler. Het is misschien niet de verlosser maar ik schat hem nu al hoger in dan Koevermans en Lazovic .quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat Toivonen de oplossing is?
Minder dan de afwerking de eerste helft van het seizoen was kan niet, dus moet Toivonen wel een verbetering zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat Toivonen de oplossing is?
Zelfs met mij in de spits was dat beter geweest schat ik zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Minder dan de afwerking de eerste helft van het seizoen was kan niet, dus moet Toivonen wel een verbetering zijn
Mijn zoontje van bijna 7 is nog beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs met mij in de spits was dat beter geweest schat ik zo
Toivonen kan op beide posities goed uit de voeten hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Levi12 het volgende:
Toivonen is geen spits en al helemaal geen afmaker. Toivonen is een aanvallende middenvelder. Dus nogmaals: waarom Toivonen?
dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Levi12 het volgende:
Goed uit de voeten. Ik wil gvd een fatsoenlijke spits. Een afmaker, maar die ook zelf kansen kan creëeren. Weg met de middelmaat.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
Reker is al vaker op onwaarheden betrapt en wordt door wel wat meer mensen dan Gekke Henk van leugens beticht, de man heeft alle geloofwaardigheid verspeelt. Hij staat zelfs met droge ogen te verkondigen dat PSV 2e moet worden dit seizoen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Levi12 het volgende:
Reker faalt keer op keer. Maar ja, als Gekke Henkie zegt dat Reker jokt, wie moeten we dan geloven?
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Een leugenachtig vosje is het!!quote:
Met een beetje fantasie lijkt ie er wel op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef jmac het volgende:
http://www.veroordeeldengezocht.nl/
Die linksboven is toch Salcido
geen topclubs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
Naar mijn idee wilt hij voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Niet dat ik beweer dat het al een geweldenaar is, maar hij kan zeker iets toevoegen aan dit PSV en heeft potentie om uit te groeien tot een geweldenaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro?Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.quote:PSV meldt zich voor Sevilla-reserve Mosquera
PSV heeft serieuze belangstelling voor Aquivaldo Mosquera. De verdediger moet het bij Sevilla FC doen met een reserverol en lijkt zelf dan ook wel oren te hebben naar een transfer, zo melden diverse Spaanse media.
Mosquera moet bij PSV de defensieve problemen gaan oplossen. De spijkerharde Colombiaan is echter niet de enige kandidaat bij de Eindhovenaren, die ook nog altijd hopen op Chelsea-verdediger Alex. Laatstgenoemde lijkt echter niet haalbaar te zijn, mede ook door de interesse van AC Milan en Panathinaikos.
De 27-jarige Mosquera zou daarentegen wel haalbaar moeten zijn, al kunnen zijn salariseisen nog wel eens een probleem gaan vormen. De international moet naar verluidt zo'n zes miljoen euro kosten, en behalve PSV heeft ook het Griekse Olympiakos geïnformeerd bij Sevilla over de mogelijkheden tot het overnemen van Mosquera.
PSV hoopt zich deze transferperiode flink te versterken. Of dat de Eindhovenaren ook daadwerkelijk gaat lukken is echter nog maar de vraag. De onderhandelingen over Ola Toivonen (Malmö FF) verlopen moeizaam, terwijl ook targets als Heurelho Gomes (Tottenham Hotspur), Alex (Chelsea), Mark van Bommel (Bayern München) en André Ooijer (Blackburn Rovers) maar moeilijk haalbaar lijken.
Denk het ook als ik het zo lees, ook al ken ik die speler verder niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
Ja, die zijn laaiend enthousiast over de omgang van Stevens met de Spaanstaligen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |