Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
Reker is al vaker op onwaarheden betrapt en wordt door wel wat meer mensen dan Gekke Henk van leugens beticht, de man heeft alle geloofwaardigheid verspeelt. Hij staat zelfs met droge ogen te verkondigen dat PSV 2e moet worden dit seizoen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Levi12 het volgende:
Reker faalt keer op keer. Maar ja, als Gekke Henkie zegt dat Reker jokt, wie moeten we dan geloven?
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Een leugenachtig vosje is het!!quote:
Met een beetje fantasie lijkt ie er wel op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef jmac het volgende:
http://www.veroordeeldengezocht.nl/
Die linksboven is toch Salcido
geen topclubs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
Naar mijn idee wilt hij voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Niet dat ik beweer dat het al een geweldenaar is, maar hij kan zeker iets toevoegen aan dit PSV en heeft potentie om uit te groeien tot een geweldenaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro?Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.quote:PSV meldt zich voor Sevilla-reserve Mosquera
PSV heeft serieuze belangstelling voor Aquivaldo Mosquera. De verdediger moet het bij Sevilla FC doen met een reserverol en lijkt zelf dan ook wel oren te hebben naar een transfer, zo melden diverse Spaanse media.
Mosquera moet bij PSV de defensieve problemen gaan oplossen. De spijkerharde Colombiaan is echter niet de enige kandidaat bij de Eindhovenaren, die ook nog altijd hopen op Chelsea-verdediger Alex. Laatstgenoemde lijkt echter niet haalbaar te zijn, mede ook door de interesse van AC Milan en Panathinaikos.
De 27-jarige Mosquera zou daarentegen wel haalbaar moeten zijn, al kunnen zijn salariseisen nog wel eens een probleem gaan vormen. De international moet naar verluidt zo'n zes miljoen euro kosten, en behalve PSV heeft ook het Griekse Olympiakos geïnformeerd bij Sevilla over de mogelijkheden tot het overnemen van Mosquera.
PSV hoopt zich deze transferperiode flink te versterken. Of dat de Eindhovenaren ook daadwerkelijk gaat lukken is echter nog maar de vraag. De onderhandelingen over Ola Toivonen (Malmö FF) verlopen moeizaam, terwijl ook targets als Heurelho Gomes (Tottenham Hotspur), Alex (Chelsea), Mark van Bommel (Bayern München) en André Ooijer (Blackburn Rovers) maar moeilijk haalbaar lijken.
Denk het ook als ik het zo lees, ook al ken ik die speler verder niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
Ja, die zijn laaiend enthousiast over de omgang van Stevens met de Spaanstaligen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |