abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:42:12 #226
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64773042
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:44:09 #227
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64773136
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Reker !!1
pi_64773437
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Levi12 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
hmmmm....WAT???
pi_64776369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Levi12 het volgende:
Reker faalt keer op keer. Maar ja, als Gekke Henkie zegt dat Reker jokt, wie moeten we dan geloven?
Reker is al vaker op onwaarheden betrapt en wordt door wel wat meer mensen dan Gekke Henk van leugens beticht, de man heeft alle geloofwaardigheid verspeelt. Hij staat zelfs met droge ogen te verkondigen dat PSV 2e moet worden dit seizoen. Oh ja, en dat moet waarschijnlijk zonder versterking van de selectie

Nou, dan hebben we toch echt een klein wondertje nodig ben ik bang. En volgens mij hebben wij onze wonderen de afgelopen jaren wel verbruikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64776594
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro? Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64776675
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64776722
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een leugenachtig vosje is het!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64777888
http://www.veroordeeldengezocht.nl/

Die linksboven is toch Salcido
pi_64778000
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef jmac het volgende:
http://www.veroordeeldengezocht.nl/

Die linksboven is toch Salcido
Met een beetje fantasie lijkt ie er wel op.
pi_64778578
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
geen topclubs.
Voor Toivonen hebben van de zomer ook een aantal clubs zich gemeld, maar Malmo wilde toen midden in het seizoen hem niet laten gaan.
hmmmm....WAT???
pi_64778631
Feyenoord zat ook achter Toivonen aan.
pi_64778698
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro? Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
Naar mijn idee wilt hij voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Niet dat ik beweer dat het al een geweldenaar is, maar hij kan zeker iets toevoegen aan dit PSV en heeft potentie om uit te groeien tot een geweldenaar.
Enige reden waarom Reker moeilijk doet over die 1,5 miljoen in mijn ogen is omdat we van de zomer Nijland al gekocht hebben die op de zelfde posities (aanvallende middenvelder/spits) speelt.
Helaas, want voor ongeveer dezelfde prijs heb je aan Ola een veel betere voetballer, die al een stukje verder in zijn ontwikkeling is.
hmmmm....WAT???
pi_64779950
-doe eens normaal-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 07-01-2009 18:48:13 ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64780021
-reactie op edit-

[ Bericht 47% gewijzigd door sjimz op 07-01-2009 18:48:24 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:16:43 #240
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64781981
quote:
PSV meldt zich voor Sevilla-reserve Mosquera

PSV heeft serieuze belangstelling voor Aquivaldo Mosquera. De verdediger moet het bij Sevilla FC doen met een reserverol en lijkt zelf dan ook wel oren te hebben naar een transfer, zo melden diverse Spaanse media.

Mosquera moet bij PSV de defensieve problemen gaan oplossen. De spijkerharde Colombiaan is echter niet de enige kandidaat bij de Eindhovenaren, die ook nog altijd hopen op Chelsea-verdediger Alex. Laatstgenoemde lijkt echter niet haalbaar te zijn, mede ook door de interesse van AC Milan en Panathinaikos.

De 27-jarige Mosquera zou daarentegen wel haalbaar moeten zijn, al kunnen zijn salariseisen nog wel eens een probleem gaan vormen. De international moet naar verluidt zo'n zes miljoen euro kosten, en behalve PSV heeft ook het Griekse Olympiakos geïnformeerd bij Sevilla over de mogelijkheden tot het overnemen van Mosquera.

PSV hoopt zich deze transferperiode flink te versterken. Of dat de Eindhovenaren ook daadwerkelijk gaat lukken is echter nog maar de vraag. De onderhandelingen over Ola Toivonen (Malmö FF) verlopen moeizaam, terwijl ook targets als Heurelho Gomes (Tottenham Hotspur), Alex (Chelsea), Mark van Bommel (Bayern München) en André Ooijer (Blackburn Rovers) maar moeilijk haalbaar lijken.
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64782175
Ken heel die gast niet maar dit doet me enigzins denken aan hoe Maza destijds ook gebracht werd.
pi_64782211
Spaanstalig, dat komt goed

Ik dacht dat PSV geen interesse had in Ooijer. En hoezo moeilijk haalbaar, hij is toch transfervrij na dit seizoen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:29:15 #243
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64782545
Mosquera is 27. Heeft 17 interlands gespeeld voor Colombia en sinds hij in 2007 naar Sevilla kwam maar 24 wedstrijden voor Sevilla. Hiervoor speelde hij in Mexico en daarvoor in Colombia.
pi_64782991
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
pi_64786242
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
Denk het ook als ik het zo lees, ook al ken ik die speler verder niet...
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:15:03 #246
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64787135
Escude houdt hem trouwens op de bank he.
pi_64787358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
pi_64788816
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
pi_64789142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
Ja, die zijn laaiend enthousiast over de omgang van Stevens met de Spaanstaligen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:11:27 #250
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64790007
Wie vinden jullie eigenlijk dat er wel gehaald moeten worden op de genoemde namen na natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')