In het land der blinden is een-oog koning?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.
Bij NL doet Gio ook nog weleens mee toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMOquote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De keepers in dat rijtje zijn voor Eredivisie-begrippen niet middelmatig. Wel zou elke echt middelmatige keeper het zeker niet slechter hebben gedaan dan Isaksson.
Stevens zegt dat Cassio klaar is voor een club van buiten de top 5. Nou, dan moet hij ook beter zijn dan Isaksson. Opstellen dus.
Steppe keept goed hoor, check zijn wedstrijden maar sowieso geen blunders zoals die Zweed ze maakt. Steppe heeft alleen blinde paarden voor zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMO
Steppe ben ik ook niet kapot van. Velthuizen vind ik zeker niet minder dan Isaksson. Isaksson zou het bij Vitesse absoluut minder doen dan Velthuizen en Velthuizen bij PSV beter dan Isaksson.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Steppe heef tot nu toe nog waardelozer gekeept dan Isaksson. En Velthuizen is ook hard afgezakt, een overschat talentje IMO
Het lijkt ook wel of hij niet springt naar een bal in de bovenhoek maar valt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Isaksson heeft nog geen punt gepakt voor PSV terwijl daar hij uitwedstrijden toch vaak alle ruimte voor is geweest. Ik zie weinig groei en ik mis wat exposiviteit bij hem qua spong/duikkracht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of hij niet springt naar een bal in de bovenhoek maar valt.
Die kerel heeft gewoon lood in zijn schoenen.
Om met iemands woorden te spreken:quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]hee dat is mijn tekst
dat heb ik hier ook al meerdere keren gezegd
![]()
Hij valt gewoon om ipv naar die bal te duiken, door zijn lengte komt er dan wel bij of vlakbij maar technisch gezien lijkt me dat niet heel erg de bedoeling
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Isaksson heeft nog geen punt gepakt voor PSV terwijl daar hij uitwedstrijden toch vaak alle ruimte voor is geweest. Ik zie weinig groei en ik mis wat exposiviteit bij hem qua spong/duikkracht.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef noxious het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niks nee....![]()
Ben benieuwd hoeveel dat kampioensbedrag is, want dat wordt toch niet uitgekeerdquote:PSV gelooft in snelle komst Toivonen
EINDHOVEN - PSV heeft de hoop op het aantrekken van Ola Toivonen allerminst opgegeven. Nadat een eerdere poging strandde, denkt de Eindhovense club nu zelfs dat de transfer van de aanvaller van Malmö FF op korte termijn rond kan zijn. ,,Houd de komende dagen maar in de gaten,’’ zegt technisch manager Adrie van Kraaij mysterieus.
Afgelopen week deed PSV een nieuw bod op de Zweedse jeugdinternational van ongeveer 3,4 miljoen euro. Dat bedrag zou hoger worden indien Toivonen een bepaald aantal wedstrijden in het eerste speelt en de Eindhovenaren kampioen worden.
,,We hebben een heel acceptabel bod gedaan,’’ vindt Van Kraaij, die niet op bedragen wenst in te gaan. ,,Als we het geloof niet hadden dat Toivonen naar ons komt, hadden we de zaak allang afgeblazen.’’
PSV sprak ook al met Toivonen en zijn zaakwaarnemer. ,,We weten dat Toivonen geïnteresseerd is in een transfer naar Eindhoven.’’
quote:en de Eindhovenaren kampioen worden
Makkelijk he, altijd klagen en ontevreden zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is het nu, centrumspits of aanvallende middenvelder. 't Klinkt weer een beetje als van alles net niet.
Hij pakt geen punten en wat nog erger is voor PSV: hij kost punten. Een international zou er meteen moeten staan en dat doet Isaksson niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Makkelijk he, altijd klagen en ontevreden zijn
Geldt overigens niet alleen voor jou, ga godverdomme eens gewoon achter je club staan zeg. We zijn 4 jaar op rij kampioen geworden, nu gaat het wat minder en meteen krijg je dit soort gezeik. Zijn we dan echt alleen successupporters?
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Halcon het volgende:
Ik snap wel dat PSV-supporters ontevreden zijn. Alles wat is opgebouwd wordt in sneltreinvaart afgebroken.
Én toch heeft 'ie hem!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef noxious het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niks nee....![]()
PSV teerde op aankopen die voor Reker zijn tijd gedaan zijn. Nu zie je het resultaat van Reker. Ajax koopt Suarez en Cvitanisch voor 8 en 7 miljoen. Reker koopt Koevermans en Lazovic voor 7 miljoen per stuk om een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.
Waar ik me zorgen over maak is hoe de clubcultuur wordt afgebroken. We waren altijd de gemoedelijke club waar alles binnenskamers blijft. Maar onder het bewind van de huidige leiding zijn het rellen alom. En alles ligt op straat, ruzies worden via de media met elkaar uitgevochten.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ieder jaar hebben we belangrijke spelers moeten laten gaan. Niemand had vertrouwen dat we dat goed op konden vangen. Toch ging het 3 jaar goed. Nu lukt het even niet helemaal, is er grote paniek. Dat is niet eerlijk. Je zou verwachten dat PSV toch enig krediet opgebouwd heeft de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |