niks.... ik verwacht eigenlijk totaal geen transfer in de winterstop.. het blijft wat té stil..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef rubbereend het volgende:
benieuwd wat Reker/van Kraaij gaan halen als vervanging
Lijkt me niet, anders zou PSV niet moeilijk doen over een paar centen. Reker zelf zegt dat geld niet het probleem is momenteel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
Heeft iemand die Toivonen wel eens zien spelen eigenlijk? Is het echt een directe versterking?
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ze die Addo zolang hebben gehouden zeg. Die zal inmiddels toch ook geen kinderachtig contractje krijgen.
Toch die Brabantse gemoedelijkheid he. Blijfde gij er maar gewon gezellig bij jongske.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.
Ik heb geen hele wedstrijden gezien maar wel veel samenvattingen. Daarnaast is een zeer goede vriend van mij (een zweed) een trouw Malmö supporter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
Heeft iemand die Toivonen wel eens zien spelen eigenlijk? Is het echt een directe versterking?
Ik heb een keer een wedstrijd gekeken en toen scoorde hij 3x. Helaas was de stream zo slecht dat ik hem amper heb gezien (lees: niet).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef Suijk het volgende:
0-0quote:
0-0??! Hoe kan dat nou!!!?!??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
het is nul - nul gebleven toch?! en Isaksson een penalty tegengehouden?!
Ik lees het wel op nu.nlquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercity
Als dat gebeurt koop ik een PSV shirt met Reker op de achterkant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef Prik0 het volgende:
Als wij Elia en Toivoinen zouden halen + nog een goede verdediger heb ik weer hoop.
Heeft Reker niet ergens gezegd dat er geld beschikbaar was voor aankopen? Zou veel over hem zeggen als er dan niemand komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Elia en Toivoinen bij elkaar kosten al dik meer dan 10 miljoen
jazeker, maar 15 miljoen zal niet zomaar even uitgegeven kunnen wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Heeft Reker niet ergens gezegd dat er geld beschikbaar was voor aankopen? Zou veel over hem zeggen als er dan niemand komt.
Zou wel moeten/.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jazeker, maar 15 miljoen zal niet zomaar even uitgegeven kunnen worden
Hij heeft 82 keer meegedaan in 10 seizoenen PSV. Dat is niet echt een nuttige bankzitter en breedtespeler, want dan zou hij wel vaker mee hebben mogen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Addo is gewoon de ideale bankzitter. Zeurt niet en als het moet dan staat ie er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |