Yepsquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef hestria het volgende:
kan toch elk moment gebeuren of niet diaan?
lees eigenlijk niet meer zoveel mee in zwangerschap&geboorte
Ik was ook al niet echt aan het bijlezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen.
Knap, zittende kindjes. Ja hoor, ik heb ook drie posts gelezen
![]()
wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leander wat ga je hard man
Bapski gaat nu zelf zitten, ze heeft het pas 3x gedaan maar ze kan het welWel mooi, nu kan de maxi-cosi definitief de deur uit. Scheelt weer een sta-in-de-weg
Dat ze nu in een grotere autostoel kan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:47 schreef Jelief het volgende:
[..]
wat heeft het een met het ander te maken?
Ja ik schrik er ook wel eens vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:53 schreef Jelief het volgende:
Oh wacht dat kleine beepje van je is al 10,5 maand![]()
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je je kindje steeds leuker vind worden?
Nee hoor; de anderhalve week/2weken voor amber d'r tandjes doorkwamen had ik het ook ff moeilijk; vond d'r nog steeds heel lief; maar ik was ook vermoeid doordat ze alleen bij me wilde hangen en ik niks kon doen. Das dan acceptatie en hopen op snel betere tijden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Stomme vragen bestaan niet hoor. Hoogstens vragen waar iemand geen antwoord op wil of kan geven maar dan nog zijn ze het waard om te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jojo, ik wilde iets vragen, maar als je het een stomme vraag vindt moet je het zeggen hoor.
Merk je nu al dat er veel verschil is tussen Isis en Finn toen hij zo klein was? Of is ze nu eigenlijk nog gewoon een heel klein babietje dat nog niet al te veel kan net als alle kleine babietjes?
zachtjes naar buiten wrijven met een nat watje hielp bij selene beter dan neussprayquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:Hoe kun je het beste neusje schoonmaken? Zit vol snot. Hij heeft er duidelijk last van, vooral met drinken.
Vanmorgen erg veel gespuugd, zielig koppie! Maar uurtje daarna met spoelen kwam er erg veel. Dus ga er maar vanuit dat het daardoor kwam. Hij is tussendoor steeds meer helder. Zo leuk!
tuurlijk niet *troost*quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Stomme vragen bestaan niet hoor. Hoogstens vragen waar iemand geen antwoord op wil of kan geven maar dan nog zijn ze het waard om te stellen.
En ik merk wel nu al verschillen tussen Finn en Isis. Sowieso hebben ze een heel ander karakter, al was Finn ook een erg makkelijke baby, net als Isis. Maar Finn was veel drukker en veel meer wakker, altijd heel druk aan het kijken naar alles en eigenlijk was alles wel best als er maar drukte en gezelligheid om hem heen was. Isis is veel rustiger en slaapt ook veel meer dan ik van Finn gewend was. Verder is ze qua ontwikkeling ook lagzamer dan Finn was, maar dat vertekent een beetje omdat Finn best snel was met dingen in z'n eerste jaar. Maar je ziet toch ook nu al wel dat Isis net wat langzamer is dan normaal met een hoop dingetjes. Pas lachen bij ruim 2 maanden bijvoorbeeld en nu nog steeds haar hoofdje laten liggen als je haar optrekt naar zit vanuit lig. Ook als je haar vasthebt is d'r hoofdje nog niet heel stabiel. Dus ja, we merken het nu al wel, maar ook weer niet echt, want ja wat kunnen babies van amper 4 maanden nou eigenlijk.
Je doet niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu ik je antwoord lees denk ik ineens dat ik die vraag wellicht ook aan een ander met een 2e kindje had kunnen stellen en dan mss zelfs wel bijna hetzelfde antwoord had kunnen krijgen, want hoe dan ook zijn het natuurlijk 2 verschillende kindjes, dus echt vergelijken kan je niet.
Lief dat je wilde antwoorden. Soms ben ik ineens nieuwsgierig/benieuwd hoe het gaat bij jullie. Omdat het toch net even allemaal niet standaard is.En dat bedoel ik dan niet ramptoeristerig hoor, maar de normale verhalen hier fladderen wel door, en terecht, maar bij jullie is het net even iets gecompliceerder zeg maar.
Ow wat doe ik weer moeilijk.
Sarah Bettensquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
en nee: ik kan niet zingen, maar dat geeft niks volgens selene. als ik "manchester girl" van eels voordraag zingt ze mee
Ja dat was ook mijn reden om de kleine te kopen. Zou sneu zijn als ze nog niet eens met haar voeten op de grond kan komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig had een vriendinnetje een grote gekregen van haar schoonouders en die was een beetje 'jaloersig' om te zien dat Sasha met een kleine veel beter uit de voeten kon. Haar dochtertje moet echt nog een tijdje wachten.
Bij Tomas moest ik van de kraam ook alcohol gebruiken en bij Yara mocht het juist weer niet. Het was het beste als je er niks op deed zei zequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef marit1978 het volgende:
djmo..hier keek de kraam me geschokt aan toen ik over alcohol en naveltje begon!
of ik haar huid kapot wilde maken? Braaf geen alcohol gebruikt dus...gewoon zoals Fuente zegt. Is mooi geworden hoor.
(bij ilse is het met alcohol ook mooi geworden)
Whahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hehe Dana went iets te makkelijk aan t vroege opstaan, maak dr 1 keer om 6 uur wakker en de dag erna is ze ook gewoon om 6 uur wakker![]()
Dat was niet helemaal de bedoeling
nee iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Nou maar hopen dat het niet doorzet
Nee nog niet. Heeft echt nog maatje 44. Of het moet toevallig klein vallen. Geloof dat hij er nu 1 shirtje van past.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef sjak het volgende:
Ingrid, ik was ook wel benieuwd of Tyler al in de kleertjes past.
Goed idee! Gaan we zeker proberen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef owlet het volgende:
Ingrid, wat babietjes ook heel lekker vinden is een omslagluier. Zowel Ronja als Avalon hebben dat de eerste periode gedragen omdat het ze met blote beentjes in zo'n zak vaak beter lukt om warm te blijven dan met een broekje. Je hoeft dan ook niet zo te priegelen met kleine beentjes.
Je legt dan je baby op de flanellen luier, vouwt de bovenkant over de beentjes heen en slaat dan beide zijkanten om de buik. Zoals je ook zou doen met een wikkelrokje. Stukje schilderstape of een veiligheidsspeld om het vast maken, klaar!
Het ziet er niet zo stoer uit en het is een beetje ouderwets maar het werkt wel
Ik bedoelde Fuente en het doorslapen, keek niet goed, sorryquote:
Dan zou ik niet stiekem boos zijn maar gewoon boos.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
Ja heel veel haar en het is een cm of 2 lang en een matje in zijn nekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
Estrys wat een mooi mannetjewat veel haar heeft Seb.
Ja he! Al vergat ik wel te melden dat ze 30 minuten aan 1 tiet zuipt en dan 10 aan de ander.. dus echt een bouwvakkertje..en poepmachine.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:43 schreef Fuente het volgende:
Wow Dakota! Dat is echt knap van zo'n uksje nog!
Hallo, het is toch ook ZIJN kindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:57 schreef Popples het volgende:
Estrys wees blij met zo een man, echt waar. die van mij slaapt gewoon door of schopt mij het bed uit.
Daar ben ik zelfs op dit moment jaloers op. Leander slaapt weer, TARA slaapt nog en ik ben wakkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de damesquote:
sorry hoor, maar ik vind echt dat je man zich daar dan maar overheen moet zetten. Prima dat hij moet werken, maar het is niet dat jij de hele dag thuis op je achterwerk zit ofzo. Je bent vast ook druk genoeg met de kinderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Popples het volgende:
[..]
ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de dames
Ja hij leek zo grootquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef DJMO het volgende:
wat een schatje zo Freecellwat gaat het hard he ..
quote:Op zondag 11 januari 2009 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Zijn jullie kindjes ook zo driftig als het niet gaat zoals ze willen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Zijn jullie kindjes ook zo driftig als het niet gaat zoals ze willen?
Amber doet dit ook volop; brabbelen dan; en toch valt het op dat het lijkt alsof ze al aanduidingen gebruikt; het is al een paar keer gebeurd dat als ze mij ziet wawa brabbelt; of bij vriendlief dada, bij oma brabbelt ze ook weer wat anders (mond dicht en hmmmhmmm). Maargoed; het zal toeval wezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef mrien het volgende:
Lief DJMO![]()
En ik zag een mooie foto van Seb langs komen![]()
Lotte begint praatjes te krijgen! Gisteravond/nacht werd ze opeens wakker om 12 uur, was ontzettend vrolijk en de hele tijd babababababadadadadapapada te brabbelen. Ze leek zelfs papa te zeggen maar dat was natuurlijk puur toeval
Enige nadeel is dat ze nu, als je haar in bed legt, alleen maar gaat brabbelen en niet gaat slapen
Gelukkig is ze daarnet toch wel in slaap gevallen, moest ook wel want ze was volgens mij echt moe
Wel heeeel lief dat brabbelen
Edit: en ik hoor alweer dadadadadadadada uit d'r kamertje komen, alweer wakker dus![]()
Oh herkenbaar, hier gooit Yara zich ook achteruit dan. Hup, hoofd en nek achterover en de rest volgt wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Jen gooit zich met volle kracht achteruit en ligt dan op haar rug te krijsen. Ik laat haar mooi in haar sop gaarkoken, dramaqueen.
Tyler was 2520 en 47 lang.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef Raissa het volgende:
Ik hoop ook dat ze snel naar huis mag![]()
Hoe klein is/was Tyler?
Ik was ook net 1, maar ik kon wel loslopen. Ik kijk wel even of het lukt, anders gaat het dit jaar over.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Ticootje, ik denk dat het wel handig is als ze kan lopen.
Ik woonde vroeger in Duitsland, en wij gingen minstens 1x per maand skien in de winter. Ik kon iig al heel jong skien! Maar toen liep ik al wel. Ik zal morgen mijn moeder eens bellen en het vragen!
Een whopping 1 meter 61 en-een-halfquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Reinhilde het volgende:
Maneek, je leest niet goed, ik ben nog steeds 1.60.![]()
Of ben je groter dan 1.60?
Even laten repareren bij de fietsenmaker....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef DJMO het volgende:
oh en de kinderwagen heeft een lekke band
Of laten maken door je vriend/manquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Even laten repareren bij de fietsenmaker....
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk
pssst spuitUiersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:
En dat zijn dan van die luiers dat je na 3 doekjes besluit je kind toch maar in bad te doen?
Doe`s een fotootje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk
Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef freecell het volgende:
Dakota
Een dagje geen vitamine is geen drama hoorEr zijn ook zat kinderen die het helemáál zonder doen en die doen het ook nog steeds
Leander was vannacht weer aan het spoken. Nu dacht ik: sinds kort slaapt hij 's avonds van 20:00-23:00. Zou het helpen als ik hem om 22:00 uit bed vis en met hem ga spelen?
Dan is hij misschien wat meer moe
Gewoon een zwembroek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Webkim het volgende:
We willen met Thomas gaan zwemmen, voor het eerst.
Maar wat moet een baby dan aan? Zo'n zwemluier? En moet daar dan weer een zwembroekje overheen?
Hij heeft geen kleine voeten neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Troel!
Ik ging vanmorgen even Sasha's kaplaarsjes proberen, die zijn maatje 20 en met de 21 van Ruben in gedachten kreeg ik het ineens benauwd dat ze niet meer zouden passen.
Maar ze passen prima en zijn volgens mij zelfs nog gewoon te groot.
Leeft jouw ventje dan zo erg op grote voet?
Met foto uiteraard!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef TearSong het volgende:
*zwaait naar vamperotica*
Ayden morgen alweer 1 ! Doe eens even vertellen hoe het gaat met jouw mannetje
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber![]()
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.
Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Leander wordt misschien 1 keer wakker tussen 20:00 en 23:00 maar hij slaapt 's nachts zo slechtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.
ik kreeg het mee uit het ziekenhuis (tandpasta dan)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber![]()
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.
Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg![]()
Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
Er was een hip onderazoek geweest dat baby's sneller leren praten als je babytaal (boebiedoebiedoe en bababa) tegen ze doet dan wanneer je gewoon tegen ze praatquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Ticootje het volgende:
Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |