abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64998827
Amber
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.

Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
pi_64999460
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.

Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Dat dus
Leander reageert ook vaak met zijn mond blij open, lijkt me dan vrij normaal dus
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.
Leander wordt misschien 1 keer wakker tussen 20:00 en 23:00 maar hij slaapt 's nachts zo slecht

En katten? Leander vindt de kat héél tof en de kat vindt Leander heel oninteressant
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 januari 2009 @ 18:37:05 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64999599
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber

ik kreeg het mee uit het ziekenhuis (tandpasta dan)
linkje over tandenpoetsen vanaf 0 jaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65005357
Hier nog geen tandje of randje te zien hoor
Meneer besloot om vannacht toch even honger te krijgen Dus dat was 2 uur vannacht Het spook

Webkim, hoe is het zwemmen gegaan? Hoe vond Thomas het?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 21:00:38 ]
pi_65013806
Thomas had vandaag z'n dag niet geloof ik.. wel willen drinken, maar ergens om moeten huilen, dat gaat niet samen. Arm ventje. Ik hoop dat ie vannacht lekker slaapt zodat hij morgen weer zn zonnige zelf is!
pi_65016307
Jasja is uit logeren bij opa en oma . Ik heb een fikse griep te pakken (lag met 40 graden te ijlen in mijn bed) en mijn lief had een soort van darmafsluiting (terugkerend probleem), We konden amper voor onszelf zorgen, laat staan voor Jasja, en bovendien was ik bang dat ik haar zo aansteken. Ik was verdorie vroeger nooit ziek, en nu al 2x in korte tijd. Minder toch verminderde weerstand door de gebroken nachten...
Kan niet wachten om haar weer te zien maar moet eerst maar eens een beetje beter worden. Lief voelt zich wel weer wat beter dus die kan mooi een beetje voor mij zorgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 06:44:27 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65017458
beterschap madelieve!!! bah, dat je maar snel mag opknappen dit lijkt me niets
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65017855
Beterschap Madelieve!

Wij gaan zo naar de kinderarts. Avalon heeft een bultje achter haar oor. Niet zo'n gekke plek om een bultje te hebben maar deze groeit en dus moet er toch even naar gekeken worden.
Ik vind het wel een beetje spannend, ookal weet ik dat het hoogstwaarschijnlijk een kliertje o.i.d. is.
pi_65017974
Elin heeft vannacht voor het eerst in haar ledikant gelegen.. het lijkt dan net een doperwt in een voetbalveld ik denk dat ik haar nog maar een tijdje in de wandelwagenbak leg..
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:19:44 #285
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65017990
beterschap madelieve, wel fijn dat jasja even uit logeren kan, ondanks dat je haar enorm mist kun je zo wel even lekker uitzieken.

Owlet dat klinkt idd eng. zou het ook spannend vinden.

Hier gisteren tijdens het winkelen een waar drama, ik had meneer in de wandelwagen zitten, maar dat was na een half uur ofzo drama, want lopen is veel toffer. nou ja, dan ga je toch lopen, geef hem een hand en zo lopen we een aantal meter, maar daarna rukt meneer zich los en gaat zelf stappen, met als gevolg dat elk papiertje/blaadje/rotzooitje uitvoerig bekeken moest worden en ik dus constant kon zeggen nee niet oppakken. En toen ie moe van het stappen was ging ie maar over op kruipen, midden op straat, dus hup opgepakt en in de wandelwagen gezet, nou ja de rest van het winkelen maar snel gedaan met een huilend kind is dat ook niks.

En met het risico dat hij vannacht toch weer komt, meneer heeft al een aantal dagen uit zichzelf de fles van 2 uur achterwege gelaten nu dus alleen nog maar een fles om 23:00 en om 5:00. gaan denk ik eerst proberen of die fles van 5 kan komen te vervallen en dan laten we de fles van 23:00 nog even op het programma staan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65018192
Beterschap Madelieve!
pi_65018368
Ik poets Jen haar tanden vanf het eerste tandje. Jen heeft gister haar eerste stap los gezet. En vlak daarna greep ze net mis en knalde ze met dr koppie op tafel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65018678
Madelieve, beterschap, hopelijk knappen jullie snel op
Owlet, dat klinkt idd niet goed, hopelijk is het niets ernstigs.
Arme Jennifer dan laat je zien dat je het kunt en wordt je meteen gestraft.
pi_65018914
Beterschap Madelieve!

Lotte ging gisteravond om 19:10 naar bed en vanmorgen om 8 uur hebben we haar maar wakker gemaakt want ze lag nog diep te slapen
Slaapkop
Sowieso had ze gisteren een bijslaap dagje leek het wel. Ze heeft echt heel veel geslapen en was elke keer maar kort wakker
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:20:59 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65018997
Owlet, sterkte, kan me voorstellen dat je het spannend vindt.
pi_65019292
Vandaag ben ik voor het eerst alleen. Ik mis de kraamhulp verschrikkelijk en niet eens zozeer haar hulp maar meer de gezelligheid. Wat een ongelooflijk leuk mens was dat, het was een grote melige boel hier tijdens de kraamweek, wat hebben we gelachen.
Gisteren is de VK geweest om te wegen en Seb is nu 50 gram aangekomen in 2 dagen Ik vond het zelf niet om over naar huis te schrijven maar goed hij is in ieder geval niet nog meer afgevallen, begin wel een beetje gek te worden van die verloskundigen. Er zitten er 4 in de praktijk en er zijn er inmiddels 3 geweest en alle drie geven ze een ander advies. Wat heb ik nou aan 4 totaal verschillende adviezen? Morgen komt ook de wijkverpleegkundige dus dan komt advies nummer 5 Heb ik nog het geluk dat ik niet heel onzeker ben van aard maar anders kan ik me voorstellen dat mensen borstvoeding inruilen voor flesvoeding. Maar ik volg gewoon mijn intuïtie en zij kunnen mooi de boom in. Hij plast en poept goed, zijn temp is prima en hij is alert en tevreden (maar dat is wel met het bijvoeden van afgekolfde melk) , ik merk wel dat hij nu beter begint te drinken aan de borst. Hij lag de eerste week echt zo aan de borst van " komt het vandaag niet dan wel morgen."
Nou ik ga weer verder genieten van mijn schatje, kan er wel de hele dag naar kijken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65019456
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg

Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
pi_65019961
Ik ben ook helemaal verliefd. Ik heb een muziekmobiel met het nummer " Top of the world" die tekst is echt van toepassing hier.
Heb trouwens wel een beetje irritatie wat betreft mijn schoonmoeder en schoonzusje. Die willen overal steeds bij zijn, wanneer ze hier zijn en ik ga even een luier verschonen dan staan ze echt een halve meter achter me over mijn schouder mee te kijken. Laatst kwamen ze hier net na een voeding en Seb lag lekker te slapen. Gaan ze met zijn tweeën een uur boven dat kind hangen om te kijken of hij toevallig wakker gaat worden want " dat is zoooo leuk" En dan de hele tijd als hij beweegt vragen is hij wakker? " wordt hij nou wakker, Sebje ben je wakker, Sebje?" Echt mega irritant. En dan vragen wanneer ze het beste kunnen komen want ze willen hem wakker zien. Mja snachts rond een uur of 4. (wel grappig dat ze nog geen vijf minuten weg waren en hij zijn ogen open deed)
Ik had er iets van moeten zeggen, de volgende keer doe ik dat ook, ik snap dat ze blij zijn maar alsjeblieft zeg het is een baby wat hadden ze verwacht? Dat hij slaapt van 13 tot 15 ofzo? en dan na 20 uur weer?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65020131
Herkenbaar hoor Estrys!
Vervelend dat je allerlei verschillende adviezen krijgt zeg!
pi_65020220
Ik zei als mensen hem wakker wilde zien altijd dat ze over een aantal weken maar moesten komen
Gelukkig had Mikael al snel een leuk ritme qau eten en slapen dus konden we de visite daar in proppen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 10:09:10 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65020303
jennifer op je bol
Owlet, klinkt toch best eng sterkte

Estrys, klinkt bekend, hier ook zo'n leuke verloskundigenpraktijk.. de laatste nacontrole zijn ze nog steeds niet voor geweest, ze werken behoorlijk langs elkaar heen daarom maar een afspraak gemaakt bij de HA, dan kan die even alles nakijken, ook bij de kleine. Dat hij in het begin zo slecht dronk had ik ook, en nu komt hij gewoon goed aan, dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was maar lekker op je eigen ding afgaan idd ik ben overigens wel blij dat ik mijn huis weer voor mezelf heb.

JJ heeft van de laatste voeding giserenavond (half elf/elf uur) tot vanmorgen drie uur/half vier geslapen, en daarna (aan de borst in slaap gevallen) tot half zeven kwart voor zeven ongeveer ik was zelf wel om één uur wakker, in de veronderstelling dat hij zou komen voor een voeding..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 10:13:07 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65020411
och estrys, ook dat herken ik.. de tante van johan is ook helemaal weg van onze kleine (kan ik me goed voorstellen) maar toen ze de eerste week langs kwam en zei: ik kom even kijken of hij toevallig aan het eten/drinken is had ik het wel even gehad.. ze bedoelde natuurlijk alleen maar te zeggen dat hij dan ook wakker is (en dat is leuk idd ) maar komop zeg, in mijn eigen huis wil ik wel enigszins privacy als ik jr. de borst geef, als ze er toevallig zijn en hij wordt wakker voor een voeding ala, maar je gaat je bezoek er niet op afstemmen, want dan laat ik je mooi voor de deur staan ongeacht wie het is, al ben je de koningin

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 14-01-2009 10:13:47 (verkeerde smiley :')) ]

pi_65020971
Estrys wat irritant
Hier ook 3 verloskundigen, maar degene die de bevalling zelf doet komt ook voor alle nacontroles, das wel relaxed
pi_65022353
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg

Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
Nee, gelukkig niet.

Al is ze de laatste tijd niet heel erg in haar hum. Maar ze is vooral gefrustreerd dat ze wilt lopen, en dat lukt niet. En mama heeft niet de hele tijd zin om met haar te lopen. Ze is nu ook weer vreselijk aan het spoken 's nachts (dat kan komen doordat het de tijd van de maand is en dat mijn productie dan iets daalt, of anders misschien tand nummer 3?)

Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65022599
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Ticootje het volgende:

Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
Er was een hip onderazoek geweest dat baby's sneller leren praten als je babytaal (boebiedoebiedoe en bababa) tegen ze doet dan wanneer je gewoon tegen ze praat
'gewone' taal pikken ze wel op hoor, dat praat je namelijk automatisch ook veel. Dus dat horen ze ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')