beterschap madelieve, wel fijn dat jasja even uit logeren kan, ondanks dat je haar enorm mist kun je zo wel even lekker uitzieken.
Owlet dat klinkt idd eng. zou het ook spannend vinden.
Hier gisteren tijdens het winkelen een waar drama, ik had meneer in de wandelwagen zitten, maar dat was na een half uur ofzo drama, want lopen is veel toffer. nou ja, dan ga je toch lopen, geef hem een hand en zo lopen we een aantal meter, maar daarna rukt meneer zich los en gaat zelf stappen, met als gevolg dat elk papiertje/blaadje/rotzooitje uitvoerig bekeken moest worden en ik dus constant kon zeggen nee niet oppakken. En toen ie moe van het stappen was ging ie maar over op kruipen, midden op straat, dus hup opgepakt en in de wandelwagen gezet, nou ja de rest van het winkelen maar snel gedaan met een huilend kind is dat ook niks.
En met het risico dat hij vannacht toch weer komt, meneer heeft al een aantal dagen uit zichzelf de fles van 2 uur achterwege gelaten

nu dus alleen nog maar een fles om 23:00 en om 5:00. gaan denk ik eerst proberen of die fles van 5 kan komen te vervallen en dan laten we de fles van 23:00 nog even op het programma staan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van
Michelle en
Dennis