abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64878890
Heerlijk die doorslapertjes
pi_64878893
Elin slaapt van 12:00 tot 4:00 en van 4:00 tot 7:30..overdag komt ze om de 2.5 of 3 uur
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64878933
Wow Dakota! Dat is echt knap van zo'n uksje nog!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64878938
wat heerlijk Dakota dat ze het zo goed doet. wat een poppetje is het

wat goed die doorslapertjes.

Hestria hoe gaat het bij jullie met doorslapen?
heb je al eens met goede nacht van nutrilon geprobeert?

ik heb gisteren goede nacht van nutrilon gehaald en langer opgelaten(kon ook niet anders want we zijn wezen uiteten) en ze heeft vannacht doorgeslapen tot dat de oudste wakker werd om 6.45uur. heerlijk!!!
de goede nacht is de laatste wat we nog kunnen verzinnen eerst maar een paar dagen aankijken of ze door blijft slapen
mama van 3 kids!
pi_64878982
Wij mogen het komend jaar hier mee posten.
Gisteren is Seb gewogen en hij weegt nu 3050 gram, (bij zijn geboorte was hij 3260) Het gaat allemaal prima met hem en het is een tevreden mannetje.

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64879010
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
Dan zou ik niet stiekem boos zijn maar gewoon boos. Manlief doet hier alle luiers en haalt hem uit bed voor de voedingen en helpt zelfs met aanleggen. Moet em alleen wel wakker maken
pi_64879013
Estrys wat een mooi mannetje wat veel haar heeft Seb.
mama van 3 kids!
pi_64879045
Estrys wees blij met zo een man, echt waar. die van mij slaapt gewoon door of schopt mij het bed uit.

dakota een tip gan hem achter zijn vodden zitten anders krijg je er net zo een als mij. die van mij laat mij maar alles doen omdat ik het zo goed kan en omdat hij er niet tegen kan.
mama van 3 kids!
pi_64879048
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
Estrys wat een mooi mannetje wat veel haar heeft Seb.
Ja heel veel haar en het is een cm of 2 lang en een matje in zijn nek , ik heb hem al verteld dat een matje zoooo 2008 is. Hij heeft ook nog overal zwarte donshaartjes op zijn lijfje, het is net een klein aapje. Hij is ook vrij donker van kleur want paps is half indo.

Mijn man moet volgende week weer gaan werken dus ben benieuwd hoe het dan gaat, maar over het algemeen kan hij ook wel heel goed tegen wat minder slaap. Ik heb nog maar 1 keer een luier verschoont, hij staat te popelen elke keer. Kan em niet vol genoeg volgens mij
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:02:29 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64879104
Wauw Estrys, wat is Seb een prachtventje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64879222
Estrys wat een engeltje!

Elin heeft ook veel haar..zo mooi

papa is verder super hoor, hij kookt doet de bodschappen..moet <-- stofzuigen en lag gisteren zelfs de vloer te dweilen.
Verschonen is toch meer mijn ding..spuitluiers en een onervaren man = horror
wanna rub mah puppeh?!
pi_64879246
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:43 schreef Fuente het volgende:
Wow Dakota! Dat is echt knap van zo'n uksje nog!
Ja he! Al vergat ik wel te melden dat ze 30 minuten aan 1 tiet zuipt en dan 10 aan de ander.. dus echt een bouwvakkertje..en poepmachine.
En! geen krampjes !!! Gisteren 2 huiltjes, koud na het badje en in de avond even een huilminuutje
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 januari 2009 @ 10:17:09 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64879254
dakota, ik heb er ook geen last van, sterker nog, ik eet nog steeds meer dan manlief ik val dan ook niet echt af moet ik zeggen

estrys wat is seb een mooi mannetje!! en idd wat veel haar

ik ben net wakker, JJ heeft heerlijk de hele nacht naast me gelegen, en wist zo goed als zelf de borst te vinden (werd zelf net wakker voor hij wilde drinken zeg maar) als hij dorst had, dus even goed helpen met happen en samen verder slapen. als hij klaar was met drinken andersom gaan liggen, zodat de volgende voeding weer andere borst zou zijn, en dit keer geen last van teruggegeven melk of overvloedig moeten slikken en op deze manier hebben we ook nog wat uitgeslapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64879258
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:57 schreef Popples het volgende:
Estrys wees blij met zo een man, echt waar. die van mij slaapt gewoon door of schopt mij het bed uit.
Hallo, het is toch ook ZIJN kind
pi_64879457
Wat is Seb mooi! *rammel!*

Ik zag gisteren foto's van Leander van dag 1 en toen had hij ook best veel zwart haar, waar dat allemaal gebleven is? Hij heeft nu een rood-blond donslaagje op zijn knarretje
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
Daar ben ik zelfs op dit moment jaloers op. Leander slaapt weer, TARA slaapt nog en ik ben wakker
En vannacht ook de halve nacht wakker geweest, elke 10 minuten was het huilen...

Om een uur of half 5 maar bij ons in bed gelegd en toen sliep hij letterlijk binnen 5 seconden maar de laatste keer 's nachts tussen ons in was alweer een paar weken geleden, dus het mag best een keer.
Ik ben alleen bang dat hij dat nu morgen weer wil
pi_64879598
Wat is Seb mooi! Gefeliciteerd!

In de kraamweek in het ziekenhuis weinig gegeten, toen had ik niet veel trek.
Vrij vlot erna toen ik thuis was was het weer normaal. Maar onregelmatig, ivm de ziekenhuisbezoeken.

Tot nut toe heeft Tyler alles erin gehouden! Met spoelen kwam er ook veel uit. Dus dat is goed!
pi_64879867
Klinkt goed Ingrid!
pi_64880101
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:17 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hallo, het is toch ook ZIJN kind
ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de dames
mama van 3 kids!
pi_64880156
ingrid wat fijn dat het weer beter gaat.

wat een zuipschuitje Dakota.

ik keek net in mijn dame haar mond en ze heeft haar eerste tandje
mama van 3 kids!
pi_64881094
Ik ben echt wel blij dat manlief hier 's nachts gewoon meedoet met flesjes en verschonen enzo, ook al moet hij werken, ik heb het ook druk zat overdag Wij doen meestal zo dat ik de fles ga maken en hij Merel uit bed haalt 's nachts, hij geeft vaak ook de fles (omdat hij overdag al zo weinig tijd met haar heeft) en legt haar ook weer in bed.'
Maar het wisselt ook nog wel eens, meestal gaat het zo.

En Popples, zo'n eerste tandje is echt bijzonder Leuk joh!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64881116
Oh ik zie ineens dat het de 10e is Merel is alweer een maand oud!! Jeetje wat vliegt de tijd....
Sara
Merel
Ukje
pi_64881894
wat gaat dat snel Fuente.
mama van 3 kids!
pi_64882660
Popples, tandje! Hoezee!

Fuente een maand alweer!
pi_64882963
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Popples het volgende:

[..]

ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de dames
sorry hoor, maar ik vind echt dat je man zich daar dan maar overheen moet zetten. Prima dat hij moet werken, maar het is niet dat jij de hele dag thuis op je achterwerk zit ofzo. Je bent vast ook druk genoeg met de kinderen.
Ik vind het persoonlijk echt zo raar als vaders niet meehelpen, het zijn ook HUN kinderen. Samen de zorg verdelen lijkt me niet meer dan logisch. En als het verzorgen of verschonen nog niet 100% goed gaat dan moet hij dat maar leren. Maar als jij het altijd doet dan zal hij het ook nooit leren.
pi_64883061
Ik doe Leander ook meestal 's nachts eigenlijk. Ik ben toch wakker, ook als TARA het doet en hij slaapt er door heen. Dan moet ik hem echt gaan wakker rammelen en dan ben ik helemáál wakker. Beetje zinloos dus. Daarbij moet hij 's morgens vaak vroeg werken en na de voeding van 7 uur slapen Leander en ik nog door tot 9.
Daarbij, ik ben thuis voor Leander en ik ben gastouder en TARA werkt en studeert, dan is het toch best logisch dat ik 's nachts ook doe?

Moet ik wel bij zeggen dat TARA overdag als hij thuis is wel mee aanpakt Hij verschoont dan net zoveel luiers als ik en doet het vuilnis enzo

edit: én ik word niet zo chagrijnig als TARA van gebroken nachten. Hij slaapt meestal door sinds Leander 3 dagen oud is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')