Dan zou ik niet stiekem boos zijn maar gewoon boos.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
Ja heel veel haar en het is een cm of 2 lang en een matje in zijn nekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
Estrys wat een mooi mannetjewat veel haar heeft Seb.
Ja he! Al vergat ik wel te melden dat ze 30 minuten aan 1 tiet zuipt en dan 10 aan de ander.. dus echt een bouwvakkertje..en poepmachine.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:43 schreef Fuente het volgende:
Wow Dakota! Dat is echt knap van zo'n uksje nog!
Hallo, het is toch ook ZIJN kindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:57 schreef Popples het volgende:
Estrys wees blij met zo een man, echt waar. die van mij slaapt gewoon door of schopt mij het bed uit.
Daar ben ik zelfs op dit moment jaloers op. Leander slaapt weer, TARA slaapt nog en ik ben wakkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de damesquote:
sorry hoor, maar ik vind echt dat je man zich daar dan maar overheen moet zetten. Prima dat hij moet werken, maar het is niet dat jij de hele dag thuis op je achterwerk zit ofzo. Je bent vast ook druk genoeg met de kinderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:18 schreef Popples het volgende:
[..]
ja maar hij moet de volgende ochtend werken en ik niet en met een chagie man de hele dag zitten, nee dank je wel;) en als er een van de dames een volle luier heb dan wil ik zijn gedeelte ook niet opruimen dan heb ik gewoon dubbel werk. maar ach kan ik lekker even tutten met de dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |