abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64861589
Nou, we hebben een uur moeten wachten bij de vervang huisarts. Pfff!
Maar hij is onderzocht. De kinderarts Groningen gebeld. We moeten het in de gaten houden.
Maandagochtend wijkverpleegkundige bellen om te wegen, plasluiers in de gaten houden, spugen ook in de gaten houden en kijken of er met spoelen genoeg uit komt. Dan maandagmiddag weer naar de huisarts. Ligt aan alles bovenstaand of er verdere maatregelen nodig zijn. De kinderarts vond zijn gewicht wel zorgwekkend. Hij was met geboorte 2520gr en dinsdag was de wkvp hier en woog hij 2490gr.
Erg jammer dat de biopsie niet eerder kan dan 2 feb.
pi_64861869
we gaan morgenochtend gewoon ff met zn allen naar de drogist hier, die schijnt veel te hebben. ik wilde trouwens op de website van nuby kijken en ze mailen maar dat werd hem niet. die site zit vol malware, zelfs vuurvosje trok het niet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64862244
He gatver Ingrid, niet echt lekker het weekend ingaan zo . Sterkte met jullie mannetje!

Fuente, mijn post was nogal incompleet, het is niet dat het tijd wordt voor Jasja om in haar eigen kamertje te gaan slapen omdat ik het idee heb dat het zo zou moeten. Het is puur praktisch: ze groeit bijna uit het kleine bedje en het ledikantje pas echt niet op onze slaapkamer.
Bovendien: vandaag gehoord dat de collega van wie ik het kleine bedje in bruikleen heb zelf zwanger is . Dus ook al zou ik Jasja er over een paar maanden nog steeds dubbelgevouwen in willen proppen, het bedje zal toch terug moeten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 9 januari 2009 @ 19:18:28 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64862432
he bah ingrid, dat klinkt niet echt hoopvol .. hoop dat ie snel weer in gewicht bij komt en gewoon weer gezellig me gaat doen met jullie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:50:57 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64863670
He wat jammer dat het nog niet echt soepel loopt Ingrid. Sterkte, lijkt me erg moeilijk zo.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:15:27 #106
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64864607
Gets Ingrid, wat naar om zo het weekend in te gaan met Tyler, heel veel sterkte hoor

Ik ben vandaag voor het eerst met Maarten écht op pad geweest, nl. naar mijn moeder die een uur rijden bij ons vandaan woont (althans, wij zijn een uur bij haar vandaag gaan wonen). Maarten vond het auto rijden erg lekker om te gaan slapen, op de terugweg als ik even stilstond begon hij gelijk te huilen, maar daarna verder rijden vielen meteen zijn ogen dicht
Mijn zusje kwam tussen de middag vanuit haar werk even lunchen en ook mijn vader kwam even snel op en neer om Maarten te zien. 's Middags met mijn moeder en hun hondje naar mijn oma gewandeld en ook zij vond het erg leuk om Maarten te zien!
De hond trouwens was erg jaloers op alle aandacht die Maarten kreeg, normaal gesproken krijgt zij alle aandacht en nu niet. Ze wilde er telkens bij en als Maarten lag te huilen dan begon de hond te blaffen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64865533
Madelieve, dan wordt het inderdaad lastiger, jammer hoor! Kan me indenken dat het moeilijk is!

Ingrid, wat naar dat het zo aanrommelen blijft, hopelijk gaat het snel beter

Marie, leuk zo;n uitstapje!

Merel heeft een slaapdag. Vanmorgen na de fles van 5 uur ging ze slapen tot 8:15. Toen weer een fles, slapen tot 12 uur, erna meteen weer geslapen tot 16:00 uur. Om 19:30 werd ze weer wakker, na de fles had ze wat krampjes. Normaal wil ze na deze fles niet meer slapen, alleen maar bij ons hangen, maar nu ligt ze in de box te slapen! Hopelijk slaapt ze komende nacht nog wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:29:37 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64867175
Ingrid wat vervelend dat het niet lekker loopt

Nienke heeft vandaag nog niet echt veel geslapen.. Vanavond ging ze wel gewoon slapen na wat mopperen, maar ze was ook echt erg moe en zat. Ben benieuwd hoe de rest van de avond en nacht gaat. Ik ben vanmiddag vergeten nieuwe zetpilletjes te kopen, heb er nog eentje liggen voor na de late voeding eventueel. Als ze vannacht maar wat beter slaapt als afgelopen nacht, iets meer dan 2 uur slaap zou wel lekker zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:35:31 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64867399
Hebben jullie ook een centrale apotheek voor 's avonds en 's nachts E.T.? Daar zit nl. standaard iemand en ik wed dat die nu nog wel wakker is. Mss even lief naast je kijken? Dan heb je ze maar in huis.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:37:20 #110
3011 E.T.
pi_64867473
eentje moet genoeg zijn.. ik bedacht het me nl. toen de winkels nog open waren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:39:04 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64867544
Ah ok. Ja, die gaat natuurlijk ook gewoon 6 uur minimaal mee.
En zie ook wat ik in de SC zei.
pi_64867961
Fuente, wat een slaapmereltje Er zit wel tussen elke voeding zo'n 3 uur toch? Als ze nou 4 of 5 uur had geslapen zou je haar dan wakker maken voor een fles? Of voedt je een beetje op verzoek en hanteer je niet stipt elke 3 uur? (ik heb Koen altijd laten slapen, nog steeds eigenlijk, ik kom door het ritme altijd uit dat de laatste fles tegen half 8 is.)

E.T. sterkte met je meisje vannacht, hopelijk knapt ze wat op en slaapt ze beter (zou voor jullie ook lekker zijn). En wat BE zegt, misschien nog even naar de nachtapotheek. En anders komt het morgen wel

Mijn mannetje is weer een beetje bijgetrokken vandaag Ik was zoooo blij, maar volgens mij kwam het alleen maar omdat zijn papa thuis was vandaag
Geen idee waardoor het kwam, maar het was een fijne dag vandaag. Kan je weer een beetje bijtanken en gewoon ook genieten van zijn lachje (want dat kon hij amper afgelopen dagen). Echt helemaal weer
pi_64869950
Lovely, Merel krijgt normaal 6 flessen per 24 uur, waarvan 1 's nachts. Ze laat er gemiddeld 4 uur tussen overdag. Ik voed redelijk op verzoek, maar eigenlijk volgt ze zelf normaal een vast ritme (7, 11,15,19, 23, 03:00) alleen afgelopen nacht vroeg ze 's nachts pas om 5 uur. Dus vandaag kijk ik gewoon hoe het gaat en krijgt ze de laatste fles dus een stuk later.
Ik maak haar nooit wakker voor een fles. Een beetje als jij dus
Fijn dat jullie zo;n goede dag hebben gehad!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:01:52 #114
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64870898
Fijn LovelyLady!

Marlien slaapt sinds kort 's nachts lekker door! Ongeveer van 22:00 tot 6:00 uur, maar dat kan ook variëren van 21:00 tot 8:00 uur of van 0:00 tot 6:00 uur, dat wisselt nog wel een beetje. Maar in elk geval geen gebroken nachten meer .
En ze slaapt nu ook 's nachts op haar eigen kamertje (met de babyfoon, zodat ik haar wel kan horen als ze wakker wordt). En dat bevalt me eigenlijk best goed! Mijn man wilde eigenlijk al langer dat ze naar haar eigen kamer ging, maar dat wilde ik nog niet, omdat ik bang was dat ik dan niet wakker zou worden van haar (ik ben slechthorend, vandaar die babyfoon). Maar dat valt dus wel mee.

Heb ik nog een vraagje: Marliens naveltje is nogal rood de laatste tijd. Ze heeft er geen last van. Komt dat vaker voor bij baby's, is het iets dat ik in de gaten moet houden?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_64872028
Hallo allemaal..het gaat hier echt zo ontzettend goed Elin drinkt als een bouwvakker en ze is superlief (huilt bijna niet ) ze is nu bijv. echt de hele dag stil geweest, 1 huiltje na het uit het badje halen

Maarre hadden de andere moeders ook zo'n ongewoon slechte eetlust na het bevallen? ik krijg echt geen hap door mijn strot dus ik drink nu gore brinta om maar wat bouwstoffen binnen te krijgen...

De kraamzorg is sinds gisteren afgelopen, had echt een superleuk mens.. maar heb het vanmorgen wel even gemist hoor (heb 5 dagen kraamzorg gehad, half 9 tot half 2)

[ Bericht 11% gewijzigd door Dakota op 09-01-2009 23:46:10 ]
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64877662
Dakota lekker aan het genieten , leuk om te lezen! Die slechte eetlust kan ik me niks van herinneren, en de weegschaal is mijn getuige .
pi_64878326
Dakota, ik had het bij mijn 1e bevalling. Door het te veel puffen, en te weinig vocht (lage weerstand door ook veel bloedverlies en 26 uur puffen) kreeg ik zo'n last van me strot dat kort na de bevalling ik er een flinke keelpijn eroverheen kreeg. Mijn eetlust wordt altijd een stuk minder dan.
Misschien lekkere vla uitzoeken met slagroom ? Elke dag brinta lijkt me ook zo En soms moet je jezelf er ook gewoon toe zetten om wat te eten. Fruitsalade oid? Wel fijn dat Elin zo'n tevreden meisje is
  zaterdag 10 januari 2009 @ 08:11:34 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64878419
Ooh dat had ik ook ja, was ik alweer vergeten joh .

Ik at en dronk niks uit mezelf de eerste week. Op een gegeven moment afgesproken dat ik alles zou opeten en drinken wat de kraamhulp me kwam brengen . En ik vond het allemaal best lekker hoor , drie happen .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 08:14:26 #119
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64878431
Stella heeft nu een mierenzoet, lichtblauw tuinbroekje aan met rose bloemtjes erop. Niet zelf uitgezocht en niet direct mijn smaak, maar met een effen donkerblauw shirtje eronder en met stoere leren slofjes erbij toch wel heél erg schattig .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 08:50:44 #120
3011 E.T.
pi_64878578
Vannacht ging best goed
Ze kwam wel elke twee uur maar daarna sliep ze wel weer zonder problemen
Alleen na de voeding om 5.15 zat het even tegen .. toen nog even gepakt en bij mama liggen en nog een paar slokken en toen bleef het normale inslaapmopperen over, dus we konden nog even verder slapen tot Tijn om 7.30 wakker werd

Ik ben iig weer een beetje meer mens
pi_64878659
Ik had ook geen honger de eerste week of zelfs 2 weken (op de eerste 2 dagen na)na de bevalling, de kraamverzorgster heeft me bijna moeten verplichten iets te eten hehe

ET fijn dat het vanacht weer wat beter ging!
LL goed dat Koen weer de oude is, is niks he als ze zo zeurderig zijn.
Ingrid wat vervelend dat jullie zo t weekend in moeten gaan zeg, maar als je t niet vertrouwd gewoon nog eens iemand erbij roepen he.

Dana was vanmorgen alweer om 10 voor 6 wakker
Speen erin en sterretje aan en toen sliep ze gelukkig weer verder tot 8 uur
  zaterdag 10 januari 2009 @ 09:14:49 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64878724
Ja Dakota, ik had t ook. full of love he
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64878784
zoiets..misschien is het wat stress..ik dwing mijzelf iig om erg goed te drinken aangezien Elin een comazuipster is.
Ik vind de nachtvoedingen nog wat lastig..ik kom zelf moeilijk weer in slaap..maar t meisje slaapt dus ik ben gelukkig al voel ik mijn tepels nu wel hoor ondanks dat ze goed aanhapt

Ik zie een klein beetje op tegen morgen (veel kraamvisite uit de nadere kant van het land) die ik niet al te vlot weg kan sturen omdat ze Elin niet zo vaak zulen zien (mijn kleine zusjes enzo)
maargoed, doorbijten
wanna rub mah puppeh?!
pi_64878796
Oja en ik ben soms stiekem een beetje boos dat vriendlief aan 1 stuk doorslaapt en dan zelfs uitslaapt
maar dat is gewoon ff jaloezie
wanna rub mah puppeh?!
pi_64878851
En terechte jaloezie, vind ik
Fijn dat het zo goedgaat!

Merel heeft weer geslapen van 12 uur tot 5:15 en erna tot 9:00!!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')