abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:03:22 #151
156412 hestria
erg gastvrij
pi_64884488
ben net aan het knutselen geweest met paintshop, de uitnodiging voor dennis zijn eerste verjaardag.

gaan hem gewoon via de hema afdrukken als uitnodiging. Dit is de eerste die ik heb gemaakt heb er nog 1 die is veel mooier maar nog veel groter dus die heb ik maar niet geplaatst,

ik hoop dat ie niet te groot is, heb dat via de mail gedaan maar hij vroeg helemaal niet of ie verkleitn moest worden?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_64884764
Tof
En hij is hier niet te groot hoor
pi_64884945
ik heb ook de nachtdiensten. M. kan niets doen. Hij heeft geen borsten. Dus waarom zou ik hem er dan uit schoppen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64884950
freecell mijn man word ook super chagerijnig als hij niet fatsoenlijk kan slapen.

piglet ik snap helemaal wat je bedoelt hoor. hij gaat er heus wel uit als hij wakker is dan pakt hij de dame in kwestie eruit en gaat dan een fles maken het is echt niet dat ik alles alleen doe hoor.
ik zit ook echt niet de hele dag op mijn achterwerk dat weet hij ook. ik doe meer de kinderen en hij meer het huishouden omdat ik dat moet afstemmen ivm whiplash. wij verdelen het gewoon anders en hij kan wel een luier verschonen want de kraamzorg heeft hem dat heel goed geleerd
achja iedereen heeft zijn dingen.

haha die dennis. leuk.
ik ga maar eens een bumba taart ontwerpen want ze is echt bumba gek.
mama van 3 kids!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:35:43 #155
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64885391
*meld*
Ik zou dolgraag een foto plaatsen van mijn geweldige, kersverse, nageslacht maar ik snap er de ballen van dus jullie moeten mij geloven ze is geweldig! En dus ook veeeeel haar, ik kan het zo achter haar oren doen en ze kan al speldjes in (mocht je dat willen eh!) tis een centimeter of 4 denk ik en na een badje gaat het krullen *zucht*.

Alles gaat goed hier, bv kwam slecht op gang maar het behulp van een aantal geweldige mensen is dat nu erg aan het rechtrekken en is Lola aangekomen in plaats van teveel afvallen (dat deed ze dus). Ik leg haar véél aan en kolf na elke voeding nog extra en geef dat dan aan haar en dat werkt.

Slapen doet ze wel goed en veel!

Ik ben verliefd!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64885985
dat is uit je post te merken floria dat je verliefd bent. heerlijk die verliefde moeders en vaders.
mama van 3 kids!
pi_64886179
Floria, je klinkt heerlijk gelukkig Fijn!!

Hestria, mooie uitnodiging
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 10 januari 2009 @ 15:46:05 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64887665
hier doet johan ook gewoon alles mee, zelfs sinds hij werkt doet me nog in het huishouden helpen met zware dingen, snachts ben ik toch wakker voor de borstvoeding, laat hem maar slapen (voor zover mogelijk dan) als hij om vijf uur op moet staan voor zijn werk..

JJ lag tot afgelopen nacht in de kinderwagenbak of in de box, heb hem nu na een voeding in zijn bedje gelegd, en ik vind het wel een beetje eng .. dat bedje is zo groot voor zo'n ukkie

k ga m even wat beter instoppen nu, hij worstelt zich nu al los
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64888131
Lief DJMO

En ik zag een mooie foto van Seb langs komen

Lotte begint praatjes te krijgen! Gisteravond/nacht werd ze opeens wakker om 12 uur, was ontzettend vrolijk en de hele tijd babababababadadadadapapada te brabbelen. Ze leek zelfs papa te zeggen maar dat was natuurlijk puur toeval
Enige nadeel is dat ze nu, als je haar in bed legt, alleen maar gaat brabbelen en niet gaat slapen
Gelukkig is ze daarnet toch wel in slaap gevallen, moest ook wel want ze was volgens mij echt moe
Wel heeeel lief dat brabbelen

Edit: en ik hoor alweer dadadadadadadada uit d'r kamertje komen, alweer wakker dus
pi_64890250
Floria, klinkt geweldig!
En wat een klein mannetje in dat grote bed DJMO

Oh-ow Mrien, ze moet natuurlijk éérst mama zeggen voor ze aan papa begint

En kijk wat wij vandaag voor het eerst gedaan hebben?

Hij vond het helemaal geweldig
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 10 januari 2009 @ 17:24:39 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64890506
floria je hebt pm
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 10 januari 2009 @ 17:27:22 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64890606
mrien, ik had hier gepost en JJ was ook gelijk weer wakker, hij vond het "grote" bed toch te koud en te groot blijkbaar

wat een schatje zo Freecell wat gaat het hard he ..

pi_64891652
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef DJMO het volgende:

wat een schatje zo Freecell wat gaat het hard he ..
Ja hij leek zo groot
Ik moest er helemaal een beetje van slikken
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2009 @ 18:46:01 #164
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_64893133
Ik heb vandaag Rubens eerste echte schoentjes gekocht

Wat een geld

Maat 21
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_64900360
ik ben al aan paar 3 bezig. Er wordt hier nu ook buiten gelopen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:05:06 #166
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64901233
Loopt Jennifer al stevig los dan?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:13:01 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64901488
Volgens mij niet E.T. maar als ik het goed heb wil Jennifer de hele dag het liefst aan de hand lopen.

Sasha doet het nog steeds met zootjes, heeft nog geen schoenen (aan) gehad.
En voorlopig laat ik het daar ook even bij. Buiten lopen doen we nog niet aan en zolang hij niet echt zelf kan lopen zie ik dat ook niet gauw gebeuren dus dan dus de zootjes gewoon.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2009 @ 23:18:05 #168
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_64901677
Hier waren Rubens slofjes echt te klein en hij is nu heel erg bezig met ook proberen los te gaan lopen, dus dan vind ik het wel prettig
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_64901720
Wat leuk zoveel nieuwe babietjes hier in dit topic! En wat een mooie namen allemaal, Elin, Fee, Annicka, Seb en Lola
pi_64907524
Elin heeft weer briljant geslapen!
Half 1, 4 uur, 7 uur
Alleen gisteravond was t ff schrikken omdat tuthola blauw aanliep..en vervolgens in slaap kinkelde omdat ze al 5 uur wakker was ging dat nogal abrupt..dus ik schreeuwde al dat vriendlief 112 moest bellen toen maar de verloskundige en die zei dat Elin waarschijnlijk iets teveel gegeten had (ze had een regeldag op dag 7 ) en t wat moeilijk kon verwerken. Gelukkig was er niets aan de hand dus..nouja ik moest 3 minuten later de vk weer bellen..had de hele week niet gebloed..sta ik gisteren op..stort het met bakken uit me, geen maandverbanden, kraamverbanden en handdoeken aan te slepen dat trok gelukkig ook net op tijd bij want t was bijna ziekenhuis..nu viel ik gewoon 3 uur lang in slaap

Vandaag krijg ik een extra druk dagje..zie er een beetje tegenop maar komt vast goed (visiteee)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64907548
jeejtje Dakota dan schrik je wel even zeg als je dat met je kindje gebeurt. jij veel succes vandaag, je overleeft het wel.

Freecell wow dat gaat snel hij lijkt wel heel groot zo.

Troel wat voor schoentjes heb je gekocht?

hier zal het de eerste tijd nog wel slofjes zijn. mevrouw heeft geen haast. ze is liever lui dan moe.
mama van 3 kids!
pi_64907662
dubbel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64907663
Dakota, dat is schrikken dan he! Gelukkig dat ht gewoon moeheid was!

Merel heeft ook weer van half 12 tot 5 geslapen
Sara
Merel
Ukje
pi_64907681
jen loopt aan de hand en staat los. Dat duurt niet lang meer. Schoenen gaan alleen aan buiten. Binnen heeft ze nooit schoenen of sloffen aan.

Zijn jullie kindjes ook zo driftig als het niet gaat zoals ze willen?
pi_64907797
quote:
Op zondag 11 januari 2009 08:56 schreef Ticootje het volgende:

en dat is niet leuk dan kan ze echt flink rood aanlopen.
mama van 3 kids!
pi_64907919
Wat een leuke lieve foto's zag ik voorbij komen
quote:
Op zondag 11 januari 2009 08:56 schreef Ticootje het volgende:
  zondag 11 januari 2009 @ 10:17:50 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64908064
Ja Troel, laat die schoentjes eens zien dan? Zonder foto kan natuurlijk niet he.
pi_64908936
Hier ook een klein gifkikkertje als het niet gaat zoals madam blieft.
Koot wat een schrik! Wij hadden ook eens zoiets met middelste, die trok eens helemaal blauw weg toen ik hem ging verschonen. Die had het gewoon koud en reageerde daar zo op.
Bepski wordt ook helemaal grauw en blauw als ze het koud heeft..rotgezicht vind ik.
Saartje
pi_64911365
Dat is schrikken blauwe kindertjes!
pi_64911773
hier een boze selene, like *nu*

die draaide net helemaal zelf op de buikje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64911804
hoe lang duurt het voordat ze ook zelf weer terug kunnen draaien?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 11 januari 2009 @ 13:26:12 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64911854
grr hele reply zitten tikken, valt FF uit korte versie dan maar:

dat is wel even schrikken dan idd dakota!!

ik vroeg me nog af; JJ heeft allemaal kleine vetpukkeltjes in zijn gezichtje, kan ik daar wat tegen doen?? olie oid?? en vanaf wanneer mogen ze (even) op de buik liggen in de box bijv??

morgen wegen op het cb, ben benieuwd wat hij is aangekomen in een week tijd

pi_64912191
Djmo je kunt het beste eraf blijven maar als hij een droog huidje heeft gewone vaseline.
wij moesten meteen op de buik leggen en elke week 1 min. langer. ik moest bij 2 weken 2 min. op de buik en dat 3 keer pedag. ja doei het kind is nog zo klein dus ik ben wat minder lang gaan doen en die 2 van mij spuugden veel dus heb het zowiezo nooit graag gedaan.

simmu het terug rollen was bij de oudste 1,5 maand later en bij de jongste 1maand later. maar het is bij ieder kind verschillend.
mama van 3 kids!
pi_64912375
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef mrien het volgende:
Lief DJMO

En ik zag een mooie foto van Seb langs komen

Lotte begint praatjes te krijgen! Gisteravond/nacht werd ze opeens wakker om 12 uur, was ontzettend vrolijk en de hele tijd babababababadadadadapapada te brabbelen. Ze leek zelfs papa te zeggen maar dat was natuurlijk puur toeval
Enige nadeel is dat ze nu, als je haar in bed legt, alleen maar gaat brabbelen en niet gaat slapen
Gelukkig is ze daarnet toch wel in slaap gevallen, moest ook wel want ze was volgens mij echt moe
Wel heeeel lief dat brabbelen

Edit: en ik hoor alweer dadadadadadadada uit d'r kamertje komen, alweer wakker dus
Amber doet dit ook volop; brabbelen dan; en toch valt het op dat het lijkt alsof ze al aanduidingen gebruikt; het is al een paar keer gebeurd dat als ze mij ziet wawa brabbelt; of bij vriendlief dada, bij oma brabbelt ze ook weer wat anders (mond dicht en hmmmhmmm). Maargoed; het zal toeval wezen (eigenlijk zie ik het niet als toeval maar als voorloper; brabbelen doet ze; nu nog finetunen ).

Vanochtend mocht ik uitslapen; en zo gezellig dan als ik d'r van beneden af druk hoor brabbelen!

Dakota; jeetje wat schrikken zeg!!!

En Leander wordt ook steeds leuker zeg; wat lijkt ie al groot in de buggy!

Ohw, en Amber is een papa's kindje; ze heeft haar eerste fruitpotje gehad; en ze vond het lekker!! Vriendlief is er op groot gebracht (lustte geen groente bijna; nog steeds niet ). En dat ze het lust heeft ze dus van papa; want ik gruwel ervan; als baby moest ik het al niet; en dat ik het voor Amber in een bakje deed stond ik weer te gruwelen.
(Vriendlief probeerde een harde peer te prakken; dus toen heb ik maar een proefpakket-potje aangeboden )
Peer vind ze trouwens om van te rillen; maar ze eet het wel

En over dat driftig zijn; Amber is echt een schatje; maar kan ook heel driftig worden
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64912516
Update-je!
Thomas doet het heel erg goed en groeit echt heel hard! Morgen naar het cb, wordt hij eindelijk weer gewogen (laatste keer was toen hij 6 dagen oud was). Ik ben heel benieuwd!
pi_64915419
Jen gooit zich met volle kracht achteruit en ligt dan op haar rug te krijsen. Ik laat haar mooi in haar sop gaarkoken, dramaqueen.

Nu heeft ze weer een paar dagen dat ze niet wilt drinken. Niet uit de beker, niet uit een tuit, niet uit de fles. Gewoon niet. Zodra ze een beker of de fles ziet slaat ze m gewoon uit je handen. En dan gooi je jezelf achteruit om wat kracht achter je daad te zetten.
pi_64915829
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Jen gooit zich met volle kracht achteruit en ligt dan op haar rug te krijsen. Ik laat haar mooi in haar sop gaarkoken, dramaqueen.
Oh herkenbaar, hier gooit Yara zich ook achteruit dan. Hup, hoofd en nek achterover en de rest volgt wel.
Ze probeert wel eerst te krijgen wat ze wil door haar oogjes nat te laten worden en een pruillipje op te zetten maar als dat niet lukt dan is het drama
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64917722
dat slaan doet selene ook al ja

en slecht drinken als ze met iets nieuws leren bezig is dus. ik laat haar maar. als ze niet wil drinken dan wil ze niet. ze weet zelf het beste hoeveel honger/dorst ze heeft hoor. dan doen we het volgende flesje wel wat eerder. meestal drinkt ze prima, dus boeiuh als ze ffies wat slecht drinkt. ik zie de spekkies op haar billen en alles, dus dat zit wel goed
pi_64918102
Merel ligt graag op haar buik DJMO, maar ik doe het nog weinig omdat ze veel spuugt. Ze kan haar hoofd al goed ophouden, dus dat scheelt gelukkig.

Reinhilde, ik ben ook benieuwd naar hoeveel Thomas weegt! Merel mag woensdag weer naar het CB voor de keuring bij de arts, ben benieuwd hoeveel ze weegt, ik denk zelf zo'n 4700 gram.

Merel heeft eergisteren, gisteren en vannacht heel veel dunne luiers gehad. Echt heel erg, zo'n 5 op een dag. Moesten haar dan ook helemaal verschonen omdat alles telkens onderzat. Toch leek ze er zelf geen last van te hebben en ze plastte ook goed tussendoor. Het wordt nu wat minder, maar anders wou ik morgen toch de huisarts bellen, want het lijkt me niet goed voor een flesgevoed kindje. Ze heeft trouwens ook heel veel baby-acne. Weet iemand hoe lang zat blijft? Want het is het ene moment ook veel erger dan het andere.
Sara
Merel
Ukje
pi_64921681
Bij de "keuring"

Hier mocht ik haar heel eventjes vasthouden...

Dit is Mila
Geboren op 11-01-09
Om 6.04
Geboortegewicht: 1880 gram
Lengte: +/- 42 cm
pi_64921745
hai raissa welkom

gefeliciteerd! en dat Mila maar snel met jullie mee naar huis mag *knufs*
pi_64922832
Aaahw wat een schattig poppetje
Ik hoop dat ze snel naar huis mag
pi_64922899
Raissa gefeliciteerd en welkom. Ik hoop dat Mila snel naar huis mag. En dan vind ik Tyler al klein, Mila is nog kleiner.
pi_64923112
Ik hoop ook dat ze snel naar huis mag

Hoe klein is/was Tyler?
pi_64923160
Hopelijk mag ze snel naar huis, wat een plaatje! Ook hier nog gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
pi_64924431
Raissa wat een poppetje zeg. hopelijk mag ze idd snel naar huis.

ticootje zo een drift kikkertje hebben wij ook. wat de oudste niet deed, doet de jongste.
mijn dames zijn even bij mijn ouders. even heerlijk hun kamer uitgepluisd. wat een zooi kan je hebben zeg.
mama van 3 kids!
pi_64924554
Ik zie nog een kleine baby. Raissa gefeliciteerd met mila.
pi_64927175
wat denken jullie, moet je kunnen lopen om te skieen? Of is goed staan ook goed? Ik heb nog maar 6 weken met Jen, dus we moeten nog even goed oefenen.
pi_64927245
lijkt me dat je wel moet kunnen lopen he
maarja weet t niet zeker, kan wel lopen maar niet skieen
pi_64931751
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef Raissa het volgende:
Ik hoop ook dat ze snel naar huis mag

Hoe klein is/was Tyler?
Tyler was 2520 en 47 lang.
Nu ongeveer nog steeds gok ik. Morgen wordt hij als het goed is gewogen.
Nu spoelen en dan straks flesje en naar bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')