quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef mrien het volgende:Lief DJMO
En ik zag een mooie foto van Seb langs komen
Lotte begint praatjes te krijgen! Gisteravond/nacht werd ze opeens wakker om 12 uur, was ontzettend vrolijk en de hele tijd babababababadadadadapapada te brabbelen. Ze leek zelfs papa te zeggen maar dat was natuurlijk puur toeval

Enige nadeel is dat ze nu, als je haar in bed legt, alleen maar gaat brabbelen en niet gaat slapen
Gelukkig is ze daarnet toch wel in slaap gevallen, moest ook wel want ze was volgens mij echt moe
Wel heeeel lief dat brabbelen

Edit: en ik hoor alweer dadadadadadadada uit d'r kamertje komen, alweer wakker dus
Amber doet dit ook volop; brabbelen dan; en toch valt het op dat het lijkt alsof ze al aanduidingen gebruikt; het is al een paar keer gebeurd dat als ze mij ziet wawa brabbelt; of bij vriendlief dada, bij oma brabbelt ze ook weer wat anders (mond dicht en hmmmhmmm). Maargoed; het zal toeval wezen

(eigenlijk zie ik het niet als toeval maar als voorloper; brabbelen doet ze; nu nog finetunen

).
Vanochtend mocht ik uitslapen; en zo gezellig dan als ik d'r van beneden af druk hoor brabbelen!

Dakota; jeetje wat schrikken zeg!!!
En Leander wordt ook steeds leuker zeg; wat lijkt ie al groot in de buggy!
Ohw, en Amber is een papa's kindje; ze heeft haar eerste fruitpotje gehad; en ze vond het lekker!! Vriendlief is er op groot gebracht (lustte geen groente bijna; nog steeds niet

). En dat ze het lust heeft ze dus van papa; want ik gruwel ervan; als baby moest ik het al niet; en dat ik het voor Amber in een bakje deed stond ik weer te gruwelen.
(Vriendlief probeerde een harde peer te prakken; dus toen heb ik maar een proefpakket-potje aangeboden

)
Peer vind ze trouwens om van te rillen; maar ze eet het wel

En over dat driftig zijn; Amber is echt een schatje; maar kan ook heel driftig worden
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae