Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je je kindje steeds leuker vind worden?
Nee hoor; de anderhalve week/2weken voor amber d'r tandjes doorkwamen had ik het ook ff moeilijk; vond d'r nog steeds heel lief; maar ik was ook vermoeid doordat ze alleen bij me wilde hangen en ik niks kon doen. Das dan acceptatie en hopen op snel betere tijden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Stomme vragen bestaan niet hoor. Hoogstens vragen waar iemand geen antwoord op wil of kan geven maar dan nog zijn ze het waard om te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jojo, ik wilde iets vragen, maar als je het een stomme vraag vindt moet je het zeggen hoor.
Merk je nu al dat er veel verschil is tussen Isis en Finn toen hij zo klein was? Of is ze nu eigenlijk nog gewoon een heel klein babietje dat nog niet al te veel kan net als alle kleine babietjes?
zachtjes naar buiten wrijven met een nat watje hielp bij selene beter dan neussprayquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:Hoe kun je het beste neusje schoonmaken? Zit vol snot. Hij heeft er duidelijk last van, vooral met drinken.
Vanmorgen erg veel gespuugd, zielig koppie! Maar uurtje daarna met spoelen kwam er erg veel. Dus ga er maar vanuit dat het daardoor kwam. Hij is tussendoor steeds meer helder. Zo leuk!
tuurlijk niet *troost*quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik het de laatste week niet zo heel erg leuk vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Stomme vragen bestaan niet hoor. Hoogstens vragen waar iemand geen antwoord op wil of kan geven maar dan nog zijn ze het waard om te stellen.
En ik merk wel nu al verschillen tussen Finn en Isis. Sowieso hebben ze een heel ander karakter, al was Finn ook een erg makkelijke baby, net als Isis. Maar Finn was veel drukker en veel meer wakker, altijd heel druk aan het kijken naar alles en eigenlijk was alles wel best als er maar drukte en gezelligheid om hem heen was. Isis is veel rustiger en slaapt ook veel meer dan ik van Finn gewend was. Verder is ze qua ontwikkeling ook lagzamer dan Finn was, maar dat vertekent een beetje omdat Finn best snel was met dingen in z'n eerste jaar. Maar je ziet toch ook nu al wel dat Isis net wat langzamer is dan normaal met een hoop dingetjes. Pas lachen bij ruim 2 maanden bijvoorbeeld en nu nog steeds haar hoofdje laten liggen als je haar optrekt naar zit vanuit lig. Ook als je haar vasthebt is d'r hoofdje nog niet heel stabiel. Dus ja, we merken het nu al wel, maar ook weer niet echt, want ja wat kunnen babies van amper 4 maanden nou eigenlijk.
Je doet niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu ik je antwoord lees denk ik ineens dat ik die vraag wellicht ook aan een ander met een 2e kindje had kunnen stellen en dan mss zelfs wel bijna hetzelfde antwoord had kunnen krijgen, want hoe dan ook zijn het natuurlijk 2 verschillende kindjes, dus echt vergelijken kan je niet.
Lief dat je wilde antwoorden. Soms ben ik ineens nieuwsgierig/benieuwd hoe het gaat bij jullie. Omdat het toch net even allemaal niet standaard is.En dat bedoel ik dan niet ramptoeristerig hoor, maar de normale verhalen hier fladderen wel door, en terecht, maar bij jullie is het net even iets gecompliceerder zeg maar.
Ow wat doe ik weer moeilijk.
Sarah Bettensquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
en nee: ik kan niet zingen, maar dat geeft niks volgens selene. als ik "manchester girl" van eels voordraag zingt ze mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |