Sarah Bettensquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
en nee: ik kan niet zingen, maar dat geeft niks volgens selene. als ik "manchester girl" van eels voordraag zingt ze mee
Ja dat was ook mijn reden om de kleine te kopen. Zou sneu zijn als ze nog niet eens met haar voeten op de grond kan komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig had een vriendinnetje een grote gekregen van haar schoonouders en die was een beetje 'jaloersig' om te zien dat Sasha met een kleine veel beter uit de voeten kon. Haar dochtertje moet echt nog een tijdje wachten.
Bij Tomas moest ik van de kraam ook alcohol gebruiken en bij Yara mocht het juist weer niet. Het was het beste als je er niks op deed zei zequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef marit1978 het volgende:
djmo..hier keek de kraam me geschokt aan toen ik over alcohol en naveltje begon!
of ik haar huid kapot wilde maken? Braaf geen alcohol gebruikt dus...gewoon zoals Fuente zegt. Is mooi geworden hoor.
(bij ilse is het met alcohol ook mooi geworden)
Whahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hehe Dana went iets te makkelijk aan t vroege opstaan, maak dr 1 keer om 6 uur wakker en de dag erna is ze ook gewoon om 6 uur wakker![]()
Dat was niet helemaal de bedoeling
nee iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Nou maar hopen dat het niet doorzet
Nee nog niet. Heeft echt nog maatje 44. Of het moet toevallig klein vallen. Geloof dat hij er nu 1 shirtje van past.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef sjak het volgende:
Ingrid, ik was ook wel benieuwd of Tyler al in de kleertjes past.
Goed idee! Gaan we zeker proberen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef owlet het volgende:
Ingrid, wat babietjes ook heel lekker vinden is een omslagluier. Zowel Ronja als Avalon hebben dat de eerste periode gedragen omdat het ze met blote beentjes in zo'n zak vaak beter lukt om warm te blijven dan met een broekje. Je hoeft dan ook niet zo te priegelen met kleine beentjes.
Je legt dan je baby op de flanellen luier, vouwt de bovenkant over de beentjes heen en slaat dan beide zijkanten om de buik. Zoals je ook zou doen met een wikkelrokje. Stukje schilderstape of een veiligheidsspeld om het vast maken, klaar!
Het ziet er niet zo stoer uit en het is een beetje ouderwets maar het werkt wel
Ik bedoelde Fuente en het doorslapen, keek niet goed, sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |