Ik was ook net 1, maar ik kon wel loslopen. Ik kijk wel even of het lukt, anders gaat het dit jaar over.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Ticootje, ik denk dat het wel handig is als ze kan lopen.
Ik woonde vroeger in Duitsland, en wij gingen minstens 1x per maand skien in de winter. Ik kon iig al heel jong skien! Maar toen liep ik al wel. Ik zal morgen mijn moeder eens bellen en het vragen!
Een whopping 1 meter 61 en-een-halfquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Reinhilde het volgende:
Maneek, je leest niet goed, ik ben nog steeds 1.60.![]()
Of ben je groter dan 1.60?
Even laten repareren bij de fietsenmaker....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef DJMO het volgende:
oh en de kinderwagen heeft een lekke band
Of laten maken door je vriend/manquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Even laten repareren bij de fietsenmaker....
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk
pssst spuitUiersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:
En dat zijn dan van die luiers dat je na 3 doekjes besluit je kind toch maar in bad te doen?
Doe`s een fotootje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk
Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef freecell het volgende:
Dakota
Een dagje geen vitamine is geen drama hoorEr zijn ook zat kinderen die het helemáál zonder doen en die doen het ook nog steeds
Leander was vannacht weer aan het spoken. Nu dacht ik: sinds kort slaapt hij 's avonds van 20:00-23:00. Zou het helpen als ik hem om 22:00 uit bed vis en met hem ga spelen?
Dan is hij misschien wat meer moe
Gewoon een zwembroek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Webkim het volgende:
We willen met Thomas gaan zwemmen, voor het eerst.
Maar wat moet een baby dan aan? Zo'n zwemluier? En moet daar dan weer een zwembroekje overheen?
Hij heeft geen kleine voeten neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Troel!
Ik ging vanmorgen even Sasha's kaplaarsjes proberen, die zijn maatje 20 en met de 21 van Ruben in gedachten kreeg ik het ineens benauwd dat ze niet meer zouden passen.
Maar ze passen prima en zijn volgens mij zelfs nog gewoon te groot.
Leeft jouw ventje dan zo erg op grote voet?
Met foto uiteraard!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef TearSong het volgende:
*zwaait naar vamperotica*
Ayden morgen alweer 1 ! Doe eens even vertellen hoe het gaat met jouw mannetje
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber![]()
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.
Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Leander wordt misschien 1 keer wakker tussen 20:00 en 23:00 maar hij slaapt 's nachts zo slechtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.
ik kreeg het mee uit het ziekenhuis (tandpasta dan)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber![]()
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.
Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg![]()
Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
Er was een hip onderazoek geweest dat baby's sneller leren praten als je babytaal (boebiedoebiedoe en bababa) tegen ze doet dan wanneer je gewoon tegen ze praatquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Ticootje het volgende:
Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |