abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 22:40:50 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_64931936
Wonderbaarlijk hoe snel de tijd gaat.

Vorig jaar rond deze tijd was mijn laatste dag thuis als niet-mama. De afgelopen dagen heb ik meerdere malen nog terug moeten denken aan de meiden van de thuismonitoring die elke langs kwamen om te kijken of Ruben het nog goed deed. Ook de echo's van de laatste weken staan me nog heel helder voor de geest en dan met name degene met het slechte nieuws. Morgen een jaar geleden werd ik opgenomen in het ziekenhuis met weeen en ontsluiting, na een voortijdig afgebroken etentje bij de Wok. Helaas is de Wok morgen dicht, anders was ik er dolgraag gaan eten

De komende dagen zullen wel behoorlijk heftig zijn qua emoties, net zoals de laatste dagen van mijn zwangerschap van Ruben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64931940
Ticootje, ik denk dat het wel handig is als ze kan lopen.
Ik woonde vroeger in Duitsland, en wij gingen minstens 1x per maand skien in de winter. Ik kon iig al heel jong skien! Maar toen liep ik al wel. Ik zal morgen mijn moeder eens bellen en het vragen!
  zondag 11 januari 2009 @ 22:56:48 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64932636
Dakota, hoe is het nu met je meisje? Vandaag geen enge dingen meer geweest?
pi_64933126
Raissa van harte! wat een poppie!

Hier is de dag goed verlopen, visite was gezellig, mijn zusjes, stiefvader, oma en moeder hebben haar vandaag voor het eerst gezien
Elin heeft de hele dag geslapen ..en komt elke 3 uur netjes even smekken om de tiet en valt dan weer in slaap
vanmorgen weer gewogen door de vk en ze weegt nu 3640 nog maar ietsiepietsie onder haar gebootegewicht..ze komt sinds de stuwing per dag 100 gram aan

anyway, ik ben gelukkig
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64939187
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Ticootje, ik denk dat het wel handig is als ze kan lopen.
Ik woonde vroeger in Duitsland, en wij gingen minstens 1x per maand skien in de winter. Ik kon iig al heel jong skien! Maar toen liep ik al wel. Ik zal morgen mijn moeder eens bellen en het vragen!
Ik was ook net 1, maar ik kon wel loslopen. Ik kijk wel even of het lukt, anders gaat het dit jaar over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:45:19 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64941463

Nienke heeft sinds vorige week besloten dat er tussen 19.00 en 7.00 ook periodes van 3 uur wakker om te spelen moeten zijn
En overdag is ze ook steeds na 3 kwartier wakker..

Sprongetje? Tandjes? Krampjes? Gewoon geen slaap? (al kan ik me dat laatste niet voorstellen, ze staat overdag te wiebelen op die beentjes en alles is goed voor een huilbui).

Geen idee wat er is, maar aangezien overdag er nog twee kinderen rondlopen die aandacht willen en ook recht op een gezellige moeder hebben kan ik alleen maar hopen dat dit snel over is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64941520
Oh wat een drama E.T.!
Ik voel met je mee maar daar heb je ook niks aan
Hier vannacht tussen 1 en 2 een concert waar alleen maar ja!jaaaa!ja!ja!jaa! werd geroepen
Saartje
pi_64941569
zo, hier is de fysio langsgeweest ivm selene's voorkeurshouding. die lijkt helemaal te verdwijnen de afplatting wordt ook vanzelf minder. ik had het zelf al gezien, en nu bevestigde de fysio het ook. eind februari moeten we nog terugkomen naar de praktijk, dan maken ze weer een meting van haar hoofdje. maar waarschijnlijk is dat dan het laatste, ze doet het gewoon prima zelf. ze doet het exact gemiddeld volgens de fysio
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64941737
Raissa wat een hummeltje nog!

Troel: en in gedachten vandaag de hele dag weer bij langs hè?
GEFELICITEERD RUBEN!
pi_64941787
Ook hier van die lieve felicitaties! Straks gaan we naar het ziekenhuis, naar onze kleine meid
pi_64941965
ET wat vervelend trouwens
Hier ook een spookje. Gisternacht de hele nacht, ik viel om 7:00 in slaap en werd om 8:30 wakker van de wekker. Die heb ik toen genegeerd, maar om 9:00 was Leander ook wakker

Afgelopen nacht sliep hij om 23:30, was om 24:0 weer héél wakker en begon weer opnieuw. Ik had géén zin in nog zo'n nacht en langer dan 10 minuten laten huilen is geen optie, want dan hebben we de onderbuurman op de stoep
Dus toen maar bij ons in bed genomen.

Overdag werkt het nu heel goed dat ik Leander op vaste tijden in bed gooi speen er in, na een tijdje is het dan huilen, 5 minuten laten huilen en dan de speen er weer in en hem een halve minuut over zijn wangetje aaien.
Daarna is het bijna altijd diepe slaap.
Soms moet de speen er dan nog wel even 1 of 2x weer in, maar dat is dan in de 5 minuten na de eerste keer, daarna slaapt hij absoluut

Alleen 's nachts werkt dit dus niet
  maandag 12 januari 2009 @ 11:32:35 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64942765
Hier ook weer even een update-je van Maarten...
We hebben een aardig vol weekend gehad, maar Maarten heeft zich er goed doorheen geslagen. We zijn nu dus echt aan het regelmaat aanbrengen in zijn dagen, voorheen wilde het nog wel eens zo zijn dat nadat hij gedronken had hij even bij mamma lag en dan bij visite en dan naar bed en als hij veel huilde, we hem er dan uithaalden en dan maar weer op schoot.
Nu met het ritme "voeden, op schoot, box, bed/wagen" begint hij er al aan te wennen en gaat hij leren wat er komen gaat.
Nu begint hij net weer te huilen, hij heeft denk ik zo'n drie kwartier geslapen. Ik heb nu precies alleen het babietjes topic door kunnen lezen, volgende keer maar weer wat andere topics en een uitgebreidere reactie. Nu naar Maarten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64942842
ET, wat een drama lijkt me dat

Simmu, wat fijn dat het zo goed gaat!

Freecell, wat vervelend van die nachten! Weet zo ook geen oplossing, zeker vanwege je onderbuurman (anders zou je de 5 minutenmethode kunnen proberen)..

Marie, fijn dat het zo goed gaat! Dat ritme proberen wij hier ook te krijgen. De ene keer gaat het beter dan de andere keer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64944110
ET

Simmu fijn dat het goed gaat met Selene!

Freecell lastig zeg! Sterkte ermee!

Hier een zwaar gebroken nacht gehad. Hij begon al steeds meer te hoesten 's avonds. En daardoor soms ook spugen. Fles na het spoelen wilde hij niet. Om 00.30 uiteindelijk gehad. 1.00 klaar. Toen naar bed. Veel mopperen en wat hoesten en spugen. Toch in slaap gevallen. Rond 5.00 weer een fles. Duurde ca half uur. Na de fles goed geboerd, klein mondje terug. Maar slapen ging niet. Hij moest ook steeds meer hoesten en daardoor spugen.
Werd erg onrustig. Kim werd er wakker van, is sinds hij thuis is nog niet eerder gebeurd. Kim overstuur, niet te kalmeren. Djeez met Tyler naar beneden, Tyler in de kinderwagenbak. Kim bij mij in bed. Ik hoorde Tyler nog regelmatig rochelen, hoesten en proesten en huilen. En Kim wilde bij mij op het kussen, duwde me half het bed uit. Dus nu best brakjes.

Djeez is nu Tyler wegen. Ben heel benieuwd wat hij nu weegt. Laat het aub meer zijn dan 2490 gr! En dan straks om 13.00 naar de huisarts. Moesten we terugkomen, was vrijdag afgesproken. Nu opperde een kennis misschien is het wel rs virus. Vanwege het vele hoesten ineens en spugen daardoor.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:28:23 #215
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64944595
Vreselijk he Freecell en Ingrid, die gebroken nachten.
Wij hebben sinds de geboorte van Thijmen eigenlijk nooit langer dan 5 a 6 uur geslapen per nacht (en die worden nog onderbroken ook voor de voedingen) Met uitzondering van de nachten in het r mc donald huis dan

Thijmen komt nog om de 3 uur elke nacht voor een voeding. Hij drinkt ook overdag en 's nachts niet meer als 100 cc, dus hij heeft het ook echt nodig. Eigenlijk zou een baby van zijn leeftijd wat meer moeten drinken, maar het zal wel aan zijn slechte start liggen. Dat zijn maagje niet meer kan verdragen? Toch hoop ik dat er snel verandering in komt, want die nachten beginnen me echt op te breken. En daarbij heb ik ook een griepje, en dan zorgen voor twee kinderen...... pffff ... ze zuigen echt al het leven uit me (Ja.... wat dramatisch he, maar zo voelt het wel af en toe )

Aankomende vrijdag gaan beide kinderen naar een oppas en gaan en ik heerlijk uit eten in amsterdam en daarna slapen in een mooi hotel midden in het centrum. Oh.. wat kun je ergens zin in hebben.

Ingrid, ik hoop dat Tyler snel weer beter is. Even in de gaten houden. En tsja RS virus.... (het kan natuurlijk altijd) maar misschien is het wel gewoon een 'simpel' verkoudheidje. Hier is ook iedereen snotterig en verkouden. Ook Thijmen. En dan drinken ze wat minder.
Ik hoop dat hij is aangekomen!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64944612
Ah, er zit iets in de lucht zie ik. Jen was vannacht ook meer aanwezig dan normaal. Elke 2 uur willen drinken, keihard huilen als ik niet opschoot...

Mag van mij snel weer overwaaien.
pi_64944641
Ingrid, dat hoesten klinkt inderdaad niet fijn. Goed dat jullie naar de huisarts gaan, dan kan die er meteen naar kijken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64944852
Hij is aangekomen! Hij weegt nu 2650gr, vorige week dus 2490 gr.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:38:18 #219
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64944940
Gelukkig, hopelijk blijft er nu een duidelijke stijgende lijn in.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:41:12 #220
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64945035
Even voor Tyler!
Dat is best veel toch? (voor zo'n klein frumpie) En nu zit hij boven zijn geboorte gewicht!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64947122
Hee Tyler, goed zo jochie!

Thomas weegt nu 5010 gr!!! De laatste keer dat hij gewogen was, was hij 6 dagen oud, en woog hij 3660 gr.
Hij groeit lekker dus! Hij zit boven het gemiddelde lijntje, maar de arts was erg tevreden. Hij is nu 55,5 cm, wat echt precies op het lijntje is. Helemaal goed dus!

Fijn gevoel geeft dat, .
pi_64947251
Thomas lekker bulletje
Fijn dat Tyler nu boven z`n geboortegewicht zit!
Saartje
pi_64947320
Reinhilde, wat is Thomas goed gegroeid zeg! Gewoon bijna anderhalve kilo zwaarder dan bij z;n geboorte alweer!

En Tyler ook zo goed gegroeid, wauw!
Sara
Merel
Ukje
pi_64947454
En toch ziet 'ie er echt niet uit als een bulletje. Hij is geen mager scharminkeltje meer (zo zag 'ie er wel uit) maar echte vetjes heeft hij nog niet.

Toen de cb arts hem op zn buik legde, begon hij zowat te kruipen .
Hij zette zich af met zn voeten en kwam echt vooruit, maar zn armen nam hij niet mee dus het zag er nogal komisch uit. Raar kind. Hij is pas 5 weken!
pi_64947721
Ah wat leuk he
Ik denk dat Merel dat gewicht niet haalt woensdag, ik schat haar zo rond de 4700/4800 gram, en ze was bij haar geboorte 4370!
Sara
Merel
Ukje
pi_64947843
Ja was wel leuk! Vooral omdat hij naar mij toe kwam .
Hmm. Ik geef geloof ik slagroom dan denk ik Fuente!

(Oh, en ze gingen mij ook meten, en ik ben kleiner dan ik dacht maar ik steek mn kop in het zand en negeer dat gewoon en dus ben ik nog steeds 1.60.)
pi_64947916
Ben jij korter dan ik? Cool, dat maak ik niet vaak mee
Saartje
pi_64948326
Wow THomas Dat gaat hard!
En Tyler ook al lekker gegroeid.
pi_64950524
Maneek, je leest niet goed, ik ben nog steeds 1.60.

Of ben je groter dan 1.60?
pi_64950727
Seb is gisteren weer gewogen voor de tweede keer. Bij zijn geboorte was hij 3260, daarna 3050 en nu 3020 gram. De verloskundige wilde toch graag daar meteen actie op ondernemen ondanks dat hij nog netjes onder de 10% zit. Nu dus na de voeding de rest afkolven en dan nog bijvoeden. Ik heb wel genoeg voeding dus dat is het niet echt maar goed, niks om ons druk over te maken. Morgen komen ze weer wegen dus ben benieuwd of hij nu is aangekomen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64950853
Estrys, je zou ook even met een vrijwilliger van LLL of de VBN kunnen bellen, die hebben wellicht goede tips hoe je hem zo optimaal mogelijk aan de borst zou kunnen laten drinken.
pi_64951804
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Reinhilde het volgende:
Maneek, je leest niet goed, ik ben nog steeds 1.60.

Of ben je groter dan 1.60?
Een whopping 1 meter 61 en-een-half

Wat p_iglet zegt is een hele goede Estrys, een vrijwilliger zou precies een tip kunnen geven waar je wat aan hebt
Saartje
pi_64952077
Oei, vooral die half doet t m Maneek..
pi_64953748
Elin is de afgelopen dagen elke dag 100 gram aangekomen.. ik geef milkshake
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 januari 2009 @ 16:33:10 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64954331
allemaal goede berichten lees ik vooral tyler, kleine vechter

hier was meneertje 3005 gram, dus 225 gram aangekomen sinds de laatste weging.. ik ben benieuwd wat hij volgende week weegt ... heb ook gelijk boodschappen gedaan, ben langs de bank en de huisarts geweest, ook nog even bij primera geweest voor postzegels .. meneer sliep overal doorheen, ook op het cb gaf hij geen kik, en alsof hij wilde laten zien hoe netjes hij was, piste hij een keer niet toen hij geen luier omhad.. thuis is het standaard piesen als je de luier wil verschonen namelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 januari 2009 @ 16:34:11 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64954372
oh en de kinderwagen heeft een lekke band
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64954476
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef DJMO het volgende:
oh en de kinderwagen heeft een lekke band
Even laten repareren bij de fietsenmaker....
pi_64954792
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Even laten repareren bij de fietsenmaker....
Of laten maken door je vriend/man
pi_64954836
selene wil haar flesjes niet meer leeg drinken. 's ochtends de papfles wel, maar overdag maar de helft en dan wil ze niet meer. ff aankijken maar. ze is vrolijk genoeg, beetje erg wakker en bewerkelijk. en weer 1 vuurrode wang (de andere deze keer). en ze lijkt op een draaitol. elke 5 minuten als ze wakker is ligt ze op der buikje om na 5 minuten te gaan gillen dat ze niet meer wil

lekker hoe alle kindjes het goed doen
pi_64956520
hmmm. terugdraaien van buik naar rug lukt ook al. hier had ik even een *halleluja* moment, angezien ik haar vandaag al 27 keer terug heb gedraaid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:48:46 #241
156412 hestria
erg gastvrij
pi_64979107
ja, hij doet het sinds eergisteren doet hij alles lopen!! ben zo trots op mijn manneke, heb nu ook eindelijk een filmpje kunnen maken. is een beetje donker heb hem gisteravond gemaakt.

filmpje
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:50:14 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64979133
Troel!
Ik ging vanmorgen even Sasha's kaplaarsjes proberen, die zijn maatje 20 en met de 21 van Ruben in gedachten kreeg ik het ineens benauwd dat ze niet meer zouden passen.
Maar ze passen prima en zijn volgens mij zelfs nog gewoon te groot.
Leeft jouw ventje dan zo erg op grote voet?
pi_64979299
Maat 21? Jen zit nog op maat 18/19. Ik heb schoentjes van elephanten, die hebben echt een zooltje zodat ze buiten ook kan stappen. Ik heb ook adidasschoentjes, maar dat is meer voor de sier/warm.

Ik ga op de wintersport even pantoffels voor haar kopen. Ik heb al pantoffels voor haar, maar die zijn maat 23 en die past ze nog lang niet.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:05:04 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64979353
Wat goed dat Dennis loopt Hestria!
pi_64979482
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_64979555
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft voor het eerst een jurkje aan en nu durf ik niet meer langs de box te lopen omdat ik spontaan spuituiers krijg als ik naar haar kijk

Geniale uitspraak
pi_64979564
En dat zijn dan van die luiers dat je na 3 doekjes besluit je kind toch maar in bad te doen?
pi_64979583
Dakota

Wat goed van Dennis

Na een aantal voor ons onrustige nachten heeft Lotte vannacht weer lekker geslapen van 9:45 tot 8 uur vanmorgen Gisteren was kdv dag en blijkbaar was ze echt helemaal kapot!
Gisteravond werd ze rond half 10 "wakker", toen ik d'r uit bed haalde was het echter alleen maar brullen en oogjes wrijven. Toch beetje drinken, toen viel ze aan de borst in slaap (langgeleden!), weer beetje wakker, schone luier, beetje drinken, weer in slaap vallen en toen mooi naar bed. Toen ik de deur dicht deed was ze volgens mij al diep in slaap
pi_64979647
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:
En dat zijn dan van die luiers dat je na 3 doekjes besluit je kind toch maar in bad te doen?
pssst spuitUiers
wanna rub mah puppeh?!
pi_64979700
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
Doe`s een fotootje?
Van Elin he, niet van je spuituiters
Saartje
pi_64979769
batt leeg verdorie
en dan ga ik straks steeds naar die foto kijken en dan heb ik een plasje melk op schoot Evil You
wanna rub mah puppeh?!
pi_64979830
weet je toch
Saartje
pi_64979930
Hydrofieldoeken in je bh proppen..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 januari 2009 @ 09:52:31 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64980287
fijn dat dennis loopt hestria!
lekker dat lotte zo goed geslapen heeft mrien!!

schoenen hoef ik voorlopig niet aan te denken hier

wat betreft de kinderwagen: de eigenaar hiervoor waarschuwde al dat één van de banden slecht was, die had hij al eens laten repareren bij de fietsenwinkel, en ik heb dus net de importeur aan de telefoon gehad, en ik kan zonder problemen een nieuwe binnen en buiten band bestellen bij een babyspeciaalzaak, kosten circa 10 tot 15 euro per onderdeel. valt me op zich nog heel erg mee. zometeen even de band eraf halen, en bij schoonpapa neerleggen, hij moet te plakken zijn net als een fietsband, maar geloof me als ik zeg dat johan dat absoluut niet kan als dat niet werkt, dan bestel ik wel een nieuwe via de prenatal. wat betreft de boodschappen, die moet johan maar doen als hij thuiskomt, ik ga geen zware dingen halen zonder kinderwagen

Verder komt JJ nu om de vier uur voor een voeding, gisteren moest ik hem zelfs wakker maken, meneer sliep ontzettend vast.. en wanneer kan je spreken van een voorkeurshouding?? ik merk dat hij momenteel veel op zijn linkerkant wil liggen, ben een beetje huiverig ..

dinsdag 13 januari 2009 @ 09:56:13 #255
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64980378
Dakota!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64980397
Probeer wat leuks aan zijn niet voorkeurskant te leggen... Draai het wiegje, of leg hem zo neer dat het licht komt vanaf de kant dat niet zijn voorkeur is. En maak de voorkeurskant saai.
pi_64980417
Voorkeurskant lijkt hier ook een beetje te zijn. Flesje is meestal op mijn linkerarm, dan draait hij ook helemaal richting borst. Anders wil hij niet drinken. Op de rechterarm gaat het moeizamer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 januari 2009 @ 10:03:53 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64980573
dat lijkt niets uit te halen ticootje , ik kan hem leggen hoe ik wil hij blijft zijn koppie naar links draaien..
oh en er schiet me net te binnen dat ik gisteren zijn vitamines ben vergeten te geven is dat heel erg ??

pi_64981187
Dakota

Een dagje geen vitamine is geen drama hoor Er zijn ook zat kinderen die het helemáál zonder doen en die doen het ook nog steeds

Leander was vannacht weer aan het spoken. Nu dacht ik: sinds kort slaapt hij 's avonds van 20:00-23:00. Zou het helpen als ik hem om 22:00 uit bed vis en met hem ga spelen?
Dan is hij misschien wat meer moe
pi_64981277
Inderdaad Freecell, ik geef Jen geen extra vitamines. Vitamine K heb ik wel netjes gegeven tot 3 maanden, maar daar zaten ook wel dagen tussen dat ik het vergat.
pi_64982254
Nou geen spuituiers want ze heeft r jurkje volgeplast

Nu is de bovenbuurman aan het boren en het is zo schattig om te zien dat papa steeds zijn handen voor haar oren houdt als hij weer begint
wanna rub mah puppeh?!
pi_64983847
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef freecell het volgende:
Dakota

Een dagje geen vitamine is geen drama hoor Er zijn ook zat kinderen die het helemáál zonder doen en die doen het ook nog steeds

Leander was vannacht weer aan het spoken. Nu dacht ik: sinds kort slaapt hij 's avonds van 20:00-23:00. Zou het helpen als ik hem om 22:00 uit bed vis en met hem ga spelen?
Dan is hij misschien wat meer moe
Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.

Vanmorgen was mevrouw wel om 6 uur present. Gelukkig gaat ze dan altijd papa wakker maken, en laat ze mama liggen. Maar 6 uur, dan heb je wel wat aan je dag. Ik was ook lekker vroeg op mn werk.
pi_64984052
We willen met Thomas gaan zwemmen, voor het eerst.
Maar wat moet een baby dan aan? Zo'n zwemluier? En moet daar dan weer een zwembroekje overheen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_64984096
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Webkim het volgende:
We willen met Thomas gaan zwemmen, voor het eerst.
Maar wat moet een baby dan aan? Zo'n zwemluier? En moet daar dan weer een zwembroekje overheen?
Gewoon een zwembroek.

babyzwemmen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:50:26 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64984203
Daar is net een heel topic over geweest Webkim. babyzwemmen

Mss moet je even naar het zwembad bellen wat zij willen. Heb ik ook gedaan en bij ons juist liever geen zwemluiers, maar sommige zwembaden verplichten het juist weer.
En dan zou ik alleen een zwemluier doen en ook neit nog eens een zwembroekje eroverheen proberen te frunniken. Anders gewoon alleen een zwembroekje.
pi_64985026
Wist ik, maar ff geen tijd om te zoeken; ik ben blij dat mijn hoofd nog vastzit. Vanmiddag dus heel even een uurtje iets voor onszelf doen, tussen de bedrijven door. Met mijn lieve vent, die volgende maand al 1 wordt! En mama zegt! En gek is op pindakaas.
* rent weer verder * Thanks ladies!
Hardloper.
IG @webkim
pi_64985104
pindakaas! Vind hij dat niet vies plakken? Of doe je er iets van suiker op. Pindakaas zo vind ik echt niet lekker. Jennifer heeft het ook nog niet gehad, die pikt wel eens een hapje van papa met chocopasta (maar ze krijgt er geen eigen boterham mee).
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:19:26 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_64985229
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Troel!
Ik ging vanmorgen even Sasha's kaplaarsjes proberen, die zijn maatje 20 en met de 21 van Ruben in gedachten kreeg ik het ineens benauwd dat ze niet meer zouden passen.
Maar ze passen prima en zijn volgens mij zelfs nog gewoon te groot.
Leeft jouw ventje dan zo erg op grote voet?
Hij heeft geen kleine voeten nee
En ook geen kleine handen

En van de rest kan ik me niet echt een vergelijking maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:21:42 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_64985321
Ruben zei vanochtend banaan

Ik vond het al erg zat dat wij het woord niet uit konden spreken zonder dat hij vervolgens om zo'n ding ging bedelen (of hier thuis gewoon naar de keuken gaat en bij de fruitschaal gaat zitten wachten ), maar nu kan hij het zeggen ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64994150
*zwaait naar vamperotica*

Ayden morgen alweer 1 ! Doe eens even vertellen hoe het gaat met jouw mannetje
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64994414
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef TearSong het volgende:
*zwaait naar vamperotica*

Ayden morgen alweer 1 ! Doe eens even vertellen hoe het gaat met jouw mannetje
Met foto uiteraard!
pi_64996225
Wanneer begin je eigenlijk met tanden poetsen? Of doe je dat met de hele kleine baby's niet zo snel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 januari 2009 @ 17:24:41 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64997248
met het eerste tandje is mij altijd verteld mrien .. een keer per dag en vanaf een bepaalde leeftijd twee keer per dag

pi_64997980
Dan ga ik maar eens op zoek naar een tandenborstel voor d'r
Poets je dan met tandpasta?
pi_64998756
Ik poets amber d'r 2 tandjes met tandpasta; heel klein beetje maar en naborstelen met water. Ze vibd het wel leuk Tandenborstel hebben we bij de hielprik/gehoortest gehad (weet niet of dat standaard hier gedaan wordt; begreep van wel. schoonmoeder van m'n beste vriendin kwam dat toevallig doen).
En kindertandpasta uit 1 van de babydozen.

Amber heeft weer wat nieuws geleerd
Als ze iets leuk vind gaat haar mond wagenwijd open met een lach; of zonder lach. Heeft papa d'r geleerd in zeer korte tijd. Het is dan net een aapje
Nu dus maar weer afleren in zoverre als dat lukt. Oma stond vandaag er ook vreemd van op te kijken
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64998827
Amber
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.

Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
pi_64999460
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber
Hier geen tandenborstel bij de hielprik. Ook geen kindertandpasta overigens in de babydozen.

Lotte reageert ook vaak met d'r mond open of met een lach, vooral als ze een van de katten ziet
Dat dus
Leander reageert ook vaak met zijn mond blij open, lijkt me dan vrij normaal dus
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier gaat Jen zo rond 8en naar bed, dan is ze inderdaad wel een paar keer wakker, maar ik haal haar toch nooit uit bed. En zeker niet uit de slaapkamer. Ik wil daar heel duidelijk in zijn dat als je eenmaal in bed ligt dat het dan ook slaaptijd is.
Leander wordt misschien 1 keer wakker tussen 20:00 en 23:00 maar hij slaapt 's nachts zo slecht

En katten? Leander vindt de kat héél tof en de kat vindt Leander heel oninteressant
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 januari 2009 @ 18:37:05 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64999599
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef mrien het volgende:
Amber

ik kreeg het mee uit het ziekenhuis (tandpasta dan)
linkje over tandenpoetsen vanaf 0 jaar

pi_65005357
Hier nog geen tandje of randje te zien hoor
Meneer besloot om vannacht toch even honger te krijgen Dus dat was 2 uur vannacht Het spook

Webkim, hoe is het zwemmen gegaan? Hoe vond Thomas het?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 21:00:38 ]
pi_65013806
Thomas had vandaag z'n dag niet geloof ik.. wel willen drinken, maar ergens om moeten huilen, dat gaat niet samen. Arm ventje. Ik hoop dat ie vannacht lekker slaapt zodat hij morgen weer zn zonnige zelf is!
pi_65016307
Jasja is uit logeren bij opa en oma . Ik heb een fikse griep te pakken (lag met 40 graden te ijlen in mijn bed) en mijn lief had een soort van darmafsluiting (terugkerend probleem), We konden amper voor onszelf zorgen, laat staan voor Jasja, en bovendien was ik bang dat ik haar zo aansteken. Ik was verdorie vroeger nooit ziek, en nu al 2x in korte tijd. Minder toch verminderde weerstand door de gebroken nachten...
Kan niet wachten om haar weer te zien maar moet eerst maar eens een beetje beter worden. Lief voelt zich wel weer wat beter dus die kan mooi een beetje voor mij zorgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 06:44:27 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65017458
beterschap madelieve!!! bah, dat je maar snel mag opknappen dit lijkt me niets

pi_65017855
Beterschap Madelieve!

Wij gaan zo naar de kinderarts. Avalon heeft een bultje achter haar oor. Niet zo'n gekke plek om een bultje te hebben maar deze groeit en dus moet er toch even naar gekeken worden.
Ik vind het wel een beetje spannend, ookal weet ik dat het hoogstwaarschijnlijk een kliertje o.i.d. is.
pi_65017974
Elin heeft vannacht voor het eerst in haar ledikant gelegen.. het lijkt dan net een doperwt in een voetbalveld ik denk dat ik haar nog maar een tijdje in de wandelwagenbak leg..
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:19:44 #285
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65017990
beterschap madelieve, wel fijn dat jasja even uit logeren kan, ondanks dat je haar enorm mist kun je zo wel even lekker uitzieken.

Owlet dat klinkt idd eng. zou het ook spannend vinden.

Hier gisteren tijdens het winkelen een waar drama, ik had meneer in de wandelwagen zitten, maar dat was na een half uur ofzo drama, want lopen is veel toffer. nou ja, dan ga je toch lopen, geef hem een hand en zo lopen we een aantal meter, maar daarna rukt meneer zich los en gaat zelf stappen, met als gevolg dat elk papiertje/blaadje/rotzooitje uitvoerig bekeken moest worden en ik dus constant kon zeggen nee niet oppakken. En toen ie moe van het stappen was ging ie maar over op kruipen, midden op straat, dus hup opgepakt en in de wandelwagen gezet, nou ja de rest van het winkelen maar snel gedaan met een huilend kind is dat ook niks.

En met het risico dat hij vannacht toch weer komt, meneer heeft al een aantal dagen uit zichzelf de fles van 2 uur achterwege gelaten nu dus alleen nog maar een fles om 23:00 en om 5:00. gaan denk ik eerst proberen of die fles van 5 kan komen te vervallen en dan laten we de fles van 23:00 nog even op het programma staan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65018192
Beterschap Madelieve!
pi_65018368
Ik poets Jen haar tanden vanf het eerste tandje. Jen heeft gister haar eerste stap los gezet. En vlak daarna greep ze net mis en knalde ze met dr koppie op tafel.
pi_65018678
Madelieve, beterschap, hopelijk knappen jullie snel op
Owlet, dat klinkt idd niet goed, hopelijk is het niets ernstigs.
Arme Jennifer dan laat je zien dat je het kunt en wordt je meteen gestraft.
pi_65018914
Beterschap Madelieve!

Lotte ging gisteravond om 19:10 naar bed en vanmorgen om 8 uur hebben we haar maar wakker gemaakt want ze lag nog diep te slapen
Slaapkop
Sowieso had ze gisteren een bijslaap dagje leek het wel. Ze heeft echt heel veel geslapen en was elke keer maar kort wakker
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:20:59 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65018997
Owlet, sterkte, kan me voorstellen dat je het spannend vindt.
pi_65019292
Vandaag ben ik voor het eerst alleen. Ik mis de kraamhulp verschrikkelijk en niet eens zozeer haar hulp maar meer de gezelligheid. Wat een ongelooflijk leuk mens was dat, het was een grote melige boel hier tijdens de kraamweek, wat hebben we gelachen.
Gisteren is de VK geweest om te wegen en Seb is nu 50 gram aangekomen in 2 dagen Ik vond het zelf niet om over naar huis te schrijven maar goed hij is in ieder geval niet nog meer afgevallen, begin wel een beetje gek te worden van die verloskundigen. Er zitten er 4 in de praktijk en er zijn er inmiddels 3 geweest en alle drie geven ze een ander advies. Wat heb ik nou aan 4 totaal verschillende adviezen? Morgen komt ook de wijkverpleegkundige dus dan komt advies nummer 5 Heb ik nog het geluk dat ik niet heel onzeker ben van aard maar anders kan ik me voorstellen dat mensen borstvoeding inruilen voor flesvoeding. Maar ik volg gewoon mijn intuïtie en zij kunnen mooi de boom in. Hij plast en poept goed, zijn temp is prima en hij is alert en tevreden (maar dat is wel met het bijvoeden van afgekolfde melk) , ik merk wel dat hij nu beter begint te drinken aan de borst. Hij lag de eerste week echt zo aan de borst van " komt het vandaag niet dan wel morgen."
Nou ik ga weer verder genieten van mijn schatje, kan er wel de hele dag naar kijken
pi_65019456
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg

Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
pi_65019961
Ik ben ook helemaal verliefd. Ik heb een muziekmobiel met het nummer " Top of the world" die tekst is echt van toepassing hier.
Heb trouwens wel een beetje irritatie wat betreft mijn schoonmoeder en schoonzusje. Die willen overal steeds bij zijn, wanneer ze hier zijn en ik ga even een luier verschonen dan staan ze echt een halve meter achter me over mijn schouder mee te kijken. Laatst kwamen ze hier net na een voeding en Seb lag lekker te slapen. Gaan ze met zijn tweeën een uur boven dat kind hangen om te kijken of hij toevallig wakker gaat worden want " dat is zoooo leuk" En dan de hele tijd als hij beweegt vragen is hij wakker? " wordt hij nou wakker, Sebje ben je wakker, Sebje?" Echt mega irritant. En dan vragen wanneer ze het beste kunnen komen want ze willen hem wakker zien. Mja snachts rond een uur of 4. (wel grappig dat ze nog geen vijf minuten weg waren en hij zijn ogen open deed)
Ik had er iets van moeten zeggen, de volgende keer doe ik dat ook, ik snap dat ze blij zijn maar alsjeblieft zeg het is een baby wat hadden ze verwacht? Dat hij slaapt van 13 tot 15 ofzo? en dan na 20 uur weer?
pi_65020131
Herkenbaar hoor Estrys!
Vervelend dat je allerlei verschillende adviezen krijgt zeg!
pi_65020220
Ik zei als mensen hem wakker wilde zien altijd dat ze over een aantal weken maar moesten komen
Gelukkig had Mikael al snel een leuk ritme qau eten en slapen dus konden we de visite daar in proppen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 10:09:10 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65020303
jennifer op je bol
Owlet, klinkt toch best eng sterkte

Estrys, klinkt bekend, hier ook zo'n leuke verloskundigenpraktijk.. de laatste nacontrole zijn ze nog steeds niet voor geweest, ze werken behoorlijk langs elkaar heen daarom maar een afspraak gemaakt bij de HA, dan kan die even alles nakijken, ook bij de kleine. Dat hij in het begin zo slecht dronk had ik ook, en nu komt hij gewoon goed aan, dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was maar lekker op je eigen ding afgaan idd ik ben overigens wel blij dat ik mijn huis weer voor mezelf heb.

JJ heeft van de laatste voeding giserenavond (half elf/elf uur) tot vanmorgen drie uur/half vier geslapen, en daarna (aan de borst in slaap gevallen) tot half zeven kwart voor zeven ongeveer ik was zelf wel om één uur wakker, in de veronderstelling dat hij zou komen voor een voeding..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 januari 2009 @ 10:13:07 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65020411
och estrys, ook dat herken ik.. de tante van johan is ook helemaal weg van onze kleine (kan ik me goed voorstellen) maar toen ze de eerste week langs kwam en zei: ik kom even kijken of hij toevallig aan het eten/drinken is had ik het wel even gehad.. ze bedoelde natuurlijk alleen maar te zeggen dat hij dan ook wakker is (en dat is leuk idd ) maar komop zeg, in mijn eigen huis wil ik wel enigszins privacy als ik jr. de borst geef, als ze er toevallig zijn en hij wordt wakker voor een voeding ala, maar je gaat je bezoek er niet op afstemmen, want dan laat ik je mooi voor de deur staan ongeacht wie het is, al ben je de koningin

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 14-01-2009 10:13:47 (verkeerde smiley :')) ]

pi_65020971
Estrys wat irritant
Hier ook 3 verloskundigen, maar degene die de bevalling zelf doet komt ook voor alle nacontroles, das wel relaxed
pi_65022353
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys, wat vervelend dat ze allemaal verschillende adviezen geven. Gelukkig laat je je niet snel van de kaart brengen. Verder klink je heel erg

Ticootje, heeft Jennifer nog last gehad van jouw patatje mayo?
Nee, gelukkig niet.

Al is ze de laatste tijd niet heel erg in haar hum. Maar ze is vooral gefrustreerd dat ze wilt lopen, en dat lukt niet. En mama heeft niet de hele tijd zin om met haar te lopen. Ze is nu ook weer vreselijk aan het spoken 's nachts (dat kan komen doordat het de tijd van de maand is en dat mijn productie dan iets daalt, of anders misschien tand nummer 3?)

Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
pi_65022599
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Ticootje het volgende:

Verder is ze ook gezellig aan de babbel. Maar moet je nu met een baby meepraten dus lekker babababababa doen, of moet ik dat vooral niet doen.
Er was een hip onderazoek geweest dat baby's sneller leren praten als je babytaal (boebiedoebiedoe en bababa) tegen ze doet dan wanneer je gewoon tegen ze praat
'gewone' taal pikken ze wel op hoor, dat praat je namelijk automatisch ook veel. Dus dat horen ze ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')