Ik heb het 1 keer gezien. En ja, ik moest kijken.quote:
Trustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen.
Slaap lekker allemaal!
Geen idee, ik zit met een paar fokkers te ouwehoeren op die kutsites. WAt een graftakkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:35 schreef timmmmm het volgende:
Iemand nog een leuk nachtelijk onderwerp?
Met je hoofd op het toetsenbord in slaap vallenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:35 schreef timmmmm het volgende:
Iemand nog een leuk nachtelijk onderwerp?
Da's geen onderwerp, da's een handelingquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je hoofd op het toetsenbord in slaap vallen
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's geen onderwerp, da's een handeling
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:39 schreef reetveter het volgende:
ik kap met dat cam gedoe, anders slaap ik helemaal niet meer
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja echt, gare wijven. Komt devvie weer met een hondslelijke oma aanzetten
![]()
huh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja echt, gare wijven. Komt devvie weer met een hondslelijke oma aanzetten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:01 schreef Kiegie het volgende:
Nog heel even.
Moet toch maar een paar uurtjes gaan slapen nu.
Euhm, ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar " Bazen" is uit, zoooooo 2008.quote:
Oh, ja dat krijg je als je een ban van vijf weken hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar " Bazen" is uit, zoooooo 2008.
Wel met je tijd meegaan.
Pfoe, dat is leuk zo op de vroege morgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef dagdag het volgende:
was even bezig een grappig oma te chatten
Hoi BTquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Kom eens uit bed, hup hup! 's Nachts een man, 's morgens een man. (Of vrouw natuurlijk)
waarom altijd naaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, dat is leuk zo op de vroege morgenheeft ze dr shirt al uit?
Aha, hardcore-oma. Okay, klinkt superquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom altijd naakt
zit gewoon over muziek te praten
ze houd van hardcore
Ik ook, lurken op fok met een ban is maar saaiquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, een man! Hoooi Florian, blij dat je terug bent
!
Ja echt wel! Saai hoor.. Maarja ik denk dat de helft van de sc op school zit en de andere helft slaaptquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook, lurken op fok met een ban is maar saai!
Wat is het hier rustig zeg
HJ, dat is die vriendin van NG toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Vraag maar aan BT, Allure, HJ en 4EBE.
Je was weer geweldig vannachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Vraag maar aan BT, Allure, HJ en 4EBE.
Och arme, wat heb je veel gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HJ, dat is die vriendin van NG toch?
Dank je wel. Jij ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je was weer geweldig vannacht!
Eh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och arme, wat heb je veel gemist!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ze hebben trouwens echt een belachelijk systeem bij ons op school. De toetsenborden werden altijd gesloopt in computerlokalen, en nu hebben ze gewoon alle toetsenborden weggehaald, en kun je er eentje ophalen bij de concierge in ruil voor je schoolpasje!!
Maar ik ga mn toetsenbord maar eens terug brengen en dan pauze houden! Fijne ochtend nog![]()
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh?
Ik heb wel dat gedoe met NB gelezen![]()
Ik had hem ook op msn enzo, ging ie ook over mirre pratenVaag gedoe
Dat is echt royal saddnessquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ze hebben trouwens echt een belachelijk systeem bij ons op school. De toetsenborden werden altijd gesloopt in computerlokalen, en nu hebben ze gewoon alle toetsenborden weggehaald, en kun je er eentje ophalen bij de concierge in ruil voor je schoolpasje!!
Maar ik ga mn toetsenbord maar eens terug brengen en dan pauze houden! Fijne ochtend nog![]()
HEUJquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Wat voor kansloze VMBO-K school zit jij.
Heeft ze die al wel een keer in het echt gezien dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.
Niet, dat verzin jequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.
Hoi, wie ben jij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Soli het volgende:
Wat ben ik toch een tyfusmongool!
Spreek me er verder niet over
Maar dat wisten wij al langquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Soli het volgende:
Net alsof ik nooit hoef te slapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie er nou 's nachts zijn, dan had je mij alwel tegen gekomen
Ik toch ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik nooit hoef te slapen
Door z`n rechterhand naar ik weetquote:
Nog een weekje dacht ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Florian_ het volgende:
Hoelang is NG nog geband trouwens skaf?
Ik zou er één met vier wielen nemen. srslyquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Elmostyle het volgende:
Kzit is te kijken voor auto'tje, hier mensen met tips
Die nieuwe audi is mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Elmostyle het volgende:
Kzit is te kijken voor auto'tje, hier mensen met tips
En ééntje met ARKOquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zou er één met vier wielen nemen. srsly
BMW 1 serie. Wel de 3 deurs uitvoering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Elmostyle het volgende:
Geen Sedan, Geen SUV, Geen Station, geen coupe.
Liefst een hatchback ofzo, audi a3? volvo c30? nieuwe Golf? ander iets?
Ik heb een VW golf uit 1993quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Elmostyle het volgende:
Geen Sedan, Geen SUV, Geen Station, geen coupe.
Liefst een hatchback ofzo, audi a3? volvo c30? nieuwe Golf? ander iets?
De A3 uit de handel? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een VW golf uit 1993
Rijdt prima opzich..maar de audi A6 van m'n pa rijdt beterWe hebben twee keer een A3 gehad, maar die ging steeds kapot (is ook uit de handel genomen nu toch?)
Is wel leuk auto'tje jahquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BMW 1 serie. Wel de 3 deurs uitvoering.
Ik bedoelde de A2quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De A3 uit de handel? Hoe kom je daar nou bij?
Ziet er geinig uit, maar heel duur in vergelijking met wat je terug krijgt. Geen kofferbak en 4 zitplaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is wel leuk auto'tje jah![]()
[ afbeelding ]
Volvo c30 vind ik opzich ook niet lelijk
Oh ja, die wordt al eeuwen niet meer verkocht.quote:
Het is geen vakantie meer en ik word oudquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef yvonne het volgende:
Het nachtenlang doorhalen is ook niet meer wat het geweest is h`e
Heuheu Lakituquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Faka g's.
Er was een geweldig jailbait topik gisteren. Dankzij mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heuheu Lakitu![]()
Ik heb je beastiality en jailbait topics gemist mien jong
Ah, kwaliteit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was een geweldig jailbait topik gisteren. Dankzij mij.Maar dat heb je dan weer gemist.
![]()
[KLB JAILBAIT SC #693] Met hoogtepunten van het vorige topik
niet van iets anders?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn in mijn kaken van het kauwgomkauwen
Lachen op de harharhar manier?quote:
Helaas nietquote:
De wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lachen op de harharhar manier?
Geen wilde dingen gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Op dit moment is mijn hele lichaam een grote spierpijn, waar ik niets van snap
Bwoh, wat werkt die GHB toch goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Op dit moment is mijn hele lichaam een grote spierpijn, waar ik niets van snap
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, wat werkt die GHB toch goed
Zo lacht Zotheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lachen op de harharhar manier?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, wat werkt die GHB toch goed
Iets duisters met rapporten. Hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
jitzzzze wat deed jij ook alweer voor werk
Aangezien jij ook altijd zit te FOK!ken op je werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets duisters met rapporten. Hoezo?
Omdat je een banaan in je oor hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets duisters met rapporten. Hoezo?
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.quote:
Zo'n piraten achtige lachquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n piraten achtige lach
Harharharharhar
Met je kaak op en neer
Zeg, is er al eens een foto van jou gepubliceerd hier op fok?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.
Wild genoeg ?
Ja, door emimichquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, is er al eens een foto van jou gepubliceerd hier op fok?
Tussendoor (als ik zit te wachten op testresultaten van mn rapportje) kan ik best wel even fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aangezien jij ook altijd zit te FOK!ken op je werk
Is niet waar ik op doelde, maar wel wildquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.
Wild genoeg ?
Oh ja, zoietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n piraten achtige lach
Harharharharhar
Met je kaak op en neer
Er staan er toch veel meer in je fobo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, door emimich![]()
Daar was ik niet zo blij mee.
Ik zal ooit el eens een duidelijkere foto in mn fobo plaatsen
PIRATENquote:
*Gooit haar losquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet waar ik op doelde, maar wel wild
Ik begin wel:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ja, is de nieuwe kaste al verschenen?Die zou in december komen toch
Als je de hele dag door als één of andere malloot aan het lachen bent wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PIRATEN
Nee maar daar kan je ook spierpijn van in je kaak krijgen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin wel:
SUPERHELDENKASTE:
jitzzzze, Florian_
Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staan er toch veel meer in je fobo?Of was dat alleen in fobo.rar?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je de hele dag door als één of andere malloot aan het lachen bent wel ja
Ik heb een foboban dus ik kan het niet zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijk![]()
Voor zover ik weet, bestaat er geen fobo.rar van mij
Dat denk je inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijk![]()
Voor zover ik weet, bestaat er geen fobo.rar van mij
Lekker subtiel ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Een vrouw?
Zijn er al tietenpics van jou?
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was vast eerder op dan jij.
Helaas, morgen is het toch echt vrijdagquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helaas, morgen is het toch echt vrijdag
Naais, ik wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een foboban dus ik kan het niet zien
Ik had een forumban, foboban en PM banquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, ik wist niet eens dat het bestond_!
Dat bestaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, ik wist niet eens dat het bestond_!
Ze is te oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Een vrouw?
Zijn er al tietenpics van jou?
Ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?
Hihiquote:
Wil ik weten wat je uit hebt gespookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een forumban, foboban en PM ban
De dokter? Heb je eindelijk aids?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?
Ik voel me fris en fruitig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, joepie, ik was eerder op dan jij
Ik ben moe
Nee, ik heb een miskraam gehad, en lig nu in comaquote:
één plaatje gepostquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je uit hebt gespookt?
Lord of the strings?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar eens een studiefilm kijken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik heb een miskraam gehad, en lig nu in coma
PM me maar als je geldwilt storten of een bloemetje wil sturen
Met de harde handquote:
Maar toen ik wilde ontbijten nietquote:
Ik wil je vooral veel tegenspoed sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jah, het gebrek aan spange, jonge meisjes op Fok stemt mij ook droevig.quote:
quote:
Blijf er maar lekker in liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kusjekroel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Ik wil je vooral veel tegenspoed sturen.
Klinkt als een top-filmquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Akira Kurosawa - Seven Samurai
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, het gebrek aan spange, jonge meisjes op Fok stemt mij ook droevig.
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevondenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.
Jaloers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.
Net vond je me nog heel oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevonden
Ik ga hem nú checken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Lord of the strings is echt beter. Vooral het verhaal is echt helemaal top!
Saillaint detail: tim is een homo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevonden
Dat was vanochtend. Toen wasje oud en vies. Nu zeg je fris enfruitig te zijn, en dan geloof ik je maar op je woord!quote:
Eerder als een beledigingquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Saillaint detail: tim is een homo.![]()
Ik zou dit niet als een compliment opvatten.
Inderdaad.quote:
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Saillaint detail: tim is een homo.![]()
Ik zou dit niet als een compliment opvatten.
HOMO!!!1quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!
Conclusie: je bent zo wanhopig dat je zelfs door vrouwen in je kontje genomen wilt worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.
Dat mag jij vinden.Gelukkig denkt mijn vriendin daaranders over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Conclusie: je bent zo wanhopig dat je zelfs door vrouwen in je kontje genomen wilt worden.
Is niet uitscheldenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.![]()
Buk maar, dan zal ik hetje vertellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Gupje het volgende:
Gaat dit over gay sex want dan ben ik zo weer weg
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Buk maar, dan zal ik hetje vertellen.
Gayseks is ook seks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Gupje het volgende:
Gaat dit over gay sex want dan ben ik zo weer weg
Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.![]()
Puber.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Vrouw.
Nee, dat doe je niet. Je noemt een hond een kat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Vrouw.
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Diere sex is ook sex, pedo sex is ook sex. maar dat is toch ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het er ooit weer eens van komt, zal ik het voor je tapen.
Wij zijn geen pedofielen, wij zijn efebofielen. Zoek maar op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?![]()
Zolang het 16+ isquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor puber werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een puberfoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'puber' maar dat heeft geen zin.quote:
Da's hetzelfde. Elke efebofiel is een pedofiel, maar niet elkepedofiel is een efebofielquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij zijn geen pedofielen, wij zijn efebofielen. Zoek maar op.
Hap, hap.quote:
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor puber werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een puberfoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'puber' maar dat heeft geen zin.
Grootste bullshit ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's hetzelfde. Elke efebofiel is een pedofiel, maar niet elkepedofiel is een efebofiel
En je kan je afbeelding niet linkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Puber.
Goeie comeback.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Puber.
joah miss welquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ziet er geinig uit, maar heel duur in vergelijking met wat je terug krijgt. Geen kofferbak en 4 zitplaatsen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb ik het over verkrachting? Sex met 16+ vind ik ok
Of jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Hmm, ik ben in dubio. Wie is nou de grootste retard, "uitschot van 4chan" Lakitu of "domme Japie pik in je reet" timmmmm?
Hihih, hij valt ook op mannen, laat ik nu mijn eigen onzekerheid verbergen door hem achterlijk te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Hmm, ik ben in dubio. Wie is nou de grootste retard, "uitschot van 4chan" Lakitu of "domme Japie pik in je reet" timmmmm?
Wie ben jij dan weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Foto via PM trouwens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewaagd, om dat te vieren zonder een foto oid van mij gezien te hebben
Ik heb juist voor de BMW 1 gekozen omdat daar echt veel bij zit voor weinig. En natuurlijk voor de looks, rij-eigenschappen etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
joah miss welal als ik 'm zou pakken zou ik kiezen voor de advantage editie, sport is nogal erg duur.
En als je audi a3 zou kopen, moet je enorm veel bijbetalen voor de extra opties. bij volvo zit standaard er al vrij veel bij.
Ik ben bezig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
Gaan andere mensen ook nog kwaliteit posten?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
Gaan andere mensen ook nog kwaliteit posten?
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Soli het volgende:
quote:
Sinds vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aap
Sinds wanneer ben jij terug
voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Ik bekijk nog sigs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog goed kunnen slapen na mijn sig gezien te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |