waarom altijd naaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, dat is leuk zo op de vroege morgenheeft ze dr shirt al uit?
Aha, hardcore-oma. Okay, klinkt superquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom altijd naakt
zit gewoon over muziek te praten
ze houd van hardcore
Ik ook, lurken op fok met een ban is maar saaiquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, een man! Hoooi Florian, blij dat je terug bent
!
Ja echt wel! Saai hoor.. Maarja ik denk dat de helft van de sc op school zit en de andere helft slaaptquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook, lurken op fok met een ban is maar saai!
Wat is het hier rustig zeg
HJ, dat is die vriendin van NG toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Vraag maar aan BT, Allure, HJ en 4EBE.
Je was weer geweldig vannachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Vraag maar aan BT, Allure, HJ en 4EBE.
Och arme, wat heb je veel gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HJ, dat is die vriendin van NG toch?
Dank je wel. Jij ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je was weer geweldig vannacht!
Eh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och arme, wat heb je veel gemist!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ze hebben trouwens echt een belachelijk systeem bij ons op school. De toetsenborden werden altijd gesloopt in computerlokalen, en nu hebben ze gewoon alle toetsenborden weggehaald, en kun je er eentje ophalen bij de concierge in ruil voor je schoolpasje!!
Maar ik ga mn toetsenbord maar eens terug brengen en dan pauze houden! Fijne ochtend nog![]()
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh?
Ik heb wel dat gedoe met NB gelezen![]()
Ik had hem ook op msn enzo, ging ie ook over mirre pratenVaag gedoe
Dat is echt royal saddnessquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ze hebben trouwens echt een belachelijk systeem bij ons op school. De toetsenborden werden altijd gesloopt in computerlokalen, en nu hebben ze gewoon alle toetsenborden weggehaald, en kun je er eentje ophalen bij de concierge in ruil voor je schoolpasje!!
Maar ik ga mn toetsenbord maar eens terug brengen en dan pauze houden! Fijne ochtend nog![]()
HEUJquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Wat voor kansloze VMBO-K school zit jij.
Heeft ze die al wel een keer in het echt gezien dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.
Niet, dat verzin jequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is uit tussen NG en zn chicka omdat zij verliefd werd op fobo-player pur sang MarkM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |